Hrstka: Rebelové

Diskuze k českým a slovenským hrám, které nemají samostatnou sekci.
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Hrstka: Rebelové

Příspěvek od Ecthelion »

Hrstka: Rebelové
"Lock S-foils in attack position." ―Garven Dreis

Obrázek
Autorem obrázku je wraithdt.

S myšlenkou použít pravidla Hrstky pro potřeby prostředí Star Wars přišel Antharon tady. V tématu jsem nahodil myšlenku použití astromechů, ale pořádně ji nevysvětlil... takže jsem si sedl a zkusil nastřelit, jak jsem to vlastně myslel. $D
Astromechanický droid (astromech, astrodroid)

Typ droida, který sloužil jako automatický mechanik, který vykonával řadu údržbových a opravových úkolů a pro menší lodě sloužil jako náhrada navigačního počítače. Astromechové motirovali výkon letounu, vyhledávli a odstraňovali technické problémy a přesměrovávali zdroje enrgie do potřebných subsystémů, čímž optimalizovali výkon lodě. Droid mohl v paměti udržet až deset hyperspace vektorové koordináty a mnozí měli dostatek inteligence a zkušeností, aby prováděli předletovou přípravu a pojíždění na dráze. Mnohé rebelské stíhačky na astomechanické kopiloty spoléhaly.

Většina atromechů dokázala komunovat pouze skrze psaný výstup, přeložený skrze jiný počítač, nebo skrze kód sestávající z klikání, pípání a podobných zvuků. Některé lodě měly automatické astomechanické překladače, aby ulehčily komunikaci.

Astromechanického kopilota ovládá hráč pilota, který vybírá, co bude dělat. Astromech má v paměti uložený určitý počet akcí, které může každé kolo na pilotův příkaz provádět (záleží na typu droida – série R5 udrží v paměti tři činnosti, zatímco R2 celkem čtyři). Tyto akce lze mezi misemi měnit a tím se připravit na následující nasazení. Akce, ze kterých si může hráč před letem vybrat, jsou následující:

- přesměrování energie do zbraní (přidává bonus +2 ke Střelbě)
- přesměrování energie do deflektorových štítů (protivník, který na stíhačku střílí, má postih -2 na zásah)
- přesměrování energie do motorů (přidává bonus +2 na Pilotáž)
- znovu nahodit vyřazené štíty (tato akce trvá dvě kola – tzn. astromech musí dvě kola vykonávat tuto akci bez přerušení, štíty jsou pak obnoveny)
- propočítávat hyperspace skok (lze pouze ve vesmíru; v zásadě vykonává za pilota akci Únik – za tutu akci dostane loď únikový žeton a zatímco astromech se soustředí na propočítávání, může pilot s lodí manévrovat a provádět akce i s únikovými žetony; v případě, že je loď během propořítávání skoku zasažena (vyřazeny štíty, poškozena), přijde o všechny únikové žetony, které v současné chvíli má)

Série R5
Představuje levnou verzi astromechanických droidů vyráběných společností Industrial Automaton. Je založena na úspěchu dřívějšíh astromechanických droidů, především populární řady R2, ale je ořezaná o některé jeho funkce s cílem co nejvíce snížit cenu droida. Kvůli sníženým nákladům byli droidi této série zamořeni řadou designových chyb – z nichž nejvýraznějším bylo mrzuté chování a drzý přístup, který byl výsledkem nedostatečné osobnostní matrice.

Mezi rebelskými piloty nebyli příliš oblíbeni, protože jejich vysoký profil z nich činil na hřbetě X-Wingu snadnější cíl pro nepřátelské lasery, ale Alliance potřebovala zoufale jakékoli funkční droidy a jejich nízká cena byla výhodou.


Udrží v paměti tři příkazy (mezi misemi lze měnit, které bude mít nahrané v paměti).

Série R2
Kombinace elegantního designu, výrazného marketingu a dobrého načasování z ní učinila jednu z nejúspěšnějších sérii astromechů vůbec. Narozdíl od svých předchůdců, jako série R1, byli droidi R2 navrženi specificky do slotů vojenských stíhaček a byli jim přizpůsobeni. Byli velice populární již mezi piloty staré Republiky a podzěji mezi rebely, přičemž někteří droidi byli v provozu ještě několika desetiletí od své výroby.

Udrží v paměti čtyři příkazy (mezi misemi lze měnit, které bude mít nahrané v paměti).
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15020
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Hrstka: Rebelové

Příspěvek od Pieta »

Já sem jdu celý natěšený na muzikálové hraní z léta roku 68, a ony tu nějaké hvězdné války. )-:
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hrstka: Rebelové

Příspěvek od Ecthelion »

Pieta píše:Já sem jdu celý natěšený na muzikálové hraní z léta roku 68, a ony tu nějaké hvězdné války. )-:
Pieto, ty zlý, zlý člověku! Poprskal jsem si smíchy monitor a musím ho teď leštit. :>;o) $lol$
Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 5466
Registrován: 2. 10. 2006, 21:04

Re: Hrstka: Rebelové

Příspěvek od Naoki »

Nemam po ruce zrovna wookipediu ale... pro jenom tyto dva? A clovek se pro astromecha rozhodne nebo mu bude pridelen? Pac jinak proc mit jeden jednoznacne lepsi nez druhy?
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hrstka: Rebelové

Příspěvek od Ecthelion »

Naoki píše:Nemam po ruce zrovna wookipediu ale... pro jenom tyto dva?
Když se podívám na sérii R, tak R-1 je dost zastaralá a určitě by ji nedali do drahých stíhaček - R-2 tam je - R-3 je de facto R-2, která má ohromnou kapacitu na nahraná data - je pravda, že místo R5 by tam asi měl být R4, ty dva jsou prakticky totožné... ale radši jsem dal R5, která je náladová a nevrlá, nějak se mi líbí víc, navíc R-4 byla původně navržená pro antigravitační vozítka - R-6 byla v zásadě jen vylepšená R-5ka na standard R-2ky - R-7 byla speciálně navržená pro E-Wing...

Obecně mi z toho seznamu R-2 a R-5 vyšly jako příklady droidů, kteří reprezentují určitý standard - hig-end a low-end. Hráč bude začínat s low-end levným droidem a může pak upgradovat.
Naoki píše:A clovek se pro astromecha rozhodne nebo mu bude pridelen? Pac jinak proc mit jeden jednoznacne lepsi nez druhy?
Původní myšlenka, se kterou jsem to nahodil, byla podobná jako Hurricane/Spitfire. Letka začíná s levnějšími droidy, kteří toho tolik neumí a později dostane výkonnější R-2. Je to takový další druh "levelování" jednotky (nebude dostávat jen nové stíhačky, ale i lepší droidy). Teoreticky jsem přemýšlel, že by se teoreticky mohli "vylepšovat" i jednotliví droidi (piloti jim často neprováděli pravidelné mazání paměti a droidi si vyvíjeli vlastní osobnosti)... ale to už by bylo příliš složité.
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hrstka: Rebelové

Příspěvek od Ecthelion »

Zkusil jsem sepsat Antharonem navržené hlavní stroje - X-Wing a TIE Fighter - jsou prakticky totožné s tím, jak je nahodil, jen bych navrhoval X-Wingu dát 2 body poškození trupu a 1 bod poškození štítů... přidává to totiž i tu možnost, že loď bude poškozena, což mi přijde zajímavé... posiluje to sice hráče a oddaluje to ten pocit smrti, ale zase to není na škodu Star Wars feelingu... takže mi přijde, že by to mohlo fungovat. Chtělo by to asi vyzkoušet v nějaké misi. $D
T-65 X-wing starfighter (X-Wing)

Obrázek

Stíhačky firmy Incom, známé převážně jen jako X-Wing (pro svá charakteristická křížová křídla), byla víceúčelovým bitevním strojem, který ve velkých počtech využívali Rebelové během Galaktické občanské války. Díky deflektorovým štítům, hyperpohonu na palubě lodi, astromechovi (jež se staral o opravy a navigaci) a protonovým torpédům, mohli Rebelové s pomocí těchto stíhaček podnikat úspěšené nájezdy ve stylu udeř-a-zmiz na základny, konvoje a lodě Impéria.

- kromě pilota je běžně osazen také astromechanickým droidem (viz sekce Astromechanický droid); pilot může letět i bez něj, ale stroj pak nebude schopen skoků hyperprostorem (které může propočítat jen astromech)
- letoun má 2 body poškození trupu a 1 bod poškození štítů (poškození jde přednostně do štítů, teprve když jsou vyřazeny - utrpí poškození – jdou další zásahy do trupu lodě; astromech dokáže štíty znovu nahodit během bitvy)
- má laserové kanony s neomezenou municí (způsobují 1 poškození při zásahu) a dvojici odpalovačů protonových torpéd (lze je použít pouze při zavěšení nebo pomalém náletu a způsobují dvě poškození)

TIE/LN starfighter (TIE Fighter)

Obrázek

Byl to standardní stíhač Impéria, používaný v ohromných počtech během celé Galaktické občanské války. Mnohými byl považován za symbol ozbrojené moci císaře. Byly navrženy tak, aby útočily ve velkých počtech a prostou přesilou převálcovaly nepřátelský letoun. Stroje byly levné na výrobu a byly považovány za nahraditelné. V rámci snahy co nejvíce snížit náklady byly ořezané o vše, co nebylo přímo potřeba k tomuto druhu boje – neměly deflektorové štíty (mohly tak spoléhat pouze na svou manévrovatelnost jako obranu), chyběly jim systémy podpory života (piloti tak museli být celou dobu letu ve skafandrech), neměly hypermotory (pro přesun mezi systémy tak byly zcela závislé na větších lodích, které by je přepravily) a v rámci úspor jim chybělo i přistávací vybavení (musely přistávat na speciálních přistávacích systémech na palubách lodí nebo pozemních základen). Kromě počtů vynikaly stíhačky TIE i velkou manévrovatelností.

- řídí jej pilot, není možné jej osadit astromechem a nemá hyperskokový motor
- stroj je velmi křehký, nemá štíty a má jen 1 bod poškození trupu (po zásahu je zničen)
- je velice obratný, pilot má bonus +2 k hodu na Pilotáž
- má laserové kanony s neomezenou municí (způsobují 1 poškození při zásahu)
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Skenderax
Příspěvky: 1219
Registrován: 3. 12. 2011, 15:28
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: Hrstka: Rebelové

Příspěvek od Skenderax »

S radosťou sa preletím ak bude záujem :-D.
Hope is the beginning of unhappiness.
Wisdom is the beginning of fear.
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hrstka: Rebelové

Příspěvek od Ecthelion »

Skenderax píše:S radosťou sa preletím ak bude záujem :-D.
Jestli vymyslíme základní principy, tak to můžeme vyzkoušet. Něco jako zoufalá obranná bitva proti přesile nepřátelských stíhaček, aby piloti koupili poškozenému mon calamarijskému křižníku dost času uniknout do hyperprostoru dřív, než se dva imperiální hvězdné destruktory dostanou na dostřel svých hlavních zbraní. :wink:

Obrázek

:arrow? Přemýšlel jsem, že by bylo zajímavé nějak odlišit souboje na planetách a ve vesmíru. Když už ta možnost je, tak ať to vytváří jiné herní situace (a přináší to trochu variability). Nejsem si ještě úplně jistý, jestli je to dobrý nápad a jak toho docílit… ale podle mě by to stálo za rozmyšlení. První, co mě napadlo, je, že ve vesmíru a v atmosféře by se daly dělat trochu odlišné manévry (ve vesmíru mě jako první napadl Crazy Ivan – kdy by astromech odpálil motory na jedné straně letounu na plný výkon, zatímco na druhé straně by dal zpětný chod – a tím pádem otočil stíhačku de facto na místě a mohl vystřelit na pronásledovatele… ale to asi není moc SW). Co myslíte? Bylo by podle vás/pro vás tohle nějak odlišit? Nápady jak na to?

:arrow? Antharon navrhoval možnost zrušit „výšku“… ale čím dál tím víc nad tím přemýšlím, tak mi přijde, že by to tu hru dost ochudilo. Opravdu bych ji jen přejmenoval na univerzální „výhoda“ (která může znamenat něco jiného v atmosféře, kde to bude v zásadě výška, a něco jiného ve vesmíru, kde to bude znamenat nějakou formu manévrovací výhody… pokud se ale člověk podívá z určitého odstupu, tak to de facto funguje stejným způsobem) a nechal ji tam. Co myslíte vy?

:arrow? Co ještě změnit, aby to mělo atmosféru Hvězdných válek? Přidali jsme astromechy, jsou tam jiné stroje a změnila se atmosféra… nebude to tak smrtící boj, kdy postavy budou často umírat a budou nahrazeny novými piloty – rebelští piloti přežijí mnohem více misí. Přemýšlím, zda by si měli psát dopis na rozloučenou (palubní deník) a zda budou mít fotku dívky (nebo někoho blízkého). Prakticky všechny scény Základy se budou odehrávat v rámci vojenské základny (nebude tam situace jako v Londýně, kde se dostanou do kontaktu s civilisty). Zohlednit to? Přemýšlím, jestli nepřidat nějakou mechaniku vztahů a důvěry jako má Cold city/Hot War – důvěra nebo nedůvěra mezi piloty (která by se třeba dala přidat k hodu) a vztahy s pozemním personálem (láska, nenávist, přátelství)… ale možná už to moc překombinovávám. $D
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17400
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Hrstka: Rebelové

Příspěvek od York »

Ve StarWars se ve vesmíru manévruje stejně jako v atmosféře, to tak nějak patří k žánru. Manévr, který popisuješ, v žádném filmu ani SW hře nenajdeš. Není tam ale "nahoře" a "dole", takže to přejmenování "výšky" na něco jiného by asi bylo fajn.

Mohly by tam ale být takové věci jako kličkování mezi šňůrami výstřelů z turbo laserů, nebo hraní si na kočku a na myš s protonovými torpédy.
Antharon (neprihlaseny)

Re: Hrstka: Rebelové

Příspěvek od Antharon (neprihlaseny) »

ako uz ste pisali neskor som sa aj ja priklanal k tomu aby sa bolo mozne vzdialit od bojiska a tym si urobit prehlad, v power blocks to nazvali pekne "flanking", co sa mi celkom paci. Povodna predstava preco zrusit vysku bolo aby sa odlisili boje na orbite od bojov v atmosfere planety.

co sa tyka manevrov, crazy ivan sa mi velmi paci a mohol by sa tak premenovat immelmann, palebny prelet s flankingom moze fungovat bez problemov tak, ze pilot uz sa vzdialil od bojiska natolko, ze nepriatelia iba uvidia hady striel letiacich z dialky, ktore zasypu bojisko a nemaju kam utiect.

co do atmosfery star warsov navrhujem toto:

stres - je to OK, tak ako v hrstke

divky by som nahradil za "pouzi silu!" kazdy clovek ma v zivote obcas moment ked sa osud nakloni na jeho stranu a midichloriany su v kazdom z nas. je tak necakane ze sa prejavia prave vtedy ked pilot potrebuje trafit malicky otvor na hviezde smrti?

co sa tyka civilnych misii, prave naopak, vyplnove misie mozu zahrnovat prieskum planet (viz jazda na sneznych jazditkach v druhom dieli) alebo mozu byt prosty vylet na nejaku planetu (trebars paseracka misia na tottoine)

ja som pre svojich hracov povodne pripravil taku minikampan aby sme to otestovali. su to tri misie zoradene jedna za druhou a sleduju boj o Fresiu, kde sa rebeli prvy krat dostali k x-wingom

prva misia mala byt narativna zalezitost kde hraci blizsie spoznaju svoje postavy.
piloti su vylozeni na povrchu Fresie pocas bleskoveho utoku. Rebelske jednotky dobyli pristup k tovarni na x-wingy a je na pilotoch aby v tejto tovarni ziskali schemy x-wingu a ukradli prototypy stihacky. Malo by to byt klasicke rozpravanie a obcas hod na civila/vojaka

druha misia je boj na povrchu Fresie - na pilotov neustale prilietaju nove tie fightery a piloti musia zostrelit niekolko walkerov typu AT aby pomohli ich jednotkam ziskat prevahu. Nasledne ak ziskaju tri vyskove tokeny, mozu utiect z atmosfery

tretia misia sa odohrava na orbite planety. imperialne stihacky su v prevahe a je nutne uletiet zo sektora aj s planmi. Tie fightery vsak tomu chcu zabranit a preto urobia cokolvek aby zabranili co i len jednej stihacke v uniku (budu im brat unikove zetony)
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hrstka: Rebelové

Příspěvek od Ecthelion »

Antharon (neprihlaseny) píše:ako uz ste pisali neskor som sa aj ja priklanal k tomu aby sa bolo mozne vzdialit od bojiska a tym si urobit prehlad, v power blocks to nazvali pekne "flanking", co sa mi celkom paci. Povodna predstava preco zrusit vysku bolo aby sa odlisili boje na orbite od bojov v atmosfere planety.
Já přemýšlím, jestli je to třeba takhle úzce vymezit, co znamená, že stíhačka získá bonus na hod. Přijde mi, že když to omezíme jen na "letoun se vzdálí a udělá si přehled o situaci" (případně "letoun se vzdálí ještě dál"), tak to dost ochuzuje možné situace - v Hrstce jsme použili "výšku" protože pro boje druhé světové války to byla naprosto zásadní výhoda, která rozhodovala o výsledcích souboje. Kdo měl výšku, mohl ji proměnit na rychlost (a obráceně). Ale pokud se na to podíváme šířeji, tak mi přijde, že bych neomezoval, co mohlo způsobit, že letoun má najednou navrch - mohl se skutečně vzdálit a získat přehled o situaci, mohl se přesunout do výhodnější pozice, mohl využít chvíle času k rekalibraci zaměřovačů, případně přesunout energii do subsystému lodě, který bude potřebovat... a hromada dalších věcí, které mu mohou pomoci. :think:

Přemýšlím, co by způsobilo vyhození "výšky/flankingu/výhody" pro boje v kosmu... a znamenalo by to, že by se počet akcí, které je možné dělat snížil o dvě - tedy z devíti na sedm... což reálně snižuje počet herních situací a možností, které si hráči mohou zvolit. Buď bych vyhozené akce nahradil jinými (aby nedošlo k tomu, že boj v kosmu, který zřejmě bude tvořit minimálně 50% herních situací, bude "omezený")... nebo to nekomplikoval, "výšku" přejmenoval tak, aby mohla fungovat jak v atmosféře tak ve vesmíru, a neřešil to.
Antharon (neprihlaseny) píše:co sa tyka manevrov, crazy ivan sa mi velmi paci a mohol by sa tak premenovat immelmann...
York má na druhou stranu pravdu v tom, že specifikum Star Wars je, že stíhačky se chovají ve vesmíru stejně jako na planetách... takže přidávat tam nový manévr je trošku ošidné. Po pravidlové stránce je to nicméně pořád "Immelman", který by bylo asi třeba nějak přejmenovat. Můžeme ho tak přejmenovat... a nechat po fikční stránce trochu nejasné, jak toho vlastně dosahují. $D
Antharon (neprihlaseny) píše:divky by som nahradil za "pouzi silu!" kazdy clovek ma v zivote obcas moment ked sa osud nakloni na jeho stranu a midichloriany su v kazdom z nas. je tak necakane ze sa prejavia prave vtedy ked pilot potrebuje trafit malicky otvor na hviezde smrti?
"Použij Sílu" je geniální. Palec nahoru, to určitě musíme použít. $lol$
Antharon (neprihlaseny) píše:co sa tyka civilnych misii, prave naopak, vyplnove misie mozu zahrnovat prieskum planet (viz jazda na sneznych jazditkach v druhom dieli) alebo mozu byt prosty vylet na nejaku planetu (trebars paseracka misia na tottoine)
Hrstka jako taková řeší z podstaty věci jen čistě bojové miste, tady dává smysl, že rebelské stíhačky můžou řešit i průzkum odlehlých oblastí a situace, ze kterých se může bojová mise vyvinout.
Antharon (neprihlaseny) píše:su to tri misie zoradene jedna za druhou a sleduju boj o Fresiu, kde sa rebeli prvy krat dostali k x-wingom
Jojo, ta minikampaň mi přijde opravdu fajn. Pak musíš poreferovat, jak to šlo jestli to někdy vyzkoušíte. :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6870
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: Hrstka: Rebelové

Příspěvek od Antharon »

u nas sa to hrat asi nebude nejak o to dlhodobo nie je zaujem. Akosi neviem predat myslienku ze hra o pilotoch moze byt zabavna :(

mohli by sme si to zahrat na slezine co vy na to?
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: Hrstka: Rebelové

Příspěvek od Ecthelion »

Jen rychle pár věcí, které jsem viděl v naší hře ke zvážení:

:arrow? Bonus +2 pro TIE Fightery - je v pořádku, nebo je moc velký? V zásadě s tímhle letounem jsou základní piloti na vlastnostech Pilotáž 4/Střelba 3. Docela to vyvažuje to, že jsou zničeny jen při jendom zásahu, ale je otázka, jestli nedat jen +1 a bonus +2 si schovat pro TIE Interceptory a A-Wingy.

:arrow? Bombardéry. Postih -4 na manévrování funguje docela dobře při soubojích (TIE Bombery mají být neohrabanější výměnou za masivnější konstrukci (2 hitpointy)), ale při náletech mi přišlo, že zasahují moc málo (pro WW2 by to bylo v pořádku, tam bombardéry měly velký problém něco trefit, ale tady mají počítače na propočítávání zásahů). Je možnost snížit postih jen na -2, dát postih jen na manévrování a ne na trefování bombami, nebo neházet na zásah bombami na Pilotáž (to byla moje úprava, která není v pravidlech, ale při přemýšlení jsem ji chtěl zkusit, protože mi dávala smysl) ale zase na Střelbu. Hm.

:arrow? TIE přerušily zavěšení prakticky kdykoli, když se někdo pokusil zavěsit za ně... to dává smysl z pravidlového hlediska, ale z herního hlediska přemýšlím, že bych to pro příště trochu víc promixoval (dal namísto toho stíhačce wingmana, aby ji bránil a dal jí větší šanci na zásah). Je to docela risk z hlediska pilota, ale dává mu to větší šanci na zásah. Uvidíme.

:?: Nápady? Co vidíte jako slabiny vy? Co zlepšit před další misí?
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Fritzs
Příspěvky: 6288
Registrován: 9. 5. 2005, 21:47
Bydliště: Brno

Re: Hrstka: Rebelové

Příspěvek od Fritzs »

Ecthelion píše: 18. 9. 2017, 08:08 (pro WW2 by to bylo v pořádku, tam bombardéry měly velký problém něco trefit, ale tady mají počítače na propočítávání zásahů).
Star Wars jsou mimo jiné WWII ve vesmíru, takže je to OK.
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.

-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
Odpovědět

Zpět na „České a slovenské hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti