[info] Přijeďte na Slezinu RPG Fóra
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6652
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Jestli si pamatuju dobře, tak bylo použitých jmenovek dohromady asi pět a po prvním večeru už je nosil snad jen jeden nebo dva lidi. Ale jako já proti nim rozhodně nejsem, jen jsem skeptik
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21021
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Takže... aktualizoval jsem info v záhlaví a doplnil pár informací na poslední chvíli, tak si to prosím pročtěte.
Jako bonus mám pro vás veselou příhodu.
Ve tři hodiny jsem se sešel se správcem srubu, prohodili jsme pár slov a on mi dal klíče. Hotovo.
O dvě hodiny později mi správce volá, že ty klíče potřebuje nutně zpátky. Někdo mu volal, že chata má rozbité střešní okno a že ji někdo asi vykradl. On se potřeboval podívat dovnitř, ale jeho klíče jsem měl já. Sešli jsme se, vrátil jsem mu klíče, on zavolal policajty a vyjel k chatě.
A před chvílí mi volal znovu, že se věci zkomplikovaly ještě víc. Na místě se ukázalo, že do chaty nevlezl zloděj, ale bezdomovec, což správce zjistil jednoduše tak, že se s ním potkal. Následovala menší šarvátka a bezdomovec prý utekl do lesa. Krátce na to přijeli policisté a začali ho honit. Správce mi povídá: "z chaty je teď místo činu, dovnitř nikdo nesmí, a osm policajtů honí po lese bezdomovce".
Zítra už by to mělo být v pořádku, jen se prý budeme muset smířit s tím, že v chatě je trochu nepořádek a že je rozbité střešní okno (provizorně ho přetáhnou igelitem). Řekl jsem správci, že kdyby potřebovali pomoct, tak jim pomůžeme nějak tam dát věci do pořádku. Takže čtvrteční parto, možná nás čeká lehké zpestření programu.
Jako bonus mám pro vás veselou příhodu.
Ve tři hodiny jsem se sešel se správcem srubu, prohodili jsme pár slov a on mi dal klíče. Hotovo.
O dvě hodiny později mi správce volá, že ty klíče potřebuje nutně zpátky. Někdo mu volal, že chata má rozbité střešní okno a že ji někdo asi vykradl. On se potřeboval podívat dovnitř, ale jeho klíče jsem měl já. Sešli jsme se, vrátil jsem mu klíče, on zavolal policajty a vyjel k chatě.
A před chvílí mi volal znovu, že se věci zkomplikovaly ještě víc. Na místě se ukázalo, že do chaty nevlezl zloděj, ale bezdomovec, což správce zjistil jednoduše tak, že se s ním potkal. Následovala menší šarvátka a bezdomovec prý utekl do lesa. Krátce na to přijeli policisté a začali ho honit. Správce mi povídá: "z chaty je teď místo činu, dovnitř nikdo nesmí, a osm policajtů honí po lese bezdomovce".
Zítra už by to mělo být v pořádku, jen se prý budeme muset smířit s tím, že v chatě je trochu nepořádek a že je rozbité střešní okno (provizorně ho přetáhnou igelitem). Řekl jsem správci, že kdyby potřebovali pomoct, tak jim pomůžeme nějak tam dát věci do pořádku. Takže čtvrteční parto, možná nás čeká lehké zpestření programu.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
co byste rekli kdybych si delal narok na jednu. Jedu vlakem, pak busem, pak zas vlakem a navic karimatku ani nevlastnimAkorát si musíte přinést spacák a karimatku. Na místě je několik matrací, ale asi nevyzbydou na každého. Jestli jedete autem a máte karimatku, tak ji prosím vemte.
prosim
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ilgir: diky moc
(ehm ... mel bych se bat?)
(ehm ... mel bych se bat?)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
vole
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů