Peníze na Poinaru
- zrzavec
- Romikovec
- Příspěvky: 3671
- Registrován: 20. 7. 2006, 18:23
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Peníze na Poinaru
Jak jistě víte, Poinar jako vět měl být chudý - dosti odrbaný na peníze a mělo to být všude cítit. DnD to jaksi nedodržují. Než začnu tvořit další materiály, chtěl jsem se vás zeptat, jak moc by vám vadilo kompletně všechny částky z pravidel převést na groše?
(tzn, postavy by u sebe nevozili dukáty, ale drobné groše nebo tolary. Dukát by byla hodnota opravdu hodnotná:) (Netuším jak jinak vymyslet fungující geo situaci - těžba kovů a podobně).
Přijde vám to složité nebo zbytečné? (Ono zbytečné to je, ale je to atmosférické, obzvláště pro středověký Poinar) Tak povídejte kémové
(tzn, postavy by u sebe nevozili dukáty, ale drobné groše nebo tolary. Dukát by byla hodnota opravdu hodnotná:) (Netuším jak jinak vymyslet fungující geo situaci - těžba kovů a podobně).
Přijde vám to složité nebo zbytečné? (Ono zbytečné to je, ale je to atmosférické, obzvláště pro středověký Poinar) Tak povídejte kémové
Re: Peníze na Poinaru
Já osobně bych to raději nechal být. Bank na AP byl supr nápad, ale systému to tolik nevyhovovalo...jak jsme již o tom mluvili.
V projektech je sekce o RomiKově družině, každý může přispět svým názorem či radou. Budeme rádi.
Re: Peníze na Poinaru
Možná bych spíš udělal to, že bych omezil přísun peněz, třeba by to mohlo pomoci k vizi chudého světa a magické itemy až tak neřešil, ty se v sutinách dají najít, případně vyrábět.
V projektech je sekce o RomiKově družině, každý může přispět svým názorem či radou. Budeme rádi.
- zrzavec
- Romikovec
- Příspěvky: 3671
- Registrován: 20. 7. 2006, 18:23
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peníze na Poinaru
tam spíše než o přísun peněz jde právě o ten druh peněz - zlatá mince je vždy hodně velká mince. Když omezím přísun peněz, nebudete mít na výbavu a časem ani na itemy (které vám nebudu sunout tak rychle). Když se změní hodnota peněz o desetiná místa, koupíte item za třista šedesát...ale grošů - to je v podstatě pět zlatých...a rázem bude jedna zlatá mince velmi cenná (ale vy pořád budete mít dost peněz). V plusku jsme to hráli stejně, ale po převodu na stříbrné.
Re: Peníze na Poinaru
Mě napadla ještě jedna věc (teda dvě .))
Třeba vydělit cenu mag. předmětů např. deseti (tedy item lvl 1 který normál stojí 360, by stál teď 36 zlatých) nebo klidně stem (itm lvl 1 3,6 zlatého a item lvl 30 31,250 > furt je to dost, ale nejsou to tři mega ).
Tím pádem by mohli zůstat starý ceny u "normálního" vybavení a mag. itemy by stále byli drahý...jídlo by furt stálo groš dva (mědáky) a item za 7 zlatých by byl drahej a hustej .)
Nebo v DMG2 jsou pravidla pro low-magic svět, ale nemam to tu teď u sebe, dam vědět někdy odpoledne k večeru až se dostanu ke knížce...
(ale co si pomatuju tak je tam jedna z věcí to, že postavy dostávají paušální bonus k AC, Att a dmg každejch pár lvlů (aby to nahradilo bonusy od mag. zbraní, kterých je nedostatek apod.)
Třeba vydělit cenu mag. předmětů např. deseti (tedy item lvl 1 který normál stojí 360, by stál teď 36 zlatých) nebo klidně stem (itm lvl 1 3,6 zlatého a item lvl 30 31,250 > furt je to dost, ale nejsou to tři mega ).
Tím pádem by mohli zůstat starý ceny u "normálního" vybavení a mag. itemy by stále byli drahý...jídlo by furt stálo groš dva (mědáky) a item za 7 zlatých by byl drahej a hustej .)
Nebo v DMG2 jsou pravidla pro low-magic svět, ale nemam to tu teď u sebe, dam vědět někdy odpoledne k večeru až se dostanu ke knížce...
(ale co si pomatuju tak je tam jedna z věcí to, že postavy dostávají paušální bonus k AC, Att a dmg každejch pár lvlů (aby to nahradilo bonusy od mag. zbraní, kterých je nedostatek apod.)
OSR - Open-world Survival horroR
Survive, Save, Solve ...pick two
Survive, Save, Solve ...pick two
Re: Peníze na Poinaru
hmmmm, to se mi i líbí. Jen bych v tom, možná, viděl malilinký háček. Aby toto neomezilo cíle postav. Je mnohem snažší si koupit item, než-li si ho získat hrou.Třeba vydělit cenu mag. předmětů např. deseti (tedy item lvl 1 který normál stojí 360, by stál teď 36 zlatých)
Ale mohlo by se to zkusit.
V projektech je sekce o RomiKově družině, každý může přispět svým názorem či radou. Budeme rádi.
- zrzavec
- Romikovec
- Příspěvky: 3671
- Registrován: 20. 7. 2006, 18:23
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Peníze na Poinaru
Pokud by se neudělala měnová reforma, tak item za 36 zl na 1 lvl pro mě není řešením a pro Poinar také ne. To bych ani nechtěl moc zkoušet.
Můj návrh byl nejjednodušší a nikterak by nepozměnil pravidla - jen by se mince místo ve zlatě počítali v groších, postavi y dostávali zlato nebo groše. Item by tedy stál okolo pěti goldů, ale postavy by je museli našetřit úplně stejně...(item by stál 3,6 goldu, což je 360 grošů a postava by začínala se 100 groši...jen změna jmen).
Osobně do jiné, větší změny nepůjdu - teď pracuji na drastické revizi Poinaru. Říkal jsem, že to nepoznáte ve hře...kecal jsem, bude to vidět na každém kroku
Můj návrh byl nejjednodušší a nikterak by nepozměnil pravidla - jen by se mince místo ve zlatě počítali v groších, postavi y dostávali zlato nebo groše. Item by tedy stál okolo pěti goldů, ale postavy by je museli našetřit úplně stejně...(item by stál 3,6 goldu, což je 360 grošů a postava by začínala se 100 groši...jen změna jmen).
Osobně do jiné, větší změny nepůjdu - teď pracuji na drastické revizi Poinaru. Říkal jsem, že to nepoznáte ve hře...kecal jsem, bude to vidět na každém kroku
Re: Peníze na Poinaru
Neřikam že muj nápad je nejlepší..dokonce bych byl pro romanovo (s těma penězma jsme to tak udělali už v drdku tehdá...a nebyl s tim problém, jen si na to ze začátku zvyknout)
OSR - Open-world Survival horroR
Survive, Save, Solve ...pick two
Survive, Save, Solve ...pick two
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti