[Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura

Diskuze k Drakkaru, internetovému časopisu (nejen) o RPG hrách.

Moderátor: Raven

Chcete, aby byla uvedena identifikace autora u každého jednoho příspěvku v tabulce?

Ano
1
14%
Ne
3
43%
Je mi to jedno
3
43%
 
Celkem hlasů: 7

Uživatelský avatar
ilgir
pěšák
Příspěvky: 10160
Registrován: 22. 1. 2007, 13:48
Bydliště: nejkrásnější město světa

[Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura

Příspěvek od ilgir »

Martinův článek Architektúra, ktorá nikdy neexistovala v 74. čísle Drakakru mě inspiroval k vytvoření kolektivní tabulky.

Představuju si to takhle: Každý spoluautor dodá 1 nebo 2 generické lokace. Až jich budeme mít 12, tak to uzavřeme a každý pošle na mail ke každé lokaci nějaký zajímavý architektonický prvek.

Lokace by měla být generická, protože to je smyslem tabulky . "vylepšení" generické lokace zvláštní architekturou, která z ní udělá ve výsledku lokaci zajímavou a snadno zapamatovatelnou. Kdyžtak si přečtěte ten článek.

Příklad
Lokace: barbarské hradiště
Popisek 1: Stany z kůží, chatrče z proutí i polozemnice uplácané z hlíny se tísní v nepřehledném shluku kolem obětní jámy lemované menhiry, která je středem hradiště.
Popisek 2: Vysoké a úzké strážní věže jsou vázané z klád, a když na ně hlídky šplhají po žebřících přidělaných zvenku ke konstrukci, povážlivě se kývou a skřípají.
Přehledný seznam lokalit:

1. Citadela nad metropolí
2. Přístav na jezeře
3. Honosný městský dům
4. Oáza v poušti
5. Trpaslické hornické městečko
6. Skřetí sluje v horách
7. Tábor banditů
8. Hraniční přechod
9. Mágova věž půl dne cesty za městem
10. Chrám
11. Univerzita
12. Město v širé nížině
Naposledy upravil(a) ilgir dne 28. 1. 2020, 16:53, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
ilgir
pěšák
Příspěvky: 10160
Registrován: 22. 1. 2007, 13:48
Bydliště: nejkrásnější město světa

Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura

Příspěvek od ilgir »

Vykopávám

1. citadela nad metropolí
Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 1166
Registrován: 27. 8. 2011, 10:15

Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura

Příspěvek od Sarsaparillos »

2. Přístav na jezeře
Pracující logaritmus
Příspěvky: 791
Registrován: 10. 5. 2018, 07:17

Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura

Příspěvek od Pracující logaritmus »

3. Honosný městský dům
Jsem Log 1=0, jen jsem v práci a nedostanu se k normálnímu účtu.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura

Příspěvek od MarkyParky »

4. Oáza v poušti
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura

Příspěvek od Ecthelion »

5. Trpaslické hornické městečko
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32274
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura

Příspěvek od Vallun »

6. Skřetí sluje v horách
Pracující logaritmus píše: 15. 1. 2020, 12:59 3. Honosný městský dům
nechci prudit, ale neměla by to být spíše lokalita než jediný dům? Jak jsem to pochopil, tak jediný dům by měl být prvek podrobněji popisovaný ve druhém kole?
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
ilgir
pěšák
Příspěvky: 10160
Registrován: 22. 1. 2007, 13:48
Bydliště: nejkrásnější město světa

Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura

Příspěvek od ilgir »

To je v pohodě. I honosný městský dům se dá pojmout jako "lokalita", zajímavým prvkem může být v tomto případě ztvárnění portálu, komína, nebo půdorysné uspořádání. A pak si můžeš třeba představit, že tímto prvkem se vyznačují všechny honosné městské domy v dané oblasti, a účel to plní dokonale.

Zatím super, házejte nápady dál.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura

Příspěvek od Quentin »

Ilgir mě sem nahrnul PMkou. Jsem v tom nevinně.

7. Tábor banditů
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
crowen
Administrátor
Příspěvky: 3748
Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura

Příspěvek od crowen »

8. Hranicny prechod
Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 6644
Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura

Příspěvek od boubaque »

9. Mágova věž půl dne cesty za městem
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Uživatelský avatar
Paul
Příspěvky: 1371
Registrován: 31. 8. 2017, 11:19
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura

Příspěvek od Paul »

10. Chrám
Slovanologie 25. 5.

Wunder warten bis zuletzt.
Uživatelský avatar
Hike
Příspěvky: 1203
Registrován: 23. 11. 2006, 06:39
Bydliště: Polička
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura

Příspěvek od Hike »

11. Univerzita
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura

Příspěvek od Quentin »

Neměli bychom postovat sem, ať se neopakujeme? Nevěřím, že budou moje nápady nějak prudce originální :)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32274
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Drakkar] Kolektivní tabulka - architektura

Příspěvek od Vallun »

Quentin píše: 21. 1. 2020, 09:18 Neměli bychom postovat sem, ať se neopakujeme? Nevěřím, že budou moje nápady nějak prudce originální :)
Taky mi to přijde sice nepřehledné, ale praktičtější
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Odpovědět

Zpět na „Drakkar“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů