[DrD+] [Dobrodružství] - Quentin Dunward
Moderátor: Bouchi
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
[DrD+] [Dobrodružství] - Quentin Dunward
Vitus nám přináší následující dobrodružství určené pro Dračí Doupě Plus.
Původní námět: sir Walter Scott
Autor: Vítězslav „Vitus“ Pilmaier
Mapy: Petr „Peca“ Palička
Ilustrace: Iveta „Morrack“ Mrázková
Revize a korekce: Daniel „Dodo“ Mentlík, Petr „Peca“ Palička a Roman „RomiK“
Hora
Quentin Dunward je malé námětové dobrodružství pro postavy na nízkých úrovních. Vzhledem k přihlédnutí k pravidlům DrD+ v následujícím textu (i když bez uvedení charakteristik cizích postav) by postavy vesměs neměly překročit hranici 3. úrovně.
Původní námět: sir Walter Scott
Autor: Vítězslav „Vitus“ Pilmaier
Mapy: Petr „Peca“ Palička
Ilustrace: Iveta „Morrack“ Mrázková
Revize a korekce: Daniel „Dodo“ Mentlík, Petr „Peca“ Palička a Roman „RomiK“
Hora
Quentin Dunward je malé námětové dobrodružství pro postavy na nízkých úrovních. Vzhledem k přihlédnutí k pravidlům DrD+ v následujícím textu (i když bez uvedení charakteristik cizích postav) by postavy vesměs neměly překročit hranici 3. úrovně.
- Přílohy
-
- Quentin Dunward - dobrodružství pro DrD+ verze 1.8.pdf
- (3.05 MiB) Staženo 95 x
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel sjem nečetl. Ani dílo ani dobrodružství. V práci mi to moje verze Adobu neotevře, tak snad doma.
2 Vitus - spokojen se způsobem vyvěšení, jestli ne, můžu to upravit.
2 Vitus - spokojen se způsobem vyvěšení, jestli ne, můžu to upravit.
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Pozor ! V originále je to Quentin DurwardAlnag píše:Náhodou mně se to líbí. Waltera Scotta mám rád, byť už je to nějaký pátek co jsem Quentina Dunwarda četl.
(To aby nás nehonili pozůstalí od výše uvedeného sira).
Ovšem nějak mi z tvého příspěvku není jasné, zda se ti líbí i to dobrodružství, eventuelně by nějaká drobná recenze bodla, abych to třeba upgradnul na verzi 2.0
Doporučuji přečíst od výše zmíněného sira - jinak ještě lepší je Rob Roy (respektive první část románu), ale to převést do RPG by bylo značně komplikovanější.Dalcor píše:Bohužel sjem nečetl. ...
2 Vitus - spokojen se způsobem vyvěšení, jestli ne, můžu to upravit.
Jinak vyvěšení ja naprsosto epesní - asi tak nekonečněkrát lépe zvládnuto, než bych to umělo já, nebo to vůbec neumím
(Adobe to chce ten poslední - tuším Sedmičku)
Co já vim, jak se to píše. Sem to četl před deseti lety (možná delší dobou). Vím akorát, že jsem to tehdy dost žral. A co se dobrodružství týče, no to by nejdřív chtělo zevrubnější čtení. Každopádně se mi líbí nápad. (BTW: Myslím, že to asi není stíhatelné, vzhledem k tomu, jak je to staré).Vitus píše:Pozor ! V originále je to Quentin Durward
(To aby nás nehonili pozůstalí od výše uvedeného sira).
Ovšem nějak mi z tvého příspěvku není jasné, zda se ti líbí i to dobrodružství, eventuelně by nějaká drobná recenze bodla, abych to třeba upgradnul na verzi 2.0
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
Tohle byl kdysi taky můj domov. R.I.P.
Tohle byl kdysi taky můj domov. R.I.P.
OK - snad se najde nějaký človíček, co to zkusí nejen přečíst, ale i podle toho zahrátAlnag píše: A co se dobrodružství týče, no to by nejdřív chtělo zevrubnější čtení. Každopádně se mi líbí nápad. (BTW: Myslím, že to asi není stíhatelné, vzhledem k tomu, jak je to staré).
BTW - úprava na DnD či jiný systém by měla být velice jednoduchá.
- Allathay
- Příspěvky: 295
- Registrován: 29. 1. 2006, 13:15
- Bydliště: Stupava / BA
- Kontaktovat uživatele:
Dobrodruzstvo som precital a je naozaj pekne
Iba mi trocha unikol dovod preco slachtic, ktory druzinku najal, aby dopravili damy, ktore uz vlastne boli v jeho moci bezpecne na hrad, kde ich cestou prepadava jeho kumpan...
Zamyslanu svadbu predsa mohol uskutocnit priamo niekde v jeho sidle...
Iba mi trocha unikol dovod preco slachtic, ktory druzinku najal, aby dopravili damy, ktore uz vlastne boli v jeho moci bezpecne na hrad, kde ich cestou prepadava jeho kumpan...
Zamyslanu svadbu predsa mohol uskutocnit priamo niekde v jeho sidle...
Text uvedeny vyssie ma sluzit ako hlboke intelektualne posolstvo, ktore chcem odovzdat vsetkym pozornym citatelom. Dufam, ze som ho vyuzil spravne...
- zrzavec
- Romikovec
- Příspěvky: 3671
- Registrován: 20. 7. 2006, 18:23
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Koukám, že v sekci pro Drd jsem omylem založil duplicitní téma. Nevadí, tam skoro nikd nepsal a tak jej odstraním.
Intrika šlechtice spočívala v tom, že obě dámy chtěl provdat za své vazaly. Nicméně, jeho protivník (nevím již přesně kdo) na to přišel a rozhodl se, žeto řekne císaři. Ten by zakročil a spor mezi šlechtici by se mohl obrátit na stranu nevlastníka dam.
Proto tento šlechtic de Anjens najal družinu, objetoval pěšáka dunwarda a vehnal je do pasti. Dámy se při cestě "ztratili" a problém byl vyřešen. bohužel, Dunward a mladší z dam utekli...To už je ale námět na další dobrodružství.
Intrika šlechtice spočívala v tom, že obě dámy chtěl provdat za své vazaly. Nicméně, jeho protivník (nevím již přesně kdo) na to přišel a rozhodl se, žeto řekne císaři. Ten by zakročil a spor mezi šlechtici by se mohl obrátit na stranu nevlastníka dam.
Proto tento šlechtic de Anjens najal družinu, objetoval pěšáka dunwarda a vehnal je do pasti. Dámy se při cestě "ztratili" a problém byl vyřešen. bohužel, Dunward a mladší z dam utekli...To už je ale námět na další dobrodružství.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [DrD+] [Dobrodružství] - Quentin Dunward
Jelikož Sirien tohle dobrodružství oprášil z hlubin dějin zadáním do databáze (na odkazu je popis i Sirienova minirecenze - díky!), i já oprašuju tuhle diskuzi.
Dovolil jsem si připojit PDF k úvodnímu příspěvku, aby bylo dobrodružství někde k mání.
Dovolil jsem si připojit PDF k úvodnímu příspěvku, aby bylo dobrodružství někde k mání.
Re: Hraní podle modulů
Díky za reakci, ty tři hvězdičky jsou víc, než jsem od toho očekával - určitě, než bych se odvážil nechat to znovu vystavit, bych provedl nejen redakci jazykovou a stylistickou (než jsem ti to posílal, tak jsem si to zběžně prošel a našel jsem tam pár překlepů, několik masivních hrubek, z nichž jedna je snad hned v první větě, a navíc několik nesprávně použitých výrazů), ale i obsahovou (tedy možná ubrat něco fluffu, navíc projít logiku některých informací, mám pocit, že jsem tam narazil na nějakou mezeru, navíc nějaké části textu asi nebodou už tak zcela košer jak způsobem formulace, tak možná i obsahově, ta poznámka o "soutěžá krásy" je správná). Plus bude potřeba dát pryč to přihlédnutí k DrD+ (což je dneska sytém, který skutečně mnoho lidí nehraje) a podumat, zda to nechat systém-free nebo to konvertovat do něčeho soudobějšího.
Ohledně poznámku k railroadu, se musím přiznat, že si tak matně pamatuji, že to byl oříšek příběh, jenž původně je vlastně railroad (ostatně jako všechny knižní předlohy), nějakým způsobem od-railroadit.
Re: [DrD+] [Dobrodružství] - Quentin Dunward
Aha, tak já sem s dovolením re-postnu, co jsem o tom psal na sekci o hraní modulů:
Teď mne napadá, že bych mohl začít psát blog o tom, jak vlastně od roku 1990 vytvářím nekonečný projekt světa Achtward.
Ještě si dovolím přidat poznámku, že ten modul byl vlastně upraven do reálií našeho herního světa Achtward (tedy původně mého, který jsme se pokoušeli s Romikem jeden čas sdílet, ale podle všeho v něm zase jedu jen já, protože před mojí poslední cestou do zahraničí jsme opět zmrazili naši herní družinku a nějak se nám zatím nepodařilo obnovit hraní).Vitus píše: ↑31. 1. 2021, 12:24Díky za reakci, ty tři hvězdičky jsou víc, než jsem od toho očekával - určitě, než bych se odvážil nechat to znovu vystavit, bych provedl nejen redakci jazykovou a stylistickou (než jsem ti to posílal, tak jsem si to zběžně prošel a našel jsem tam pár překlepů, několik masivních hrubek, z nichž jedna je snad hned v první větě, a navíc několik nesprávně použitých výrazů), ale i obsahovou (tedy možná ubrat něco fluffu, navíc projít logiku některých informací, mám pocit, že jsem tam narazil na nějakou mezeru, navíc nějaké části textu asi nebodou už tak zcela košer jak způsobem formulace, tak možná i obsahově, ta poznámka o "soutěžá krásy" je správná). Plus bude potřeba dát pryč to přihlédnutí k DrD+ (což je dneska sytém, který skutečně mnoho lidí nehraje) a podumat, zda to nechat systém-free nebo to konvertovat do něčeho soudobějšího.
Ohledně poznámku k railroadu, se musím přiznat, že si tak matně pamatuji, že to byl oříšek příběh, jenž původně je vlastně railroad (ostatně jako všechny knižní předlohy), nějakým způsobem od-railroadit.
Teď mne napadá, že bych mohl začít psát blog o tom, jak vlastně od roku 1990 vytvářím nekonečný projekt světa Achtward.
Re: Hraní podle modulů
Vitus: tak ten příběh má lineární strukturu, což neni nutně nic špatnýho, zejména protože to dává fluffově smysl - úkolem postav je doprovodit dvě šlechtičny na cestě z A do B, to je "lineární" tak nějak z podstaty věci - jsi v A, musíš se dostat do B... Bohatě by stačilo, kdybys ty události pocestě neprezentoval v textu jako věci, které nastanou (s tím kdy a kde a jak mají nastat a co když postavy uspějí/neuspějí...), ale jako záměry aktérů. Např. místo XY postavy přepadne v průsmyku a postavy budou zajme nebo se postavy ubrání a zvládnou utéct napíšeš XY plánuje udělat A, ideálně tehdy a tehdy, ale pokud by mu to nevyšlo, tak může zkusit B, C, D alternativy - BCD už není nutné nijak podrobně rozepisovat, to si už GM odvodí z A a ze stručné poznámky; tj. například XY zkusí udělat přepad v průsmyku (A), tady sou podrobnosti. Pokud ale (B), postavy budou obezřetné a odhalí ho včas, tak se stáhne a zkusí to znovu v lese, (C) postavy dlouho nepojedou, tak bude mít za to že ho obešli a vydá se je hledat směrem k cíli a zkusí je přepadnout hned, co na ně narazí a (D) pokud se postavy stáhnou, bude je pronásledovat.
Ztratíš tím ten lineární popis nasebe navazujících částí, ale ve skutečnosti se ta struktura moc nezmění, jen se změní věty kterými popisuješ jak to do sebe zapadá nebo má zapadat.
Ztratíš tím ten lineární popis nasebe navazujících částí, ale ve skutečnosti se ta struktura moc nezmění, jen se změní věty kterými popisuješ jak to do sebe zapadá nebo má zapadat.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti