Pokracujeme!

Archiv Sammaelova projektu.
Uživatelský avatar
Alef0
Administrátor
Příspěvky: 5829
Registrován: 7. 6. 2004, 11:22
Bydliště: Košice, SR.

Re: Pokracujeme!

Příspěvek od Alef0 »

S flashbackmi je ten problem, ze vacsinou zaujima len toho hraca, kto si ho chce vyvolat. Ostatni spia, zivaju alebo nemaju k tomu co povedat. Ako povedal raz ktosi "ak sa raz za mesiac stretneme na hru Vampira, nechcem zabit pol sessny tym, ze nejaky hrac egoisticky riesi svoje problemy".

Flashback navyse musi mat suvis s aktualnym dejom alebo musi donho zapadat. Podla mna "a teraz ideme riesit osudy prapredka" nie je flashback, ale uplne ina hra.

Inak povedane, flashback musi byt predmetom spolocnej dohody a zaujmu.

-----------------------------------
Cestou mi napadlo. Riesime tu opat vela uzitocnych veci. Kedy sa dockame nejakeho materialu? (Aby sa nestalo, ze budeme kecat na 15 stranach pol roka bez akehokolvek hmatatelneho vystupu).

A co je dolezita otazka len na Janka: naozaj a naozaj mas volu nieco spisovat a tvorit?
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Uživatelský avatar
Corvus
Příspěvky: 1812
Registrován: 3. 5. 2005, 13:53
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokracujeme!

Příspěvek od Corvus »

A co je dolezita otazka len na Janka: naozaj a naozaj mas volu nieco spisovat a tvorit?
podla toho kolkymi postavami prispel do threadu 'Postavy O&P' (ci jak sa to volalo) tak "urcite ano" $D
There's nothing in the universe cold steel won't cut.

On eternal hold: d20 Warheart
Uživatelský avatar
ja
Příspěvky: 14
Registrován: 21. 5. 2009, 11:57
Bydliště: KE

Re: Pokracujeme!

Příspěvek od ja »

s postavamy bol problem ze sammael sa rozhodol prejst na wushu
tak som mal bordel v tom ci tam hadzat postavy na styl fate alebo wushu

RE alef: na tvorenie a spisovanie niesom sam; a ano mame volu nieco spisovat a tvorit, ak by sme nemali, neunuvam sa babrat so zakladanim temy

skor mam obavy ze to bude treba zacat spisovat systematicky (tj v podstate z nicoho)
Welcome to your nightmare
Uživatelský avatar
Alef0
Administrátor
Příspěvky: 5829
Registrován: 7. 6. 2004, 11:22
Bydliště: Košice, SR.

Re: Pokracujeme!

Příspěvek od Alef0 »

Sammael bol vo Wushu mode takych 240 minut, potom ho opustil so zvedavymi otazkami publika.

Ad system: ak dbas na statistiky, nezabudni napisat system, podla ktoreho to bolo robene. Ak nedbate, dolezita je kratka charakteristika. Vid inspiracia: Aerisovo opus magnum RPG NPC Pool, kde vychrlil myriady postav.

Na vasom mieste vidim jasne rozptylenie obav: hrajte a hrajte a hrajte. Z hrania vyplynie mnozstvo inspiracie.

Teraz som sa vlastne zamyslel, ci existuje setting, ktory vznikol od zeleneho stola.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Uživatelský avatar
Sammael
Příspěvky: 1788
Registrován: 18. 11. 2008, 12:07
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokracujeme!

Příspěvek od Sammael »

Mnohý z nás snívajú celý život, niektorý sa boja zažmúriť oči čo i len na minútu. Čím je to dané to nikto nevie. Niekto tvrdí, že je to životom aký žijeme iný tvrdia, že je to ríša fantázie. No jedného dňa všetky tieto domnienky stratili význam. V deň keď ľudstvo prestalo snívať, alebo sa možno jedného dňa neprebudilo.
Ulicami manhattanu sa prehnal belasí jednorožec , na dieťa v Connecticute sa z tieňa vyrútila ohavná beštia ako z hrôzostrašného filmu. Okolo predajcu kníh v Ulme preletela lietajúca kronika a mladému afgáncovy skameneli nohy. Čo sa vlastne deje? na túto otázku jednoducho neexistuje odpoveď. Jedno je však isté, prišlo to po tom ako sme prestali snívať.
grinoir
Zamčeno

Zpět na „Oceľ a plameň“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti