Vývoj browser RPG/strategické fantasy hry
-
- malý zelený křečopažout
- Příspěvky: 13205
- Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Re: Vývoj browser RPG/strategické fantasy hry
Pixi jede primárně přes WebGL od jakživa. To neznamená, že to není v canvasu.
Jinak když jsem viděl Phaser naposled, ty herní featury byly dost na pytel a bylo to jako že by se v tom měla dělat plošinovka nebo něco na ten způsob. Jak to vypadá v současnosti?
Jinak když jsem viděl Phaser naposled, ty herní featury byly dost na pytel a bylo to jako že by se v tom měla dělat plošinovka nebo něco na ten způsob. Jak to vypadá v současnosti?
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
-
- Příspěvky: 17485
- Registrován: 24. 2. 2012, 17:31
Re: Vývoj browser RPG/strategické fantasy hry
Nevím, jaký herní featury myslíš. Můžeš tam prostě zobrazovat sprity nebo přímo kreslit, různě to grupovat, házet to do layerů, umí to trochu pracovat s inputem (myš, klávesnice) a tak. Je to jakž takže propojený s editorem tilemap, to je možná ta podpora plošinovek, o které mluvíš (ale tilemapy se dají použít na kde co). A moje info je taky už přes rok starý.
-
- malý zelený křečopažout
- Příspěvky: 13205
- Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Re: Vývoj browser RPG/strategické fantasy hry
Myslel jsem třeba kolize, dlaždice, fyziku a tak. Nevzpomenu si už přesně jak to vypadalo onehdá, ale na tom už dneska asi nesejde.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
-
- Příspěvky: 17485
- Registrován: 24. 2. 2012, 17:31
Re: Vývoj browser RPG/strategické fantasy hry
Fyzikální enginy to má tuším 2 vestavěné a vcelku to s nima spolupracuje. V těch se řešej i kolize. Dlaždice máš z toho tilemap editoru, support to pro ně má.