Hry s kvalitním příběhem.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21022
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hry s kvalitním příběhem.
Já jenom chci říct, že jsem to (už dávno) dohrál a je to fakt jedno z nejlepších RPG ever, řadím hned za Planescape.
Re: Hry s kvalitním příběhem.
Mno, nakonec jsem to dohrál taky ale zas tak odvařený z toho nejsem. Jako dobrá hra to určitě je a jednoznačně doporučuju, ale nedělal bych z toho nejlepší RPG ever.
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
Re: Hry s kvalitním příběhem.
Ten mrtvej typek nekecal. Dostala ho laska, ale zabil ho komunismus.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
Re: Hry s kvalitním příběhem.
HARDCORE TO THE MEGA
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Re: Hry s kvalitním příběhem.
But is it? I mean, really?
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
Re: Hry s kvalitním příběhem.
No, but seriously... I'm a little worried it isn't.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Re: Hry s kvalitním příběhem.
Ta hra pro me byla divne obracene nez AAA tituly. U AAA titulu, co jsem hral v minulosti, jsem obvykle v probehu nadsenej, a kdyz je dohrano, rikam si, ze to byla blbost. Tady mi ta hra prisla v prubehu frustrujici - hlave diky tomu, jak gatekeepuje obsah za skilly a nahodu a jeste ti to vmete do xichtu - ale zpetne mi to prislo super.
EDIT: Autori rikaji, ze chteli napodobit feeling tabletop RPG. Rekl bych, ze z hledisja atmosfery napodobili rpgcko s Keltonem (i kdyz hra bez vysvetlni neprestala v nejlepsim) ale mechanikami uspesne napodobili middleschool.
Meli napodobovat PbtA, sakra.
EDIT: Autori rikaji, ze chteli napodobit feeling tabletop RPG. Rekl bych, ze z hledisja atmosfery napodobili rpgcko s Keltonem (i kdyz hra bez vysvetlni neprestala v nejlepsim) ale mechanikami uspesne napodobili middleschool.
Meli napodobovat PbtA, sakra.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15087
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hry s kvalitním příběhem.
Podobně, jako předchozí díly, tak Wolfenstein II: The New Colossus je hra, kde příběh a postavy jsou asi nejsilnější část celýho zážitku. Fantastický detaily a budování světa.
Pozor, není kompatibilní s Jersonem!
Pozor, není kompatibilní s Jersonem!
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hry s kvalitním příběhem.
Nejsilnější asi ano. Ale pokud je příběh vybudovaný podobně jako v předcházejícím dílů, je to síla podobná tisícitunovému lisu - cokoliv do něj strčíš, slisuješ do podoby určené formovacími čelistmi. A když vkládáná věc přesahuje objem firmy, tak cokoliv navíc bude rozlišování na placku. Velmi bolestivě.
Spoilery:
A nemůžu si pomoc, ale příběh jedničky je debilní i v intencích akčních stříleček. Mám věřit tomu, že Židé po celém světě vytvořili skrýše a naprosto neuvěřitelnými technologiemi, které svou dobu předběhly o stovky a možná tisíce let, a nacisté některé ty skrýše během války objevili, takže je dokázali využít k vítězství? A tihle Židé teď - po patnácti letech nadvlády nácků nad celým světem - své doposud ukryté technologie využijí pro mrňavou skupinu odporu stojící proti náckům?
A nejlepší je jak - potřebují se dostat ke kódům pro nějaké obří dělo. Jenže kódy jsou na Měsíci. A na Měsíc se dá dostat jen německou linkovou raketou, přičemž potřebují správný lístek. Zjistí, že takový lístek u sebe má jeden německý důstojník - inženýr, který pojede vlakem. Takže tahle odbojová skupina potřebuje najít starou židovskou technologii, která je ukrytá strašně hluboko pod mořem. Takže skupina obsadí německou ponorku schopnou potopit se do velkých hloubek. Pak z ní na dně vystoupí (!!) aby se dostali do té skrýše, a v té skrýši - kromě jiných věcí, které v daném příběhu nepoužijou - získají o velkou levutující kouli, která výstřeluje řetězy s ostny. Tuhle kouli pak shodí nad mostem přes Gibraltar, koule most zachytí svými řetězy a zbortí ho zrovna ve chvíli, kdy tudy jede vlak s tím německým důstojníkem s lístkem na Měsíc. Vagón s tím důstojníkem jen tak tak zůstane viset na závěsu na totálně zbořeném mostě a důstojník z něj jen tak tak nevypadne do moře přestupními dveřmi. A potom vrtulník téhle odbojové skupiny - mimochodem ukradený Němcům a ukrytý přímo v Berlíně plném kamer - vysadí Blazkowitze na jedné straně zříceného mostu, aby se dostal přes tu z velké části strženou část na druhou stranu, přičemž se musí postřílet přes jednotky, které se tam objeví, na druhé straně průrvy ho zase nabere (!!) a vysadí kousek od toho visícího vagónu, kde konečně najde mrtvého důstojníka a lístek.
W. T. F. Fakt WTF. Nebylo by náhodou mnohem jednodušší i filtrovat ten vlak (což daná skupina dokáže udělat) a toho důstojníka tiše sejmout a okrást? Nebo nebylo by snazší ten vlak jen zastavit, místo riskování, že vlak i tím chlapem spadne do moře?
Příběh ve Wolfensteinovi mi prohře podobně "dobrý" jako v Transformers 3. Vypadá cool, pokud nad ním hráč nezačne přemýšlet.
Tim tedy nechci říct, že by střílečky měly mít nějaký super příběh nebo že takový pitomý příběh hratelnosti Wolfa škodí. Ale rozhodně tím chci říct, že pokud někdo považuje příběh Wolfa za "dobrý", přepíná výzvám toho slova nad únosnou mez.
Spoilery:
A nemůžu si pomoc, ale příběh jedničky je debilní i v intencích akčních stříleček. Mám věřit tomu, že Židé po celém světě vytvořili skrýše a naprosto neuvěřitelnými technologiemi, které svou dobu předběhly o stovky a možná tisíce let, a nacisté některé ty skrýše během války objevili, takže je dokázali využít k vítězství? A tihle Židé teď - po patnácti letech nadvlády nácků nad celým světem - své doposud ukryté technologie využijí pro mrňavou skupinu odporu stojící proti náckům?
A nejlepší je jak - potřebují se dostat ke kódům pro nějaké obří dělo. Jenže kódy jsou na Měsíci. A na Měsíc se dá dostat jen německou linkovou raketou, přičemž potřebují správný lístek. Zjistí, že takový lístek u sebe má jeden německý důstojník - inženýr, který pojede vlakem. Takže tahle odbojová skupina potřebuje najít starou židovskou technologii, která je ukrytá strašně hluboko pod mořem. Takže skupina obsadí německou ponorku schopnou potopit se do velkých hloubek. Pak z ní na dně vystoupí (!!) aby se dostali do té skrýše, a v té skrýši - kromě jiných věcí, které v daném příběhu nepoužijou - získají o velkou levutující kouli, která výstřeluje řetězy s ostny. Tuhle kouli pak shodí nad mostem přes Gibraltar, koule most zachytí svými řetězy a zbortí ho zrovna ve chvíli, kdy tudy jede vlak s tím německým důstojníkem s lístkem na Měsíc. Vagón s tím důstojníkem jen tak tak zůstane viset na závěsu na totálně zbořeném mostě a důstojník z něj jen tak tak nevypadne do moře přestupními dveřmi. A potom vrtulník téhle odbojové skupiny - mimochodem ukradený Němcům a ukrytý přímo v Berlíně plném kamer - vysadí Blazkowitze na jedné straně zříceného mostu, aby se dostal přes tu z velké části strženou část na druhou stranu, přičemž se musí postřílet přes jednotky, které se tam objeví, na druhé straně průrvy ho zase nabere (!!) a vysadí kousek od toho visícího vagónu, kde konečně najde mrtvého důstojníka a lístek.
W. T. F. Fakt WTF. Nebylo by náhodou mnohem jednodušší i filtrovat ten vlak (což daná skupina dokáže udělat) a toho důstojníka tiše sejmout a okrást? Nebo nebylo by snazší ten vlak jen zastavit, místo riskování, že vlak i tím chlapem spadne do moře?
Příběh ve Wolfensteinovi mi prohře podobně "dobrý" jako v Transformers 3. Vypadá cool, pokud nad ním hráč nezačne přemýšlet.
Tim tedy nechci říct, že by střílečky měly mít nějaký super příběh nebo že takový pitomý příběh hratelnosti Wolfa škodí. Ale rozhodně tím chci říct, že pokud někdo považuje příběh Wolfa za "dobrý", přepíná výzvám toho slova nad únosnou mez.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: Hry s kvalitním příběhem.
Jersone, dle spoilerů mám dojem, že mluvíš o ději New Order, zatímco Pieta mluví o New Colossus. Jako jo, v těch názvech je bordel, ale pořád jde o různé hry.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15087
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hry s kvalitním příběhem.
Ono to je jedno, Jerson by si o kolosovi myslel podobně špatné věci. Zjevně máme na to, jak uvěřitelná musí být hra, kde základní idea je "jeden člověk dokáže v otevřeném boji porazit stovky až tisíce nepřátel", dost odlišné názory. (:
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: Hry s kvalitním příběhem.
To je ta hra, kde se vydavas za herce a potkas Hitlera? Ta je naprosto skvela.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15087
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hry s kvalitním příběhem.
Jo, to je v New Colossus.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Re: Hry s kvalitním příběhem.
Já teda původně neplánoval že budu hrát třetího Zaklínače. Jsem si říkal, že tahle velká rpgčka s komplikovaným dějem nejsou na mé občasné krátké hraní. Ale zrovna byla na GOGu 80% sleva a já potřeboval tenhle měsíc ještě jednu platbu kartou...
Tak doufám, že ten příběh bude nejen kvalitní, ale i konzumovatelný v malých dávkách.
Tak doufám, že ten příběh bude nejen kvalitní, ale i konzumovatelný v malých dávkách.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15087
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hry s kvalitním příběhem.
Tak jsem celkem náhodně z her v knihovně pustil Tacoma a ono to je výborné! Je to scifi walking simulator/detektivka z opuštěné vesmírné stanice, kde se probíráte logama a záznamama a hrabáte lidem v soukromí, abyste si dali dohromady, co se vlastně stalo. Nakonec to bylo hodně napínavé, i když (nebo možná právě proto, že) do toho už nešlo zasáhnout. (:
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů