[Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Tvůrčí sekce zabývající se designem, rozborem RPG her, ale i jejich samotnou tvorbou. Zamyšleními nad pravidly a jejich vlivem na hru, způsobem psaní knih, tvorbou ilustrací, atd. V neposlední řadě naše rozpracované projekty.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 282
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

[Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od Nordoslav » 4. 6. 2020, 10:24

Vytvářím nový modul o exploraci a base-buildingu plný rostlinných kostlivců, fruktariánských veverek ovládajících včely, gobliních loďařů a sexuchtivých modrých plísní.
Výsledkem bude systémově neutrální hexacrawl na území o rozloze dnešního Španělska se zhruba 40 unikátními regiony, 200 unikátními hexy a 15 kulturami
Každý region bude obsahovat vlastní tabulku setkání, popis a nějaké granáty (nebo též bangy), kdyby se hráči nudili.
Skoro každý unikátní hex obsahuje aspoň jeden adventure seed.
Návdavkem budou v modulu i pravidla pro vytváření kolonie, tabulky vesnických události a nějaké zápletky k tomu.

Současný cíl: Sepsání obecných informací a regionů a lokací severozápadní čtvrtky

Progress:
  • Obecné informace: 22%
  • Regiony: 24%
  • Lokace a jeskyně: 23%
  • Kultury: 29%
Celkově hotovo z prvního milníku: 24%

Web: http://hexcrawl.nord.ninja/
Facebook: https://www.facebook.com/zazdiRPG
Instagram: https://www.instagram.com/zazdirpg/

Hotové moduly:
Včelí Prameny: Odkaz na stažení Anotace v databázi

Pokud byste si našli čas na jejich přečtení nebo dokonce i ohodnocení, tak budu rád;)
Budu rád za jakoukoliv zpětnou vazbu!
Naposledy upravil(a) Nordoslav dne 4. 5. 2021, 17:53, celkem upraveno 7 x.
Hraju a tvořím modul pro kampaň Za Ledovou zdí: http://hexcrawl.nord.ninja
Instagram pro Ledovou zeď: https://www.instagram.com/zazdiRPG/
FB pro Ledovou zeď: https://www.facebook.com/zazdiRPG

MarkyParky
Příspěvky: 11171
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od MarkyParky » 14. 5. 2021, 00:00

Po tomhle vyjasnění už nic.

Jen jsem si chvíli myslel, že po Nordoslavovi chceš, aby hrany toho grafu byly i ve fikci koridory a nešlo z nich uhnout.

Což je hodně extrémní a nikoliv nutný případ point-crawlu. Tak jsem chtěl upozornit, že to není úplně nutné.

Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 14282
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od Markus » 14. 5. 2021, 00:22

Ne, přesný opak :)

Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 282
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od Nordoslav » 14. 5. 2021, 08:23

Vás můžu ujistit, že mě někdo do ničeho nenatlačí, udělal jsem si týden zpátky představu jak chci udělat Pointcrawl při pročítání Ursine Dunes (díky vandale a Markusi!)

Pravda je, že tam ale přijde ještě pár tunelů, ze kterých teda už uhnout nepůjde :)
Hraju a tvořím modul pro kampaň Za Ledovou zdí: http://hexcrawl.nord.ninja
Instagram pro Ledovou zeď: https://www.instagram.com/zazdiRPG/
FB pro Ledovou zeď: https://www.facebook.com/zazdiRPG

Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 14282
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od Markus » 27. 5. 2021, 09:43

Koukám na Včelí prameny. Jsem zatím jen venku, ale i tak mám drobné poznámky:

- Dávej si prosím pozor, abys neoslovoval čtenáře jako muže. Hned v pár slovech na úvod máš:
"Kdo zná tvůj systém lépe než ty sám?" > Tady stačí smazat slovo "sám".
"Pokud by sis o nich chtěl něco přečíst" > Pokud si o nich chceš...

V části Včely odkazuješ na ústí potoka 6. Nemá to být 5?

2. Chatrč skmíků - po střeše přechází šest včel. A co? A zaútočí na hráče, když se přiblíží, ne? Tohle mi nějak vyplývá z logiky věci, ale explicitně řečené to nemáš, což je trochu v nesouladu s tím, že jindy takové věci popisuješ výslovně.

Ale hlavně mi nedává smysl celý ten setup se skmíky, kteří už jsou šest dní zavření v chatrči a nemůžou utéct ven, protože všude kolem je moc včel. Tohle budou říkat hráčským postavám, které právě přišly a celkem bez problému se dostaly dovnitř (s největší pravěpodobností hráči potkají jen těch šest včel na střeše). Budiž, můžeme říct, že Skmíkové jsou zbabělci a báli se šesti včel, ale...

...ale pak se dozvíme, že mají nějaké pachové bomby, které dokážou včely "na pár minut" odlákat. Bomby evidentně fungují dost dlouho na to, aby skmíkové stihli bezpečně nasbírat zeleninu na zahrádce. No dobře, ale pokud mají dost času na sbírání zeleniny, tak musejí určitě mít dost času na útěk. Ta brána je od nich tak patnáct vteřin běhu. Než sbírat zeleninu, nebylo by logičtější prostě utéct?

Stejně nelogický mi přijde návrh řešení, že hráči mají kopat nějaký zával, aby skmíky zachránili. V situaci, kdy je venku údajně moc nebezpečno na to, aby skmíkové mohli odejít, mají hráči venku kopat zával... aby skmíkové mohli odejít? :think:

Možná to zní jako hnidopišství, ale přijde mi, že nejlepší způsob řešení celého problému je říct skmíkům "Pojďte s námi, my vás doprovodíme do bezpečí". Což se skutečně povede, šance na náhodné setkání je malá. S pachovou bombou vlastně nulová. Skupina si popoběhne a za dvě minuty herního času je v bezpečí. Nevím, co tam ti skmíkové šest dní dělali. A hlavně to boří celé dobrodružství, protože najednou není důvod s ním interagovat, kopat závaly atd. Dá se to celé obejít.

Něco mi uniká?

Uživatelský avatar
Vitus
Příspěvky: 1397
Registrován: 21. 7. 2006, 09:03
Bydliště: Kladno

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od Vitus » 27. 5. 2021, 10:32

Já jsem teda ty Skmíky bral tak, že jsou mnohem slabší, než běžné postavy, a hlavně se bojí toho, co se kolem stalo, takže i kdyby se postavy je pokusily odtud dostat, tak je tam bude držet vlastní strach. :think:

EDIT: Čteš tu poslední verzi, ten odkaz by měl být už opravený (taky jsem se o tom s Nordem bavili) ?

Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 282
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od Nordoslav » 27. 5. 2021, 11:47

Markus píše:
27. 5. 2021, 09:43
- Dávej si prosím pozor, abys neoslovoval čtenáře jako muže. Hned v pár slovech na úvod máš:
"Kdo zná tvůj systém lépe než ty sám?" > Tady stačí smazat slovo "sám".
"Pokud by sis o nich chtěl něco přečíst" > Pokud si o nich chceš...
Díky, tohle mi uniká
Markus píše:
27. 5. 2021, 09:43
V části Včely odkazuješ na ústí potoka 6. Nemá to být 5?
Má, mám to i opravené, ale nepřehrál sjem srpávnou verzi na web očividně, díky za postřeh
Markus píše:
27. 5. 2021, 09:43
...ale pak se dozvíme, že mají nějaké pachové bomby, které dokážou včely "na pár minut" odlákat. Bomby evidentně fungují dost dlouho na to, aby skmíkové stihli bezpečně nasbírat zeleninu na zahrádce. No dobře, ale pokud mají dost času na sbírání zeleniny, tak musejí určitě mít dost času na útěk. Ta brána je od nich tak patnáct vteřin běhu. Než sbírat zeleninu, nebylo by logičtější prostě utéct?
Bomby fungují na místo ne na osoby, to moná někde explicitně zmíním

Kde jsi sebral dojem z brány? Žádná brána nikde není, včely je budou prostě pronásledovat a pronásledovat....

Jinak včely mají dolet cca 30 minut od údolí, možná v druhé verzi nechám napadnout dobrodruhy ještě před vstupem na 1, aby bylo explicitně signalizovnaé že ty včely prostě lítají i do okolí i když v menší koncentraci

Markus píše:
27. 5. 2021, 09:43
Stejně nelogický mi přijde návrh řešení, že hráči mají kopat nějaký zával, aby skmíky zachránili. V situaci, kdy je venku údajně moc nebezpečno na to, aby skmíkové mohli odejít, mají hráči venku kopat zával... aby skmíkové mohli odejít? :think:
Zával není venku, zával je v úzkém tunelu, zmíním jejich rozměry, to nebude od věci
Markus píše:
27. 5. 2021, 09:43
Možná to zní jako hnidopišství, ale přijde mi, že nejlepší způsob řešení celého problému je říct skmíkům "Pojďte s námi, my vás doprovodíme do bezpečí". Což se skutečně povede, šance na náhodné setkání je malá. S pachovou bombou vlastně nulová. Skupina si popoběhne a za dvě minuty herního času je v bezpečí. Nevím, co tam ti skmíkové šest dní dělali. A hlavně to boří celé dobrodružství, protože najednou není důvod s ním interagovat, kopat závaly atd. Dá se to celé obejít.
Reálně ano a je to postavené i jako validní řešení v modulu, Skmíci budou chtít ale navyrábět dost bomb, protože jakmile na ně včely jednou narazí, tak budou přivolávat další a další a šance na setkání, mi nepřijde až tak malá při druhém či třetím hodu i když čisla teď budu možná ještě ladit až to otestuju ve hře
Markus píše:
27. 5. 2021, 09:43
Něco mi uniká?
Jako fakt by mě zajímalo z čeho jsi nabil dojem o té bráně? Je možné že mám někde nějakou díru v textu ze které to plyne a le prostě si jí nejsem vědom
Hraju a tvořím modul pro kampaň Za Ledovou zdí: http://hexcrawl.nord.ninja
Instagram pro Ledovou zeď: https://www.instagram.com/zazdiRPG/
FB pro Ledovou zeď: https://www.facebook.com/zazdiRPG

Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 14282
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od Markus » 27. 5. 2021, 12:01

Nordoslav píše:
27. 5. 2021, 11:47
Kde jsi sebral dojem z brány? Žádná brána nikde není, včely je budou prostě pronásledovat a pronásledovat....

Jinak včely mají dolet cca 30 minut od údolí, možná v druhé verzi nechám napadnout dobrodruhy ještě před vstupem na 1, aby bylo explicitně signalizovnaé že ty včely prostě lítají i do okolí i když v menší koncentraci
Brána tam není (je tam most), pardon, ale o to nejde...

Prostě mi to přišlo podezřele bezpečné - přijde mi, že dostat se do chýše i ven z ní je pro hráče skoro bez rizika, ale skmíkové vyvádějí jako smyslů zbavení. Je tam nepoměr mezi jednoduchostí, s jakou se sem hráči dostanou, a vnímaným nebezpečím ze strany skmíků: šest dní zabarikádovaní v boudě, jako kdyby zuřila apokalypsa. A pak si to tam prostě jen tak přišinou hráči, jako by se nechumelilo, a během pěti minut si s nimi povídají.

Jako defaultní a nejjednodušší řešení mi přijde "odlákáme včely dvěma pachovými bombami a potom svorně ruku v ruce odejdeme pryč - problém vyřešen!". Pokud tohle nejde provést nebo je nějaký důvod, proč to skmíkové udělat nechtějí, tak jsem to tam neviděl.

EDIT: Možná je tam nějaký komunikační šum v tom, jak často očekáváš hody na setkání se včelami nebo jak má fungovat ta pachová bomba. To je ta potíž bezsystémových dobrodružství. Já to pochopil tak, že při útěku z boudy hodím na náhodné setkání jednou. Pokud hráči použijí pachové bomby, tak ani jednou. Šup a jsme pryč, žádné nebezpečí, problém vyřešen.

Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 282
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od Nordoslav » 27. 5. 2021, 12:19

Markus píše:
27. 5. 2021, 12:01
Brána tam není (je tam most), pardon, ale o to nejde...
Ani únik k mostu nikoho nezachrání...

Markus píše:
27. 5. 2021, 12:01
Prostě mi to přišlo podezřele bezpečné - přijde mi, že dostat se do chýše i ven z ní je pro hráče skoro bez rizika
Asi ale chápu co chceš říct, asi by měl být jden event nascrfiptovaný hned na začátku, aby ukázal nebezpečí včel, kdy přemůžou tři a za chvíli je jich tam šest protože jedna zaletěla pro posily a řešení je ztratit se v mlze...

Markus píše:
27. 5. 2021, 12:01
ale skmíkové vyvádějí jako smyslů zbavení. Je tam nepoměr mezi jednoduchostí, s jakou se sem hráči dostanou, a vnímaným nebezpečím ze strany skmíků: šest dní zabarikádovaní v boudě, jako kdyby zuřila apokalypsa. A pak prostě přijdou hráči a během pěti minut si s nimi povídají.
Vnímám ale i rozdíl mezi běžnými vesničany a kompetentními hrdiny, kdy Skmíkové jsou reálně mnohem zranitelnější

Markus píše:
27. 5. 2021, 12:01
Já to pochopil tak, že při útěku z boudy hodím na náhodné setkání jednou. Pokud hráči použijí pachové bomby, tak ani jednou. Šup a jsme pryč, žádné nebezpečí, problém vyřešen.
Tady je asi ten komunikační šum, kdy jeden hod nestačí - to signalizuje i mrtvola u mostku. Bomba zahnala skupinu u chatrče, ale druhá ji našla u mostku a zabila.


Výsledně mi z toho vychází asi následující:
- podívat se na popis bomby a pouvažovat jestli říká to, co se snažím sdělit
- zasignalizovat při přichodu chování včel, kdy jakmile je čas rozprášená, tak zbytek letí pro posily a během chvíle je ten průser mnohem horší
- popsat chování včel při útěku z údolí
Hraju a tvořím modul pro kampaň Za Ledovou zdí: http://hexcrawl.nord.ninja
Instagram pro Ledovou zeď: https://www.instagram.com/zazdiRPG/
FB pro Ledovou zeď: https://www.facebook.com/zazdiRPG

Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 14282
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od Markus » 27. 5. 2021, 12:58

Jedno řešení je zvýšit nebo aspoň jasněji popsat tu apokalyptičnost toho prostředí, abych to nepochopil tak, jak jsem to pochopil (jeden hod na náhodné setkání a jsme v bezpečí - to je celkem směšně jednoduché).

Druhé řešení (lepší) by bylo dát hráčům důvod lézt do jeskyně i za jiným účelem než kvůli záchraně skmíků, kteří se dají zachránit i jednodušeji (odvést je pryč).

V tuhle chvíli mají hráči dva důvody lézt dovnitř:
- zachraňovat skmíky
- zvědavost

Nevím, jestli to stačí jinde než ve oneshotu, ve kterém hráči dovnitř polezou, prostě protože musí (aby bylo co hrát). V kampani bych se bál, že prostě odejdou, protože je dovnitř nic neláká. Nebo jo? IMHO to z jejich pohledu, když nevidí mapu, vypadá prostě jako doupě nebezpečných tvorů, kde není moc co získat. Proč lézt do včelího hnízda?

Hádám, že odpověď na tohle je něco jako: skmíkům nestačí utéct, oni ty doly potřebují primárně zase zprovoznit. A sami na to nemají.

Anebo se skmíkové můžou při rozhovoru zmínit o nějakých lákadlech uvnitř.

Aspoň stručný popis skmíků na začátek by mimochodem neuškodil. Asi by mi i pomohl líp si představit to, co dokážou a co ne. Takhle je beru v zásadě jako skřítky/gnómy/gobliny.

EDIT: Vnitřek jsem stále nečetl. Píšu jen to, jak to na mě působí po rozhovoru se skmíky, ale před vlezením do jeskyně. Ale to může odrážet i to, jak o tom budou uvažovat hráči.

Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 282
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od Nordoslav » 27. 5. 2021, 14:16

Když vezmu jako alternativu k lezení do jeskyně vybití cca 30 včel, tak mi přijde validní nechat hráče tio vyřešit tímhle způsobem a spokojeně odejít. Od toho tam i ta možnost je.

(A prostě ber to tak, že už čteš budoucí verzi 1.1. která ti jasně říká že dvě bomby nestačí :))

Zvlášť v kampani mi nevadí, když se hráči k obsah vrací později nebo je vynechají (a vzhledem k laboratoři a portálu tam širší napojení budou).

Skmíky popisovat určitě nebudu. Pokud modul hraješ v jiném settingu, tak je nahradíš libovolnými random vesničany (zmíněno explicitně na počátku) a nebudeš tam kvůli oneshotu strkat extra kulturu, pokud hrajrš v mém, tak už je Skmíkům jinde věnovano několik stran.

A pokud tě moc zajímá, co jsou Skmíkové zač, tak si otevřeš web projektu - a to je feature, not a bug, dobrodružství totiž má vzbudit zájem o širší produkt a tohle je jedna z cest jak se toho snažím dosáhnout.

Opět že o Skmících si můžeš přečíst na webu (ale že to nepotřebuješ k hrna modulu) je explicitně napsáno na první stránce.
Hraju a tvořím modul pro kampaň Za Ledovou zdí: http://hexcrawl.nord.ninja
Instagram pro Ledovou zeď: https://www.instagram.com/zazdiRPG/
FB pro Ledovou zeď: https://www.facebook.com/zazdiRPG

Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 282
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od Nordoslav » 27. 5. 2021, 14:25

Ještě by mě zajímalo, Markusi, jednou za kolik hodů by podle tebe měli postavy narazit na včely?
Ten můj systém se bohužel blbě procentuálně propočítává, ale odhadem mi přijde že s kumulativním shiftem je na jedno setkání během tří hodů šance přes 90%
Hraju a tvořím modul pro kampaň Za Ledovou zdí: http://hexcrawl.nord.ninja
Instagram pro Ledovou zeď: https://www.instagram.com/zazdiRPG/
FB pro Ledovou zeď: https://www.facebook.com/zazdiRPG

Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 14282
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od Markus » 27. 5. 2021, 15:13

Ta tabulka se mi líbí, včetně té kumulativní šance. Spíš jde o to, jak často jsem pochopil, že se má házet. Když si vezmu nejpravděpodobnější průběh začátku dobrodružství, což chápu jako: postavy přicházejí, nacházejí a ohledávají mrtvolu, přicházejí do údolí, vidí chalupu, bojují se včelami, potkávají skmíky, odvádějí je pryč... Tak to chápu takhle:

- Hráči ohledávají mrtvolu = 1. hod na náhodné setkání
- Hráči přicházejí do údolí - neházím, od mostu je to tak minuta chůze, navíc jsem právě teď házel u mrtvoly, která leží u mostu
- Hráči potkávají včely na střeše budovy => boj => Po boji pravděpodobně 2. hod na náhodné setkání, abych určil, jestli boj přilákal další včely
- Hráči potkávají skmíky, jdou dovnitř, uvnitř si s nimi povídají.
- Skmíkové hráčům říkají o pachových bombách
- Hráči se podívají ven, jestli tam náhodou nejsou včely => Mám házet potřetí? Na jednu stranu ten rozhovor dlouho trvá, na druhou stranu hráči jsou v boudě, takže včely se o nich nemůžou dozvědět... rozhoduju se, že nebudu házet. Místo toho použiju výsledek předchozího, 2. hodu a podle toho určím, jestli jsou venku včely.

Takže v tuhle chvíli mám za sebou 2 hody, hráči koukají ven z boudy a odhadují, jestli je dost bezpečno na to, aby odvedli skmíky. Pokud je bezpečno:
- Hráči a skmíkové utíkají -> házím 3. náhodné setkání -> boj nebo odlákání včel pachovou bombou -> útěk a svoboda!
Pokud není bezpečno:
- Hráči házejí pachovou bombu -> včely jsou automaticky odlákány -> hráči a skmíkové utíkají -> svoboda!

Takhle jsem to pochopil a proto mi to přijde moc přímočaré. Ono ten přenos myšlenek z nesystémového dobrodružství je trochu komplikovaný. Možná si to představuješ dramatičtěji, nebezpečněji, možná jsou pro tebe obří včely ekvivalent raptorů z Jurského parku... ale v tom nesystému to nevidím. Já je vnímal jako něco, co pro partu dobrodruhů příliš nebezpečné není. Píšeš, že k ohrožení silného dospělého muže je zapotřebí 5 žihadel... což podle mě ve hře vůbec nemůže nastat; i tu ultimátní superhordu 15 včel dobrodruzi usmaží a usekají dřív, než jim včely příliš ublíží... ostatně při průměrné 5členné partě dobrodruhů to vychází 3 žihadla na jednoho dobrodruha, kdyby se dobrodruzi neubránili ani jedné včele. Je to sice nebezpečný boj, možná zařve jeden dobrodruh nebo skmík, ale včelám došla žihadla a my utíkáme do bezpečí i se zbylými skmíky.

A to je jenom ta nejhorší možná varianta!

EDIT: Tady samozřejmě pracuju s předpokladem, že za hranicemi mapy se na nic nehází a včely tam nelítají, což je si kámen úrazu. Ale pokud tam lítají, tak na ně dobrodruzi asi narazí ještě "mimo mapu" před příchodem do údolí?

EDIT2: Jenomže pokud budou včely hlídkovat i v širokém okolí, pak je otázka, jak se hráči do údolí vůbec dostanou, aniž by je museli vybít. :think:

Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 282
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Svět] Za Ledovou zdí: open world hexcrawl

Příspěvek od Nordoslav » 28. 5. 2021, 12:34

Jsem nad tím přemýšlel, a nakonec mi přijde jako nejelegantnější úprava prostě udělat včely extrémně vysazené na Skmíky (od nehody), vož mi přijde že vyřeší hlavní rozpor
Hraju a tvořím modul pro kampaň Za Ledovou zdí: http://hexcrawl.nord.ninja
Instagram pro Ledovou zeď: https://www.instagram.com/zazdiRPG/
FB pro Ledovou zeď: https://www.facebook.com/zazdiRPG

Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů