Markusovo WFRP
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Markusovo WFRP
Markusovo WFRP
Katalog kariér – PDF kariér podle základní příručky, nic nezměněno
Seznam kouzel – PDF kouzel podle základní příručky, nic nezměněno
Deník postavy
(Spousta kolonek deníků zůstane při hraní tohohle hacku nevyužitá)
Co to je?
Viz druhý příspěvek téhle diskuze.
Katalog kariér – PDF kariér podle základní příručky, nic nezměněno
Seznam kouzel – PDF kouzel podle základní příručky, nic nezměněno
Deník postavy
(Spousta kolonek deníků zůstane při hraní tohohle hacku nevyužitá)
Co to je?
Viz druhý příspěvek téhle diskuze.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Markusovo WFRP
Díky za postrčení, já ho hledal přímo v těch pravidlech
Re: Markusovo WFRP
Ahoj, chtěl jsem se zeptat jak funguje systém zranění ??
1.
Cituji:
KDYBY TI ZRANĚNÍ MĚLA KLESNOUT DO MÍNUSU: Automaticky
utrpíš kritické zranění. Pokud zásah není tak vážný a jde
do mínusu míň, než je tvůj bonus Odolnosti, odečti od hodu na
kritické zranění -20. Minimum je 01.
Jaký hod na kritické zranění je myšlen , kde ho najdu v pravidlech.
A případně jak často házím ??
2.
Cituji:
SMRT: Jakmile jsi v bezvědomí a máš víc kritických zranění, než
kolik je tvůj bonus Odolnosti, umíráš.
Jak můžu získat další kritické zranění - pouze tak že do mě někdo bude mlátit a podaří se mu hodit dvě stejná čísla na kostkách ??
1.
Cituji:
KDYBY TI ZRANĚNÍ MĚLA KLESNOUT DO MÍNUSU: Automaticky
utrpíš kritické zranění. Pokud zásah není tak vážný a jde
do mínusu míň, než je tvůj bonus Odolnosti, odečti od hodu na
kritické zranění -20. Minimum je 01.
Jaký hod na kritické zranění je myšlen , kde ho najdu v pravidlech.
A případně jak často házím ??
2.
Cituji:
SMRT: Jakmile jsi v bezvědomí a máš víc kritických zranění, než
kolik je tvůj bonus Odolnosti, umíráš.
Jak můžu získat další kritické zranění - pouze tak že do mě někdo bude mlátit a podaří se mu hodit dvě stejná čísla na kostkách ??
Re: Markusovo WFRP
Jestli Angri uvažuješ, že by jsi WHFR vyzkoušel na tom táboře, jak jsi psal v jiném vláknu, tak bych tě od toho spíš odrazoval. WHFR je především v souboji dost komplikovaný systém s hodně koukáním do tabulek a trvá několik sezení, než ti to aspoň trochu začne přecházet do paměti.
- když ti zranění ("životy") klesnou po nulu
- nepřítel hodil kritický úspěch (dvě stejná čísla - 22, 77...) na útok
- nepřítel se tvému útoku bránil zbraní a hodil kritický úspěch
Nepřepokládá se, že by se výše popsané nahromadění kritických zranění stalo v rámci jednoho boje, ale jejich hojení je často velmi pomalé a nasbírat je napříč sezeními už není tak nepravděpodobné (také, protože každé tě víc a víc oslabuje).
Pokud je ti kritické zranění způsobeno kritickým zásahem (ať už útokem nebo v obraně), neobracíš hod, který zranění způsobil, ale znovu hodíš d100 na určení místa zásahu a ještě jednou d100 na konkrétní kritické zranění.
Popsáno je to v pravidlech na straně 46 v úvodu první tabulky kritických zranění.
Kritická zranění získáváš zpravidla:
- když ti zranění ("životy") klesnou po nulu
- nepřítel hodil kritický úspěch (dvě stejná čísla - 22, 77...) na útok
- nepřítel se tvému útoku bránil zbraní a hodil kritický úspěch
Nepřepokládá se, že by se výše popsané nahromadění kritických zranění stalo v rámci jednoho boje, ale jejich hojení je často velmi pomalé a nasbírat je napříč sezeními už není tak nepravděpodobné (také, protože každé tě víc a víc oslabuje).
Pokud jsi zasažen, vezmeš hod, který způsobil zásah a číslo obrátíš (hod 27 se stane hodnotou 72) a dozvíš se, kam jsi byl zasažen (tabulka na straně 44, bývá i na denících). Pokud tento zásah zároveň způsobil kritické zranění, protože tvá zranění klesla pod 0, hodíš d100 a dle místa zásahu z tabulek na stranách 46-50 určíš příslušné kritické zranění. Hod na určení kritického zranění se provádí jednou při jeho vzniku, ale mohou z něj vyplynout další hody.Angri píše: ↑28. 7. 2021, 23:10 1.
Cituji:
KDYBY TI ZRANĚNÍ MĚLA KLESNOUT DO MÍNUSU: Automaticky
utrpíš kritické zranění. Pokud zásah není tak vážný a jde
do mínusu míň, než je tvůj bonus Odolnosti, odečti od hodu na
kritické zranění -20. Minimum je 01.
Jaký hod na kritické zranění je myšlen , kde ho najdu v pravidlech.
A případně jak často házím ??
Pokud je ti kritické zranění způsobeno kritickým zásahem (ať už útokem nebo v obraně), neobracíš hod, který zranění způsobil, ale znovu hodíš d100 na určení místa zásahu a ještě jednou d100 na konkrétní kritické zranění.
Popsáno je to v pravidlech na straně 46 v úvodu první tabulky kritických zranění.
Re: Markusovo WFRP
Ahoj Karle, ano také jsem o tom uvažoval toto vzít na ten tábor.
To s tou složitostí máš určitě pravdu.
Každopádně děkuji za vysvětlení. Nikdy jsme se totiž takhle za hranu životů při hře nedostali , takže jsem nevěděl jak to funguje.
To s tou složitostí máš určitě pravdu.
Každopádně děkuji za vysvětlení. Nikdy jsme se totiž takhle za hranu životů při hře nedostali , takže jsem nevěděl jak to funguje.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Markusovo WFRP
Angri, neblázni a WFRP na tábor nevoz. My máme za sebou čtyři sezení a pořád si to zažíváme... a to jsme všichni hráči RPG. Chudáci děcka, která bys tomu podrobil.
Jinak Karel už odpověděl za mě. Vyhodnocování kritických zranění je popsáno anglicky na začátku tabulky. Ale díky, že takhle testuješ, co je nejasné a budu to muset přepsat. My jsme při hře taky narazili na pár nejasností, které to bude chtít zpřesnit.
Jinak Karel už odpověděl za mě. Vyhodnocování kritických zranění je popsáno anglicky na začátku tabulky. Ale díky, že takhle testuješ, co je nejasné a budu to muset přepsat. My jsme při hře taky narazili na pár nejasností, které to bude chtít zpřesnit.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Markusovo WFRP
Zveřejňuju výrazně rozšířenou a přepracovanou verzi pravidel. Teď už je to skutečně kompletní WFRP, které plně nahrazuje původní pravidla. (S tím, že kariéry a kouzla je nutné beze změny převzít z příručky.)
Podrobnosti a changelog v záhlaví.
Podrobnosti a changelog v záhlaví.
- Bifi
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7506
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
Re: Markusovo WFRP
K cestovaniu: Urodzený jazdec (ktorý má prednostné právo na ceste) alebo posol dokázal v 17. storočí s výmenou koní za 24 hodín precestovať 300 km či koľko. Really.
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Markusovo WFRP
Ano, ale tohle není výměna koní, ale jeden kůň.
EDIT: Pravidla by měla defaultně předpokládat dobrodruha, který je ověšený zbraněmi a táhne výbavu na svém koni, kterého vyměňovat nebude. Situace s nenaloženým poslem, který jede turbo rychle na klusajících nebo dokonce cválajících koních a ty co pár hodin mění, je okrajový případ. (A momentálně ji nemám v pravidlech explixitně řešenou. Byť ta pravidla pro klus/cval únavu koní by asi fungovat mohla?)
EDIT: Pravidla by měla defaultně předpokládat dobrodruha, který je ověšený zbraněmi a táhne výbavu na svém koni, kterého vyměňovat nebude. Situace s nenaloženým poslem, který jede turbo rychle na klusajících nebo dokonce cválajících koních a ty co pár hodin mění, je okrajový případ. (A momentálně ji nemám v pravidlech explixitně řešenou. Byť ta pravidla pro klus/cval únavu koní by asi fungovat mohla?)
Re: Markusovo WFRP
Dotaz, proč jsi nechal u melee/ranged všechny ty možnosti (basic, flail, cavalry, fencing, ...)?
Je to moc provázaný se systémem? Vyhovuje ti to?
Tohle je věc co mě na tom systému štve skoro nejvíc
Vytáčí mě, že si nemůžu udělat bojovníka, který umí s více zbraněnemi, protože na to prostě nejsou XP (jsme v druhé knížce kampaně Enemy Within a mám tři bojové skilly na hodnotě 35%...to je všechno), takže neumím ani vlastně pořádně s nimi a o tom, že by postava jednou uměla s vícero zbraněmi na nějaké obstojné úrovni si můžu nechat jen zdát. Mě teda celkově sere ten jejich skill list, sesekal bych ho na...no vlastně nejradši bych ho kompletně vyhodil a nechal jen staty
Je to moc provázaný se systémem? Vyhovuje ti to?
Tohle je věc co mě na tom systému štve skoro nejvíc
Vytáčí mě, že si nemůžu udělat bojovníka, který umí s více zbraněnemi, protože na to prostě nejsou XP (jsme v druhé knížce kampaně Enemy Within a mám tři bojové skilly na hodnotě 35%...to je všechno), takže neumím ani vlastně pořádně s nimi a o tom, že by postava jednou uměla s vícero zbraněmi na nějaké obstojné úrovni si můžu nechat jen zdát. Mě teda celkově sere ten jejich skill list, sesekal bych ho na...no vlastně nejradši bych ho kompletně vyhodil a nechal jen staty
OSR - Open-world Survival horroR
Survive, Save, Solve ...pick two
Survive, Save, Solve ...pick two
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Markusovo WFRP
Protože různé kariéry umožňují přístup k různým typům zbraní, což mi přijde super. A nehodlám přepisovat celé kariéry a dávat jim jiné schopnosti než ty, co mají uvedené. Viz taky: nezměněný seznam talentů. Ve chvíli, kdy budeš redukovat kariéry nebo měnit jejich schopnosti, tak už vážně děláš spíš toho Warlocka.
Viz taky: nezměněný seznam vybavení. Měnil jsem třeba znění některých klíčových slov, nikoli ale jejich existenci ani jejich přiřazení ke konkrétním zbraním.
Ten můj hack je pořád WFRP 4e, jen trochu streamlinovaný, ale ne dramaticky předělaný.
EDIT: A samozřejmě požadavek 100% kompatibility mi neumožňuje smazat z toho byť jediné klíčové slovo.
Jelikož 35 % je v zásadě startovní hodnota, tak teda nevím, kam jsi narval ty expy. Touhle dobou máš mít už aspoň jeden na padesátce.
Re: Markusovo WFRP
Špatné hody do začátku.
A pak jsem trochu balamutil, jeden je na padesátce (ale ne melee, ale střelba), ale zbytek je fakt takhle malý...gm dává expy dle kampaně a to nejsou nějaké extra velké pálky. Rozhodně ne 100, jak máš ty za jednu hru. Dostáváme tak 25-50 max. A imho to dává přesně dle toho jak to tam je (alá: záchrana osoby 10XP, nalezení přívěšku 25xp, 50xp za vyřešení záhady apod. ...a to není po jednom hraní, ale občas i po dvou/třech, když je uzavřená kapitola).
Jinak dík za vysvětlení, čekal jsem něco takového. Jen já z toho systému mám furt osypky
OSR - Open-world Survival horroR
Survive, Save, Solve ...pick two
Survive, Save, Solve ...pick two
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Markusovo WFRP
Ajo, tak to jo. Já dávám fakt 75 až 125 XP za sezení. Což je mimochodem podle originál pravidel, jen prostě text dobrodružství tomu neodpovídá, protože Cubicle 7.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů