Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude
Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude
To Alef: No pri vsetkej ucte z podkladov pre alfaira a dvergaira co som ti minule posileal si mal pocit ze ti to pripomina wow? neverim.
Vlastne co ti wow pripomenulo? okrem anjelov a demono{anjely vo wow sice niesu ale ok}
Vlastne co ti wow pripomenulo? okrem anjelov a demono{anjely vo wow sice niesu ale ok}
Sorcerer Endbringer https://www.kickstarter.com/projects/11 ... endbringer
Sorcerer card game https://www.kickstarter.com/projects/11 ... sorcerer-1
Jeskyne a Draci https://www.jeskyneadraci.cz/
Sorcerer card game https://www.kickstarter.com/projects/11 ... sorcerer-1
Jeskyne a Draci https://www.jeskyneadraci.cz/
Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude
Snazim sa sformulovat svoje vagne pocity (WoW poznam z medii, takze mozem trochu trollit):
* trailer ku Lich Kingovi, co si posielal ako priamu inspiraciu
* dve frakcie: primarne pozitivna ludia (anjeli) a primarne negativna (orkovia), pricom tuto sa za negativnu prirodzene hrat neda
* epicky feeling (epicke zvery, otvorene priepasti, portaly, geneza sveta, kde hrdinske rasy uvolnovali miesto inym hrdinskym rasam)
* ta stiahnuta ilustracia s minimalistickym brnenim
* trailer ku Lich Kingovi, co si posielal ako priamu inspiraciu
* dve frakcie: primarne pozitivna ludia (anjeli) a primarne negativna (orkovia), pricom tuto sa za negativnu prirodzene hrat neda
* epicky feeling (epicke zvery, otvorene priepasti, portaly, geneza sveta, kde hrdinske rasy uvolnovali miesto inym hrdinskym rasam)
* ta stiahnuta ilustracia s minimalistickym brnenim
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude
Daj si ruku na srdce a povedz ze epicky feeling ludi nelaka, ja to mam hrozne rad.
Sorcerer Endbringer https://www.kickstarter.com/projects/11 ... endbringer
Sorcerer card game https://www.kickstarter.com/projects/11 ... sorcerer-1
Jeskyne a Draci https://www.jeskyneadraci.cz/
Sorcerer card game https://www.kickstarter.com/projects/11 ... sorcerer-1
Jeskyne a Draci https://www.jeskyneadraci.cz/
Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude
V tomto pripade si netrufam zovseobecnovat. Poviem len za seba: nie som priaznivcom epic settingov. V D&D som mal ako DM problem stavat dobrodruzstva pre vysoke levely, hrdinske pribehy, v ktorych ide o zachranu ludstva-vesmiru-planety-narodnej bezpecnosti pred externymi megahrozbami - mimozemstania, planetarna explozia, demoni - ma nelakaju. Skor sa mi pacia interne "hrozby" plynuce z osobnosti ludi. Clovek bojujuci s traumou je pre mna zaujimavejsi a osobnejsi nez clovek bojujuci s demilichom.
Ale ja sa nepovazujem za reprezentativnu vzorku. Odpoved na tvoju otazku moze dat imho len prieskum trhu, na ktory som sa pytal uz davnejsie.
Ale ja sa nepovazujem za reprezentativnu vzorku. Odpoved na tvoju otazku moze dat imho len prieskum trhu, na ktory som sa pytal uz davnejsie.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude
Tvoji cílovou skupinu (slovenskočeské hráče) moc neláká, aspoň, co tak pozoruju.Sammael píše:Daj si ruku na srdce a povedz ze epicky feeling ludi nelaka, ja to mam hrozne rad.
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude
to by bola celkom zaujimava anketa... ja nepoznam nikoho kto ma rad epicke dobrodruzstva v RPG... (ale uz som pocul o skupine ktora za rok vylevelovala na 20 lev. a potom mala pletky so zlatymi drakmi a najlepsi equip na svete...)
je dolezite nemylit si hviezdy s ich odrazom na hladine a pocitacove RPG so stolovym.
je dolezite nemylit si hviezdy s ich odrazom na hladine a pocitacove RPG so stolovym.
There's nothing in the universe cold steel won't cut.
On eternal hold: d20 Warheart
On eternal hold: d20 Warheart
Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude
Sammael: Základní myšlenka Primy je dobrá. Nezastírám, že se mi v něčem líbí.
Ale: Je to trochu chaotické a nevím, jestli bohužel, ale je to opravdu hodně podobné světu Warcraftu (kdybych toto spatřil jako hráč, řeknu si, že se to veze na módě a stylu Warcraftu), v něčem jiném mi to zase připomíná Diablo.
Ale: Je to trochu chaotické a nevím, jestli bohužel, ale je to opravdu hodně podobné světu Warcraftu (kdybych toto spatřil jako hráč, řeknu si, že se to veze na módě a stylu Warcraftu), v něčem jiném mi to zase připomíná Diablo.
Naposledy upravil(a) Lemmy dne 17. 12. 2008, 08:39, celkem upraveno 1 x.
Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude
Mal som na mysli epiku v stile warhammer holohlavy priest trci z davu a ide jednu vyvesit demon princovy a vsade okolo zuri vojna neviem aku epiku mate na mysli vy. Ci nebodaj mi idete tvrdit ze warhammer nieje EPIC?
Sorcerer Endbringer https://www.kickstarter.com/projects/11 ... endbringer
Sorcerer card game https://www.kickstarter.com/projects/11 ... sorcerer-1
Jeskyne a Draci https://www.jeskyneadraci.cz/
Sorcerer card game https://www.kickstarter.com/projects/11 ... sorcerer-1
Jeskyne a Draci https://www.jeskyneadraci.cz/
Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude
Sammael: warhammer je epický, ale taky je to špinavý a smardlavý středověk, což se o cartoony clean WoWu říci nedá...
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude
EPIKA myšleno skutečně silně epická dobrodružství na vysokých úrovních, která silně ovlivňují dění světa.
Souhlas, Warhammer je špinavý a smradlavý středověk jak poleno.
Souhlas, Warhammer je špinavý a smradlavý středověk jak poleno.
Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude
nie je warhammer ako warhammer.
v skratke:
warhammer fantasy roleplay (hlavne prva edicia, ale vo velkej miere aj druha) nie je epic ani nahodou.
warhammer fantasy battles je vojnovy high scale epic.
ja preferujem WFRP. je to ludskejsie.
v skratke:
warhammer fantasy roleplay (hlavne prva edicia, ale vo velkej miere aj druha) nie je epic ani nahodou.
warhammer fantasy battles je vojnovy high scale epic.
ja preferujem WFRP. je to ludskejsie.
Naposledy upravil(a) Corvus dne 17. 12. 2008, 11:09, celkem upraveno 2 x.
There's nothing in the universe cold steel won't cut.
On eternal hold: d20 Warheart
On eternal hold: d20 Warheart
Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude
Hmmm.
To na zaklade mojej iluus ktora zdaleka nebola dokoncena ste usudili ze to bude clean and clear?
heh a inak myslim ze mate predstavu ze v prime su aniely v bielych a krasnych havoch, ee
Maju svetlu zbroj ale na miestach hrdzavu a spinavu a miestami od krvy a tiez chcu esenciu ale inym sposobom ako abosan(ten nazov evokuje wow?).
Takze to este prosim vas neskatulkujte. Aniely a demoni vam nevadia to netvrdte lebo myslim ze demon a engel sa vam paci.
A sme tu ked je epicklost spinava a brutalna tak sa vam paci, tak o com sa vobec bavime. Netreba tvrdit ze epika je zla.
To na zaklade mojej iluus ktora zdaleka nebola dokoncena ste usudili ze to bude clean and clear?
heh a inak myslim ze mate predstavu ze v prime su aniely v bielych a krasnych havoch, ee
Maju svetlu zbroj ale na miestach hrdzavu a spinavu a miestami od krvy a tiez chcu esenciu ale inym sposobom ako abosan(ten nazov evokuje wow?).
Takze to este prosim vas neskatulkujte. Aniely a demoni vam nevadia to netvrdte lebo myslim ze demon a engel sa vam paci.
A sme tu ked je epicklost spinava a brutalna tak sa vam paci, tak o com sa vobec bavime. Netreba tvrdit ze epika je zla.
V svete edesie tazko nieco silne ovplyvnis.EPIKA myšleno skutečně silně epická dobrodružství na vysokých úrovních, která silně ovlivňují dění světa.
Souhlas, Warhammer je špinavý a smradlavý středověk jak poleno.
Sorcerer Endbringer https://www.kickstarter.com/projects/11 ... endbringer
Sorcerer card game https://www.kickstarter.com/projects/11 ... sorcerer-1
Jeskyne a Draci https://www.jeskyneadraci.cz/
Sorcerer card game https://www.kickstarter.com/projects/11 ... sorcerer-1
Jeskyne a Draci https://www.jeskyneadraci.cz/
Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude
Ja osobne epiku nemam rad (a ked si ju budem chciet zahrat tak existuje milion settingov na tom zalozenych kedze je to standartny pristup).
a nikto netvrdi ze epika je zla ... iba sa ako si myslim vacsine tu na fore nijak zvlast nepaci.
Ja mam rovnako ako alef rad skor internal turmoils a conanovsky boj o prezitie a miesto.
To ze sa tebe paci je ok. Ved je tento setting tvoje dielo. Ak to bude nekomercne tak to je uplne jedno.
Ale ak nie tak ... Prieskum trhu Prieskum trhu Prieskum trhu Prieskum trhu Prieskum trhu
Ehm a to si kde nabral?lebo myslim ze demon a engel sa vam paci.
a nikto netvrdi ze epika je zla ... iba sa ako si myslim vacsine tu na fore nijak zvlast nepaci.
Ja mam rovnako ako alef rad skor internal turmoils a conanovsky boj o prezitie a miesto.
To ze sa tebe paci je ok. Ved je tento setting tvoje dielo. Ak to bude nekomercne tak to je uplne jedno.
Ale ak nie tak ... Prieskum trhu Prieskum trhu Prieskum trhu Prieskum trhu Prieskum trhu
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Re: Oceľ & Plameň - o čom vlastne hra bude
V OaP nejde o epiku ani o prezivanie ide o to ako sa hraci vysporiadaju s povynostami ktere su od nich ocakavane, a sfaktorom strachu ktory chcem do systemu zaviest hraci hoc pokom hned neskocia.
Inak pohraval som sa s myslienkou ze prima je jednoducho prvy matrialny priestor ktory vytvorili bohovia takze abosan moze byt nahradeny sammaelom a anielov mozem pouzit raziela azraela atd. A priepast moze mat 9 circles, ako o nom pisal dante. ((hmm bude sa pretvarat a riadne ). Prima bude prvy pokus bohov o vytvorenie materialneho priestoru, a v tomto priestore zanechala taku ranu ze niektore bytosti maju do dnes o nej vizie. Udalosti popisuju prvy obrovsky konflikt v materialnom vesmire a prvu civilizovanu planetu s zrkadlovym obrazom v materialom vesmire ako beta verzii s nazvom prima, a o existencii bohov coby stvorenioami z eteru. Bohovia predtym ako stvorily materialny vesmir vytvorili primu coby jeho beta verziu.
Lemmy mi posla tto spravu je dobra a myslim ze vedel o com hovory toto je vec na ktorej sa da staviat:
Myslím, že tvůj svět je hodně obrazotvorný. Což je dobře. Ale přijde mi, že je více obrazotvorný, než příběhový (podobně jako Warcraft). Dáváš velký důraz na imaginaci. Což je taky dobře. Ale chybí tam určitá příběhovost. A na tom by mohl být tvůj svět založený. Jednoduše - ale primárně příběhově.
Pokud se ti povede skloubit tyto dva prvky, bude to skvělé. Získáš tím potenciál jak u klasických hráčů, tak u hráčů více příběhových her.
Dej prostor představivosti - namísto všeobjemných legend "takto to funguje" dodej pouze střípky mytologie, které si každý vypravěč může přebrat po svém.
Vyhni se svazujícím informacím - namísto řečení, že svět funguje takto, ale rozličné kultury na stvoření mají jiný pohled... vymaž popis jak funguje, a dodej pár krátkých legend z pohledu rozličných kultur (například démonů, andělů a "smrtelníků") - tak se stanou z legend opravdu legendy a nikdo nebude vědět, jaká je ve skutečnosti pravda (tedy bude za pravdu považovat právě svou legendu).
Nieco taketo: Na zaciatklu bol eter z neho vzisly bohovia(nie boh bohovia, bude sa hovorit o kolektive) vznikol etericky vesmir a bohovia stvorily priepast kde zavrhly sammaela a podobnych rebelov. Potom prisiel pokus vytvorit materialny vesmir chcely to skusit a vznikla edesia a mira v priestore ktory nazyvaly PRIMA. je to akasy beta verzia nasho materialneho vesmiru. Avsak vojna o primu zacala utokom samaela a princov. Na tomto mozme postavyt silny zaklad. Vsetko ma zrazu vyznam preco na mire existuje fotosinteza aj za tmy? lebo jej k tomu stacil eter atd, cely dizajn aj etericky pilier ostava aj rasy nic sa nemeni, len povod a implementacia nasho panteonu s malymi odchylkami a upustenou fantaziou.
Inak pohraval som sa s myslienkou ze prima je jednoducho prvy matrialny priestor ktory vytvorili bohovia takze abosan moze byt nahradeny sammaelom a anielov mozem pouzit raziela azraela atd. A priepast moze mat 9 circles, ako o nom pisal dante. ((hmm bude sa pretvarat a riadne ). Prima bude prvy pokus bohov o vytvorenie materialneho priestoru, a v tomto priestore zanechala taku ranu ze niektore bytosti maju do dnes o nej vizie. Udalosti popisuju prvy obrovsky konflikt v materialnom vesmire a prvu civilizovanu planetu s zrkadlovym obrazom v materialom vesmire ako beta verzii s nazvom prima, a o existencii bohov coby stvorenioami z eteru. Bohovia predtym ako stvorily materialny vesmir vytvorili primu coby jeho beta verziu.
Lemmy mi posla tto spravu je dobra a myslim ze vedel o com hovory toto je vec na ktorej sa da staviat:
Myslím, že tvůj svět je hodně obrazotvorný. Což je dobře. Ale přijde mi, že je více obrazotvorný, než příběhový (podobně jako Warcraft). Dáváš velký důraz na imaginaci. Což je taky dobře. Ale chybí tam určitá příběhovost. A na tom by mohl být tvůj svět založený. Jednoduše - ale primárně příběhově.
Pokud se ti povede skloubit tyto dva prvky, bude to skvělé. Získáš tím potenciál jak u klasických hráčů, tak u hráčů více příběhových her.
Dej prostor představivosti - namísto všeobjemných legend "takto to funguje" dodej pouze střípky mytologie, které si každý vypravěč může přebrat po svém.
Vyhni se svazujícím informacím - namísto řečení, že svět funguje takto, ale rozličné kultury na stvoření mají jiný pohled... vymaž popis jak funguje, a dodej pár krátkých legend z pohledu rozličných kultur (například démonů, andělů a "smrtelníků") - tak se stanou z legend opravdu legendy a nikdo nebude vědět, jaká je ve skutečnosti pravda (tedy bude za pravdu považovat právě svou legendu).
Nieco taketo: Na zaciatklu bol eter z neho vzisly bohovia(nie boh bohovia, bude sa hovorit o kolektive) vznikol etericky vesmir a bohovia stvorily priepast kde zavrhly sammaela a podobnych rebelov. Potom prisiel pokus vytvorit materialny vesmir chcely to skusit a vznikla edesia a mira v priestore ktory nazyvaly PRIMA. je to akasy beta verzia nasho materialneho vesmiru. Avsak vojna o primu zacala utokom samaela a princov. Na tomto mozme postavyt silny zaklad. Vsetko ma zrazu vyznam preco na mire existuje fotosinteza aj za tmy? lebo jej k tomu stacil eter atd, cely dizajn aj etericky pilier ostava aj rasy nic sa nemeni, len povod a implementacia nasho panteonu s malymi odchylkami a upustenou fantaziou.
Sorcerer Endbringer https://www.kickstarter.com/projects/11 ... endbringer
Sorcerer card game https://www.kickstarter.com/projects/11 ... sorcerer-1
Jeskyne a Draci https://www.jeskyneadraci.cz/
Sorcerer card game https://www.kickstarter.com/projects/11 ... sorcerer-1
Jeskyne a Draci https://www.jeskyneadraci.cz/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti