Planescape one-shot - 30.července

Jak název napovídá, archiv akcí a soukromých her.
Uživatelský avatar
Vlasák
Administrátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 7. 12. 2001, 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Planescape one-shot - 30.července

Příspěvek od Vlasák »

Planescape one-shot

datum: neděle 30.7.

sraz: nástřel v 11:00 sraz na "Obvyklém místě" (= před kostelem na Náměstí míru, je tam takovej plac - pražáci znají, brňáky tam dostaneme :wink:). Hrát se tedy bude u Tukana, kterémuž tímto dík za nabídku :wink:

systém: FATE

účastníci:
- Qualdezar
- Quasit
- Alnag
- Markus
- Tuk-Enek
- Sosacek


Setting: Planescape

Kdo má otazníky a dotazy k postavám, piště PM :wink:

Další informace: http://rpgforum.jinak.cz/viewtopic.php?p=66133#66133
Naposledy upravil(a) Vlasák dne 31. 7. 2006, 14:08, celkem upraveno 20 x.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Portál do světa RPG - Sigil.cz


Obrázek
Uživatelský avatar
Vlasák
Administrátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 7. 12. 2001, 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Planescape one-shot


datum: neděle 30.7.


systém: FATE


účastníci:
- Qualdezar
- Quasit
- Alnag
- Markus
- Tuk-Enek
- Sosacek


Setting: Planescape

Znalosti o frakcích, sférách a všemožných detailech netřeba znát, ale jejich znalost může přispět k většímu hernímu zážitku. Pokud někdo nezná vyloženě, což nepředpokládám, asi by to bylo nejlepší smést základní vyložení o tom, co sféry jsou, na případné páteční či sobotní slezině, která hře pravděpodobně bude předcházet.

Jistou výjimkou z předchozího jsou postavy, které jsou některé více či méně založené na některých faktech z Planescapu, a tak je dobré případně diskutovat otazníky s Hráčovým průvodcem sférami či se mnou :wink: Snad ve všech případech jde ale o zcela přímočaré věci, které pouze schovávají za nějakým sférařským termínem.

Charakter hry: Představa (která se jistě v praxi bude lišit :wink:) je dobrodružství založené na interakcích s ostatními PC i NPC a okolním světem. Neočekávám, že se hra bude odehrávat pouze v Sigilu (ač možné to je :wink:), ani že vystřídáte deset Vnějších sfér (to nakonec možné taky je :P). Drobné hádanky a pseudo-pátrací questy, využití některých typických Planescape prvků a tak. Účelem je zejmena pobavení skrze netradiční postavy, situace a svět :wink:



Následují postavy - jde víceméně o šablony. Jména i detaily je možné pozměnit či nějak rozvést. Pokud by se někdo nějak výrazně nemohl ztotožnit se žádnou z vybraných, můžu dodat další rundu. Pokud by měl nějakou svou, kterou by chtěl odehrát, je taky možné ji použít.

Zde otázka na Quasita v jisté návaznosti na Valtice - jestli chceš svého barda s novým hlasem, klidně můžeš :wink:

Kolem pondělka, úterka pak rozešlu bližší pokyny k vybraným postavám. Jinak pomalu můžete rozmíšlet skilly, které vaše postava bude mít :wink:

Nevím, zda to hraje roli, ale raději předem zmíním, že družina již bude při hraní sestavená - hraní všemožných setkávání a spojování je pro one-shot přece jen trochu nepraktické :wink:

------------------------
Ok, takže Fate je celkem uceleně linkován v různých formách z tohoto příspěvku http://rpgforum.jinak.cz/viewtopic.php?t=1365.

Kdo pravidla Fate nezná, netřeba se je biflovat - stačí jen prolítnout, čím je charakterizovaná postava a jakým způsobem se řeší mechanika... Ale ani to nutné vyloženě není - jednak do úterka rozešlu jednotlivcům nějaké komenty k postavám i s jejich odrazem v "pravidlech" a druhak očekávám, že se víceměně před hrou samotnou v pátek nebo sobotu předem stejně sejdeme, takže případné pravidlové a technické detaily by se vyřešily tam.

Jak jsem psal výše, během dvou-tří dnů rozešlu individuálně detaily k postavám - víceméně to tak ani nebudou pokyny, aby postava byla přímo "taková a maková", ale spíše takové uvedení do rezonance mezi mnou, dobrodružstvím a vaším pojetím postavy (druhak k postavám je vlastně přistoupeno dost individuálně - někdo si vybral svojí, někdo má míru flexibility z konceptu, někdo ze sebe) - takže spíš než instrukce to bude spíš takové ujasnění a naroubování postav na těch pár základních pravidel.

Osobně se mi velmi zamlouvala tvorba postav pro valtický one-shot, tudíž se jí i bude s malými odbočkami držet.

Aspekty, rsp. spíš jejich navrhovaný "pool", dodám, dle vašich představ o postavách můžete s nějakými vyrukovat i vy sami. Viděl bych to tak na rozdělení 4-6 punktů do aspektů.

S dovednostmi to bude čistě na vás, jaké si vymyslíte. Samozřejmě, podmínkou je, aby to lícovalo s postavou a bylo pro ní nějakým způsobem přirozené a vysvětlitelné. Jestli si někdo rozdělí 18, 20, nebo 25 punktů, to už je na každém - ideál bych viděl v rozmezí 20-25.
Pojedeme na pyramidu, tj. dovedností na úrovni o jedna nižší musí být alespoň o jedna více.

Řešit běžné výbavové věci (provaz, lucerna,...) nemá moc smysl předem. Naopak, prostor je pro všelijaké speciality, kuriozity, význačnosti a jiné charakteristické předměty a výbavu, kterou postava má.

No, jak je zmíněno - tohle nejsou "oficiální" pokyny, ty s vámi vyřeším v nejbližších dnech, ale spíš nabídnutý prostor pro "dobrovolný domácí úkol". Kdo už má svojí postavu nějak promyšlenou, může si už sestavit méně, či více hotový polotovar.
------------------------



Dominicus Merenil - Tuk-Enek
Člověk
Vnímavý (frakce)

Existuje země, kde panuje blahobyt, nikomu nic nechybí a všichni se maj. Je to velký ostrov, kde na severu je přesně to, co by tam každý čekal - zima, nádherné polární scénérie a taky nemilosrdná mrazivá smrt. Podobně najdeme na jihu krásné a romantické pláže, ale také smrtící žízeň rozlehlých pouští. Každý se vypraví zrovna tam, kam se mu chce, dělá si, co chce, a má, co chce. A ono se tam i děje přesně to, co by se v lidském ideálu dít mělo - když je chuť svlažit parný den klasickou letní bouřkou, tak bouřka přijde. Když se někdo chce zamilovat, zamiluje se a všechno dobře dopadne. Tenhle ostrov se jmenuje Utopie. Jeho obyvatelé si stále užívají, netrpí záští a závistí, jen se prostě kochají - krásou, hojností, uměním. Živelné pohromy tam existují jen proto, aby díky nim mohli vzniknout hrdinní zachránci a hrdinně zemřelé oběti, o nichž by šlo sepisovat eposy a básně. A tak pakliže se na tomto ostrově vyskytuje něco negativního, tak jen proto, aby díky tomu mohlo vzniknout něco krásného. Neúspěch a prohra přijde tehdy, když by byla inspirací pro zástup umělců, které už svrbí literární brk a štětiny štětců...
Tomu všemu dohlíží rodina Merenilů. Každý další potomek s dospělostí převezme vládcovské žezlo a představuje "korektora" - kdyby se někde náhodou něco nedělo přesně tak, jak by mělo, a nebo by se naopak něco mělo okořenit, pak přesně právě to vládce Merenil udělá - vše jen proto, aby výsledný dojem byl co nejhlubší. Jakmile potomek stávajícího vládce dospěje, vládce mu předá vládu a "odejde". Skutečně nadobro odejde - odebere se do k tomu určené komnaty v rodinném paláci a zmizí. Ještě nikdo se nikdy nevrátil...

...ve skutečnosti se každý Merenil objeví v Sigilu a nastane pro něj šok - zjistí, že vše, co doposud znal a zažil, bylo pouze zlomkem toho, co nabízejí sféry... A v tu ránu na celou Utopii zapomene a kochá se tou nekonečnou paletou nových možností, prožitků, zážitků, chutí, vůní a potěšení. Každý taky zjistí, že existuje společenství podobně naladěných jedinců, kteří si říkají Vnímaví. Pche, nějaká Utopie s lidmi - prožij si Pekla, prožij si Ráje, prožij si čiré šílenství, prožij si, co chceš, stačí jen správně zahnout na příští křižovatce. A tak se každý Merenil nechá pohltit do této hry. Už v ní není tím částečným režisérem, úplně zapomene, že jím kdysi vůbec býval - je naopak velmi vděčným divákem a účastníkem toho všeho...

Dominicus nebere dění okolo sebe vážně, on ho však nebere ani nevážně - vše je pro něj jakousi hrou a představením zároveň. Vede přes rokli pouze pochybná lávka ze zpuchřelých provazů? Pak přesně právě tou se musíme vydat a ne hledat jinou cestu - protože právě cesta přes rokli po takovéhle lávce je to pravé ořechové. Líbí se mi ta usměvavá bruneta? No, jdu do ní a co naplat, že mě její snoubenec může rozmetat pohledem - napětí k tomu přece patří, ne?

Dominicus neriskuje, neplánuje, nemá strach a ani odvahu - jde mu o pocit, prožitek a estetiku. A k tomu všemu ovládá magii a to zcela spontánně, aniž by on sám měl vůbec povědomí, že jde o magii a ne jeho "dirigentskou" taktovku, kterou kdysi dávno doma retušoval prožitky. Je ale třeba pamatovat na to, že i sesílání kouzel plně vystihuje jeho charakter. Bude-li proti němu v temné kopce stát nepřítel, pak si pro sebe nesešle nějaké vidění ve tmě, ale "divadelní kužel světla" na sebe a svého protivníka - samozřejmě proto, aby byla vidět epičnost onoho klání.




Filip Kerejhanec (alias Pierick de Valternuf alias Šarlatový mstitel)
Člověk
Revoluční liga (frakce)

Každý je jistě zná - hrdinové, kteří se vynoří odnikud, bohatým berou, chudým dávají a kteří potírají útlak, faleš a nespravedlnost. Často se maskují páskami přes oči, nebo se skryvají v lesích a jeskyních... Anebo geniální osvícenci - ti se zničehožnic vynoří a vedou obyvatelstvo království nebo země do boje za lepší zítřky - vláda je svržena, lidi se mají líp a revolucionář mezitím upadne do zapomnění, anebo do zavržení - záleží na tom, jak moc se v praxi podařilo realizovat jeho myšlenky.

A existuje taky odnož Anarchistů (Revoluční liga), která právě tyhle osoby měla a mívala pod palcem, rsp. je sama tvořila. Vždycky se někdo z nich ze Sigilu sebral, sondoval situaci na nějakém základním světě, připravil si identitu, nasadil masku a už to jelo. Jenže časem se ukázalo, že základníci si na tohle vystačí sami a v některých místech se vyskytl dokonce přebytek takových hrdinů, což bylo proti původní myšlence samotné. Během věků tak aktivita této anarchistické buňky zcela upadla a dnes už se do ní spíše z formality, hecu a nadšení přidává pouze několik málo jedinců - prostě neni kšeft. Sigil je na podobná divadla moc hutný, Mimozemě moc nevděčné, na Vnějších, abys o džob zavadil, a na Základu, tam si to převzali sami. Ale určitě se příležitost někde najde, musí, už z principu prostě musí...

Filipovou poslední, jedinou a už léty prachem zapadlou štací bylo hraní šlechtice a zároveň dobromyslného zbojníka, který v červeném rouchu s lukem a skupinkou podobně naladěných tamních nochsledů běhal po lese a svou záškodnickou aktivitou se snažil svrhnout místní šlechtu. Když ponecháme stranou, že to nakonec skončilo hlubokým krachem a sotva si zahránil krk, nezažil už přes deset let nic, co by ho naplnilo. Sigilské bojůvky mezi frakcemi pro něj nemají tu pravou romantiku, a tak stále čeká a čeká než se mu naskytne nějaká příležitost dostat se někam, kde by byla možnost běhat po lese a plácat arogantní buržousty přes prsty.

Filip nemá rád nadvládu, mocenství, hromadění majetku a další podobné věci. A zároveň si nemyslí, že by Sigil měl být tím pravým místem, kde proti tomu bojovat. Snažil by se vyhledávat spíše ta "koncová" místa, kde konflikt hoří. Jenže ho přepadla apatie, že už ho nikde nikdo vlastně tak pořádně nepotřebuje. Ale jakmile by se byť drápkem zachytil, tak je zase v plné ráži proti bezpráví a útlaku.




Delrin Neuzziert
Člověk
Osudový (frakce)

No, Osudové tak nějak všichni známe - přívrženci toho, že každej má svůj osud a že každej je si svého štěstí strůjcem. Žádné slzy pro toho, kdo exne - holt udělal chybu, tak tomu muselo být. Takovej paličatej a ambiciózní Osudovej, to je panečku kandidát na pořádný kápo a pakliže má štěstí, tedy chci říct, udělá přesně to, co udělat má, pak se kápem i stane... Ale co takovej Osudovej, kterej se do své víry ponoří víc, než by bylo záhodné...?

Tak dopadne jako Delrin. Jakou tkaničku si ráno zavázat jako první? Na levý, nebo pravý botě? Hmm, na pravý, protože jsem si tu jako první zavazoval včera, anebo z toho stejného důvodu naopak tu na levý...? Zatraceně, co když si zrovna dnes vyberu špatně a něco se stane...
Fajn, dobrá, tohle Delrin každé ráno nedělá - dělá to ve skutečnosti jen tehdy, když ho zrovna napadne, že právě tohle je ta jeho osudová chvíle. A tak je to se vším - když to na něj padne, je schopen celé minuty spekulovat nad tím, ke kterému stolu si vlastně sednout, protože co kdyby si sedl zrovna k tomu špatnému... jestli věřit osobě, se kterou má za deset minut schůzku, přestože je to jeho snoubenka, které zatím věřil celých sedm let, co se znají, ale co kdyby dnes zrovna něco... jestli vejít do dveří jako první, nebo až jako druhej... jestli...
Pikantní na tom všem je, že pokud je v dosahu někdo, s kým by Delrin svá dilemata mohl řešit kolektivně, pak to většinou dělá. Tím se tak stal velmi obáváným společníkem té menšiny pragmatičtějších lidí, kterou Delrinovy "kecy o hovadinách" vytáčí k nepříčetnosti, a naopak vyhledávaným zdrojem inspirace pro osoby holdující nekonečným rozpravám ala "o nesmrtelnosti brouka". A tak není neobvyklým úkazem spatřit Delrina s hloučkem deseti rozličných existencí kolem něj v debatě o tom, zda je (s Delrinovým dodatkem "zrovna teď") lepší pstruha jít od hlavy či od ocasu.




Jonathan Eldridge - Markus
Člověk

Znáte paladiny? Klasické dobré, hodné, oddané, morálně uvědomělé a spravedlivé paladiny? Tak to je právě Jonathan. Paladin ze světa v Základu a z řádu věřícím v dobro a možnost sebenápravy každého jedince...

Nebylo by to málo? Bylo...

Jednou z metod, jak tanar'ri plánují strategii pro Válku krve, je tzv. Shirka'llo'kova metoda. To se takhle sejde skupinka několika vyšších tanar'ri nad obrovským svitkem a každý na něj bez ladu a skladu začne čmárat písmena, čísla a všemožné znaky. Další ho začne trhat, jiný kousat a sám ani nevím, co všechno to zahrnuje. Pak se řekne "dost" a kdo první ve vzniklé změti dokáže najít smysluplné slovo, vyhrává... eee, tedy, má právo sežrat nejbližšího vrocka... ne, vlastně, jo - to nalezené slovo dá základ následující bitevní strategie. No, vlastně by se tu mělo uvést, že to není žádná metoda, ale Shirka'llo'k to tak s několika dalšími prostě jednou udělal a od té doby to ve skutečnosti už nikdo nikdy nedělal, ale to je vedlejší. Tím jedním slovem, které tenkrát vyšlo, bylo slovo PALADIN. Fiendi se na sebe otrávěně podívali, ale nakonec se jim ten nápad začal líbit... A tak je napadlo, že na svou stranu zlanaří nějakého klasického paladina a pošlou ho do nějaké bitvy ve Válce krve. Co se stane pak, to se uvidí. A jak se jim zalíbilo, tak udělali. Oblafnout nějakého paladina nebylo tak lehké, jak si mysleli, ale podařilo se to. Přesvědčená oběť plná ideálů, tedy Jonathan, se, aniž by o tom věděla, přidala na stranu tanar'ri a následně byla téměř doslovně vyklopena do jámy lvové.
Stačilo ani ne deset minut, aby k nepříčetnosti bylo dovedené celé Jonathanovo okolí i on sám. Nebýt shody okolností a přítomnosti několika archonů, zřejmě už by jeho kariéře dávno odzvonilo. Archoni ho zachránili a přenesli na Celestii. Tam si ještě dříve, než mu ta chyba byla uvědomněna "shora", Jonathan svoji chybu a selhání uvědomil sám, načež mu bylo odpuštěno. Z pozice provinilce však nechtěl těžit z přítomnosti na Celestii a rozhodl se přesunout pryč - do Sigilu. Bylo mu také doporučeno, aby se nevracel domů, dokud si neurovná myšlenky, neupevní svou dřívější víru a nerozebere to, co se stalo, protože jinak by to mohlo mít škodlivé účinky pro víru jeho dřívějších druhů.
A tak se tedy poflakuje v pro něj exotickém Sigilu, s vírou a ideály visícími na vlásku, na opravdu tenkém vlásku.





Lukas - Qualdezar
Člověk
Bezútěšný úklad (frakce)

Jaké to je, když se člověk o něco snaží a nevyjde to. Anebo to vyjde, ale člověk zjistí, že to nakonec stojí za starou bačkoru a snaha byla zbytečná. Různí lidé se pak zachovájí různě - někdo to zkouší zatvrzele znovu, jiný to už zkouší jinak jinak a další to vzdá úplně. A co by udělal Beútěšný? Ten by vlastně nezkoušel už ani poprvé. Vše je přece jasně řečené a potvrzené za zbytečné, ztracené a nesmyslné, proč se vůbec do něčeho pouštět?
Proč se hromadit za bohatstvím, když mi ho stejně někdo může ukrást. A když mi ho neukradne, stejně z něj budu mít jen zbytečné věci a plýtvání. Jakákoliv motivace a snaha zkrátka nemá smysl - jediné, co smysl má, je přemýšlet nad touto prázdnotou a sebou samým.

Jenže Lukas je trochu jiný... Je to Bezútěšný - "praktik"; on totiž čas od času "zkouší". Můžeme spekulovat, proč zkouší - zda proto, aby si v nějaké své naivitě vyvrátil své přesvědčení tom, že vážně nic smysl nemá, anebo aby si ho naopak potvrdil. On prostě občas chytne nějakou myšlenku, kterou by mnozí označili za naději či optimismus, a chvíli se jí drží. Brzy samozřejmě zjistí, že to vážně smysl nemá a že jen ztrácí čas, který by jinak mohl využít přemítáním nad smyslem sebe samotného, který jako jediný by snad existovat mohl.




Miles Pronalieman - Sosacek
Půlelf
Vnímavý (frakce)

S Milesem člověk nikdy není o hladu, protože ten i z vody dokáže udělat hody. Středobodem všeho je totiž pro tohohle paradoxně útlého chlapíka jídlo a pití, souhrně řečeno prostě chutě. Kdyby byla ta možnost, nejraději by byl zavřený v obrovské kuchyni, kterou by nazýval laboratoří, a tam dával dohromady možné i nemožné směsi pokrmů a nápojů různých chutí, vůní a konzistencí. Miles je schopen sníst a vypít zkrátka vše - neříkáme, že koštoval třeba kyselinu, ale i na to jistě jednou dojde - a tak si od svých známých vysloužil přezdívku "plechová huba" (která ho mimochodem velmi uráží, protože prý svým vyzněním znevažuje jeho oblíbený proces (skoro až obřad) degustace). Jenže problém je v tom, že taková možnost není - neexistuje kuchyň, která by uspokojila Milesovy požadavky na ingredience.

A tak se rozený gurmán a kulinářský estét vydává tam, kde se něco šustne o jídle a chuti - do Elysia za sýrovými hrozinkami, do Propasti ze feferonkovými lentilkami, do Arborey za sladkou solí... Všude je co hledat a pořád co najít a Miles to dobře ví - se svou brašnou na "úlovky" se tak poflakuje po všech možných sférách, aby si vytvořil dostatečné portfolio komponent do svých pokrmů, které sféry ještě nikdy neviděly. Ale jak bylo řečeno - zatím teprve dává dohromady svůj "kapitál", a tak zatím prorazila pouze jeho fialová čokoláda s (doslova) omamně sladkou chutí, která je hitem letošního léta u sigilské nejvyšší smetánky.




Ruk'tiz'la
Githzerai
Chameleón (sekta)

Chameleóni jsou velmi kontroverzní sekta Chaotiků, kterou mnozí pohrdají, ale ti chytřejší se jí obávají. Pravda o její moci je ve skutečnosti někde přesně mimo, než si každý myslí. Základní tezí, kterou její členové přijímají, je myšlenka, že nikdo není schopen pochopit vše - sféry, život, řád i chaos dohromady. Každý chápe maximálně jen to své, chápe maximálně rozpory v tom opozičním, ale už není s to plně pochopit protistranu. A takovéhle vědění je docela k ničemu. Proto Chameleóni zastávají tezi, že je třeba plně pochopit vše. Jednou jsou Chaotiky, posléze Osudoví, potom Nemilosrdní, do toho si střihnou trochu Jedinečných... A takhle skáčí sem a tam a snaží se pochopit to, čím zrovna jsou. Jenže... jenže snad žádný Chameleón už neporovnává. Jakmile se mu v kůži té a té frakce a názoru líbí, zapomíná na všechno předchozí s tím, že to byla blbost, pokud se mu to předchozí nelíbí, anebo zapomíná naopak na to stávající a vrací se tam, kde to bylo super. A tímto způsobem tedy skáče mezi frakcemi a názory, aniž by z toho ovšem vyvozoval jakékoliv názory.

Ortodoxní Chameleóni se o to nějak snaží, ale moc to zrovna nevychází, protože se vždy nechají pohltit tím, čím jsou, takže objektivita stále žádná. A pak je tu spontánní zbytek, který si to doslova užívá... Řekněte jim svůj názor a oni ho přijmou za svůj a budou jim žít a prosazovat ho... dokud se zase někde nedoslechnou něco jiného...

Takový je i Ruk'tiz'la... U něj je celá věc ještě pikantnější v tom, že patřil k Médiím chaosu - specifické kastě githzerai, která dokáže tvárnit chaos kdekoli a nejen na Limbu. Problém nastal nedávno, když coby Chameleón-Guvner přesvděčil ostatní githzeraie, aby vymodelovali nový dům - jenže onen dům měl přesně čtvercový půdorys, byl celý z jednoho druhu cihel a měl trvale definovaný vchod i okna. To se nikomu moc nelíbilo a sám dům během pár vteřin spadnul. Tu se Ruk'tiz'la rozčílil, protože prý tato svévolná demolice proběhla bez patřičného demoličního povolení a že to prý půjde oznámit Guvnerům do Sigilu. A taky šel... Ovšem než k nim došel, dostal se do debaty s jedním Nezávislým o tom, zda onen Nezávislý rozdává letáky schválené radou, aby totiž náhodou nešlo o klamavou reklamu. A jak tak mluvili, stal se Ruk'tiz'la Nezávislým a takového ho máme posledního...





Williem Platichor
Člověk
Harmonický (frakce)

"Harmoničtí mají vždycky pravdu" - to je známá pravda Harmonických a samozřejmě taky Williema. Už od útlého dětství byl svými rodiči striktně vychováván k řádu a životu v duševní, fyzické i názorové harmonii. Nejraději by viděl, aby vše ve sférách žilo v absolutní harmonii a pořádku, což by byl zlatý věk pro všechny. Ale jako každý správný Harmonický ví, že tohoto lze dosáhnout pouze za cenu obětí. Na to, aby sloužil coby Sigilská hlídka Harmonických, pochází z vysoké společenské vrstvy. To, aby byl pouze svobodným Harmonických, mu přijde jako hanobení pravidel, a tak je mu připsána oficiální role misionáře harmonie a řádu. Na každý rok dostane misi. Loni to byla stáž na Mechanu, letos je to mise snahy porozumět uvažování běžného sféraře, který nemá žádný cíl. A tak se Williem často zapojuje do různých skupinek a družinek, které jen tak nějak bloumají sem a tam a samy vlastně dobře nevědí proč...
...a tam právě Williem působí jako časovaná bomba. Nejprve, ve fázi jedna, "proti-řádu-řečící" móresy členů skupiny přechází. Ve fázi dbě už na ně poukazuje a své okolí poučuje o tom, jak by se *to mělo* a kde je pravda. Ve fázi třetí už svému okolí veškeré prohřešky proti řádu a celkové harmonii vytýká a dochází k prvním minoritním obviněním. A ve fázi čtvrté, tam už záleží na mnoha faktorech, jakou podobu tato fáze má... Za vše mluví asi to, že Williem má na sobě jednak mnoho jizev, ale druhak jeho statistika dodavatele materiálu do sigilské věznice také není nijak špatná.

Williem není zlý, ba naopak, založením je dobrý. Soustředí se však pouze a jen na svůj průzor řádu a harmonie. A nesnažte se mu vysvětlovat, že to je špatně - on sám ví, co je nejlepší a sám to takhle chce.




Mára Fokerout - Alnag
Člověk

Někteří ho nazývají "Brouk pytlík", prý podle nějaké známé základnické legendy - ten prý taky všechno věděl, všude byl a všechno znal. Ono to je nakonec i příznačné označení - Mára jednak skutečně pochází z nějakého hrdinského základnického světa a skutečně dělá, že všechno ví a zná. Aby to bylo jasné, raději to si to zopakujeme, on to skutečně (jenom) *dělá*. Kdejaký sigilský podnik by ho jistě rád zaměstnal za jeho pohotové improvizované fabulování.
Chystáte se do nějakého zapomenutého města na Šedé poušti? Tak to si pište, že v něm je jistě zavřenej sadistickej a obrovskej fiendí lord, kterýho tam Mára se svou družinou kdysi dávno zahnal. Dozvíte se také, že pekelníka lze zasáhnout pouze zbraní, které má na svém konci připevněn pramen vlasů plavovlasé panny a že samozřejmě Mára byl tím, kdo dal onu poslední ránu, kterou ho zapudil do zapomnění... Jenže pak do cíle na Šedé poušti (za neustálého průpovídkování Máry a snad i vážně míněných příprav a plánů, jak onoho fienda konfrontovat) dorazíte a tam samozřejmě žádnej zapuzenej fiendí lord, kterej by v tý situaci byl možná teď i požehnáním, protože místě něj tam skupinka dvaceti yugolothů, která vás za zvané zrovna hosty nepovažuje - a Márova kuráž rázem na bodu mrazu...
Jdete na draka, do pevnosti githyanki, do pátého patra Celestie, anebo hledat černokněžníky či recept, jak přežít na sféře ohně? Mára vede návod na všechno - jen je dobré vědět, že ne vždycky je dobré se na něj bezmezně spolehnout. Tenhle v jádru dobrotivý chlapík to ale nemyslí zle, on zkrátka jenom rád bývá středem pozornosti.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Portál do světa RPG - Sigil.cz


Obrázek
Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 7757
Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajo »

PLANESCAPE :eyecrazy: . Tak tohle bych si nenechal za žádnou cenu ujít (pokud by bylo ještě místo), i kdybych se tam měl doplazit po čtyřech a hra by byla to poslední, co ve svém životě udělám $P .. A myslím že nejsem sám.
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Planescape - ten shit - počítej se mnou na 80% ;)
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 7757
Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajo »

Dal bych vědět Quasitovi, aby chudák nedopadl, jak s tím Nobilisem, že si toho všimne, až bude plno.
Uživatelský avatar
Quasit
Vysloužilý démon
Příspěvky: 1452
Registrován: 28. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Praha, Vršovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Quasit »

Velmi šlechetné, díky. Já se taky přidám.
Systém bych upřednostňoval FATE, kterej je myslím pro rozmanitost Planescapu jak dělanej. Ale zkousnu i ADnD, když to nepůjde jinak. Window prosím nee.
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Já bych dal přednost Adnd než se učit další nový systém
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Quasit
Vysloužilý démon
Příspěvky: 1452
Registrován: 28. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Praha, Vršovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Quasit »

Dalcor píše:Já bych dal přednost Adnd než se učit další nový systém
To už budeš mít za sebou návštěvu v Brně a my tě pak doděláme FATEm $D
Uživatelský avatar
Alnag
Příspěvky: 3686
Registrován: 22. 10. 2001, 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alnag »

Já bych si taky rád zahrál. Upřímně ADnD není zrovna můj šálek kávy, rád bych zkusil FATE, které znám jen tak teoreticky, že to až bolí a v každém případě se nevyhýbám ani Window $P
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!

Tohle byl kdysi taky můj domov. R.I.P.
Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 7757
Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajo »

Jo co se systémů týče, nevím asi je mi to jedno: ADnD (pro hovoří nostalgie, už dlouho jsem v něm nehrálů a Planscape je na něj optimalizovaný, feeling :) ), FATE (velká volnost hráčů, vhodnost pro Planescape, mám ho rád), Window (znám jen teoreticky :( , ale nebráním se novému pozávání).
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markus »

Huuuu... já chci taky! $D
Co se systému týče, ADnD se nebráním, ale po zkušenostech z minula upřednostňuju FATE. K tomu Planescapu se tak pěkně hodí. Navíc můžeme zkonvertovat dalcora :wink:

Téma přesunuto do Soukromých her.
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Toho bohdá nebude, aby Dalcor na DnD zanevřel!

Nevím proč mě chcete konvertovat. Já sjem spokojenej kde jsem ;)
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Uživatelský avatar
Alnag
Příspěvky: 3686
Registrován: 22. 10. 2001, 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alnag »

Markus: Já to tušil! $P Teď jsi prozradil to vaše ďábelský spiknutí s cílem získávat dušičky pro indie hry. RPG policie. Seš odhalenej a zatčenej kámo... )
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!

Tohle byl kdysi taky můj domov. R.I.P.
Uživatelský avatar
sirien
Enfant terrible
Příspěvky: 8896
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sirien »

Taky, jestli je ještě místo!! Preferuju FATE a Window, ale s DnD... pro one-shoty je vcelku jedno, podle čeho se hraje :))
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Uživatelský avatar
Dalcor
Vévoda z Knightlundu
Příspěvky: 4971
Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
Bydliště: Černá skála a Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Stejně jste od pravé víry odkloněni vy, heretici!
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Zamčeno

Zpět na „Archiv akcí a soukromých her“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů