(Podzimní Slezina 2008) - Organizácia
-
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
Myslím, že som bol medzi poslednými, čo odchádzali. Niektoré z áut, ktoré odchádzali predo mnou, mi muselo oškrieť blatník. Nič vážne, ale keby som auto chcel predať, tak to znižuje jeho hodnotu tak o desaťtisíc.
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
-
- Enfant terrible
- Příspěvky: 8902
- Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
au... no, tak jako neřikám že to neni možný, ale úplně totéž se Ti může stát kdekoliv jinde
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
-
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
Však jasné, bývam a parkujem v centre Petržalky, čo je najväčšie sídlisko v Strednej Európe (neoficiálne vyše 150.000 ľudí) a s enormným problémom v statickej doprave - chýba asi 30.000 parkovacích miest. Vieš si to asi predstaviť, ako sa tu parkuje. Takže preto som sa ani nesťažoval.
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
-
- Enfant terrible
- Příspěvky: 8902
- Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Řekl bych že se tam parkuje asi stejně příjemně jako po jistých reformách v centru Prahy - nezaparkuješ nikde kdyby ses pos* když to tak řeknu... takže Tě lituju z první ruky, vim naprosto přesně co to je jezdit 15 minut jak debil kolem místa kam se chci dostat (než sem to vzdal, zaparkoval sem úplně jinde a dojel sem tři stanice tramvají)
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
-
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
Chápu, že Brňáci a Slováci to mají na Dálavu daleko, ale já z jižních čech to mám daleko vždycky a všude, na každou akci jedu minimálně tři hodiny tam a tři zpátky, (spíše však pět až šest hodin v průměru), takže Dálava je pro mě jakási kompenzace - hezké místo a relativně kousek (hodina) z domova.
Chatky jsou super a zatopit se v nich dá také.
Chatky jsou super a zatopit se v nich dá také.
hraju: Ω Projekt Omega
-
- Temný paladin
- Příspěvky: 1806
- Registrován: 13. 5. 2003, 15:07
- Bydliště: Čertův příbytek
-
- Vypravěč
- Příspěvky: 694
- Registrován: 3. 7. 2006, 07:26
- Bydliště: Brno
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 8. 9. 2006, 13:24
- Bydliště: Brno
-
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6652
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
Toto je kvalitní příspěvek.Ebon Hand píše:Dálava je nádherný zapadákov, atmosféra toho kraje je pozoruhodná.
A to spartánské prostředí se mi také líbí.
Mně se na Dálavě líbilo hodně, ale zas by mě mrzelo, kdyby kvůli vzdálenostem lidi nepřijeli.
Jezevec: Kosa bývá jen v chatkách, v hlavní budově, kde se spí a nejvíc hraje, je vždycky teploučko. A navíc i v chatkách se dá zatopit, jak už se tu psalo.
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
-
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
Keďže sa niektorí jedinci (Bajo, Jezevec, ...) sťažovali, že na Fóre je teória takmer mŕtva, čo keby sme si na Slezine urobili workshop? Naživo si asi budeme mať viac čo povedať a môžeme to rovno spojiť s praktickými ukážkami v hre. Ďalšou výhodou je to, že sa toho zúčastnia len tí, ktorí majú záujem a nebudeme obťažovať zvyšok fóra.
Ak ste za, treba rozmyslieť, či to má byť namiesto jedného herného bloku alebo pomimo (asi najlepšie deň pred hrami, večer pri čajíčku). Potom tiež, akú to má mať štruktúru - aké témy, ako moderovať, nakoľko interaktívna forma, ako zapojiť praktické ukážky. (Čo sa asi odvíja od toho, aký to má mať cieľ.)
Každopádne by sme si naživo mohli porovnať a prejsť rôzne varianty conflict resolution, to je prvý návrh na tému (s explicitnými stávkami, s implicitnými stávkami, stanovovanie zámerov, dlhé konflikty, krátke konflikty, rola hráča v iniciácii konfliktu, fortune-in-the-middle, fortune-in-the-end, prideľovanie rozprávacích právomocí, vplyv roleplayingu na konflikt, príbehový význam konfliktu, meny v konflikte a pod.).
Ak ste za, treba rozmyslieť, či to má byť namiesto jedného herného bloku alebo pomimo (asi najlepšie deň pred hrami, večer pri čajíčku). Potom tiež, akú to má mať štruktúru - aké témy, ako moderovať, nakoľko interaktívna forma, ako zapojiť praktické ukážky. (Čo sa asi odvíja od toho, aký to má mať cieľ.)
Každopádne by sme si naživo mohli porovnať a prejsť rôzne varianty conflict resolution, to je prvý návrh na tému (s explicitnými stávkami, s implicitnými stávkami, stanovovanie zámerov, dlhé konflikty, krátke konflikty, rola hráča v iniciácii konfliktu, fortune-in-the-middle, fortune-in-the-end, prideľovanie rozprávacích právomocí, vplyv roleplayingu na konflikt, príbehový význam konfliktu, meny v konflikte a pod.).
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
-
- Příspěvky: 728
- Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
- Bydliště: Marzipan
No k vypasené teoretické debatě na vysokoškolské úrovni asi moc nepřispěju, cméně na Dálavě nesmím chybět. Páč Dálava je super geniální, blízko moc krásných míst. A jak řikal Sosi, je to daleko ode všad, což považuji za extrémní výhodu. Vždycky tam byla supr atmosféra. Jednou tam na RPGčkové sleziny povezem svoje děti, lidi, dejte na mě. :>;o)
-
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
ja si sice myslim, ze na Dalave bude mensi ucast, nez v brne, ale jestli me Treven vezme do auta, tak dorazim i tam
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
-
- Příspěvky: 1473
- Registrován: 17. 10. 2006, 13:32
- Bydliště: Brno
Ja jsem jednoznacne pro a urcite se zapojim. Mel bych celkem co rict k budovani pribehu a ruznym pouzitelnym pribehovym strukturam. Docela bych rad rozebral vliv tvorby postavy na hru a v neposledni rade bych zkusil pohledat cesty ke kompetetivnimu hrani mezi hraci v narativnich systemech.Bifi píše:Keďže sa niektorí jedinci (Bajo, Jezevec, ...) sťažovali, že na Fóre je teória takmer mŕtva, čo keby sme si na Slezine urobili workshop?
-
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6652
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
Já jsem taky pro a chtěl bych se zapojit, pokud naznám, že mám čímBifi píše:Keďže sa niektorí jedinci (Bajo, Jezevec, ...) sťažovali, že na Fóre je teória takmer mŕtva, čo keby sme si na Slezine urobili workshop?
Myslím si, že by se to mohlo udělat formou nějakého posezení v nějaké větší místnosti v některé chatce (pokud nás bude hodně, tak i v nějaké místnosti ve velké budově). Koho do Sleziny napadně nějaké téma, tak si připraví krátký příspěvek (podle toho, kolik toho má na srdci - kolem třeba 5-15 minut), a pak by se rozběhla nějaká trochu moderovaná diskuse. Možná by nebylo špatné, kdyby se to sepsalo předem, ať si už dopředu můžou ostatní připravovat argumenty. A neškodilo by, kdyby někdo dělal poznámky z diskuse (třeba ten, kdo přispěl s tématem? nebo někdo jiný?), aby z toho pak mohl být nějaký výstup formou článku nebo aspoň příspěvku do diskuse.
Mě třeba poslední dobou zajímají otázky ovlivňující přístup k designu, např. kdo, proč a jak hraje RPG? A jak komu dát to, kvůli čemu RPG hraje?
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)