PÚN
- Trevenorboven
- Příspěvky: 728
- Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
- Bydliště: Marzipan
PO SLEZINĚ :
Tak pravda, nedopadlo to právě nejlépe. Hru jsem chtěl už před slezinou třikrát zrušit, ale nakonec jsem to neučinil a nedopadlo to nejlépe. Byl jsem TUZE unaven a při následující hře jsem usnul ! Možná jsem měl PÚN zrušit a jít si lehnout, abych byl čerstvý na večer - zkrátka vzal jsem si na hrb více, než jsem byl schopen zvládnout a oproti předsevzetí jsem v tomto experimentu skoro neposlouchal rady hráčů. Příliš jsem tlačil na pilu, místo abych nechal hru plynout vlastním spádem a místy to mezi hráči a mnou mělo až naježený či lehce nepřátelský nádech - věc na slezině jinak (doufám) nevídaná. Už to asi hrát nechci, ačkoli teď už vím, jak by se to hrát dalo.
Plně uznávám a jsem pro ve věci námitek (in order of appearance) :
Jiron - nWoD je pro tuto hru špatně zvolený systém.
Ebon - měl jsem víc dbát na hru postav a ne je hrnout do dalšího "házení"
Bart - bylo by to asi lepší, kdyby byla hra braná jako šachy - rozestavěné figurky a nad tím plynoucí zábava
S ostatními jsem o tom ani nediskutoval.
Nechme to ale plavat. Některé pokusy, jejichž jsem účastníkem, jsou často příliš divoké a nemusí prostě vyjít (viz také hra s Honzou Rosákem).
Tak pravda, nedopadlo to právě nejlépe. Hru jsem chtěl už před slezinou třikrát zrušit, ale nakonec jsem to neučinil a nedopadlo to nejlépe. Byl jsem TUZE unaven a při následující hře jsem usnul ! Možná jsem měl PÚN zrušit a jít si lehnout, abych byl čerstvý na večer - zkrátka vzal jsem si na hrb více, než jsem byl schopen zvládnout a oproti předsevzetí jsem v tomto experimentu skoro neposlouchal rady hráčů. Příliš jsem tlačil na pilu, místo abych nechal hru plynout vlastním spádem a místy to mezi hráči a mnou mělo až naježený či lehce nepřátelský nádech - věc na slezině jinak (doufám) nevídaná. Už to asi hrát nechci, ačkoli teď už vím, jak by se to hrát dalo.
Plně uznávám a jsem pro ve věci námitek (in order of appearance) :
Jiron - nWoD je pro tuto hru špatně zvolený systém.
Ebon - měl jsem víc dbát na hru postav a ne je hrnout do dalšího "házení"
Bart - bylo by to asi lepší, kdyby byla hra braná jako šachy - rozestavěné figurky a nad tím plynoucí zábava
S ostatními jsem o tom ani nediskutoval.
Nechme to ale plavat. Některé pokusy, jejichž jsem účastníkem, jsou často příliš divoké a nemusí prostě vyjít (viz také hra s Honzou Rosákem).
Já musím říct, že hra má skvělý nápad a až na pár věcí by byla výborná. Treve, pokud to hrát nechceš tak bych si od tebe vyždádal souhlas k použití settingu a zkusil bych provést něco podobného v jiném systému a trochu jinak. Mrzí mě, že jsem si jen jednou vypálil z ocelového hrocha.
Jeden moudrý muž kdysi řekl: "To, ze mas na něco právo, neznamená ze nejsi č***k, když to uděláš."
- Trevenorboven
- Příspěvky: 728
- Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
- Bydliště: Marzipan
- Trevenorboven
- Příspěvky: 728
- Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
- Bydliště: Marzipan
No dobrá, když jsem o tom ještě přemýšlel, napadlo mě, že by to bylo dobré ve FATE, protože většina záporáků by byla na tři čtyři rány podle posouvacího checkboxosystému. Hustší záporáci by byli na víc ran. A postavy taky. Z modulů by se staly pasivní efekty nebo aspekty a odboural bych i tu energii - nebyl moc čas se tím zabývat.. nebo by taky musela mít mnohem komixovatější ráz. Musel bych pro oneshot omezit zásobu střeliva i meducírungů a zkomixovatět všecko možné. Ale nWoD nebo někým vypichovaný SR je nevhodný, protože moc hodů a vůbec.
Pockej, cim je SR nevhodny? Bych byl i rekl, ze by ta hra plynula lip, kdyby byl rozdil mezi sniperkou a kulometem, mezi elitnim vojakem a civilistou co se kreje za stolem, a kdyby v tom boji skutecne zalezelo na taktice a ne nahode.
Naopak, kdyz budes chtit delat taktickou hru v systemu co taktizovani neumoznuje, tak se ti z toho stane jen hazeni a zaskrtavani policek, pac na taktice stejne nezalezi.
Naopak, kdyz budes chtit delat taktickou hru v systemu co taktizovani neumoznuje, tak se ti z toho stane jen hazeni a zaskrtavani policek, pac na taktice stejne nezalezi.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- Trevenorboven
- Příspěvky: 728
- Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
- Bydliště: Marzipan
Jiron : Myslím, že Afghánské hory - postavit dvě skupiny proti sobě (nejde o prostředí) - jsou lepší nápad.
Stejně tak, jako bych si někdy rád zahrál legendární motiv sedmi samurajů / statečných. To je něco, co mi od mala velmi imponovalo a co považuji za jednu z nejhrdinštějších možností to roleplay vůbec.
Je tu hodně různých názorů. Ale rozhodně bych se nějaké taktické hry rád zúčastnil, když už ne jí naprogramoval...
Stejně tak, jako bych si někdy rád zahrál legendární motiv sedmi samurajů / statečných. To je něco, co mi od mala velmi imponovalo a co považuji za jednu z nejhrdinštějších možností to roleplay vůbec.
Je tu hodně různých názorů. Ale rozhodně bych se nějaké taktické hry rád zúčastnil, když už ne jí naprogramoval...
Az budu mit kvitky, tak sedm samuraju muzu udelat, bude-li zajem.
EDIT: ostatne nejen na slezine
EDIT: ostatne nejen na slezine
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů