[Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura
Moderátor: Raven
[Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura
Martinův článek Architektúra, ktorá nikdy neexistovala v 74. čísle Drakakru mě inspiroval k vytvoření kolektivní tabulky.
Představuju si to takhle: Každý spoluautor dodá 1 nebo 2 generické lokace. Až jich budeme mít 12, tak to uzavřeme a každý pošle na mail ke každé lokaci nějaký zajímavý architektonický prvek.
Lokace by měla být generická, protože to je smyslem tabulky . "vylepšení" generické lokace zvláštní architekturou, která z ní udělá ve výsledku lokaci zajímavou a snadno zapamatovatelnou. Kdyžtak si přečtěte ten článek.
Příklad
Lokace: barbarské hradiště
Popisek 1: Stany z kůží, chatrče z proutí i polozemnice uplácané z hlíny se tísní v nepřehledném shluku kolem obětní jámy lemované menhiry, která je středem hradiště.
Popisek 2: Vysoké a úzké strážní věže jsou vázané z klád, a když na ně hlídky šplhají po žebřících přidělaných zvenku ke konstrukci, povážlivě se kývou a skřípají.
Představuju si to takhle: Každý spoluautor dodá 1 nebo 2 generické lokace. Až jich budeme mít 12, tak to uzavřeme a každý pošle na mail ke každé lokaci nějaký zajímavý architektonický prvek.
Lokace by měla být generická, protože to je smyslem tabulky . "vylepšení" generické lokace zvláštní architekturou, která z ní udělá ve výsledku lokaci zajímavou a snadno zapamatovatelnou. Kdyžtak si přečtěte ten článek.
Příklad
Lokace: barbarské hradiště
Popisek 1: Stany z kůží, chatrče z proutí i polozemnice uplácané z hlíny se tísní v nepřehledném shluku kolem obětní jámy lemované menhiry, která je středem hradiště.
Popisek 2: Vysoké a úzké strážní věže jsou vázané z klád, a když na ně hlídky šplhají po žebřících přidělaných zvenku ke konstrukci, povážlivě se kývou a skřípají.
Přehledný seznam lokalit:
1. Citadela nad metropolí
2. Přístav na jezeře
3. Honosný městský dům
4. Oáza v poušti
5. Trpaslické hornické městečko
6. Skřetí sluje v horách
7. Tábor banditů
8. Hraniční přechod
9. Mágova věž půl dne cesty za městem
10. Chrám
11. Univerzita
12. Město v širé nížině
Naposledy upravil(a) ilgir dne 28. 1. 2020, 16:53, celkem upraveno 3 x.
- Sarsaparillos
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27. 8. 2011, 10:15
-
- Příspěvky: 791
- Registrován: 10. 5. 2018, 07:17
Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura
3. Honosný městský dům
Jsem Log 1=0, jen jsem v práci a nedostanu se k normálnímu účtu.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
- Vallun
- Příspěvky: 32272
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura
6. Skřetí sluje v horách
nechci prudit, ale neměla by to být spíše lokalita než jediný dům? Jak jsem to pochopil, tak jediný dům by měl být prvek podrobněji popisovaný ve druhém kole?
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura
To je v pohodě. I honosný městský dům se dá pojmout jako "lokalita", zajímavým prvkem může být v tomto případě ztvárnění portálu, komína, nebo půdorysné uspořádání. A pak si můžeš třeba představit, že tímto prvkem se vyznačují všechny honosné městské domy v dané oblasti, a účel to plní dokonale.
Zatím super, házejte nápady dál.
Zatím super, házejte nápady dál.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura
Ilgir mě sem nahrnul PMkou. Jsem v tom nevinně.
7. Tábor banditů
7. Tábor banditů
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6644
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura
9. Mágova věž půl dne cesty za městem
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura
11. Univerzita
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura
Neměli bychom postovat sem, ať se neopakujeme? Nevěřím, že budou moje nápady nějak prudce originální
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Vallun
- Příspěvky: 32272
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura
Taky mi to přijde sice nepřehledné, ale praktičtější
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů