[Fossa] Bubákův Fate old-school hack
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6644
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
[Fossa] Bubákův Fate old-school hack
Předělávka Fate 2.0 (s prvky 3. a 4. edice) pro oldschoolové hraní (resp. low fantasy v tradiční podobě). Hodně věcí je vykradených z OSE (Old School Essentials). Věřím, že je to s OSE, resp. D&D B/X v základních rysech kompatibilní.
Aktuální verze pravidel:
Fossa (Fate Old-School System Adjustment) v0.1 (PDF, Dropbox)
Komentáře, návrhy, nápady vítány.
EDIT:
Rozhodl jsem se dát (přinejmenším na hru 14. 3.) Bojovníkovi variantní trik, který může volitelně nahradit Pádný úder:
Aktuální verze pravidel:
Fossa (Fate Old-School System Adjustment) v0.1 (PDF, Dropbox)
Komentáře, návrhy, nápady vítány.
EDIT:
Rozhodl jsem se dát (přinejmenším na hru 14. 3.) Bojovníkovi variantní trik, který může volitelně nahradit Pádný úder:
Déšť ostří (když přehodíš soupeře o 2 či víc a držíš v každé ruce jednoruční čepelovou zbraň, tvůj útok Ztečí působí rovnou zranění)
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
- Selhan
- Moderátor
- Příspěvky: 3812
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack
Nu, to je v podstatě přesně jako můj Dodecahackron, takže chci jen říct, že se mi to líbí, že to je super jméno, a jestli uvažuješ o nějaké možnosti riskovat u magie při vyčerpaných aspektech nějaké chaotické nehody, protože si myslím, že vznášedlo by mělo mít šanci změnit všechno, co zrovna nese, na úhoře.
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack
Osobně velmi oceňuji, že úvod obsahuje designerské info - co chci dělat a jak to dělám. Chtěl bych, aby toto info obsahovaly hry jako základ, i když chápu, že pro většinu uživatelů to není zajímavé.
Nevím jak moc chceš, aby byl tvůj hack přístupný lidem, kteří neznají ani Fate ani old-school/OSR, ale budu feedback házet, jak mi příjde na mysl.
Mně třeba chybí informace co je to "vyvolání" a jak vstupuje do hry.
Zároveň v kontextu výchozích systémů neznám ani body osudu, tedy mi informace o jejich absenci nic nepřináší. Možná by samostatný odstavec mohly být tyto informace o tom v čem je hra zásadně mechanicky odlišná od svých inspirací?
"Dvě úrovně v 1–2 aspektech (vyber)" zní jako kdybych mohla mít dva aspekty a rohodnout se zda budou mít oba úroveń 1-2 (čtyři tečky), ale chápu, že to má být tak, že mám dvě tečky k investování a je na mně zda je utratím za jeden silnější nebo slabší aspekty?
U lucerny/oleje by mohlo být info jak dlouho hoří pro srovnání s pochodněmi.
Vzorová postava Sebrik:
Odkud se bere jeho aspekt "Sympaťák"?
Co znamenají ty dva diamanty za Sebrikovou kolonkou pro zranění?
Pokus o postavu pro nedělní hru:
Oswald Kronenhof
Zteč: 2
Střelba: 1
Moc: 0
Iniciativa: 1
-
Úhyb: 2 (1+1 za zbroj)
Odolnost: 1
Vůle: 1
-
Zranění: -
Otřesení: 2 (1 za válečníka + 1 za zbroj)
-
Bojovník 1. úrovně
Šermíř: 1
Hlídač: 1
-
Triky: Bojové triky, Pádný úder
-
Vybavení:
Těžká zbroj
Jednoruční zbraň
Batoh
Kotvička
Lano
Měch na vodu
Šperháky
Zrcátko
Křesadlo s troudem
Lucerna
Olej
-
Nevím jak moc chceš, aby byl tvůj hack přístupný lidem, kteří neznají ani Fate ani old-school/OSR, ale budu feedback házet, jak mi příjde na mysl.
Mně třeba chybí informace co je to "vyvolání" a jak vstupuje do hry.
Zároveň v kontextu výchozích systémů neznám ani body osudu, tedy mi informace o jejich absenci nic nepřináší. Možná by samostatný odstavec mohly být tyto informace o tom v čem je hra zásadně mechanicky odlišná od svých inspirací?
"Dvě úrovně v 1–2 aspektech (vyber)" zní jako kdybych mohla mít dva aspekty a rohodnout se zda budou mít oba úroveń 1-2 (čtyři tečky), ale chápu, že to má být tak, že mám dvě tečky k investování a je na mně zda je utratím za jeden silnější nebo slabší aspekty?
U lucerny/oleje by mohlo být info jak dlouho hoří pro srovnání s pochodněmi.
Vzorová postava Sebrik:
Odkud se bere jeho aspekt "Sympaťák"?
Co znamenají ty dva diamanty za Sebrikovou kolonkou pro zranění?
Pokus o postavu pro nedělní hru:
Oswald Kronenhof
Zteč: 2
Střelba: 1
Moc: 0
Iniciativa: 1
-
Úhyb: 2 (1+1 za zbroj)
Odolnost: 1
Vůle: 1
-
Zranění: -
Otřesení: 2 (1 za válečníka + 1 za zbroj)
-
Bojovník 1. úrovně
Šermíř: 1
Hlídač: 1
-
Triky: Bojové triky, Pádný úder
-
Vybavení:
Těžká zbroj
Jednoruční zbraň
Batoh
Kotvička
Lano
Měch na vodu
Šperháky
Zrcátko
Křesadlo s troudem
Lucerna
Olej
-
Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack
Ta fosa na obrázku by měla mít asi trochu kratší čumák. To ale nevadí, každá fosa dobrá.
Já bych se vyhnul úrovním postav, ale hádám, že tam jsou protože OSR.
Hrozně rád bych k tomu napsal i něco užitečného, ale asi mě nic nenapadá.
Já bych se vyhnul úrovním postav, ale hádám, že tam jsou protože OSR.
Hrozně rád bych k tomu napsal i něco užitečného, ale asi mě nic nenapadá.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6644
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack
Haž, co tě napadne, budu moc rád. Sice jsem teď potřeboval hlavně aspoň draft, ale aby pravidla fungovala sama o sobě, tak je budu muset rozšířit a přepsat (teď jsou to jen mechanismy, které potřebují hráči na první úrovni, pro GMa je tam toho málo), ale každý postřeh je cenný. Rozdíly proti původnímu Fate (a možná i nějakou převední tabulku do D&D) zkusím v nějaké budoucí verzi sepsat. Už tak jsem měl v plánu přidat víc designérských poznámek.
Aspekt je nějaká (popisná) charakteristika postavy, která jí umožňuje dosahovat úspěchů ve fikčním světě. Síla aspektu se může být různá, vyjadřuje se stupněm – počtem čtverečků, které můžeš proškrtávat, když aspekt vyvoláš. Vyvolávání aspektu funguje v zásadě dvěma způsoby:Mně třeba chybí informace co je to "vyvolání" a jak vstupuje do hry.
(A) Když chceš seslat kouzlo, proškrtneš jeden čtvereček u aspektu, který ti kouzlit umožňuje (Šaman, Šarlatán, Akademik...), nemusíš nic popisovat. (Na vyšších úrovních tyhle čtverečky naklonuju a nazvu to body kouzel nebo tak nějak, aby nebylo přeaspektováno, ale aby mohli kouzelníci kouzlit častěji.)
(B) Když chceš zlepšit hod na dovednost, můžeš vzít některý ze svých aspektů, který má ještě neproškrtnutý aspoň jeden čtvereček, popíšeš (stručně), jak charakteristika vyjádřená aspektem postavě pomůže, proškrtneš čtvereček a buď otočíš kostku na +, nebo přehodíš celý hod (4 minusy je lepší přehodit, hod +++– je lepší otáčet ).
Díky, že s mě to donutil sepsat, zkusím to nějak rozumně zapracovat do budoucí verze 0.2
Chápeš to správně, ale máš pravdu, upravím to. K lucerně dobu taky přidám – zatím počítej hodinu (10 směn) na jednu láhev oleje."Dvě úrovně v 1–2 aspektech (vyber)" zní jako kdybych mohla mít dva aspekty a rohodnout se zda budou mít oba úroveń 1-2 (čtyři tečky), ale chápu, že to má být tak, že mám dvě tečky k investování a je na mně zda je utratím za jeden silnější nebo slabší aspekty?
Aspekt Sympaťák je volný (navíc k těm dvěma z bojovníkova seznamu), který má každé povolání ("Jedna úroveň v aspektu dle vlastní volby."). Je to moc zkratkovitě a nepřehledně napsané, musím to upravit, ať je to jasné.Vzorová postava Sebrik:
Odkud se bere jeho aspekt "Sympaťák"?
Co znamenají ty dva diamanty za Sebrikovou kolonkou pro zranění?
EDIT: Ty dva diamanty jsou dvě vyvolání pro soupeře, když bude Sebrik zraněný.
Super, dvě poznámky:Pokus o postavu pro nedělní hru:
Oswald Kronenhof
Měl by mít ještě jeden aspekt se silou 1 (jako má Sebrik Sympaťáka), viz výš. Může tak mít buď dohromady tři aspekty po jednom čtverečku, nebo dva aspekty, jeden s jedním a jeden s dvěma čtverečky (např. Šermíř 2, Akrobat 1; nebo i Šermíř 2, Hlídač 1). Případně je možné mít jeden aspekt s hodnocením 3 (jako volný aspekt si vybereš znovu třeba Šermíře). Jinak můžeš případně navrhnout další aspekt povolání mimo můj daný seznam – kdybych na to měl víc času, bylo by tam toho na výber víc.
Prosím, vyber si konkrétně zbraň (meč, šavle, rapír?) a zbroj (kroužková, brigandina=podbitá, lamelová, šupinová). Je to sice detail, ale pokud chceme hrát hodně ve fikci, tak je lepší nebýt příliš abstraktní
(A já si rozmyslím, jak moc mi vadí, že bojovník má Pádný úder, ale když chce být někdo šermíř, tak ho těžko využije. Anebo co s tím.)
------
Zatím jsem neuvažoval, ale když to podáš takhle... možná bych to jako volitelné pravidlo přidat mohl
Jinak díky za povzbuzení Ten Dodecahackron je někde dostupný?
------
Ano, no.
I tak díky za komentář. Mimochodem, není jednoduché rychle najít pěkný obrázek fosy, který by se tvářil, že má dostatečně volnou licenci (popravdě ani u tohohle si nejsem jistý). Ale možná jsem jen špatně hledal.
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack
Takže pokus o převod (plus minus) postavy:
Gerhard Fassnacht
-
Zteč: 1
Střelba: 3 (+1 kuše)
Moc: 0
-
Iniciativa: 2
-
Úhyb: 1
Odolnost: 1
Vůle: 1
-
Zranění: -
Otřesení: 2 (+1 Výdrž; +1 vycpávaná zbroj)
-
Bojovník 1. úrovně
Ostrostřelec: 1
Rváč: 1
Dokař: 1
-
Triky: Výdrž, Bojové triky, Pádný úder
-
Vybavení (10+1):
1. Vycpávaná zbroj (lehká)
2. Dýka
3. Kuše
4. Batoh (torna)
5. Kotvička
6. Lano
7. Měch na vodu
8. Křesadlo s troudem
9. Pochodně
10. Páčidlo
11. Zásoby
Gerhard Fassnacht
-
Zteč: 1
Střelba: 3 (+1 kuše)
Moc: 0
-
Iniciativa: 2
-
Úhyb: 1
Odolnost: 1
Vůle: 1
-
Zranění: -
Otřesení: 2 (+1 Výdrž; +1 vycpávaná zbroj)
-
Bojovník 1. úrovně
Ostrostřelec: 1
Rváč: 1
Dokař: 1
-
Triky: Výdrž, Bojové triky, Pádný úder
-
Vybavení (10+1):
1. Vycpávaná zbroj (lehká)
2. Dýka
3. Kuše
4. Batoh (torna)
5. Kotvička
6. Lano
7. Měch na vodu
8. Křesadlo s troudem
9. Pochodně
10. Páčidlo
11. Zásoby
Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack
Bubák: Postni to na Kostce, tuším Šaman nebo Loki tam hrajou DnD fantasy v domácím hacku Fate Core.
Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack
boubaque: Říkám si, proč jsi s tímhle nesoutěžil v letošní Dračí kuchyni? Jako milovník Fateu i jistého "starého feelingu" mi to přijde úplně super
Dovolím si několik komentářů:
Neměla by mít vzorová postava (Sebrik) 4 "kolonky" otřesení? 1 (normální) + 1 (za Odolnost) + 1 (za zbroj) + 1 (za Výdrž).
Co se stane, když je postava "plně otřesená" a pak ztratí zbroj?
Jak se "obnovují" použité aspekty? (Odpočinkem? Spánkem? Nebo jsou prostě na celé dobrodružství "jednorázové"?)
Jak budou fungovat další úrovně a body kouzel?
Jsem rozhodně zvědavý na další vývoj, protože tohle se mi opravdu hodně líbí. Budete to v neděli někde streamovat naživo, nebo si musím počkat až na záznam?
Dovolím si několik komentářů:
Neměla by mít vzorová postava (Sebrik) 4 "kolonky" otřesení? 1 (normální) + 1 (za Odolnost) + 1 (za zbroj) + 1 (za Výdrž).
Co se stane, když je postava "plně otřesená" a pak ztratí zbroj?
Jak se "obnovují" použité aspekty? (Odpočinkem? Spánkem? Nebo jsou prostě na celé dobrodružství "jednorázové"?)
Jak budou fungovat další úrovně a body kouzel?
Jsem rozhodně zvědavý na další vývoj, protože tohle se mi opravdu hodně líbí. Budete to v neděli někde streamovat naživo, nebo si musím počkat až na záznam?
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6644
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack
Paráda, pokud jsi s tím spokojený, tak mně to přijde dobré.
Jen teď uvažuju, že batoh zabírající slot je trochu divný. Ještě zkusím promyslet, co s tím, protože batoh by měl sloty spíš přidávat než zabírat
Možná ještě počkám s další verzí, přece jen tohle je fakt draft, co potřebuju v neděli ke hře. A do neděle nebudu mít moc čas se tomu nějak moc věnovat. Ale pak to tam hodím, víc očí víc vidí.
Moc díky! Ale na dračí kuchyni jsem bohužel neměl čas (jinak bych sepsal Dračí Wushu), Fossa neexistovala ani ve stádiu konceptu a navíc bych nesplnil většinu svatých krav (si myslím)
Ne, protože v základu žádné otřesení není!
(Takže takový Mágus na 1. úrovni bude mít k dispozici dost pravděpodobně jen jedno zranění a nic víc.)
Smaže si boxík otřesení. Možná to zní neintuitivně, ale prostě ho zbroj ochránila před zásahem. (Možná to není ideální řešení, ještě se nad tím zamyslím, ale do neděle už to tak dost určitě nechám.)
Spánkem / (dlouhým) odpočinkem. Tady nechci vybočovat od D&D a retroklonů, protože je vlastně trochu napodobuju.
Ještě přesně nevím.
Ale body kouzel si zatím představuju tak, že čtverečky aspektů se budou pro účely kouzel násobit (zřejmě ×úroveň), případně přibudou další čtverečky aspektů (protože nějaké přibudou i ostatním povoláním. A pak budou asi nějaké nabídky, které přidají aspekt/trik/zvýšení dovednosti, když postoupíš na další úroveň... ale tohle je fakt spíš "asi".
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack
OK, tak já jsem asi v tom případě ready .
Já to beru tak, že 10+Odolnost je limit toho, kolik toho unesu (alias co poberu), kdežto batoh (jenž taky něco váží) mi umožňuje to všechno nějak unést (alias jak to poberu), takže za mne taky dobrý .
- Selhan
- Moderátor
- Příspěvky: 3812
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack
Mne se dost libi ten system z Bifiho ASE 73 - ze bez batohu jde nest jen 3 veci a batoh odemyka zbyle sloty.
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack
Tak zde další človíček - Elf - do Věže trpasliího alchymisty
Noah - Elf - špinavý pohublý mladík. Sirotek který v sobě objevil magické sklony, pro svou prudkou někdy až agresivní povahu odešel raději do měst lidí a pomocí jednoduché magie si pomáhá k živobytí. Když se mu nedaří, tak se umí pořádně rozzuřit.
Dovednosti
Zteč: 1
Střelba: 0 (+1 Luk)
Moc: 2
Úhyb: 2
Odolnost: 0
Vůle: 1
Iniciativa: 2
Zranění:
□ ……..
Otřesení:
□ – lehká zbroj
Elf 1. úrovně
Aspekty
- Dvě úrovně v aspektu: Obratný / Bystrý
- Nervák
Triky
Kouzla:
Zhoj zranění
Vznášedlo
Bojové triky (+2 na odzbrojení nebo postrčení)
Orlí zrak (černobílé vidění ve tmě do 20 m)
Vybavení (10+0):
1. Krátký meč
2. Luk
3. Lehká zbroj
4. Batoh
5. Křesadlo s troudem
6. Pochodně (5, svítí 2 směny)
7. Měch na vodu
8. Svěcená voda
9. Zásoby
Noah - Elf - špinavý pohublý mladík. Sirotek který v sobě objevil magické sklony, pro svou prudkou někdy až agresivní povahu odešel raději do měst lidí a pomocí jednoduché magie si pomáhá k živobytí. Když se mu nedaří, tak se umí pořádně rozzuřit.
Dovednosti
Zteč: 1
Střelba: 0 (+1 Luk)
Moc: 2
Úhyb: 2
Odolnost: 0
Vůle: 1
Iniciativa: 2
Zranění:
□ ……..
Otřesení:
□ – lehká zbroj
Elf 1. úrovně
Aspekty
- Dvě úrovně v aspektu: Obratný / Bystrý
- Nervák
Triky
Kouzla:
Zhoj zranění
Vznášedlo
Bojové triky (+2 na odzbrojení nebo postrčení)
Orlí zrak (černobílé vidění ve tmě do 20 m)
Vybavení (10+0):
1. Krátký meč
2. Luk
3. Lehká zbroj
4. Batoh
5. Křesadlo s troudem
6. Pochodně (5, svítí 2 směny)
7. Měch na vodu
8. Svěcená voda
9. Zásoby
Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack
Snad nevadí ještě jeden elf, tentokráte výrazně starší, až by se dalo říct sešlý
Puštík
Věčně zamračený starý elf s nešikovně ostříhanými vlasy na krátko (vlastní práce), půlkou zubů pryč a spoustou keců o starých dobrých časech
Aspekty:
• Obratný / Bystrý 2
• Veterán z bitvy u Kozí říčky 1
Dovednosti
• Zteč 2 (+1 kopí)
• Moc 1
• Iniciativa 0
• Úhyb 1
• Vůle 2
Triky
• Orlí zrak (20 m čb vidění ve tmě)
• Bojové triky (+2 odzbrojení, postrčení)
• Kouzlo: Štít
• Kouzlo: Zhoj zranění
Zdraví
• Otřesení: □ (zbroj)
• Zranění: _________________
Vybavení
1. Kopí
2. Tesák
3. Koženíce
4. Batoh
5. Měch na vodu
6. Zásoby
7. Lano
8.
9.
10.
Puštík
Věčně zamračený starý elf s nešikovně ostříhanými vlasy na krátko (vlastní práce), půlkou zubů pryč a spoustou keců o starých dobrých časech
Aspekty:
• Obratný / Bystrý 2
• Veterán z bitvy u Kozí říčky 1
Dovednosti
• Zteč 2 (+1 kopí)
• Moc 1
• Iniciativa 0
• Úhyb 1
• Vůle 2
Triky
• Orlí zrak (20 m čb vidění ve tmě)
• Bojové triky (+2 odzbrojení, postrčení)
• Kouzlo: Štít
• Kouzlo: Zhoj zranění
Zdraví
• Otřesení: □ (zbroj)
• Zranění: _________________
Vybavení
1. Kopí
2. Tesák
3. Koženíce
4. Batoh
5. Měch na vodu
6. Zásoby
7. Lano
8.
9.
10.
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6644
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack
Taky se mi tahle varianta líbí. Ale teď už to nechám a dám to do příští verze.
Pěkné, líbí!
Jen jedna drobnost:
Iniciativa se počítá ze Střelby, takže Noah by ji měl mít 0. (Přemýšlím, jestli by se do iniciativy neměl počítat i bonus za zbraň, ale spíš bych to nechal zatím na tom základu.)Dovednosti
Zteč: 1
Střelba: 0 (+1 Luk)
Moc: 2
Iniciativa: 2
Ještě doplním, že Moc se bude používat na všechny případy, kdy se snažíš někoho přechytračit apod. (v draftu je to hodně stručně a "akademické znalosti" a "šarm" nejsou úplně všeříkající )
Rozhodl jsem se dát (přinejmenším na zítřejší hru) bojovníkovi variantní trik, který může volitelně nahradit Pádný úder:
Déšť ostří (když přehodíš soupeře o 2 či víc a držíš v každé ruce jednoruční čepelovou zbraň, tvůj útok Ztečí působí rovnou zranění)
Skvěle, tak to jsme všichni. Mně druhý elf určitě nevadí.
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack
Postavy, které umírají na druhou ránu. Tak to teda bojím, bojím...Markus píše:Ne, protože v základu žádné otřesení není!
(Takže takový Mágus na 1. úrovni bude mít k dispozici dost pravděpodobně jen jedno zranění a nic víc.)
Řadit rasy (elf, trpaslík) mezi povolání, to mi přijde takové zvláštní...
Pak mě ještě napadá pár věcí: Co přesně "umí" odzbrojení a postrčení? Jak se řeší "velké" zbraně a střelba v malých místnostech? Co když se postava nenají/nenapije? ...
Ale nechci vám to tu už "plevelit". Užijte si hru a těším se na další update
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti