Grimoár
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9343
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Heartbreaker] Grimoár
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9343
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Heartbreaker] Grimoár
Jsem v procesu přepisování do té varianty, kde hází jen hráči. Už mi chybí jen dořešit zbroje, ale jsem na tom zaseklej už dva dny Slibuju, že potom už začnu psát nějaký content
Můj potíž je, že (mám dojem) nemůžu použít celou stupnici k4 - k6 - k8 - k10 - k12
Vychází mi z toho něco jako tohle:
Jak jinak lze rozdíl mezi typama zbroji ukázat? Nebo mám nechat těžkou zbroj + štít k12?
edit: Postavy vydrží pouze dvě zranění (tři se schopností Odolnost), a pokud podhodí útok o čtyři, tak jdou rovnou do bezvědomí. Píšu jen, abyste věděli, že jsou celkem křehké.
Můj potíž je, že (mám dojem) nemůžu použít celou stupnici k4 - k6 - k8 - k10 - k12
- k4 jako "Beze zbroje, pouze oblečení" nefunguje, protože útok greatswordem nebo třeba ogřím kyjem je DC 5 a prakticky by (bez komplikace) nešlo uhnout. Přijde mi, že hromada archetypů (zloděj, alchymista, čaroděj, hraničář...) často nenosí zbroje a nerad bych jim je vnucoval, aby vůbec byly viable.
- k12, přestože ne tolik odlišné od k10, už mi přijde jako moc efektivní. Trošku se obávám častých absurdních momentů, kdy vyblokuje tucet útoků za sebou. Navíc k12 (tzn. 6 obtížnost) jsem si schovával pro golemy a jiná nerozbitná monstra.
Vychází mi z toho něco jako tohle:
Ale trhá mi žíly, že to nerozlišuje mezi těmahle dvěma (peasant týpek ve vycpávanici a man-at-arms v plátové zbroji)Le draft zbrojí píše:k6 - nic
k8 - zbroj nebo štít
k10 - zbroj a štít
Spoiler
Spoiler
edit: Postavy vydrží pouze dvě zranění (tři se schopností Odolnost), a pokud podhodí útok o čtyři, tak jdou rovnou do bezvědomí. Píšu jen, abyste věděli, že jsou celkem křehké.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21008
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9343
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Heartbreaker] Grimoár
Pokud mě neosvítí génius a nenapadne nějaký twist, co by to oživil, tak zatím ano.
Poslední verze je ovšem hratelná i zábavná!
Poslední verze je ovšem hratelná i zábavná!
Moji hráči se shodují se Sosákem
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21008
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grimoár
Tak jelikož byl Grimoár oficiálně prohlášen za dokončený, blahopřeju k úspěchu, přesouvám ho pryč z tvůrčí sekce mezi české hry a zakládám mu anotaci.
Grimoár
Grimoár
Text jsem tak nějak tahal z paty, tak jestli chceš Quentine, něco zpřesnit, směle do toho.Grimoár je minimalistické české fantasy RPG, inspirované hrami vzniklými v hnutí old-school renesance (OSR) i „příběhovými“ hrami ze skupiny Powered by the Apocalypse. Klade důraz na jednoduchost vyhodnocování a svižnou hru, abstrakci a především práci s fikcí. Je vhodný pro lehké dobrodruhování, prolézání jeskyní a rychlou akci. Dohromady má celá hra 15 stránek.
Hra původně vyšla z Kouzlem a mečem, ale výrazně se od něj odchýlila. Postavy nemají prakticky žádné statistiky, povolání ani základní vlastnosti, na všechno se hází jednotně. Postavy si ale vybírají určitý počet „schopností“, které jim zvyšují kostku pro vybrané činnosti nebo dávají jiné výhody, např. přístup k alchymii a magii. Magie je postavená na „grimoárech“, kdy čaroděj může za den seslat určitý počet kouzel z těch, která má fyzicky u sebe v grimoáru.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9343
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grimoár
Radunamlejm vyrobil awesome kartičkový character sheet
https://drive.google.com/file/d/14I17bt ... TBNfQ/view
Originální post zde
https://discordapp.com/channels/4731055 ... 9456286740
https://drive.google.com/file/d/14I17bt ... TBNfQ/view
Originální post zde
https://discordapp.com/channels/4731055 ... 9456286740
- Za tento příspěvek děkují uživateli Quentin tito uživatelé (celkem 3):
- Passingby, radunamlejn, Muzzug
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Grimoár
No dopr, to je ale dobré...!
OSR - Open-world Survival horroR
Survive, Save, Solve ...pick two
Survive, Save, Solve ...pick two
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9343
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grimoár
Má tam skoro celou hru. Karty schopností, karty zranění, karty vybavení, karty zvířat, karty kouzel... Je to boží.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Grimoár
Hezká práce Akorát ten link na Discord asi nefunguje... (resp. bude hádám fungovat jenom těm, co se tomu postu stejně už dostanou)
EDIT Viz Quentin, ideální "tacilizace a materializace" pravidel
EDIT Viz Quentin, ideální "tacilizace a materializace" pravidel
Verify you are a human.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
- radunamlejn
- Příspěvky: 173
- Registrován: 30. 10. 2020, 20:08
- Bydliště: z Kobylis
Re: Grimoár
Ty jsi ale rychlej Quentine, než jsem to sem stihl dát já, už to tu je od tebe. Tak jen doplním, že obrázky jsou vesměs odemě a všem volně k dispozici. Originály (resp. v křivkách) to nejdete zde: https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
A jediné, o co bych poprosil, pokud to někdo k něčemu někdy použije, aby mi poslal ukázku toho, co s tím podnikl.
A jediné, o co bych poprosil, pokud to někdo k něčemu někdy použije, aby mi poslal ukázku toho, co s tím podnikl.
- Za tento příspěvek děkují uživateli radunamlejn tito uživatelé (celkem 3):
- Quentin, kin, MarkyParky
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9343
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grimoár
Sorry, asi je potřeba discord invite https://discord.gg/XR8BvBtYdE
Ale koukám, že to tu radunamlejn taky sleduje, takže asi není potřeba.
Ale koukám, že to tu radunamlejn taky sleduje, takže asi není potřeba.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21008
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grimoár
Máš nějakou oficiální "hlavní stránku" Griomáru? Nebo jenom první příspěvek téhle diskuze? Každopádně by to stálo za to to tam přieditovat, protože tohle je fakt šikovná pomůcka.
EDIT: A při té příležitosti připomínám, že Grimoár zcela ostudně nemá zatím žádné hodnocení.
EDIT: A při té příležitosti připomínám, že Grimoár zcela ostudně nemá zatím žádné hodnocení.
- radunamlejn
- Příspěvky: 173
- Registrován: 30. 10. 2020, 20:08
- Bydliště: z Kobylis
Re: Grimoár
To asi bude tím, že tak napůl vyšel/nevyšel...Markus píše: ↑19. 1. 2022, 19:16 EDIT: A při té příležitosti připomínám, že Grimoár zcela ostudně nemá zatím žádné hodnocení.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9343
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grimoár
Mohli bychom to dát rovnou do té složky se hrou. Vyhodil bych ty starší verze, nechal tam jen tu poslední a tohle k tomu. Nevíte, jestli se dá udělat "shortcut folder" na cizí drive?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti