Human2.0
Human2.0
Anotace v databázi
Ke stažení tady v příloze"Human 2.0 je akční papírová RPG hra z blízké budoucnosti. Má jednoduchá pravidla, zaměřuje se především na realistické chování zbraní, absolutní volnost, realismus a svět v roce 2031."
(...)
Hra obsahuje i základní informace o settingu v podobě Prahy roku 2031, kde je možné zálohovat vědomí, provádět na lidech augmentace a sílí průmyslová špionáž.
V pravidlech je pro Střelbu v příkladech použita desetistěnná kostka, ale hazí se jí dvakrát pro určení procesnt, v mechanikách je tedy uvedena i k100.
- Přílohy
-
- Human 2.0 - Zbraně.pdf
- (211.43 KiB) Staženo 80 x
-
- Human 2.0 - Vybavení.pdf
- (422.06 KiB) Staženo 67 x
-
- Human 2.0 - Rady pro Pána hry.pdf
- (98.07 KiB) Staženo 63 x
-
- Human 2.0 - Pravidla.pdf
- (1.64 MiB) Staženo 94 x
-
- Human 2.0 - Deník postavy.pdf
- (118 KiB) Staženo 63 x
Naposledy upravil(a) Kmotr dne 9. 3. 2013, 15:42, celkem upraveno 1 x.
Re: Human2.0
Doporučuju vyzkoušet figurkovku Warmachine a následně Iron Kingdoms RPG, což je plnohodnotné RPG postavené na stejném základním enginu jako ta figurkovka. Když mi napíšeš do pošty odkud jsi, poptám se kdo by ti mohl v okolí případně ty hry ukázat / půjčit.Kmotr píše:Sparkle:
díky moc za naprosto vyčerpávající rozbor
z wargamingu mám doma třeba AT-43, která by měla mít k Tvým příkladům dost blízko.
Vůbec přirovnání (posunutí pravidel) k wargamingu se mi hodně líbí.
A díky za meteorit v Praze - po událostech v Rusku (nebo na Ukrajině, už nevím) to nezní tak WTF:-)
Ještě jednou díky moc za zhodnocení, komentáře a hlavně nápady, jak to posunout na pořádnou hru!
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Re: Human2.0
Hmm. Takže jestli to dobře chápu, postava má čtyři základní statistiky, ale aby si člověk mohl vystřelit (což je nejspíš stěžejní část hry), musí si odvodit ještě pátou? Fíha, tomu říkám elegance. Co takhle to zjednodušit?
Síla: Boj z blízka, limit použitelných zbraní
Obratnost: Boj z dálky, plížení
Odolnost: Počet životů a tolerance vůči implantátům
Inteligence: Veškeré nebojové situace (a tím pádem možná i chybějící iniciativa)
Základní atributy by měly vždy odrážet rámec settingu. Zavádět je takové, jaké byly v dračáku nemá smysl. Svět má prostě jiná hlediska.
Taky ten rozsah, jak už psal Jerson, je zbytečný. Teoreticky. 10-20 to sice je, ale pod deset se jít nedá, takže rozsah je 1-11, a to ještě díky tabulce tvoří jednotlivá čísla shluky, do kterých se snažíš při tvorbě trefit, takže prakticky je to tak 1-5. Já vím, že to hraní si s číslama některé lidi baví, i když třeba systémovou funkci nemá, ale spoustu jiných hráčů by to mohlo odradit.
Jojo, realismus je fajn. Ale to, že tě zabije jedna kulka (kterou tě někdo zabít ani nechtěl, prostě špatně hodil 2k6 -nějak v systému postrádám úmysl střelce), není to ve světě s implantáty nabušenými borci, kteří kulkám normálně uhýbají, trochu nerealistické?
Síla: Boj z blízka, limit použitelných zbraní
Obratnost: Boj z dálky, plížení
Odolnost: Počet životů a tolerance vůči implantátům
Inteligence: Veškeré nebojové situace (a tím pádem možná i chybějící iniciativa)
Základní atributy by měly vždy odrážet rámec settingu. Zavádět je takové, jaké byly v dračáku nemá smysl. Svět má prostě jiná hlediska.
Taky ten rozsah, jak už psal Jerson, je zbytečný. Teoreticky. 10-20 to sice je, ale pod deset se jít nedá, takže rozsah je 1-11, a to ještě díky tabulce tvoří jednotlivá čísla shluky, do kterých se snažíš při tvorbě trefit, takže prakticky je to tak 1-5. Já vím, že to hraní si s číslama některé lidi baví, i když třeba systémovou funkci nemá, ale spoustu jiných hráčů by to mohlo odradit.
Jojo, realismus je fajn. Ale to, že tě zabije jedna kulka (kterou tě někdo zabít ani nechtěl, prostě špatně hodil 2k6 -nějak v systému postrádám úmysl střelce), není to ve světě s implantáty nabušenými borci, kteří kulkám normálně uhýbají, trochu nerealistické?
"Understanding is not required. Only obedience."
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21012
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Human2.0
KDolecek v archivářském zápalu napsal autorovi téhle dávno ztracené hry a ten mu poslal PDFka! Pro potěchu dalších generací jsem je nahostoval u nás a vystavil tady v prvním příspěvku.
KDolecek taky sepsal podrobnější anotaci:
KDolecek taky sepsal podrobnější anotaci:
Smekám před tímhle poctivým archivářským řemeslem! Další kousek do mozaiky naší RPG historie."Human 2.0 je akční papírová RPG hra z blízké budoucnosti. Má jednoduchá pravidla, zaměřuje se především na realistické chování zbraní, absolutní volnost, realismus a svět v roce 2031."
Postava je definována čtyřmi základními atributy (ve hře "statistiky"): Síla, Obratnost, Střelba, Odolnost, Inteligence. Do nich hráč investuje počáteční pool bodů a určují dva odvozené atributy Reakce a Střelba.
Střelba je první ústřední mechanikou, nabývá tří hodnot podle toho zda je střelec, cíl nebo oba v pohybu, kde tělo má 36 oblastí zásahu. Za každého zabitého nepřítele pak postava dostává procentuální bonus k danému typu zbraně. Poměr počtu životů a síly zbraní určuje, že smrt může v některých případech nastat i po jednom zásahu. Zahrnuta jsou pravidla pro dostřel, střelbu dávkou a měření času během střelby .
Druhou mechanikou je Hacking. Cíl Hackingu má určenou obtížnost 1-3. Atribut Hackingu má rozsah 1-9 (začíná na 1 a roste s každým úspěšným hackingem) a je cílem ho na k10 podhodit. S úspěšným použitím je odebrán bod z obtížnosti, s neuspěchem naopak přidán. Kritický neúspěch nastane, když obtížnost naroste na 5 nebo při hodu 0.
Postavy nesbírají zkušenosti a zlepší se pouze ve Střelbě skrze zabití nepřátel, případně skrze lepší vybavení.
Hra obsahuje i základní informace o settingu v podobě Prahy roku 2031, kde je možné zálohovat vědomí, provádět na lidech augmentace a sílí průmyslová špionáž.
V pravidlech je pro Střelbu v příkladech použita desetistěnná kostka, ale hazí se jí dvakrát pro určení procesnt, v mechanikách je tedy uvedena i k100.
Re: Human2.0
Když jsem z toho psal anotaci, tak jsem si pravidla zběžně pročetl a vlastně mi to příjde v některých věcech zajímavé jako to, že postavy nemají úrovně a nesbírají zkušenosti a zlepšují se jen ve dvou svých dovednostech - střelba a hacking.
A taky to není fantasy což je nevídané vybočení v rámci české tRPG tvorby.
Umím si předsavit, že by texty šly ořezat a ze hry vykřesat minimalistická cyberpunk hra na oneshot nebo pár sezení (styl Grant Howitt nebo John Harper). Já bych z toho teda zároveň vyřezal většinu věcí kolem střelby a zbraní což je zároveň obsah, který podle mne autora nejvíc bavil.
A obsahuje to nejdrsnější radu pro GM, kterou jsem kdy četl: "Velmi rád jsem také posílal jednoho hráče zabít druhého. Většinou pokud něco hrubě podělal jeden z nich, nebo oba. Kvůli zahlazení stop je celkem fajn, když se najde mrtvé tělo alespoň jednoho z pachatelů."
A taky to není fantasy což je nevídané vybočení v rámci české tRPG tvorby.
Umím si předsavit, že by texty šly ořezat a ze hry vykřesat minimalistická cyberpunk hra na oneshot nebo pár sezení (styl Grant Howitt nebo John Harper). Já bych z toho teda zároveň vyřezal většinu věcí kolem střelby a zbraní což je zároveň obsah, který podle mne autora nejvíc bavil.
A obsahuje to nejdrsnější radu pro GM, kterou jsem kdy četl: "Velmi rád jsem také posílal jednoho hráče zabít druhého. Většinou pokud něco hrubě podělal jeden z nich, nebo oba. Kvůli zahlazení stop je celkem fajn, když se najde mrtvé tělo alespoň jednoho z pachatelů."
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22626
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů