Total War
- Eleshar_Vermillion
- černá eminence
- Příspěvky: 18507
- Registrován: 18. 6. 2003, 21:31
- Bydliště: Praha
Re: Total War
Hahaha! úžasný zážitek... z Pyrrhova vítězství se stala Pyrrhova totální porážka. Jedno z prvních kol za Římany v RTR, rozhodl jsem se dobýt jedno z řeckých měst na severu Itálie... posádka zhruba stejně velká jako ta moje, tak jsem to risknul, ale nedošlo mi, koho tam samozřejmě najdu. Armádu v Corfiniu vedl sám Pyrrhos se dvěma oddíly řecké těžké jízdy, několika falangami a co nejhůř, oddílem indických slonů.
Rozhodl jsem se to zkusit. Slony měl akorát u brány, tak jsem doufal, že moji veliti přehodí své oštěpy přes nízké hradby a třeba je pozabíjí. Dvě kohorty stihly dvě salvy, než se rozhodl slony uklidit, ale zamýšleného výsledku jsem nedosáhl, padli asi dva sloni z nějakých šesti nebo osmi. Poslední oštěpy však dopadly a... slony chytnul vražedný amok... a nechtějte vědět, co udělá oddíl splašených spřátelených (t.j. nejdou zabít) slonů v úzkých ulicích města přecpaných falangami... Mno Pyrrhos sám to přežil, ale jeho oddílu hetairů zbylo jen 7 chlapů z asi 30 a dobytí města pak už byla jen formalitka i pro mé lehké kohorty vedené nezkušeným velitelem.
Rozhodl jsem se to zkusit. Slony měl akorát u brány, tak jsem doufal, že moji veliti přehodí své oštěpy přes nízké hradby a třeba je pozabíjí. Dvě kohorty stihly dvě salvy, než se rozhodl slony uklidit, ale zamýšleného výsledku jsem nedosáhl, padli asi dva sloni z nějakých šesti nebo osmi. Poslední oštěpy však dopadly a... slony chytnul vražedný amok... a nechtějte vědět, co udělá oddíl splašených spřátelených (t.j. nejdou zabít) slonů v úzkých ulicích města přecpaných falangami... Mno Pyrrhos sám to přežil, ale jeho oddílu hetairů zbylo jen 7 chlapů z asi 30 a dobytí města pak už byla jen formalitka i pro mé lehké kohorty vedené nezkušeným velitelem.
Ne croyez pas que les antisémites se méprennent tout à fait sur l'absurdité de ses réponses. Ils savent que leurs discours sont légers, contestables ; mais ils s'en amusent, c'est leur adversaire qui a le devoir d'user sérieusement des mots puisqu'il croit aux mots ; eux, ils ont le droit de jouer. Ils aiment même à jouer avec le discours car, en donnant des raisons bouffonnes, ils jettent le discrédit sur le sérieux de leur interlocuteur ; ils sont de mauvaise foi avec délices, car il s'agit pour eux, non pas de persuader par de bons arguments, mais d'intimider ou de désorienter. Si vous les pressez trop vivement, ils se ferment, ils vous signifient d'un mot superbe que le temps d'argumenter est passé.
- Eleshar_Vermillion
- černá eminence
- Příspěvky: 18507
- Registrován: 18. 6. 2003, 21:31
- Bydliště: Praha
Re: Total War
Ufff, tak jsem zkusil Medieval 2 - Stainless Steel a mám z toho... smíšené dojmy Na jednu stranu velmi zábavné a hezké atd., na druhou stranu celkově neintuitivní ovládání a rozhraní (zejména správa agentů... a taky mě sere, jak jsou moji agenti neschopni... hraju na lehko a i když můj vrah má 90 % šanci na úspěch, uspěje jen asi ve čtvrtině případů...) + obrovské množství věcí v pozadí, do kterých nevidím, jak vnitřně fungují.
Například... pořád mi nebylo jasné, proč když moje supertěžká jízda najíždí do nepřátelské lehké pěchoty (ne, nebyli to kopiníci), tak se přihrne, s nimi to ani nehne, zatímco když zaútočí počítač nějakou lacinou těžkou jízdou na mou těžkou pěchotu (a ano, i na kopiníky) nájezdem, tak je to totálně rozhází a minimálně čtvrtinu pozabíjí. Náhodou jsem na jednom foru ke Stainless steel v obskurním tématu zahlédl spásné řešení, totiž že při útoku nájezdem se má držet Alt, protože jízda pak útočí dřevci, zatímco jinak používá meče nebo palcáty, což totálně ruší účinek nájezdu (otázka zní, k čemu to vůbec je... v minulých TW jsem si ničeho takového nevšiml).
Nějaké další podobné věci, které bych měl vědět a nejsou nikde napsané?
Další věc, která mě neuvěřitelně sere, je správa jednotek na bojišti... a totiž fakt, že počítač je schopen ovládat každého jednotlivce, zatímco já mohu jen šiky... Často se mi pak stane, že pokud útočím pěšáky na pěšáky (hodně x hodně) tak pokud nezaútočím přesně ve vhodném úhlu (totiž aby řady vojáků byly rovnoběžné), tak je celý útok totálně na nic, protože jakmile se srazí první vojáci na jedné straně, celý oddíl se beznadějně zastaví a bojuje se jen na té jedné straně, na druhé je prostě mezera (a počítač toho více či méně vědomě využívá... těsně před kontaktem mé pěchoty svůj oddíl trochu natočí nebo pošle skrz něj další oddíl s jiným úhlem natočení svých řad). Velmi podobně funguje, když se z jednoho z oddílů, které se chystají k boji, odpojí z nějakého důvodu pár iniciativních vojáků. Ti se zapletou do potyčky, takže oba oddíly jsou chápány jako bojující, takže opět je ten můj zcela neovladatelný (mých pět iniciativních sráčů se zapletlo s cizím oddílem, zatímco zbytek skupiny odmítal na druhý oddíl zaútočit, protože sám "bojoval", takže soldáti "drželi řadu"... podobně je můj útok 120-chlapého oddílu schopno úplně rozbít pět iniciativních maníků z oddílu nepřítele, kteří se pustí do boje a tím celý můj oddíl zastaví, v horším případě ještě naruší formaci). Jediným řešením je odpoutání, které ne vždy funguje (jelikož bojující vojáci se do sebe "zaklíní" a s oddíly nejde hnout) a obvykle vede k tomu, že můj oddíl je vystaven okamžitému protiútoku do zad, což je ve výsledku ještě horší.
U jízdy to nebývá tak markantní, ale stává se mi, že když už jsem přišel na ten trik s nájezdem, tak že pokud třeba najíždím na lukostřelce a oni se hnou (což dělají automaticky) a oddíl se při útoku natočí, tak to obvykle "vypne" kopí u mé jízdy...
Jo a nechápu proč mi umírají mušketýři jako mouchy. Je to nějaký automatismus simulující nespolehlivost zbraně? Určitě to nebylo tím, že by se dva odíly octly vzájemně v palebné linii, ale při každé druhé salvě mi obvykle zhebne 1-10 puškařů (nepřátelští lukostřelci ani oštěpaři to nebyli, žádné neměl).
Například... pořád mi nebylo jasné, proč když moje supertěžká jízda najíždí do nepřátelské lehké pěchoty (ne, nebyli to kopiníci), tak se přihrne, s nimi to ani nehne, zatímco když zaútočí počítač nějakou lacinou těžkou jízdou na mou těžkou pěchotu (a ano, i na kopiníky) nájezdem, tak je to totálně rozhází a minimálně čtvrtinu pozabíjí. Náhodou jsem na jednom foru ke Stainless steel v obskurním tématu zahlédl spásné řešení, totiž že při útoku nájezdem se má držet Alt, protože jízda pak útočí dřevci, zatímco jinak používá meče nebo palcáty, což totálně ruší účinek nájezdu (otázka zní, k čemu to vůbec je... v minulých TW jsem si ničeho takového nevšiml).
Nějaké další podobné věci, které bych měl vědět a nejsou nikde napsané?
Další věc, která mě neuvěřitelně sere, je správa jednotek na bojišti... a totiž fakt, že počítač je schopen ovládat každého jednotlivce, zatímco já mohu jen šiky... Často se mi pak stane, že pokud útočím pěšáky na pěšáky (hodně x hodně) tak pokud nezaútočím přesně ve vhodném úhlu (totiž aby řady vojáků byly rovnoběžné), tak je celý útok totálně na nic, protože jakmile se srazí první vojáci na jedné straně, celý oddíl se beznadějně zastaví a bojuje se jen na té jedné straně, na druhé je prostě mezera (a počítač toho více či méně vědomě využívá... těsně před kontaktem mé pěchoty svůj oddíl trochu natočí nebo pošle skrz něj další oddíl s jiným úhlem natočení svých řad). Velmi podobně funguje, když se z jednoho z oddílů, které se chystají k boji, odpojí z nějakého důvodu pár iniciativních vojáků. Ti se zapletou do potyčky, takže oba oddíly jsou chápány jako bojující, takže opět je ten můj zcela neovladatelný (mých pět iniciativních sráčů se zapletlo s cizím oddílem, zatímco zbytek skupiny odmítal na druhý oddíl zaútočit, protože sám "bojoval", takže soldáti "drželi řadu"... podobně je můj útok 120-chlapého oddílu schopno úplně rozbít pět iniciativních maníků z oddílu nepřítele, kteří se pustí do boje a tím celý můj oddíl zastaví, v horším případě ještě naruší formaci). Jediným řešením je odpoutání, které ne vždy funguje (jelikož bojující vojáci se do sebe "zaklíní" a s oddíly nejde hnout) a obvykle vede k tomu, že můj oddíl je vystaven okamžitému protiútoku do zad, což je ve výsledku ještě horší.
U jízdy to nebývá tak markantní, ale stává se mi, že když už jsem přišel na ten trik s nájezdem, tak že pokud třeba najíždím na lukostřelce a oni se hnou (což dělají automaticky) a oddíl se při útoku natočí, tak to obvykle "vypne" kopí u mé jízdy...
Jo a nechápu proč mi umírají mušketýři jako mouchy. Je to nějaký automatismus simulující nespolehlivost zbraně? Určitě to nebylo tím, že by se dva odíly octly vzájemně v palebné linii, ale při každé druhé salvě mi obvykle zhebne 1-10 puškařů (nepřátelští lukostřelci ani oštěpaři to nebyli, žádné neměl).
Ne croyez pas que les antisémites se méprennent tout à fait sur l'absurdité de ses réponses. Ils savent que leurs discours sont légers, contestables ; mais ils s'en amusent, c'est leur adversaire qui a le devoir d'user sérieusement des mots puisqu'il croit aux mots ; eux, ils ont le droit de jouer. Ils aiment même à jouer avec le discours car, en donnant des raisons bouffonnes, ils jettent le discrédit sur le sérieux de leur interlocuteur ; ils sont de mauvaise foi avec délices, car il s'agit pour eux, non pas de persuader par de bons arguments, mais d'intimider ou de désorienter. Si vous les pressez trop vivement, ils se ferment, ils vous signifient d'un mot superbe que le temps d'argumenter est passé.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20872
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Total War
Série Total War je proslulá totálně zabugovaným až nehratelným systémem bitev, takže vítej na palubě. Ono si toho řadový hráč nevšimne, protože panáčci pochodují, sekají, umírají a útíkají a to je přesně to, co mají dělat, že. Jenomže pokud jsi náročnější a začneš si všímat detailů, zjistíš, že nefungují některé formace, že některé jednotky jsou šíleně nevyvážené nebo že jízda nepoužívá dřevce, jak jsi psal. Moddeři se to snaží řešit různými hacky a vzniká z toho to, že musíš znát konkrétní "pravidla", která nešlo jinak obejít - například to držení Altu. Takže fakt musíš číst manuál k modu.
Medieval II jsem moc nehrál a Stainless Steel vůbec ne, takže nedokážu posoudit. Obecně nejlepší chování jednotek v boji mívá DarthMod, jenomže ten zase používá vanilla jednotky a nerozšiřuje nic jiného. Možná že Stainless Steel ho do sebe integroval? Nevím. Každopádně tuším, že to byl právě DartMod, který zavedl taktiku "tlačení" - tj. že když klikneš jednotkou na zem za nepřítele (nikoliv NA napřítele), ona se tam rozjede a cestou bude rubat nepřátele. Použitelné u běžné pěchoty k vytvoření průlomu, ale hlavně se to doporučovalo u jízdy, protože to byl jediný způsob, jak jízdu donutit, aby nepřítelem projela skrz, nikoliv zastavila ve spořádané formaci před jeho linií a začala rubat první řadu.
Takže ano, Total War je pěkně zasranej. :>;o)
Medieval II jsem moc nehrál a Stainless Steel vůbec ne, takže nedokážu posoudit. Obecně nejlepší chování jednotek v boji mívá DarthMod, jenomže ten zase používá vanilla jednotky a nerozšiřuje nic jiného. Možná že Stainless Steel ho do sebe integroval? Nevím. Každopádně tuším, že to byl právě DartMod, který zavedl taktiku "tlačení" - tj. že když klikneš jednotkou na zem za nepřítele (nikoliv NA napřítele), ona se tam rozjede a cestou bude rubat nepřátele. Použitelné u běžné pěchoty k vytvoření průlomu, ale hlavně se to doporučovalo u jízdy, protože to byl jediný způsob, jak jízdu donutit, aby nepřítelem projela skrz, nikoliv zastavila ve spořádané formaci před jeho linií a začala rubat první řadu.
Takže ano, Total War je pěkně zasranej. :>;o)
Mám chuť zvolat RTFM! Tohle zní, jako že máš zapnutý "Guard Mode" (ikona štítu, tuším), který nutí jednotku za každou cenu držet formaci. Jakmile ho vypneš, formace se rozpadne a vojáci začnou klikně z vlastní vůle obestupovat nepřítele.Další věc, která mě neuvěřitelně sere, je správa jednotek na bojišti... a totiž fakt, že počítač je schopen ovládat každého jednotlivce, zatímco já mohu jen šiky... Často se mi pak stane, že pokud útočím pěšáky na pěšáky (hodně x hodně) tak pokud nezaútočím přesně ve vhodném úhlu (totiž aby řady vojáků byly rovnoběžné), tak je celý útok totálně na nic, protože jakmile se srazí první vojáci na jedné straně, celý oddíl se beznadějně zastaví a bojuje se jen na té jedné straně, na druhé je prostě mezera
- Resurrection
- Příspěvky: 5415
- Registrován: 26. 9. 2006, 11:34
Re: Total War
2Eleshar: Nainstaluj RR/RC submod k SS... Bez toho je to opravdu nic moc. Ale jinak to co popisujes jsou bugy z vanilla verze, kterou jsem uz roky nehral, protoze je prave takto zabugovana. Vetsina tech lepsich modu to ale resi.
Secrets are power.
- Eleshar_Vermillion
- černá eminence
- Příspěvky: 18507
- Registrován: 18. 6. 2003, 21:31
- Bydliště: Praha
Re: Total War
Mno... oni formaci nedrží, formace je úplně v prdeli, jen se nehnouMarkus píše:Mám chuť zvolat RTFM! Tohle zní, jako že máš zapnutý "Guard Mode" (ikona štítu, tuším), který nutí jednotku za každou cenu držet formaci. Jakmile ho vypneš, formace se rozpadne a vojáci začnou klikně z vlastní vůle obestupovat nepřítele.
Jo a nějaký extra manuál ke Stainless steel jsem nenašel. Originální manuál... nemám momentálně k disposici :>;o) a pokud jsem pochopil, tak Stainless Steel je natolik komplexní mod, že by to chtělo kompletní samostatný manuál (od základů), protože je pravda, že některé věci prostě nevím (třeba k čemu je klínová formace u jízdy, krom toho že je snáze napadnutelná a celkově slabší při nájezdu - a to jak ode mě tak na mě).
Zábavné,vzhledem k tomu, že bitvy jsou to, o co v TW primárně jdeSérie Total War je proslulá totálně zabugovaným až nehratelným systémem bitev
Já nejsem náročnější, jenom jsem nebyl schopný rozumně vyhrát bitvu, protože jeho jízda mě totálně drtila, zatímco moje jízda lízala jeho lehké pěchotě podrážky, což nebyl moc detail...Ono si toho řadový hráč nevšimne, protože panáčci pochodují, sekají, umírají a útíkají a to je přesně to, co mají dělat, že. Jenomže pokud jsi náročnější a začneš si všímat detailů...
Jo a další věc, kterou nechápu... proč je ve hře (ve Stainless Steel 6.1) Irsko, Švédsko, Litva, Portugalsko, když tam nejsou ČECHY???
Ne croyez pas que les antisémites se méprennent tout à fait sur l'absurdité de ses réponses. Ils savent que leurs discours sont légers, contestables ; mais ils s'en amusent, c'est leur adversaire qui a le devoir d'user sérieusement des mots puisqu'il croit aux mots ; eux, ils ont le droit de jouer. Ils aiment même à jouer avec le discours car, en donnant des raisons bouffonnes, ils jettent le discrédit sur le sérieux de leur interlocuteur ; ils sont de mauvaise foi avec délices, car il s'agit pour eux, non pas de persuader par de bons arguments, mais d'intimider ou de désorienter. Si vous les pressez trop vivement, ils se ferment, ils vous signifient d'un mot superbe que le temps d'argumenter est passé.
- Resurrection
- Příspěvky: 5415
- Registrován: 26. 9. 2006, 11:34
Re: Total War
Protoze se nejedna o historicky mod... Trosku za PRuju: http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=492Eleshar_Vermillion píše:Jo a další věc, kterou nechápu... proč je ve hře (ve Stainless Steel 6.1) Irsko, Švédsko, Litva, Portugalsko, když tam nejsou ČECHY???
Sice mod jeste neni hotovy, ale kdybys mel chut se podilet, jsi vytan Vsichni co to delame z ruznych koutu sveta jsme v podstate nadsenci do stredoveku (historicky).
Secrets are power.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20872
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
- Resurrection
- Příspěvky: 5415
- Registrován: 26. 9. 2006, 11:34
Re: Total War
To nedava moc smysl. Irsko narozdil od Cech nemelo v prubehu stredoveku naprosto zadny vyznam a neexistovalo ani jako stat. Cechy navic nejsou v zadnem modu automaticky soucasti HRE a v prubehu stredoveku je jejich prislusnost k Risi respektive podrizenost cisari minimalne diskutabilni (krome obdobi Lucemburku, kdy HRE=Cechy...).Markus píše:...protože je tam Svatá říše římská? Že by?
EDIT: Jeste dodam, ze se stejnou logikou by nebylo treba mit ve hre severoitalske staty, protoze ty byly po vetsinu stredoveku dost nesamostatnou casti HRE az na lokalni vyjimky (Benatky, Janov, Pisa) a valky se vedly spise o ne nez s nimi (HRE vs Papez, Spanelsko, HRE vs Francie atd.). Duvody, proc drtiva vetsina modu nema Cechy je jejich poloha mezi tremi silnymi frakcemi (HRE, Polsko, Madarsko). Pricemz minimalne pri srovnani se stredovekym Polskem byly Cechy supervelmoc... A prave dosti komplikovany vztah s HRE, respektive zejmena pozdejsi vztah, kdy Cechy byly HRE, je vetsina modu radeji nechava stranou - zvlast pokud nejsou historicke, coz je vetsina, navzdory nazvum a proklamacim.
Secrets are power.
Re: Total War
Ono tam to irsko bude asi ze setrvačnosti. V Kingdoms jsou pro něho hotové unikátní jednotky, tak věřim, že to byl jeden z prvních států, který se do nějakého modu přidal. Taky je blbé že je tam omezení na počet, takže když se jeden přidá, musí se jiný zrušit. V RR/RC je místo irska Timurova říše, která je zábavná když hrajete na blízkém východě.
Ale ono stejně asi nemá cenu stavět vyloženě historickou kampaň na enginu M2TW, který se historicky, obávám se, chovat ani nemůže.
Zato by mohl vyjít nějaký pořádný mod, který zruší rozdělení město/hrad. Já to vždycky bral tak, že město reprezentuje celou oblast na které může být i víc měst a hradů a tohle přestavování které všechno zbořilo mě celkem štvalo.
Dominion vypadá zajímavě. Je už nějaká hratelná verze?
Ale ono stejně asi nemá cenu stavět vyloženě historickou kampaň na enginu M2TW, který se historicky, obávám se, chovat ani nemůže.
Zato by mohl vyjít nějaký pořádný mod, který zruší rozdělení město/hrad. Já to vždycky bral tak, že město reprezentuje celou oblast na které může být i víc měst a hradů a tohle přestavování které všechno zbořilo mě celkem štvalo.
Dominion vypadá zajímavě. Je už nějaká hratelná verze?
- Resurrection
- Příspěvky: 5415
- Registrován: 26. 9. 2006, 11:34
Re: Total War
Bohuzel neni. Vetsinou schazi motivace a lidi se v projektu hrozne toci, takze malokdy se objevi nekdo, kdo dokaze udelat hodne. Ale tak snad se to uz brzy podari dotahnout do te avizovane bety. Jinak zkouknete v tom mem linku v subforu previews ceske jednotky!Zmok píše:Dominion vypadá zajímavě. Je už nějaká hratelná verze?
Secrets are power.
- Eleshar_Vermillion
- černá eminence
- Příspěvky: 18507
- Registrován: 18. 6. 2003, 21:31
- Bydliště: Praha
Re: Total War
MImo mé chápání... ale na druhou stranu se už nemusím cítit tak špatně, že tam nejsou Čechy, když kvůli podělanému bezvýznamnému Irsku odstranili Timúrovce.Zmok píše:Taky je blbé že je tam omezení na počet, takže když se jeden přidá, musí se jiný zrušit. V RR/RC je místo irska Timurova říše, která je zábavná když hrajete na blízkém východě.
To mě taky kapku štve. Je sice pravda, že byly regiony, odkud se odváděli profesionálnější jednotky a tak, a když o ně stát přišel, byl dost v pytli (třeba Malá Asie pro Byzanc), ale to by se podle mého dalo representovat buď lokální dostupností (jednotka je dostupná jen v těchto teritoriích) nebo lokální podmíněností (jednotka je dostupná po celé říši, ale jen máte-li tato teritoria).Zmok píše:Zato by mohl vyjít nějaký pořádný mod, který zruší rozdělení město/hrad. Já to vždycky bral tak, že město reprezentuje celou oblast na které může být i víc měst a hradů a tohle přestavování které všechno zbořilo mě celkem štvalo.
Tak jako tak by to byl dost slušný zásah do rovnováhy hry, řekl bych... jelikož města třeba vydělávají až k desíti tisícům (ta opravdu dobrá jako Konstantinopol, Antioch,...), zatímco hrad mi nikdy nenesl víc než něco přes dva.
Ne croyez pas que les antisémites se méprennent tout à fait sur l'absurdité de ses réponses. Ils savent que leurs discours sont légers, contestables ; mais ils s'en amusent, c'est leur adversaire qui a le devoir d'user sérieusement des mots puisqu'il croit aux mots ; eux, ils ont le droit de jouer. Ils aiment même à jouer avec le discours car, en donnant des raisons bouffonnes, ils jettent le discrédit sur le sérieux de leur interlocuteur ; ils sont de mauvaise foi avec délices, car il s'agit pour eux, non pas de persuader par de bons arguments, mais d'intimider ou de désorienter. Si vous les pressez trop vivement, ils se ferment, ils vous signifient d'un mot superbe que le temps d'argumenter est passé.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20872
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Total War
Jestli jste uvažovali a Napoleonovi, přečtěte si tuhle recenzi:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=337315
...a držte se od něj dál. Je stejně nesmyslně nehratelný jako Empire: Total War
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=337315
...a držte se od něj dál. Je stejně nesmyslně nehratelný jako Empire: Total War
Re: Total War
Díky, to mě do velké míry zachránilo...
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Total War
Napoleon je hratelný...Markus píše:Jestli jste uvažovali a Napoleonovi
H.H.Nelson
Jen nezapomeňte nakonec spláchnout!
Wellington
Je hratelný, ale bolí z něj nohy...
Blucher
Naposledy upravil(a) Vallun dne 3. 3. 2010, 23:16, celkem upraveno 1 x.
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20872
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Total War
A tohle ukazuje, jak vyhrát bitvu vyvážených armád proti AI tím, že...
...nic neděláte
http://www.youtube.com/watch?v=8fUIqXaOqQw
EDIT: Na druhou stranu Napoleon obsahuje možnost hrát všechny bitvy v single-player kampani s hráči po internetu. Prostě jakmile dojde na bitvu ve vaší kampani, necháte si vyhledat spoluhráče a ten ji odehraje místo počítače. S touhle funkcí to může být boží hra - její jediná chyba je vážně "jenom" totálně neschopná AI.
...nic neděláte
http://www.youtube.com/watch?v=8fUIqXaOqQw
EDIT: Na druhou stranu Napoleon obsahuje možnost hrát všechny bitvy v single-player kampani s hráči po internetu. Prostě jakmile dojde na bitvu ve vaší kampani, necháte si vyhledat spoluhráče a ten ji odehraje místo počítače. S touhle funkcí to může být boží hra - její jediná chyba je vážně "jenom" totálně neschopná AI.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host