Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude

Archiv Sammaelova projektu.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1788
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude

Příspěvek od Sammael »

Velmi ale velmi zle ohodnotenie. Prijmam kritiku ale toto snad nemyslis vazne
a)TRpiet rukou? no ak si ODBORNIK vedel by si si ze to nieje skyca tie(kratke ciary, ale az priliz rychle nacarbanie toho co bude zmenene) je to kusok iny system nez co teba a ivana (nic proti) mozno ucili v skole. Vykaslat sa na cg? nw. Prirovnat ma s crepami? je to iny styl prace. Ja som detailista co udidis vo finalnej podobe.
b)hodnotit profesionalne work in progres?
a dalej a vlastne nekomentujem.
c) Povazujes akoze ivanovu pracu za TOP?
Aby to k něčemu bylo, musíš si vykreslit ruku.
Tuto vetu si myslel akoze vazne hej?
Tento prispevok ma donutil k tomu aby sa nedokoncena malba stiahla, koly podobnim veciam
Uživatelský avatar
Corvus
Příspěvky: 1812
Registrován: 3. 5. 2005, 13:53
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude

Příspěvek od Corvus »

Joki syndrom v plnej sile $D
There's nothing in the universe cold steel won't cut.

On eternal hold: d20 Warheart
Uživatelský avatar
Alef0
Administrátor
Příspěvky: 5829
Registrován: 7. 6. 2004, 11:22
Bydliště: Košice, SR.

Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude

Příspěvek od Alef0 »

Concept art moze byt ohodnoteny tak, ze "wow [nemylit si s tou hrou], chcem viac" alebo "hm" alebo "no nic moc". Tento concept art asi neuspel a verim, ze jeho stiahnutie je podnetom na prepracovanie, nie na urazenie sa :-)
c) Povazujes akoze ivanovu pracu za TOP?
To s tymto velmi nesuvisi, ale mne sa ilustracie Misa Ivana velmi velmi pacia.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5282
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude

Příspěvek od Aljen »

Sammael píše:c) Povazujes akoze ivanovu pracu za TOP?
Strucne: Yes
Podrobne: Fuc*ing YES!

trocha sktromnosti a s tym suvisiace prijimanie kritiky obcas nezaskodi
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1788
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude

Příspěvek od Sammael »

Eh pardon kusok som sa prestrelil hmmm no ked som sa pozeral na predne strany cervenakovych romanov ano je dobry, respekt
Uživatelský avatar
Alef0
Administrátor
Příspěvky: 5829
Registrován: 7. 6. 2004, 11:22
Bydliště: Košice, SR.

Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude

Příspěvek od Alef0 »

On ma inak profil na Deviantarte, odporucam :-)
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1788
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude

Příspěvek od Sammael »

Je to rozhodne iny styl prace ale je to super
Uživatelský avatar
Erric
Příspěvky: 1473
Registrován: 17. 10. 2006, 13:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude

Příspěvek od Erric »

Miso Ivan je dobry, je tak dobry, ze si maloktery projekt jej dovoli zaplatit. A me je hrozne lito, ze mu nemohu za Strepy zaplatit tolik, kolik by si zaslouzil. K tomu vic mu patri vsechna cest, ze tu praci dela s nasazenim i pres vizi nejisteho vydelku. Tezko bych hledal druheho na takove urvoni, ktereho by projekt zaujal natolik, aby se mu velkou merou obetoval.

Na RPG publikace je tento autor hruby nadstandard - takze mozna ani neni vhodne s nim srovnavat. Ale vyridim mu to;o)
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude

Příspěvek od Ecthelion »

Sammael píše:Velmi ale velmi zle ohodnotenie. Prijmam kritiku ale toto snad nemyslis vazne
a)TRpiet rukou? no ak si ODBORNIK vedel by si si ze to nieje skyca tie(kratke ciary, ale az priliz rychle nacarbanie toho co bude zmenene) je to kusok iny system nez co teba a ivana (nic proti) mozno ucili v skole. Vykaslat sa na cg? nw. Prirovnat ma s crepami? je to iny styl prace. Ja som detailista co udidis vo finalnej podobe.
b)hodnotit profesionalne work in progres?
a dalej a vlastne nekomentujem.
c) Povazujes akoze ivanovu pracu za TOP?
Aby to k něčemu bylo, musíš si vykreslit ruku.
Tuto vetu si myslel akoze vazne hej?
Tento prispevok ma donutil k tomu aby sa nedokoncena malba stiahla, koly podobnim veciam
Chci ti jen pomoct (jinak bych do toho postu nevkládal tolik energie) - říkám "prohlub přednosti, nepouštěj se do toho co ti nejde". Svůj názor na to, co je dobře a co není, jsem ti řekl.

Ohledně te rozkreslenosti - chlupatá čára je většinou neklamný znak nevykreslene ruky. Můžeš s tím pracovat zámerně a může to byt tvuj styl - jen říkám, co vidím a kam můžeš jít. Neříkám, že musíš - jen že můžeš. Pokud se ti nelíbí výraz "nevykreslená ruka", pak použiju "neuvolněná" - je možné, že to udělal ten tablet, pokud na něm nemáš nakreselno. Rozhodně neříkám "vzdej se CG artu" (CG art to bude vždycky) - říkám: "Vzdej se grafiky dělané kompletně v počítači." Pracuj na tom co vypadá líp - použij za podklad ty ruční kresby a stavěj na nich - podle mě by ti to pomohlo k lepšímu výsledku.

Stáhnout obrázek po negativní rekaci mimochodem taky není zrovna vhodné řešení... po pozitivní bys ho taky stáhnul? Pokud jsi nechtěl reakce, neměl jsi ho sem dávat vůbec. Kdybych ti sem psal jenom jak je to skvělé, nikam by ses nedostal. Doufal jsem, že sis na ten ostřejší tón kritiky zvyknul. Asi jsem se spletl. Pokud jsem se tě snad nějak dotknul osobně, pak se omlouvám - ale ze svého "profesního" pohledu si stojím za tím, co jsem napsal. Psal jsem ti, že je to čistě subjektivní názor, hodnotící to co jsi napastoval (nic jiného hodnotit nemohu, protože to nevidím).

Ano - srovnávám tě se Střepy, protože to je to zatím nejlepší co tady je... měl bych to snad srovnávat s pastelkovými Ilustracemi do Asterionu? To je tvoje liga? Proč bych to nemohl srovnávat s něčím, co je výrazově někde jinde? Střepy jsou tvoje budoucí konkurence - pokud tě s nimi nebudeme srovnávat my, pak to udělá trh.
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Návštěvník

Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude

Příspěvek od Návštěvník »

Erric píše:Miso Ivan je dobry, je tak dobry, ze si maloktery projekt jej dovoli zaplatit. A me je hrozne lito, ze mu nemohu za Strepy zaplatit tolik, kolik by si zaslouzil. K tomu vic mu patri vsechna cest, ze tu praci dela s nasazenim i pres vizi nejisteho vydelku. Tezko bych hledal druheho na takove urvoni, ktereho by projekt zaujal natolik, aby se mu velkou merou obetoval.

Na RPG publikace je tento autor hruby nadstandard - takze mozna ani neni vhodne s nim srovnavat. Ale vyridim mu to;o)
Erric vyzdvihol dolezity fakt - ktory je dost jasny sam o sebe, dolezite zaroven ale je len kvoli tomu ze vasa "konkurencia" je omnoho lepsia, vy ste hned zly... je vela stylov, vela druhov kvality... napriklad ja by som za kubisticky obraz nedal ani neht... no iny ho kupuju za zavratne ceny (a nie len jedneho autora, ale vseobecne miluju ten styl) akoby to nestacilo - aj nejasny nezaraditelny styl moze byt predstavovany velmi osobitym autorom, ktoreho diela bezneho cloveka najprv vylakaju, potom si odpluje a potom si ide dat frtana aby na to zabudol... ale viete kde taketo obrazy najdete? V aukcnych sienach s cedlukov 120 000 $ vyvolavacia cena... kritika je o tom co si konktretny kritik o vasom diele mysli, dobra kritika pomoze predat, ano, ale kritika je svina, akonahle sa vase diela predava samo... kazdy kritik rychlo pozmeni svoju kritiku z neg na pos... zaujimavy no vecny to jav sveta umenia...

kreslit, mili obcania, nie je ako skuska z matiky... z tej ked prepadnete, dodrtite sa a o tyzden ju spravite za A+... kreslenie je dlhodoby proces casto na prvy pohlad ohraniceny zhora... preto "vykresli si ruku" je velmi konstruktivna kritika... a majstri majstrovski si to vravia sami, bolestne si opakujuc vetu " never tym sviniam kritikom, ked ta chvalia, nic v zivote cloveku neublizi tak ako chvala"... kritika boli? no skuste sa nechat rok iba chvalit!

Osobne suhlasim aby clovek/umelec, bytost to krehka a citliva, zverejnovala svoju tvorbu opatrne, alebo v stave opitosti, no nie formou elektornickou, ale vo vernisazi, alebo inak "osobne" , aby mohol mileho "kolegu" hned fyzicky napadnut a velmo by sa autorovi ulavilo... lebo taka modrina je vzdy velmi pekne umenie...
Uživatelský avatar
Erric
Příspěvky: 1473
Registrován: 17. 10. 2006, 13:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude

Příspěvek od Erric »

Navstevnik: Nejak jsem to vubec nepochopil. Michal Ivan neni zadny svetovy umelec, je jen proste dobry a jine firmy ho chteji za mnohem vetsi penize nez mu Strepy mohou kdy prinest. Co to ma spolecneho s galeriemi a vystavami? - ten clovek dela freelance conceptart a kresli obalky za par supu pro nadsene spisovatele. To je cele.
A to, ze jedine co ho propaguje je jeho vlastni prace a presto ma zakazek vic nez dokaze splnit, to mluvi samo za sebe. JInak o cene umeni je tu uplne jina diskuse.
Uživatelský avatar
Alef0
Administrátor
Příspěvky: 5829
Registrován: 7. 6. 2004, 11:22
Bydliště: Košice, SR.

Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude

Příspěvek od Alef0 »

Kubisticke obrazy (niezeby som nejake poznal) su mozno prikladom umenia, ktore je na prvy pohlad (a pre siroke masy) nestravitelne, ale istym sposobom posuva umenie, format a vyrazove prostriedky do extremu... aby o niekolko desatroci ich prvky presli do umenia pristupneho pre ludi.

O peniaze v nom primarne nejde - nemyslim, ze avantgardny umelec ide do toho preto, aby zarobil. Nehovoriac o tom, ze mazanice na platne za 120 kilokorun pochadzaju zo spicky ladovca umelcov. Je rozdiel medzi kyblom hnoja, ktory hodi na platno Alef0 a kybel hnoja, ktory je vystaveny v Tate.

Toto vsak nie je projekt, ktory ma taketo ciele. Ak som to pochopil, cielom je zarobit, zatriast trhom a pod. a to je ciel, pri ktorom idu mnohe experimenty bokom. Mat istotu zarobku = naklonit si masy. (Vpravde, ja by som ovela radsej uvital "nase" experimentalne RPG, ale na to si este musime pockat.)

Umelec ma zverejnovat svoju tvorbu na spravnych miestach a pre spravnych, ktore ho dokazu posunut.

A umelec by mal vediet prijimat kritiku, mnoho umelcov si zamiena pocit, ze ich kritika nechape, s faktom, ze ich dielo je naozaj o nicom.

Osobny vypad proti kritike (kontrakritika, po papuli) povazujem skoro vzdy za prejav nedospeleho umelca.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Uživatelský avatar
Lemmy
Master Discussion Killer
Příspěvky: 4135
Registrován: 17. 10. 2008, 09:37

Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude

Příspěvek od Lemmy »

Tady to jede... $D

Sammael poslal koncept kresby a hodnotit koncept je na jednu stranu zavádějící, ale na druhou stranu: pokud by Sammael kritiku neočekával nebo nevyžadoval, kresbu by sem nezasílal. Bohužel nedokáže přijmout negativní kritiku.

S kritikou stylu kresby se budeš muset smířit, s tím nic jiného dělat nejde. Kreslil jsem taky od dětství, prý mi to docela šlo :wink: (pár let se tomu už prakticky nevěnuji, jiné zájmy), takže vím, jaké to je přijímat negativní kritiku kresby od člověka, který grafice rozumí, ale je třeba se zamyslet nad tím, o čem kritika hovoří - na každém šprochu totiž pravdy trochu :)

Jak jsem napsal, mám v tomto stejný názor jako většina kritiků: Kresby, které si uváděl dříve v sobě meli atmosféru a hodili by se do žánru mnohem víc.

Sammael: Pošli jsem na porovnání prosím tvou grafiku Nežádoucích. Uvidíš, že ty se setkají s kritikou kladnou, stejně jako "Démon". Prostě do pojetí žánru více patří.
Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1788
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude

Příspěvek od Sammael »

Este ste nevideli finalnu podobu obrazu
:-)=
Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1788
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude

Příspěvek od Sammael »

Toto pracu velmi nemamn rad, ale ked ju chce lemmy aby som postol budiz, je to vsak ranna tvorba.
Obrázek

No ludia inak dolezite je naozaj vediet to ze to nerobim aby som na tom zarobil. Je to velmi dolezite toto nieje ciel, som realista ale domenu Ocel a plamen urcite mat budem, a bude tam pdf verzia, preto by som radsej o vydavani nediskutoval. Ak sa to nevida nezblaznim sa a ak to zaujme budem strasne spokojny. Davam do toho vsetko co viem a rozvyjam sa je to pre mna vyzva. Milujem pracu na tejto knihe, a vasa kritika mi tuto pracu ladi a dotahuje struny co som velmi rad. Hlavne je aby ste to nebrali ako dalsi warhamer a aby ste neboli utiahnuty s fantaziou.
Zamčeno

Zpět na „Oceľ a plameň“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů