[Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Jo? Já ho pochopil tak, že chce nesturkturované odstavce a strukturu jen tam, kde se očekává interakce hráčů.Quentin píše:Marky: York měl pravdu, ta tučná hesla na začátku vypadají dobře.
Každopádně tohle mi celkem vyhovuje, byť to bude chtít chvíli ladit.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Ten moment, co se to snažil přepsat na bloky textu, jsem rovnou ignoroval, to bylo strašné. Ale předtím pushoval tohleMarkyParky píše: ↑27. 9. 2021, 13:23Jo? Já ho pochopil tak, že chce nesturkturované odstavce a strukturu jen tam, kde se očekává interakce hráčů.
(sry Yorku )
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Předpokladem bylo, že ty kresby zvládnu líp než ty. Když se na ty tvoje kresby kokám, nejsem si tím vůbec jistý. Vypadá to takhle dobře a dost stylově.MarkyParky píše: ↑25. 9. 2021, 00:11 Obrázky jsou moje provizorní malovánky, pořádné překreslení přislíbili E2.
Ale když už jsem se na to uvrtal, tak moje verze Grizlanda by vypadala asi TAKHLE.
Tohle je asi styl, kterým bych chtěl udělal zbytek. Když tak pište i nějaké nápody a komentáře. Ale neslibuju že je zapracuju.
No nic, jdu na Orlanda.
BTW: Nechcete přejmenovat Ahuru Mazdu na Aharu Zamdu, nebo tak něco? To že je reálný Ahura Mazda dude mě při konzumaci toho dobrodružství neuvěřitelně štvao, a musím říct, že i při čtění tohohle threadu mě to dost brainfuckuje. Když už to dobrodruřství vylepšujeme, tohle by ho pro mě zvedlo o hodně.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Já chci jen říct, že mi ty mapy na stránce přijdou jako nehorázné plýtvání místem. Chápu princip, že roztáhneš mapu na celou dvoustránku a pak odhaluješ její části - a moc nechápu, k čemu je to dobrý. Ta mapa – celá – nemá důvod být větší než jednu stránku, možná dokonce jen půl stránky. Nemá tolik detailu, aby potřebovala být zvětšená na dvojstránku.
Typicky třeba strana 3 má půlku nebo možná dvě třetiny prostoru zaplácené úplně zbytečnou mapou.
Nehledě na to, že ty nepravidelné tvary dost zhnusňují sazbu – opět strana 3, trojúhelníkový odstavec vpravo dole.
Když už chceš mít mapky i v textu, přijde mi lepší ten princip, že máš velkoprostorovou mapu jen jednu, na začátku, a do samotného textu už pak vkládáš jen nějaké miniaturní výřezy.
Typicky třeba strana 3 má půlku nebo možná dvě třetiny prostoru zaplácené úplně zbytečnou mapou.
Nehledě na to, že ty nepravidelné tvary dost zhnusňují sazbu – opět strana 3, trojúhelníkový odstavec vpravo dole.
Když už chceš mít mapky i v textu, přijde mi lepší ten princip, že máš velkoprostorovou mapu jen jednu, na začátku, a do samotného textu už pak vkládáš jen nějaké miniaturní výřezy.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Kompromis, který se tu nalezl, byla redukce na první jména.Ecthelieon píše:Nechcete přejmenovat Ahuru Mazdu na Aharu Zamdu, nebo tak něco?
Tedy jen Ahura a Angra. Bez dalšího.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Je to dobrý k tomu, že jako GM nemusím listovat. Nesnáším listování/nutnost střídat dva dokumenty.Markus píše: a moc nechápu, k čemu je to dobrý.
Nemá zatím tolik detailu, protože detaily budu kreslit, až budu mít odladěný obsah těch místností.Markus píše:Nemá tolik detailu, aby potřebovala být zvětšená na dvojstránku.
Ten mě štve, protože se chová jinak, než bych čekal.Markus píše: Nehledě na to, že ty nepravidelné tvary dost zhnusňují sazbu – opět strana 3, trojúhelníkový odstavec vpravo dole.
Ale do značné míry to je kvůli tomu, že teď nechávám sazbu nepravidelností na automatickém obtékání a ty obrázky jsem ořezával od ruky. Předpokládám (doufám), že až je říznu přesněji ve finální verzi, tak se tyhle hnusoty trochu učešou.
Teď řeším hlavně objem toho textu.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Aha sorry, tohle vlákno je tak mega, že jsem minul, že řeším už vyřešenou věc. Měl jsem poct že jsem to Mazda kdesi viděl v tom PDFku, ale asi to mám jen tak vypálené v mozku, že to vidím i tam kde to není. Radši do toho uže nebudu kopat.MarkyParky píše: ↑27. 9. 2021, 14:42Tedy jen Ahura a Angra. Bez dalšího.Ecthelieon píše:Nechcete přejmenovat Ahuru Mazdu na Aharu Zamdu, nebo tak něco?
Nic jiného komentovat nebudeš?
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Spíš se zatím ptát...Ecthelion píše:Nic jiného komentovat nebudeš?
Plánuješ tam dodělávat i prvky z pozadí?Ecthelion píše: Ale když už jsem se na to uvrtal, tak moje verze Grizlanda by vypadala asi TAKHLE.
Pelech s nebesy, ty štíty, trčící trámy, stará dvířka jdoucí mu do zad? Nebo chceš jen samotné postavy.
Pokud budeš dodělávat prvky z pozadí, tak kolem toho sarkofágu by měly být roztahané komponenty toho nedokončeného obřadu (až ho vymyslíme).Ecthelion píše: No nic, jdu na Orlanda.
A celkově ke stylizaci:
- rozhodně se tomu, cos nabídl, nemůžu se svými omalovánky rovnat, styl nestyl ...
- kdyby se ti ale chtělo/byl bys schopen dát o chlup tomu plnější? zářivější? barvy, aby to ladilo k té mapě a rámečkům/fontům, tak by to bylo úžasné.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
BTW pokud se do mapy doplní více detailů, tak mohou vypadnout z textu. Třeba to, že je truhla v jižním rohu místnosti, nemá v textu příliš co dělat, ale pokud to bude v mapě, tak už to tam definitivně nemusí být.MarkyParky píše: ↑27. 9. 2021, 14:46Nemá zatím tolik detailu, protože detaily budu kreslit, až budu mít odladěný obsah těch místností.
Ecthelion: Sexy
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Chtěl jsem říct, že mi to přijde praktičtější takhle, než šaškovat s tím, že roztáhnu celou mapu přesně na dvojstránku a potom odkrývám místa (která jsou na stránce vždycky na stejném místě), což mi rozjebává sazbu.
Ale v zásadě mi to nijak extra nevadí, jen jsem nějak neviděl důvod věnovat tolik prostoru gigntické mapě, ze které stejně nic extra nevyčtu.
Ale v zásadě mi to nijak extra nevadí, jen jsem nějak neviděl důvod věnovat tolik prostoru gigntické mapě, ze které stejně nic extra nevyčtu.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Markus:
Už ti rozumím. Zvažoval jsem to.
Řekněme, že subjektivně mi přidaná hodnota toho, jak vypadá to odkrývání mapy když tím listuješ plus to jak pomáhá udržet prostorovou představu plus subjektivní umělecký dojem mírně převažuje nad ztrátu přehlednosti té sazby.
Tak jsem si řekl - udělám to tou víc cool cestou, ať z toho mám tvůrčí radost.
Quentin:
Jasně, jakmile tu truhlu nakreslím, zpřesnění směru může jít pryč (pokud bude poznatelná).
Už ti rozumím. Zvažoval jsem to.
Řekněme, že subjektivně mi přidaná hodnota toho, jak vypadá to odkrývání mapy když tím listuješ plus to jak pomáhá udržet prostorovou představu plus subjektivní umělecký dojem mírně převažuje nad ztrátu přehlednosti té sazby.
Tak jsem si řekl - udělám to tou víc cool cestou, ať z toho mám tvůrčí radost.
Quentin:
Jasně, jakmile tu truhlu nakreslím, zpřesnění směru může jít pryč (pokud bude poznatelná).
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
V tom layoutu jako čtvrtková ilsutrace, tam není na o moc víc, než tu postavu místo. Pro mě je to buď a nebo. A vzhledem, k tomu že stejně nekreslím všechny místnosti, mi přijde zajímavější koncentrovat se na ty postavy.
Zrovna u Grizlanda je to kompoziční overkill (když jsem to zkoušel dát dohormady nefungovalo to ani trochu). A hlavně jsem přesvědčen, že to jsou věci co líp vyjsou z textu a v ilustraci je to spíš jen matoucí.MarkyParky píše: ↑27. 9. 2021, 15:03 Pelech s nebesy, ty štíty, trčící trámy, stará dvířka jdoucí mu do zad? Nebo chceš jen samotné postavy.
U toho Orlada ty propriety naznačit můžu (to je kompozičně snazší). U té poletuchy tam tu svatební tabuli taky nejspíš nějak vklíčím. Ale o moc víc než to taky ne.
Ahura bude nějakým způsobem odhalovat kozy. Jak udělám anomálii ještě nemám zdání.
Saturovanější verzi jsem právě uploadnul (stejný odkaz). O moc sitější, ale myslím být nezvládám .Ecthelion píše: - kdyby se ti ale chtělo/byl bys schopen dát o chlup tomu plnější? zářivější? barvy, aby to ladilo k té mapě a rámečkům/fontům, tak by to bylo úžasné.
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Markus evidentně myslí styl map jako v Mrtvém v Thayi z Příběhů ze Zejícího portálu. Tam je na začátku jedna velká mapa a pak v textu různé výstřižky
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
BTW to, o čem jsem teď psal, není random brainstorming, ale závěry z dvou let experimentování s vlastní tvorbou a s hraním podle Quentinovejch podkladů. Nemusí se to líbit všem, ale fakt to funguje, beru to jako danou věc pro svojí další vlastní tvorbu a od případných redaktorů budu potřebovat, aby hlídali, že to takhle opravdu je napsaný.
Quentinův styl zápisu je pro mě zkousnutelnej kompromis ve smyslu, že podle něj zvládnu vést hru relativně plynule (pokud tam nejsou další zrady, který jsem už Quentinovi psal), ale je to o poznání náročnější.
Je ale samozřejmě fajn, že s tím experimentuješ, třeba přijdeš na lepší metodu.
Quentinův styl zápisu je pro mě zkousnutelnej kompromis ve smyslu, že podle něj zvládnu vést hru relativně plynule (pokud tam nejsou další zrady, který jsem už Quentinovi psal), ale je to o poznání náročnější.
Je ale samozřejmě fajn, že s tím experimentuješ, třeba přijdeš na lepší metodu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů