Příběhy

N.O.S. je zkratka pro Nový, Originální Setting. Kolektivní snaha udělat společně svět, který by nebyl jako ty tucty stejných světů, které se válí po webu.
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Příběhy

Příspěvek od Ecthelion »

Dobře jsme načali většinu témat a tak otevírám ještě jedno – asi nejdůležitější.
Jaké příběhy se budou v NOSu hrát? Pro které hry ji určíme? Fritzs jako první koncept navrhoval:

-příběh o cestě
-MW-like příběh o důvěře v rámci skupiny

Budou hráči vždy Poutníci? Rozšíříme nebo změníme nějak zaměření? A další otázky sem patřící... :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ecthelion »

Nikdo nic? :wink:

Tak já zkusím začít... osobně bych dal důraz na to, aby hráči byli Poutníci - tedy, aby těžiště hry leželo v Pustině - v nebezpečí zničeného světa, na který budou hráči mít jen sami sebe a ty, kteří s ním sdílejí cestu. Nezavíral bych ani možnost, že Poutníky doplní někdo z Města, ale takových moc není - vojáci, kteří musí, obchodníci nebo možná nějací špioni nebo vrazi...

Tím, že na to položíme těžiště bych ale nezavřel ani možnost hry ve Městě, ať již Poutníky ve městě nebo přímo život ve městě jejich obyvatel. Přesto důraz by měl asi být... "tam venku".

Jak vy se k tomu stavíte?
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Fritzs
Příspěvky: 6288
Registrován: 9. 5. 2005, 21:47
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fritzs »

Ecthelion: V podstatě stejně... řazení jednotlivých session by se dalo vyřešit takto: začátek-město-cesta-město-cesta(opakujte dokud vás to bude bavit)-zakončení, takže by si hráči užili jak pustiny, tak i městského ruchu, přičemž obojí nabízí trochu jiné typy konfliktů, ve městě by to dle mělo být hlavně o morálních dilematech jednotlivých postav a mechanicky PC vs. NPC, v Pustině o konfliktech mezi postavami a PC vs. enviroment.
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.

-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
Uživatelský avatar
Invictus
Nerozhodný volič
Příspěvky: 7462
Registrován: 21. 11. 2005, 02:33
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Invictus »

Možná bych ještě přidal příběh o události.
Pokud můžu rozvést, tak by mělo jít prostě o nějakou důležitou událost (vražda, revoluce, obléhání, katastrofa, objev, apod.), které by byly postavy svědky, či byly v dané lokaci, musely se k dané události dostat, objasnit ji zabránit, apod. Jde v podstatě o ideální materiál na one-shoty. Důležité by pak byly specifické možnosti postav, způsoby jak vyřešit vzniklé problémy, jestli je vůbec řešit, a jak se vyrovnat se svými omezeními.

S prostředím Pustiny se dá samozřejmě dosti vesele vyhrát, takženevím v čem by mohl být problém. Jen nevím jak je možné klást důraz na určité typy příběhů, aby je pak hráči více vyhledávali, tedy pokud jim rovnou nenapíšu, hrajte to takhle. :wink:
Iron Within
Iron Without
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12356
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ecthelion »

Smrtihlav nakračoval Pustinou a díval se do prašné bouře, aniž by se mu na tváři pohnul jediný sval. Nikdy se mu na tváři nepohnul jediný sval, protože mu slezlo maso z obličeje, ale i svaly měl, stejně by s nimi nepohnul. Byl to prostě jeho způsob. Vedl ty dva Poutníky do Mergery, kde už nebyl od svého vypovězení a doufal, že tam dojdou. Ti dva za ním přišli a nabídli mu odměnu za to, že je provede městem. Poslední zprávy říkaly, že tam vypukla revoluce proti králi a celá Mergera je teď válečnou zónou. Ještě se uvidí, jak se jim podaří projít ulicemi plnými barikád, boje a smrti, když nepatří ani k jedné skupině a obě je nejpíš budou považovat za nepřítele. To se ale bude řešit teprve až na místě. Nemá cenu se tím zatěžovat, když za chvíli můžeme dupnout do Mlýnku.
Za ním šla Ace Spadová a Kazatel a po očku se nervózně kontrolovali. Smrtihlav se usmál. Jak to pochopil, tak nějakým podivným řízením osudu zjistili informace o jakémsi dávném artefaktu, který se nachází v Mergeře. Jenže každý znal jen část tajemství - Kazatel věděl kde se nachází a Ace zase jak vypadá a jak je zamaskován. Každý z nich by chtěl poklad pro sebe (Ace by ho ráda, jako uživatelka Technologie, prozkoumala a Kazatel ho chce zničit jako urážku Drakova jména), bohužel se ale navzájem potřebovali... alespoň do doby než ho objeví a pak to začne být zajímavé... Smrtihlava potřebovali, protože nikdo z nich nikdy nebyl v Mergeře, takže se nemusel bát o svůj život do chvíle než jim místo ukáže... na druhou stranu - proč by vlastně nemohl poklad mít Smrtihlav? Určitě by to bylo odškodnění za vyhnání z Mergery a ze zisku by si mohl zařídit někde pohodlný život... ano, čím víc nad tím přemýšlel, tím víc se mu to líbilo...
Ohlédnul se a usmál se, protože z výrazu jeho společníků vycítil, že myslí na to samé... no, na místě to bude zajímavé...
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Zamčeno

Zpět na „N.O.S.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host