[Střepy Snů] Bajova hra
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6652
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Co si predstavujete jako kriteria zanru detektivka?
(vybírám jen pro mě relevantní kritéria, klasického Poirota se mi moc hrát nechce )
zločin, záhada, přetvářka (dobří se tváří zle a naopak), postupně se objevující stopy, detektiv(ové) s velkou pistolí
Chteli by jste do hry zahrnout jeste prvky jineho zanru (pokud ano, jake)?
thriller: napětí, střídání dynamiky plynutí děje
Chteli by jste do hry zahrnout nejaka konkretni temata nebo prvky (pokud ano, jake)?
chtěl bych tam dostat nějakou tragiku, ale klidně si ji nechám všechnu pro svou postavu
Co si predstavujete pod pojmem prvky nadprirozena?
tajemná znamení, těžko uvěřitelné náhody a nehody, a snad v malé a nejisté míře nadpřirozené schopnosti NPC
Preferujete spise: spolecne sceny, oddelene sceny nebo neco mezi (podle potreby pribehu)?
podle potřeby, míchat nás třeba po dvojicích, ale ne pořád všichni spolu
Preferujete aby meli postavy nejaky spolecny cil?
asi ano, ale nemusí být na stejné straně (toho cíle)
Prejete si otevrenou nebo uzavrenou hru?
radši asi otevřenou, ale jen co se jednání postav týče a nějakého společného rámce, nechat si místo pro překvapení
Ustredni "mystery" chcte:
a) zcela urcit
b) tematicky/ramcove/... specifikovat
c) nebo se chcete nechat prekvapit
Reknete nekolik settingovych prvku, ktere vysithuji vasi predstavu o prostredi.
kabáty a klobouky, průmyslové (velko)město, podzim, noc, klišé
Chteli byste v prostredi staticke, nebo dynamicke (s konfliktem)?
spíš dynamické
Jakou roli bude vase postava v pribehu sehravat?
zbabělec/smolař, co nikdy nic nedotáhne do konce, protože nedokáže překonat svůj strach/vzpomínky
Jake hodnoty bude zastavat?
právo, pořádek, (zdravý) rozum ... ještě zkusím popřemýšlet
Jake bude mit cile (o co se bude snazit - melo by souviset s zanrem)?
zachránit nějakou postavu od "zkázy" (smrt, šikmá plocha...)
Jak se dostane do pribehu?
asi kvůli té postavě (jsem bývalý policista? soukromý detektiv?)
Pripadne postrehy, napady a komentare....
Teď mě nic nenapadá, kdyžtak zítra ráno nebo na místě
(vybírám jen pro mě relevantní kritéria, klasického Poirota se mi moc hrát nechce )
zločin, záhada, přetvářka (dobří se tváří zle a naopak), postupně se objevující stopy, detektiv(ové) s velkou pistolí
Chteli by jste do hry zahrnout jeste prvky jineho zanru (pokud ano, jake)?
thriller: napětí, střídání dynamiky plynutí děje
Chteli by jste do hry zahrnout nejaka konkretni temata nebo prvky (pokud ano, jake)?
chtěl bych tam dostat nějakou tragiku, ale klidně si ji nechám všechnu pro svou postavu
Co si predstavujete pod pojmem prvky nadprirozena?
tajemná znamení, těžko uvěřitelné náhody a nehody, a snad v malé a nejisté míře nadpřirozené schopnosti NPC
Preferujete spise: spolecne sceny, oddelene sceny nebo neco mezi (podle potreby pribehu)?
podle potřeby, míchat nás třeba po dvojicích, ale ne pořád všichni spolu
Preferujete aby meli postavy nejaky spolecny cil?
asi ano, ale nemusí být na stejné straně (toho cíle)
Prejete si otevrenou nebo uzavrenou hru?
radši asi otevřenou, ale jen co se jednání postav týče a nějakého společného rámce, nechat si místo pro překvapení
Ustredni "mystery" chcte:
a) zcela urcit
b) tematicky/ramcove/... specifikovat
c) nebo se chcete nechat prekvapit
Reknete nekolik settingovych prvku, ktere vysithuji vasi predstavu o prostredi.
kabáty a klobouky, průmyslové (velko)město, podzim, noc, klišé
Chteli byste v prostredi staticke, nebo dynamicke (s konfliktem)?
spíš dynamické
Jakou roli bude vase postava v pribehu sehravat?
zbabělec/smolař, co nikdy nic nedotáhne do konce, protože nedokáže překonat svůj strach/vzpomínky
Jake hodnoty bude zastavat?
právo, pořádek, (zdravý) rozum ... ještě zkusím popřemýšlet
Jake bude mit cile (o co se bude snazit - melo by souviset s zanrem)?
zachránit nějakou postavu od "zkázy" (smrt, šikmá plocha...)
Jak se dostane do pribehu?
asi kvůli té postavě (jsem bývalý policista? soukromý detektiv?)
Pripadne postrehy, napady a komentare....
Teď mě nic nenapadá, kdyžtak zítra ráno nebo na místě
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Strasne sa mi pacili vytvorene postavy, a aj ked priebeh hry samotnej nebol idealny, laka ma to skusit "zresetovat" a zahrat znovu, ci uz v momentalnej verzii SS alebo v Pta
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
njn, podla mna taky ten zakysovy zlom bol ked fantom nestretol jessicu v obchode, tam mi to prislo ako zakys...
Inak system je podla mna zaujimavy, ale nevyladeny, a strepy 2.0 som este nevidel...
Inak system je podla mna zaujimavy, ale nevyladeny, a strepy 2.0 som este nevidel...
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Naaah... chcem prave vidiet, ako by sa ten pribeh odohraval v PtA (keby som ho hral opat v SS, myslim, ze by ma to zvadzalo do podobnych scen). Na SS 0.2 mam testovacieho materialu az-azErric píše:Peekay: Kasli na Pta:o) remade Strepy rulez
p.s. zaznam z nasej hry mam, zajtra vam chlapci poslem linku na server, kam to capnem.
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů