Red Dragon // Dragescent
Red Dragon // Dragescent
Zdravím.
Existovala česká online tahová strategická fantasy hra Red Dragon. Ta byla koncem roku roku 2017 ukončena s tím, že bude pokračovat pod novým názvem Dragescent. Jenže se nic nerozjelo a už to trvá skoro rok od poslední aktivity. Nic se neděje, žádná komunikace. Nemáte někdo nějaké bližší informace od vývojářů, testerů a podobně? Nebylo by od provozovatelů férovější přiznat, že skončili?
Existovala česká online tahová strategická fantasy hra Red Dragon. Ta byla koncem roku roku 2017 ukončena s tím, že bude pokračovat pod novým názvem Dragescent. Jenže se nic nerozjelo a už to trvá skoro rok od poslední aktivity. Nic se neděje, žádná komunikace. Nemáte někdo nějaké bližší informace od vývojářů, testerů a podobně? Nebylo by od provozovatelů férovější přiznat, že skončili?
Re: Red Dragon // Dragescent
Nevím o tom zhola nic, mám jen dojem, že se ten pokus proměnil ve vaporware. V takových případech si ten konec zpravidla nepřiznají ani ty lidi, co na tom dělají. Možná na tom ale usilovně pracují, jen o tom nedávají vědět.
Nemáš představu, kolik to koncem 2017 hrálo lidí?
Nemáš představu, kolik to koncem 2017 hrálo lidí?
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: Red Dragon // Dragescent
Hrával jsem to někdy kolem roku 2000, asi dva, tři věky, teď jsem to chtěl zkusit znovu, jenže houby. Kolik lidí to hrálo a kolik tvořilo hardcore komunitu, to netuším.
Tenkrát mně ta hra přišla nevychytaná, protože nepodporovala vyváženou strategii, nýbrž odměňovala extrémní postupy.
Tenkrát mně ta hra přišla nevychytaná, protože nepodporovala vyváženou strategii, nýbrž odměňovala extrémní postupy.
Re: Red Dragon // Dragescent
Na mě z tohohle povídání sedla taková nostalgie, že jsem začal dělat vlastní předělávku. Nebude to stejná hra, nebude ani klon, ale myslím, že to původnímu konceptu bude blíž, než Dragescent. Tak schválně, jestli to zvládnu vydat dřív něž oni
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
-
- Příspěvky: 791
- Registrován: 10. 5. 2018, 07:17
Re: Red Dragon // Dragescent
Pod tím nadpisem je mezi datem a přiřazením do složky napsáno OnGe.
Jsem Log 1=0, jen jsem v práci a nedostanu se k normálnímu účtu.
Re: Red Dragon // Dragescent
No jo, vidíš.Pracující logaritmus píše: ↑13. 1. 2020, 17:07 Pod tím nadpisem je mezi datem a přiřazením do složky napsáno OnGe.
Tak to ses přede mnou docela dlouho úspěšně maskoval, neřáde
Re: Red Dragon // Dragescent
Na backendu PHP na frontendu Vue.js a mezi sebou si to povídá přes JSON-RPC. Což mi právě teď připadá jako tak dobrá kombinace, že všechny ostatní způsoby vypadají jako hrozná pruda. Snad mi to tak bude připadat i dál.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: Red Dragon // Dragescent
Já na tohle srovnávání asi nejsem správná osoba, protože node.js z duše nenávidím. JavaScript na backendu, ještě k tomu doprasenej věcma co nejsou ve specifikaci, ale na backendu je stejně nějak potřebuješ (require)... vážně, nechápu, komu tohle připadá jako dobrej nápad.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: Red Dragon // Dragescent
Javascript je špatnej nápad všude, ne jen na backendu. Tenhle problém ale celkem dobře řeší Typescript*.
* Tohle byla vůbec dobrá story. Když jsem začal poprvé experimentovat s javascriptem, tak jsem se vyděsil, jak v tomhle může někdo něco dělat. Rozhodl jsem se tomu ale dát ještě šanci a začal jsem dumat nad tím, jak pořešit aspoň nějakou základní typovou kontrolu při předávání parametrů. A pak jsem zjistil, že to už někoho napadlo přede mnou, a že to celkem funguje
Mně to jako dobrej nápad přišlo, hlavně kvůli možnosti používat jeden jazyk na celej projekt. Sdílením kódu mezi browserem a nodem jsem si teda zadělal na spoustu problémů, ale pořád mi to přijde jako technicky dobrý řešení.
Hlavní argumenty byly každopádně dva:
• Pokud se mi někdy má podařit nerejpat se v tom sám, tak bude velká výhoda používat jazyk, kterej zná nejvíc lidí.
• npm
A samozřejmě čím míň různejch technologií, tím líp.
Tohle tě zrovna s Typescriptem taky (skoro) netrápí, importuje se normálně přes es6 syntaxi:
Kód: Vybrat vše
import * as Path from "path";
Re: Red Dragon // Dragescent
TypeScript mi teda taky nikdy nepřišel jako dobrý nápad. Kompilování je další věc, co z duše nenávidím a kompilovat interpretované jazyky znamená vzít si nevýhody obou přístupů. Co se týká zaměnitelnosti kódu na frontendu a backendu, tak jsem to vždycky viděl jako argument, proč je node.js super, ale nikdy jsem neviděl, že by to někdo dělal a fungovalo to. Což teda neznamená, že to neexistuje, ale nemám indicie o opaku.
Ale to je v podstatě fuk. Nejlepší technologie je vždycky ta, se kterou to zvládneš udělat.
Ale to je v podstatě fuk. Nejlepší technologie je vždycky ta, se kterou to zvládneš udělat.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti