Oživení Stínu meče

Diskuze k českým a slovenským hrám, které nemají samostatnou sekci.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Lemmy
Master Discussion Killer
Příspěvky: 4135
Registrován: 17. 10. 2008, 09:37

Re: Oživení Stínu meče

Příspěvek od Lemmy »

BasilisK píše: kampan je asi vznesene slovo pro prolezani dungeonu, niceni kamennych svatyn zapomenutych bohu a par konfliktu v pohranici (a samozrejme, ze nebyly socialni).
Když nad tím tak uvažuju, tak jsem klasické prolézání Dungeonu ve Stínu téměř nezažil, alespoň ne v takové podobě jako například u DrD.

Vždycky to bylo dobrodružství venku s nějakými občasnými malými "dungeony" (spíše než větší jeskyně jako takové to byli menší záležitosti).

Hm... že bych se zkusil podívat do místní pobočky LK, jestli tam Stína náhodou taky nebudou mít :think: 8)
Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5282
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživení Stínu meče

Příspěvek od Aljen »

Jerson píše:ALe zranění steně bude minimální :-) Nicméně myslel jsem spíše jindy, protože na Slezině mívám málo času a chci vyzkoušet jiné hry.
Pozor tam bol trik s instant dead pri uspesnom utoku na bezbrannu postavu ...
motyka ci aky to zahradnicky element mala dost vysoku prieraznost takze ani oplechovani rytieri neboli v bezpeci (samozrejme ze rytieri na prvom leveli ozbrojeni dykami a kamenmi ... vykvetom zbrojarstva pre ich level, platove brnenie mohli mat v pohode)
pixie je neviditelna ked sa jej zachce ...
Naposledy upravil(a) Aljen dne 19. 8. 2010, 09:40, celkem upraveno 1 x.
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživení Stínu meče

Příspěvek od Quentin »

Nejlepší byl ještěrčí bojovník s trojzubcem. Zbroj + šupiny + megaobrana zbraně.

To je ten správný munchkinismus. Je to imba, ale nejni to dost gamebreaking (jako ta pixie), aby ti to vypravěč mohl zakázat :)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Lemmy
Master Discussion Killer
Příspěvky: 4135
Registrován: 17. 10. 2008, 09:37

Re: Oživení Stínu meče

Příspěvek od Lemmy »

Quentin píše:Nejlepší byl ještěrčí bojovník s trojzubcem. Zbroj + šupiny + megaobrana zbraně.

To je ten správný munchkinismus. Je to imba, ale nejni to dost gamebreaking (jako ta pixie), aby ti to vypravěč mohl zakázat :)
Nejvíc imba v našich hrách v boji zblízka byl pokud si dobře pamatuju elf (lesní tuším, s hodně obstojnými staty v síle i obratnosti) s hákovým štítem. Zasáhnout ho bylo s jeho obranou, kterou mu poskytovala jak obratnost, tak zbraň hodně těžké...

No a dost imba byl i rytíř v téměř plné polní na koni v otevřeném terénu.
Uživatelský avatar
Thanathos
Příspěvky: 191
Registrován: 27. 5. 2008, 11:57
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživení Stínu meče

Příspěvek od Thanathos »

to Aljen: Pixie se sice zneviditelní ale stále je slyšet!!! Tj. obránce má právo hodu na zaslechnutí a pokud tě uslyší nemáš mega-bonusy na útok. A hlavně je potřeba vzít v potaz velikostní poměr - motyka v ruce pixie bude mít damage cca 1-6 :P

to lemmy: Tabulky expů a kouzlení jsou na našich stránkách, kouzla druida do V.stupně taky. Když dokopu svého spoluautora tak během víkendu tam hodíme kouzla do V.stupně pro zbylá povolání.

to quentin: nejlepší kombinace je amazonka+oštěp+štít (co se bojových hodnot týče) na zbroj jednoznačně ptakohlav-rytíř :-D

to Master Jerson (the overkiller) :-D - přerušení komunikace s tebou byla moje chyba :( , do konce prázdnin by se nám mělo podařit realizovat sezení o víkendu, jakmile to nastane dám ti obratem vědět a pozvu tě :-D


to all: celkově řešíme dva velké problémy
a) tabulka kouzel pro druida a jeho obory (nejsme schopni prolomit výpočtový vzorec pro kouzlení - pokud nějaký byl)
b) problematika využívání akčních bodů - již jsem vyzkoušeli 8 systémů pohybu a akcí v boji a zatím nemáme žádný dobrý (máme jeden uspokojivý založený na stanovení počtu bodů pro každou akci - např. pití lektvaru = 1AB, ale to je zbytečně složité a časově náročné)

Dotaz pro všechny:
Poslední dobou se rozmáhá móda hrát za "nestvůry", hráči se chtějí stát upíry, vlkodlaky a jiný "patvary". Takže hledám radu jak "vytvořit" schopnosti těchto bytostí nebo odkud se nechá nejlépe čerpat.
PbN není mrtvé jen čeká na lepší zítřky aneb kdo řešil Ferculiho, ten mne zná.
Uživatelský avatar
Aljen
Příspěvky: 5282
Registrován: 26. 2. 2008, 12:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživení Stínu meče

Příspěvek od Aljen »

Cital som to pred rokom, takze viem ze tam bolo nejake nice kombo
typu
pixie + sleep + krompac

ale uz neviem jaky caster class bol potrebny


a nie je tam pravidlo ze pri utoku na bezbranneho (spiaceho) protivnika staci 1dmg na instant dead ?
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Uživatelský avatar
Thanathos
Příspěvky: 191
Registrován: 27. 5. 2008, 11:57
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživení Stínu meče

Příspěvek od Thanathos »

a nie je tam pravidlo ze pri utoku na bezbranneho (spiaceho) protivnika staci 1dmg na instant dead ?[/quote]


De facto ano. Pravidla říkají, že pokud zaútočíš na někoho kdo je "bezsebe" automacky cíluješ, prorážíš a udílíš maximální zranění. když to přeženu řeknu - bodnu jej jehlou do oka = logika velí "je mrtev" pravidla k tomu víc neříkají nic ,ale druhý výklad je: pixie mne trefila nožem do hlavy když jsem spal (mám to za 2 životy od její poměrové dýky) jenž já jich mám 30, tudíž se v tomto kole probírám a v příštím bojuji/utíkám atp.

No není ten Stín krásný :D
PbN není mrtvé jen čeká na lepší zítřky aneb kdo řešil Ferculiho, ten mne zná.
Uživatelský avatar
PetrH
Příspěvky: 4725
Registrován: 28. 1. 2008, 17:20
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Oživení Stínu meče

Příspěvek od PetrH »

no dame pixii knihu stinu a uvidime jaky bude zraneni... podle meho stin byl na tu dobu, kdy kazdy min maxoval (ale ja to snad nikdy nevyuzival), dneska uz mi prijde slozity a dost bych zestrucnoval, ale to je asi osvetou zde:D. btw. uz jste nekdy meli skupinu ptakohlava, pixie a jesterce treba s clovekem? vubec jake sklatby druzni tak mohou vznikat? ja mam zkusenosti ze: clovek + elf, trpaslik, gnom (pulcik) ostatni ve stinu jsme nikdy nepuzivali.
Uživatelský avatar
Thanathos
Příspěvky: 191
Registrován: 27. 5. 2008, 11:57
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživení Stínu meče

Příspěvek od Thanathos »

to PetrH:

jen tak pro zajímavost složení našich družin:
a) temný elf, derkánský elf, člověk, horal (vlkodlak), horal (upír), lidská žena
b) vlken, ještěrec, temný elf, felk, trpaslice, droub, pixie
c) droubka, zlatý elf, gnónka, pixie, horal, felk, pixie
d) droubka, trpaslice, felčka, ptakohlav, vlken, trpaslíc horský, amazonka
PbN není mrtvé jen čeká na lepší zítřky aneb kdo řešil Ferculiho, ten mne zná.
Uživatelský avatar
Lemmy
Master Discussion Killer
Příspěvky: 4135
Registrován: 17. 10. 2008, 09:37

Re: Oživení Stínu meče

Příspěvek od Lemmy »

PetrH píše:vubec jake sklatby druzni tak mohou vznikat? ja mam zkusenosti ze: clovek + elf, trpaslik, gnom (pulcik) ostatni ve stinu jsme nikdy nepuzivali.
Hráli jsme několik her ve Stínu (některé nárazové, někdy pár příběhů, některé dlouhodobé), oblevovali se tam i rasy jako amazonka, vlken, ještěrec, pixie, droub, felk, ptakohlav.
Většinou ale nebyla více, než jedna zvířecí rasa v družině a spíše to byla klasika vzhledem k hráčským preferencím (hráči co i jinde hrajou elfy hráli elfy i tady, to samé i s trpaslíky nebo horaly jako představitely různých barbarů a silových typů lidí jinde).

Ad amazonka+štít+oštěp.
Nepamatuji si už staty, ale myslím, že oštěp je těžce neprůrazná zbraň (tudíž proti nějakým oplátovaným jedincům je to velký problém).
Co se týká obrany, možná slušné staty, ale myslím, že ten elf s hákovým štítem by ji mohl v tomhle trumfnout.
A pokud se nepletu, oštěpem se lze bránit a útočit jen jako obouruční zbraní (jednoruč se dá jen vrhat, ale dolet taky není nějak markantní).
Ale pokud bych měl brát v úvahu i schopnost zasáhnout i ubránit se, taková amazonka s hákovým štítem by mohla být hodně deadly.
Ale to je jedno, to jsou jen staty.
Uživatelský avatar
Alef0
Administrátor
Příspěvky: 5829
Registrován: 7. 6. 2004, 11:22
Bydliště: Košice, SR.

Re: Oživení Stínu meče

Příspěvek od Alef0 »

Thanathos píše:a nie je tam pravidlo ze pri utoku na bezbranneho (spiaceho) protivnika staci 1dmg na instant dead ?

De facto ano. Pravidla říkají, že pokud zaútočíš na někoho kdo je "bezsebe" automacky cíluješ, prorážíš a udílíš maximální zranění. když to přeženu řeknu - bodnu jej jehlou do oka = logika velí "je mrtev" pravidla k tomu víc neříkají nic ,ale druhý výklad je: pixie mne trefila nožem do hlavy když jsem spal (mám to za 2 životy od její poměrové dýky) jenž já jich mám 30, tudíž se v tomto kole probírám a v příštím bojuji/utíkám atp.

No není ten Stín krásný :D[/quote]
Coup de grace v DnD funguje takmer rovnako (ne)logicky.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Uživatelský avatar
Lemmy
Master Discussion Killer
Příspěvky: 4135
Registrován: 17. 10. 2008, 09:37

Re: Oživení Stínu meče

Příspěvek od Lemmy »

Pixie má nějakých zhruba 30-60cm (opravte mě prosím, jedu z hlavy a určitě si něco pamatuji špatně), s tím zbraňovým poměrem a logickým posouzením, jak může být taková zbraň u někoho tak prťavého velká, bych si spíš představil takovou jehlovou dýku jako nějakou krátkou jehlici nebo jehlu.
Takže při bodnutí do oka bych to viděl na to, že postava o něj s největší pravděpodobností přijde (magie dokáže v léčení dělat divy), než o nějaký coup de grace. $D
Uživatelský avatar
Thanathos
Příspěvky: 191
Registrován: 27. 5. 2008, 11:57
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: Oživení Stínu meče

Příspěvek od Thanathos »

A právě v tom je Stín tak krásný! Ta mnohoznačnost a svoboda jak si co vyložit :-D
PbN není mrtvé jen čeká na lepší zítřky aneb kdo řešil Ferculiho, ten mne zná.
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6870
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: Oživení Stínu meče

Příspěvek od Antharon »

Aljen: a čo tak nahradiť motyku zahradnými nožnicami, bolo by to podstatne viac cool... alebo... alebo... udenacom...
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
BasilisK
Příspěvky: 671
Registrován: 28. 8. 2009, 15:51

Re: Oživení Stínu meče

Příspěvek od BasilisK »

PetrH píše:... btw. uz jste nekdy meli skupinu ptakohlava, pixie a jesterce treba s clovekem? vubec jake sklatby druzni tak mohou vznikat? ...
moje prvni "druzina" byla - derkansky elf-lovec, pixie-zaklinac(?, proste kombinace nejake zlodeje s nejakym kouzlicem) a muj ptakohlav Kohót paladin radu Slepica (utopil se $cry$ )...

musim rict, ze to byla jedna z nejlepsich kampani co jsem hral...
Life is just a dream on the way to death.

Dobře už bylo

Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Odpovědět

Zpět na „České a slovenské hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti