[Fossa] Bubákův Fate old-school hack

Sekce zabývající se tvorbou RPG produktů a souvisejícími tématy.
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack

Příspěvek od York »

Pepa píše: 13. 3. 2021, 13:36 :arrow? Řadit rasy (elf, trpaslík) mezi povolání, to mi přijde takové zvláštní... :think:
Tak to bylo v úplně první verzi Dungeons and Dragons.
Pepa
Příspěvky: 3233
Registrován: 25. 5. 2013, 15:00

Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack

Příspěvek od Pepa »

:arrow? Vzpomenul jsem si na Dračí Hlídku, takže ještě vlastně jedna věc: Jak se mají správně nastavovat náročnosti? O-) (Nebylo by dobré dát do pravidel třeba tu slovní-číselnou stupnici z FAE? :think:)
Angri
Příspěvky: 104
Registrován: 6. 2. 2021, 01:40

Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack

Příspěvek od Angri »

boubaque píše: 13. 3. 2021, 10:59 Jen jedna drobnost:
Iniciativa se počítá ze Střelby, takže Noah by ji měl mít 0.
Opravil jsem si.
Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 6644
Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack

Příspěvek od boubaque »

Angri: Super.

Na lucernu (plnou 1 láhve oleje) počítejte nakonec 4 hodiny (40 směn).

Ještě potřebujete před hrou něco ujasnit?

Pepa: Kvůli urychlení tvorby (a případné kompatibilitě s OSR) jsem hodně vycházel z oldschoolových her (hlavně OSE, Knave). Tím jsou dané rasy jako povolání i možná smrt na druhou ránu (oldschool má u slabších nebo hůř nahozených postav snadno smrt na první ránu). A tahle verze je draft pro hráče a první úroveň, jak už jsem psal výš, info pro GMa tam zatím není. Ale útok prvolevelových postav na srovnatelně nebezpečnou bytost by měl být úspěšný v cca 50 % případů (ve Fate/Fosse tím pádem 58 %), což znamená, že většina nestvůr bude mít obranu +2, občas +1 (větší obrana spíš výjimečně nebo při neodhadnutí situace).
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Pepa
Příspěvky: 3233
Registrován: 25. 5. 2013, 15:00

Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack

Příspěvek od Pepa »

Jak se při hře osvědčila Fossa? :P
Uživatelský avatar
Vitus
Příspěvky: 2664
Registrován: 21. 7. 2006, 09:03
Bydliště: Kladno

Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack

Příspěvek od Vitus »

Já s FATE nemám žádné zkušenosti, takže opravdu beru jen Fossa - za mne je to hratelný, poněkud minimalistický systém, akorát to, co jeden unese, bylo nastaveno hodně přísně, ale, jak jsem teď zjistil, tak Markusův DCC tohle má ještě přísnější. :)
Uživatelský avatar
KDolecek
Příspěvky: 921
Registrován: 2. 11. 2008, 18:38

Re: [Fossa] Bubákův Fate old-school hack

Příspěvek od KDolecek »

Pepa píše: 15. 3. 2021, 19:06 Jak se při hře osvědčila Fossa? :P
Reálně jsem systém neotestovali, přišel do hry jen při hrstce příležitostí, ani zdaleka dost na to, dělat o něm nějaké závěry.
Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů