Speciál
- zrzavec
- Romikovec
- Příspěvky: 3671
- Registrován: 20. 7. 2006, 18:23
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Máš pravdu, to samozřejmě naším cílem není. Ale musíme držet jejich zájem a Drakkar v podvědomí.Proto, když navštíví web jednou za dva měsíce, není to pro nás dobře. Zatím se nepodařilo dojet články na web, ale mohlo by se na tom začít pracovat.
Ono, nerad bych někoho balamutil, ale musíme uvažovat i malinko statisticky Navíc, spousta lidí, co bude aplikace dělat je nestíhá v termínu, jký bych si já představoval...
Ono, nerad bych někoho balamutil, ale musíme uvažovat i malinko statisticky Navíc, spousta lidí, co bude aplikace dělat je nestíhá v termínu, jký bych si já představoval...
- zrzavec
- Romikovec
- Příspěvky: 3671
- Registrován: 20. 7. 2006, 18:23
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ano. Já musím dát dorhomady články pro Drakkar (což není problém), ale zjistit, kteří korektoři tu jsou a mohou s tím pomoci. To by totiž mohl být zádrhel.
Dobrodrusžtví by mohlo být součástí čísla tři (i když je hodně dlouhé). a Aplikace speciálem. S tím, ež bych tam dal prostor pro napsání profilu Acidburna (abychom posílili vazbu na dobrodružství).
Dobrodrusžtví by mohlo být součástí čísla tři (i když je hodně dlouhé). a Aplikace speciálem. S tím, ež bych tam dal prostor pro napsání profilu Acidburna (abychom posílili vazbu na dobrodružství).
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6644
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Do čtvrtka (pátku dopoledne) tady ještě jsem, ale moc času beztak nemám... nějaké korektury bych ale asi zvládnul.
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Jak to dopadlo na Spáru a další věci
Zduř, možná je tento komentář mimo mísu, ale: s dobrodružstvím Zarkonda jsem zabojoval na soutěži, po krátké diskuzi s porotci to vypadalo na třetí místo, bohužel nakonec jsem byl ze třetího místa vyšťouchnut jedním docela "atmosférickým" dobrodružstvím...přesné důvody toho, proč jsem se neumístil, si zjistím někdy v srpnu (předpokládám v srpnovém vydání Pevnosti), ale dvě poučení pro příště - staré časy jsou definitivně pryč a atmosféra je důležitější než logika, to druhé - dungeony už dnes nikoho nezajímají, nikomu se do nich moc nechce.
Každopádně jsem rád, že tohle dobrodružství vyjde v Drakkaru (jestli ve speciálu, nebo v normálním je nepodstatné). K dovršení všeho mi vyhořel počítač, takže moje možnosti jsou poněkud omezeny, nicméně k dobrodružství bych rád doplnil jednu malou poznámku, která může být důležitá:
"Dobrodružství je možné odehrát jako víkendový "one shot" nebo jako součást nějakého tažení. Pro PJ doporučuji nechat hrát za hlavní CP (tedy za Riku, Thufira, Liona a Alici) další kamarády, neboť to výrazně oživí hru, byť půjde jen o hraní CP (a tedy nikoli "vlastních" postav). I nepříjemná ženská může být velmi zábavná na odehrání. Pochopitelně je možné dát hráči, kterému umřela jeho postava, možnost připojit se k družině právě tím, že jeho postava bude buď Thufir nebo Rika a poupravit poté poněkud situaci před pevností."
Rovnou sem napíšu taky svůj profil, protože nevím, jak dlouho v těchto vedrech vydrží záložní PCčko:
"Acidburn, věk: 21 let, bydliště: Brno, povolání: student Právnické fakulty MU, zvěrokruh: štír třetí dekády, stav: svobodný, člen Mladých Konzervativců Brno (a občasný spolupracovník Drakkaru), web: www.acidburn.wheee.cz
Něco málo o mé maličkosti: Hrám na hrdiny jsem přišel na chuť už v 5. třídě ZŠ, když jsem si krátil nudné vyučování vymýšlením dobrodružství se svým spolužákem. Od té doby mi zaujetí pro hry na hrdiny už zůstalo a příležitostně se jim věnuji dodnes (jak čas dovolí). Preferuji "old school" class and level systémy: Dračí doupě, Dungeons and dragons.
Při tvorbě svých dobrodružství se nechávám inspirovat gamebooky (Lone Wolf, knížky z nakladatelství Perseus), počítačovými hrami (Diablo, Warcraft, Albion, Baldurs Gate Morrowind, Dungeon master, Ravenloft, Dark sun atd.) literaturou (Sapkowski, Šlechta, Žamboch, George R. R. Martin) a občas filmy. Nekopíruji, spíše se nechávám volně inspirovat."
Každopádně jsem rád, že tohle dobrodružství vyjde v Drakkaru (jestli ve speciálu, nebo v normálním je nepodstatné). K dovršení všeho mi vyhořel počítač, takže moje možnosti jsou poněkud omezeny, nicméně k dobrodružství bych rád doplnil jednu malou poznámku, která může být důležitá:
"Dobrodružství je možné odehrát jako víkendový "one shot" nebo jako součást nějakého tažení. Pro PJ doporučuji nechat hrát za hlavní CP (tedy za Riku, Thufira, Liona a Alici) další kamarády, neboť to výrazně oživí hru, byť půjde jen o hraní CP (a tedy nikoli "vlastních" postav). I nepříjemná ženská může být velmi zábavná na odehrání. Pochopitelně je možné dát hráči, kterému umřela jeho postava, možnost připojit se k družině právě tím, že jeho postava bude buď Thufir nebo Rika a poupravit poté poněkud situaci před pevností."
Rovnou sem napíšu taky svůj profil, protože nevím, jak dlouho v těchto vedrech vydrží záložní PCčko:
"Acidburn, věk: 21 let, bydliště: Brno, povolání: student Právnické fakulty MU, zvěrokruh: štír třetí dekády, stav: svobodný, člen Mladých Konzervativců Brno (a občasný spolupracovník Drakkaru), web: www.acidburn.wheee.cz
Něco málo o mé maličkosti: Hrám na hrdiny jsem přišel na chuť už v 5. třídě ZŠ, když jsem si krátil nudné vyučování vymýšlením dobrodružství se svým spolužákem. Od té doby mi zaujetí pro hry na hrdiny už zůstalo a příležitostně se jim věnuji dodnes (jak čas dovolí). Preferuji "old school" class and level systémy: Dračí doupě, Dungeons and dragons.
Při tvorbě svých dobrodružství se nechávám inspirovat gamebooky (Lone Wolf, knížky z nakladatelství Perseus), počítačovými hrami (Diablo, Warcraft, Albion, Baldurs Gate Morrowind, Dungeon master, Ravenloft, Dark sun atd.) literaturou (Sapkowski, Šlechta, Žamboch, George R. R. Martin) a občas filmy. Nekopíruji, spíše se nechávám volně inspirovat."
Countdown to exterminate the human race...
Aktualizace
Takže, ozval se Bouchi s tím, že na Game Conu spletl výsledky Spáru...jsem druhej, wheee takže až vydáte ten speciál nebo co, tak k tomu dobrodružství můžete dopsat: "Druhé místo v soutěži "O spár zlatého draka 2006"."
Yeehaw.
Yeehaw.
Countdown to exterminate the human race...
No problem
Ale tohle už se tu jednou řešilo. Podíval jsem se do podmínek soutěže a zjistil, že tohle není žádný Trollslayer nebo něco podobného. Pokud nemají v podmínkách jasně uvedeno, že si vyhrazují právo na, dejme tomu, dvě publikace zaslaného díla, pak se domnívám, že oni sami (Altar) sice zaslané dobrodružství můžou otisknout (a ani nepotřebují můj souhlas, což oni samozřejmě udělají, viz homepage Altaru), ale jinak autorská práva (včetně dalšího disponování s tím, co jsem vytvořil) mám pořád, takže není nutný žádný souhlas dalších osob, stačí souhlas autora.
Samozřejmě teď u sebe nemám Autorský zákon, abych si to ověřil a uvedl přesné §§, ale myslím si, že prostě žádný problém nevznikl, vyjma toho, že prostě nevím, kdy a jestli vůbec mi od Altaru dojde třeba diplom za druhé místo, eventuelně další ceny (předplatné Dechu draka už je asi passé, když je součástí Pevnosti). Takže já prostě se Zarkondou nemám problém, problémy vznikly špatným vyhlášením (mimochodem, díky absenci mikrofonů bych musel mít uši jak netopýr, seděl jsem uprostřed a neslyšel toho moc, Bouchi prostě mluvil potichu).
Takže, hurá do tisku s dobrodružstvím.
Samozřejmě teď u sebe nemám Autorský zákon, abych si to ověřil a uvedl přesné §§, ale myslím si, že prostě žádný problém nevznikl, vyjma toho, že prostě nevím, kdy a jestli vůbec mi od Altaru dojde třeba diplom za druhé místo, eventuelně další ceny (předplatné Dechu draka už je asi passé, když je součástí Pevnosti). Takže já prostě se Zarkondou nemám problém, problémy vznikly špatným vyhlášením (mimochodem, díky absenci mikrofonů bych musel mít uši jak netopýr, seděl jsem uprostřed a neslyšel toho moc, Bouchi prostě mluvil potichu).
Takže, hurá do tisku s dobrodružstvím.
Countdown to exterminate the human race...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů