Víkend u Pjotra
-
- Příspěvky: 6299
- Registrován: 9. 5. 2005, 21:47
- Bydliště: Brno
Můj názor na bezsystémové hraní je myslím všeobecně známý , takže systém, ač "netradiční" mi vyhovovalMarkus píše:A pokud jste hráli nějaký netradiční systém, tak názory na něj...
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.
-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
-
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21028
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
-
- Strojník
- Příspěvky: 532
- Registrován: 10. 9. 2001, 00:00
- Bydliště: Praha@Zeme / Mirros@Mystara
OK, tak něco stručného.
Chtěl jsem v hráčích/postavách vyvolávat nějaké city, morální hnutí. To se vůbec nepodařilo. Měl jsem připravené nápady, jak postavy zainteresovat a trochu jimi manipulovat. To se mi ale vůbec nepodařilo, hráči reagovali úplně jinak, než jsem čekal (přesněji většinou nereagovali vůbec).
Hraní tak vypadalo úplně jinak než jsem plánoval, v průběhu jsem musel na svoje plány rezignovat a změnit styl. V tu chvíli jsem si ovšem příběh cucal z prstu a měl jsem problémy udržet ho konzistentní.
Hlavní poučení pro případné příště zní, lépe se domluvit s hráči a daleko pečlivěji připravit postavy. Příprava tak vázla, že se postavy z části dodělávaly na místě. Aby šlo hrát podle plánu, musel bych mít postavy za co vzít, čím je motivovat. To chybělo.
Ale abych nevyzněl úplně pesimisticky: ze sobotního hraní byla oproti předpokladům detektivně-akční záležitost. Především v prostředku hraní se to docela hezky rozjelo, hráči se dobře zapojili. Konec už byl zase dost kostrbatý, tak trochu parodie, ale snad docela zábavný.
Hrálo se prakticky bez systému, je to někde výš v tomhle topíku. Když došlo k akci, přišlo mi, že to skřípe. Podle původních předpokladů měly být akce jenom background, v tu chvíli by to bylo v pohodě. Ovšem takhle, když se z akce stala významná část, tomu chybělo napětí.
Chtěl jsem v hráčích/postavách vyvolávat nějaké city, morální hnutí. To se vůbec nepodařilo. Měl jsem připravené nápady, jak postavy zainteresovat a trochu jimi manipulovat. To se mi ale vůbec nepodařilo, hráči reagovali úplně jinak, než jsem čekal (přesněji většinou nereagovali vůbec).
Hraní tak vypadalo úplně jinak než jsem plánoval, v průběhu jsem musel na svoje plány rezignovat a změnit styl. V tu chvíli jsem si ovšem příběh cucal z prstu a měl jsem problémy udržet ho konzistentní.
Hlavní poučení pro případné příště zní, lépe se domluvit s hráči a daleko pečlivěji připravit postavy. Příprava tak vázla, že se postavy z části dodělávaly na místě. Aby šlo hrát podle plánu, musel bych mít postavy za co vzít, čím je motivovat. To chybělo.
Ale abych nevyzněl úplně pesimisticky: ze sobotního hraní byla oproti předpokladům detektivně-akční záležitost. Především v prostředku hraní se to docela hezky rozjelo, hráči se dobře zapojili. Konec už byl zase dost kostrbatý, tak trochu parodie, ale snad docela zábavný.
Hrálo se prakticky bez systému, je to někde výš v tomhle topíku. Když došlo k akci, přišlo mi, že to skřípe. Podle původních předpokladů měly být akce jenom background, v tu chvíli by to bylo v pohodě. Ovšem takhle, když se z akce stala významná část, tomu chybělo napětí.
-
- Příspěvky: 73
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Faerun > Cormyr > Arabel > Elfí lebka
-
- Strojník
- Příspěvky: 532
- Registrován: 10. 9. 2001, 00:00
- Bydliště: Praha@Zeme / Mirros@Mystara
-
- Příspěvky: 73
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Faerun > Cormyr > Arabel > Elfí lebka