[Hra] Tuk-Enekovy hry
[Hra] Tuk-Enekovy hry
SHADOWRUN
VÝVOJ SVÌTA
Svět Shadowrunu je planeta Země, ale k tomu jak známe náš svět dnes má možná ještě dále než World of Darkness.
Vítejte v Šestém světě, v Probuzeném světě, na Zemi v roce 2056, čtyřicet pět let po návratu magie.
Ale od začátku.
Svět Shadowrunu začal vznikat někdy na začátku devadesátých let minulého století, kdy nadnárodní korporace pomalu začaly přebírat moc od vlád. Tento proces postupně gradoval, čím více moci corpy měly, tím více si ji dokázaly dále uzurpovat, zvláště vezmeme-li v úvahu docházející surovinové zdroje a politické krize. Lidé se pomalu stávaly spíše majetkem corpů než svobodnými bytostmi.
Věda, nyní kontrolovaná korporacemi, bez svázanosti hloupou etikou či bezpečností, se vrhla prudce vpřed, byly vyvynuty kybernetické implantáty umožňující být rychlejší, silnější, vidět v noci, nahrávat si data rovnou do hlavy... připojit se k počítačům pouhými myšlenkami. Ztráta ruky přestala být problémem - ruka, či libovolný jiný orgán vyjma mozku, se prostě doklonuje.
Největší změna ale nastala v roce 2011, kdy se na svět navrátila magie, a s sebou přinesla chaos jaký zde ještě nebyl. Z lidí se odštěpily metalidé - elfové, trpaslíci, orkové a trollové, na Zemi se vrátily draci, jednorožci a jiné bytosti bájí a legend. Lidé kdysi považovaní za neškodné podivíny věřící v nesmysly vás najednou dokázaly zabít pohledem.
Svět prošel i mnoha krizemi - několik světových epidemií VITAS si vyžádalo stamiliony obětí, zhroucení internetu uvyvolalo finanční katastrofu nevídaných rozměrů. Tradiční mocnosti (USA, Rusko...) byly zdevastovány a roztrhány přírodními národy a metalidmi deroucími se o své místo na Zemi, a tak se dnes Severní Amerika skládá z mnoha nezávyslích států, ať již těch, které zbyly z původních USA nebo Kanady, nebo ze států indiánů či elfů. Rusko se rozpadlo podobně jako USA, předtím ale stihlo rozpoutat tzv. Euroválky.
SVÌT DNEŠKA
Jak tedy vypadá svět dnes? Pro normálního člověka cize. Běžní lidé se v něm neorientují, někteří z nich se stále nesmířili s existencí magie, ti ostatní ji nechápou o nic víc než quantovou fyziku. Moderní věda je velmi daleko, klonuje jakoukoliv část těla, nemá problémy s cestami do vesmíru a k přpojení na počítač myšlenkami stačí jen příruční cyberdeck a spojovací kabel.
Svět ovládají korporace, naprosto bezohledně se deroucí za svým cílem, napůl legálně, napůl ilegálně. Lidé se musí řídit dvěma zcela rovnocennými zákoníky - státním, a zákoníkem své korporace. Vlády ztratily svou moc, přesto se stále derou o svůj podíl moci, nebo alespoň peněz z ní plynoucí. Většina lidí žije v iluzorním světě dokonalosti, vytvořeném jejich korporací, zbytek, který tuto iluzi odmítl, nebo z ní byl násilím vyvržen, živoří v blátě na okraji společnosti. Mafie, Yakuza a ostatní obdobné spolky jsou běžnou součástí pouličního života. Výbornou představu poskytne film Johny Memoric, nebo i Total Recall.
Někteří lidé ale odmítli svět korporací a jejich zákonů, ale zároveň byli dostatečně schopní, aby nebyli zadupáni do bláta okolo. Tito jedinci mají rozličné a obvykle velmi působivé osudy, ale mnoho z nich se stává shadowrunery, elitou mezi zločinci, přežívajícími na vlně adrenalinu na hraně mezi životem a smrtí, na ulici uprostřed stínů vržených korporacemi. Shadowruneři jsou lidé bez oficiální identity, kteří se nechávají najímat korporacemi na špinavou práci, se kterou si corpy nechtějí ušpinit ruce, ale stejně tak se často zaplétají i s mafiemi nebo vládami.
RASY
Nebudu tu blbnout s různými vychytávkami, které v SR často praktikujeme, jako jsou vlkodlaci, upíři či jiné existence, raději zůstaneme u základní pětičlenné sady
Lidé - homo sapiens sapiens - Co dodat, že? Tvoří asi tak 60% současné populace. Alespoň podle základního nastavení, dá se upravit, ale zůstanem u 60.
Elfové - homo sapiens nobilis - v průměru 1,9m vysocí, stejně těžcí jako lidé, hbití a charismatičtí, vegetariáni. Délka života neznámá, ale dle DNA velmi dlouhá. Elfem se člověk musí narodit, čistě lidským párům se teď, přes 40 let po Probuzení, už moc nerodí, ale takhle kdysi přišli na svět. Ukradli půlku VB a celé Irsko, kde zřídili Tir na n´Og, přírodní takový druidský tradicionalistický stát, a půlku Z pobřeží S Ameriky, kde zřídili moderně feudální absolutistické velkoknížectví Tir Teirngire. Ze všech metaras jsou asi nejčastějším terčem rasismu. Oblíbená nadávka pampeliškožrouti . S vyjímkou vlasů slabé tělesné ochlupení. Mají přirozené noční vidění.
Trpaslíci - homo sapiens pumilionis - mají snad 1,2 metru a 54kg, jsou houževnatí, jak fyzicky tak psychicky, délka života neznámá, ale dle DNA přes sto let. Trpaslice nemají vous, ale trpaslíci obecně mají silné tělesné ochlupení. Ohledně jejich zrodu platí totéž co u elfů. Mají přirozenou termovizi. Z metaras trpí rasismem asi nejméně (blbými vtípky po hospodách nejvíce)
Orkové - homo sapiens robustus - 1,9m vysocí, 95kg, silná postava, dožívají se asi 40ti let. Orkové se buď rodí, v tom případě platí totéž co u elfů, ale vznikají též tzv. goblinizací, přeměnou homo sapiens sapiens na h s robustus. Tato proměna je obvykle bolestivá a zanechává psychické následky. Mají silnější ochlupení na hlavě než lidé, a obvykle nemají takové intelektuální nadání. Mají noční vidění podobné elfímu.
Trollové - homo sapiens ingentis jsou stejně jako robustus výsledkem zrodu nebo goblinizace, dožívají se asi 50 let, měří okolo 2,8m a váží kolem 225Kg. Intelektuálně jsou na tom nejhůř ze všech, i když jsou vyjímky. Dokáží vidět teplo jako trpaslíci.
U všech metaras platí, že se chovají vzásadě jako lidé - hlavně protože se narodili do původně lidského světa a byli vychováni buď lidmi, nebo rodiči vychovanými lidmi.
ARCHETYPY A POSTAVY
SR je skill systém, můžete si vymyslet kombinaci schopností, jaká vás napadne, nic se nevylučuje s ničím. Pouze technologie a magie se nemají moc v lásce - čím více zprasíte své tělo implantáty, tím hůže se vám bude čarovat, pokud budete jedni z kouzelných.
Zde je pár ukázek jakýchsi základních archetypů, které lze na ulici potkat:
deckeři: počítačiví magoři, připojují se přímo myšlenkami za pomoci decku (cyberdeck - deckeři). Pokud by o měl někdo zájem o deckera, upozorňuji že se bude hrát zjednodušený a sesekaný systém, ten originální je ve skupině nehratelný.
rigger: Něco jako decker, ale místo do compů se připojuje do aut a vtulníků a sond. Nikdo nedokáže ovládat auto tak jako oni, zároveň korigovat pohyby několika bezpilotních sond... atd. Obvykle se umí i trochu rvát a střílet, ale ne všichni...
pouliční samuraj: obecné označení pouličního fightera, obvykle nadopovaného implantáty jak jen to bylo možné, ovládajícího zbraně, nějaké to bojové umění...
ex-korporační "zaměstnanec": další třída fightera. Tentokrát nikoliv pouliční rváč, ale bývalý zabiják od korporace, co s tim seknul (nebo byl vyhozen). Může jít o klasického bouchače nebo o ex-člena elitní jednotky. Pouliční samuraj obvykle ovládá víc bojových skillů, ale zaměstnanec se vyzná na trochu "vyšší" úrovni.
The face (Vyjednavač? Smlouvač?): Taková pouliční držka, kdekoho zná, umí mluvit, vyzná se v lidech, ví koho se zeptat. Může jít o grázlíka s obratnym jazykem nebo o vyrovnaného pocker-face pouličního diplomata.
Šaman: magik praktikující cestu šamanismu. "my jsme na rozdíl od nich ti co nekecají, ale jednají". Šamani následují jistý totem, Idol, může jít o zvíře, boha, ideu (chaos...).
Mág: magik praktikující hermetismus. "my jsme ti, kteří narozdíl od těch bláznů vědí, co vlastně dělají". Hermetická magie je magie jdoucí ve jménu vědy.
Fyzický adept: kouzelný, co magii nepoužívá ke kouzlení, ale k boostování svého těla. Obecně se dá říct, že za pomoci magie dokáže totéž, co jiní pomocí implantátů, ale i víc (být rychlejší, doskočit dál, zabíjet dotykem...)
Zlodějíček: chmaták, co se vyzná v kradení, ve vkrádání se někam, bezpečnostních systrémech...
Můžete si v zásadě nakombinovat co uznáte za vhodné (tedy ti, kteří se přihlásí předem a řeknou si o postavu na míru ), ale pamatujte že existují omezení ohledně schopností postav - aneb jak kdysi někdo napsal ke své postavě na netu - hledáte-li mága, co neumí čarovat, a deckera, co neumí deckovat, jste na správné adrese.
Co se týče magie - je hodně silná, stejěn silná jako moderní technologie. zatimco samuraj vás v okamžiku sejme automatickou dávkou z hacklera, kouzelnej vás stejně rychle svede odrovnat manovym bleskem. Kam kouzelnej hodí fireball, hodí někdo jinej granát. SR je dost nebezpečnej svět, a první, co na něm překvapí lidi co předtím hráli jen DrD je to, že jsou mrtví a ani nevědí jak. lepší je se krejt než střílet za každou cenu
Shadowrun je militantní svět, ale zároveň svět policejní. řekněte orkovi v baru, že je opice, a když nebudete mít štěstí, tak ze dveří vyhoděj vaší mrtvolu a nikoho to nebude zajímat. Neste na ulici automatickou pušku jen tak přes rameno a ste zatčený (resp. mrtvý, protože kdo by se staral o někoho, kdo oficiálně neexistuje)
Postavy v SR na začátku nejsou žádný mega experti, jimž by nebylo rovno, ale nejsou to ani nějaký loseři jako DnD 1th level - jsou to zkušení jedinci, někteří mezi nimi by se dali označit za specialisty v oboru. Jsou elitou zločinného světa.
Jedna důležitá věc ohledně morálky - postavy JSOU ZLOČINCI a jsou schopné zabít a většina z nich i zavraždit, ty ostatní jsou schopné alespoň být u toho, je sice možné hrát vyjímky, ale co se tohoto one-shotu týče tak ne. To ale není totéž jako být zcela amorální! Postavy stále mohou mít a v 98% případů mají své hranice - obchod s lidmi, dětmi, orgány, mučení atd. To že jsou schopné zabít také neznamená, že by se jim to líbilo, nebo že by se tomu třeba úmyslně nevyhybaly, znamená to jen, že to dokáží a už minimálně několikrát udělaly.
VÝVOJ SVÌTA
Svět Shadowrunu je planeta Země, ale k tomu jak známe náš svět dnes má možná ještě dále než World of Darkness.
Vítejte v Šestém světě, v Probuzeném světě, na Zemi v roce 2056, čtyřicet pět let po návratu magie.
Ale od začátku.
Svět Shadowrunu začal vznikat někdy na začátku devadesátých let minulého století, kdy nadnárodní korporace pomalu začaly přebírat moc od vlád. Tento proces postupně gradoval, čím více moci corpy měly, tím více si ji dokázaly dále uzurpovat, zvláště vezmeme-li v úvahu docházející surovinové zdroje a politické krize. Lidé se pomalu stávaly spíše majetkem corpů než svobodnými bytostmi.
Věda, nyní kontrolovaná korporacemi, bez svázanosti hloupou etikou či bezpečností, se vrhla prudce vpřed, byly vyvynuty kybernetické implantáty umožňující být rychlejší, silnější, vidět v noci, nahrávat si data rovnou do hlavy... připojit se k počítačům pouhými myšlenkami. Ztráta ruky přestala být problémem - ruka, či libovolný jiný orgán vyjma mozku, se prostě doklonuje.
Největší změna ale nastala v roce 2011, kdy se na svět navrátila magie, a s sebou přinesla chaos jaký zde ještě nebyl. Z lidí se odštěpily metalidé - elfové, trpaslíci, orkové a trollové, na Zemi se vrátily draci, jednorožci a jiné bytosti bájí a legend. Lidé kdysi považovaní za neškodné podivíny věřící v nesmysly vás najednou dokázaly zabít pohledem.
Svět prošel i mnoha krizemi - několik světových epidemií VITAS si vyžádalo stamiliony obětí, zhroucení internetu uvyvolalo finanční katastrofu nevídaných rozměrů. Tradiční mocnosti (USA, Rusko...) byly zdevastovány a roztrhány přírodními národy a metalidmi deroucími se o své místo na Zemi, a tak se dnes Severní Amerika skládá z mnoha nezávyslích států, ať již těch, které zbyly z původních USA nebo Kanady, nebo ze států indiánů či elfů. Rusko se rozpadlo podobně jako USA, předtím ale stihlo rozpoutat tzv. Euroválky.
SVÌT DNEŠKA
Jak tedy vypadá svět dnes? Pro normálního člověka cize. Běžní lidé se v něm neorientují, někteří z nich se stále nesmířili s existencí magie, ti ostatní ji nechápou o nic víc než quantovou fyziku. Moderní věda je velmi daleko, klonuje jakoukoliv část těla, nemá problémy s cestami do vesmíru a k přpojení na počítač myšlenkami stačí jen příruční cyberdeck a spojovací kabel.
Svět ovládají korporace, naprosto bezohledně se deroucí za svým cílem, napůl legálně, napůl ilegálně. Lidé se musí řídit dvěma zcela rovnocennými zákoníky - státním, a zákoníkem své korporace. Vlády ztratily svou moc, přesto se stále derou o svůj podíl moci, nebo alespoň peněz z ní plynoucí. Většina lidí žije v iluzorním světě dokonalosti, vytvořeném jejich korporací, zbytek, který tuto iluzi odmítl, nebo z ní byl násilím vyvržen, živoří v blátě na okraji společnosti. Mafie, Yakuza a ostatní obdobné spolky jsou běžnou součástí pouličního života. Výbornou představu poskytne film Johny Memoric, nebo i Total Recall.
Někteří lidé ale odmítli svět korporací a jejich zákonů, ale zároveň byli dostatečně schopní, aby nebyli zadupáni do bláta okolo. Tito jedinci mají rozličné a obvykle velmi působivé osudy, ale mnoho z nich se stává shadowrunery, elitou mezi zločinci, přežívajícími na vlně adrenalinu na hraně mezi životem a smrtí, na ulici uprostřed stínů vržených korporacemi. Shadowruneři jsou lidé bez oficiální identity, kteří se nechávají najímat korporacemi na špinavou práci, se kterou si corpy nechtějí ušpinit ruce, ale stejně tak se často zaplétají i s mafiemi nebo vládami.
RASY
Nebudu tu blbnout s různými vychytávkami, které v SR často praktikujeme, jako jsou vlkodlaci, upíři či jiné existence, raději zůstaneme u základní pětičlenné sady
Lidé - homo sapiens sapiens - Co dodat, že? Tvoří asi tak 60% současné populace. Alespoň podle základního nastavení, dá se upravit, ale zůstanem u 60.
Elfové - homo sapiens nobilis - v průměru 1,9m vysocí, stejně těžcí jako lidé, hbití a charismatičtí, vegetariáni. Délka života neznámá, ale dle DNA velmi dlouhá. Elfem se člověk musí narodit, čistě lidským párům se teď, přes 40 let po Probuzení, už moc nerodí, ale takhle kdysi přišli na svět. Ukradli půlku VB a celé Irsko, kde zřídili Tir na n´Og, přírodní takový druidský tradicionalistický stát, a půlku Z pobřeží S Ameriky, kde zřídili moderně feudální absolutistické velkoknížectví Tir Teirngire. Ze všech metaras jsou asi nejčastějším terčem rasismu. Oblíbená nadávka pampeliškožrouti . S vyjímkou vlasů slabé tělesné ochlupení. Mají přirozené noční vidění.
Trpaslíci - homo sapiens pumilionis - mají snad 1,2 metru a 54kg, jsou houževnatí, jak fyzicky tak psychicky, délka života neznámá, ale dle DNA přes sto let. Trpaslice nemají vous, ale trpaslíci obecně mají silné tělesné ochlupení. Ohledně jejich zrodu platí totéž co u elfů. Mají přirozenou termovizi. Z metaras trpí rasismem asi nejméně (blbými vtípky po hospodách nejvíce)
Orkové - homo sapiens robustus - 1,9m vysocí, 95kg, silná postava, dožívají se asi 40ti let. Orkové se buď rodí, v tom případě platí totéž co u elfů, ale vznikají též tzv. goblinizací, přeměnou homo sapiens sapiens na h s robustus. Tato proměna je obvykle bolestivá a zanechává psychické následky. Mají silnější ochlupení na hlavě než lidé, a obvykle nemají takové intelektuální nadání. Mají noční vidění podobné elfímu.
Trollové - homo sapiens ingentis jsou stejně jako robustus výsledkem zrodu nebo goblinizace, dožívají se asi 50 let, měří okolo 2,8m a váží kolem 225Kg. Intelektuálně jsou na tom nejhůř ze všech, i když jsou vyjímky. Dokáží vidět teplo jako trpaslíci.
U všech metaras platí, že se chovají vzásadě jako lidé - hlavně protože se narodili do původně lidského světa a byli vychováni buď lidmi, nebo rodiči vychovanými lidmi.
ARCHETYPY A POSTAVY
SR je skill systém, můžete si vymyslet kombinaci schopností, jaká vás napadne, nic se nevylučuje s ničím. Pouze technologie a magie se nemají moc v lásce - čím více zprasíte své tělo implantáty, tím hůže se vám bude čarovat, pokud budete jedni z kouzelných.
Zde je pár ukázek jakýchsi základních archetypů, které lze na ulici potkat:
deckeři: počítačiví magoři, připojují se přímo myšlenkami za pomoci decku (cyberdeck - deckeři). Pokud by o měl někdo zájem o deckera, upozorňuji že se bude hrát zjednodušený a sesekaný systém, ten originální je ve skupině nehratelný.
rigger: Něco jako decker, ale místo do compů se připojuje do aut a vtulníků a sond. Nikdo nedokáže ovládat auto tak jako oni, zároveň korigovat pohyby několika bezpilotních sond... atd. Obvykle se umí i trochu rvát a střílet, ale ne všichni...
pouliční samuraj: obecné označení pouličního fightera, obvykle nadopovaného implantáty jak jen to bylo možné, ovládajícího zbraně, nějaké to bojové umění...
ex-korporační "zaměstnanec": další třída fightera. Tentokrát nikoliv pouliční rváč, ale bývalý zabiják od korporace, co s tim seknul (nebo byl vyhozen). Může jít o klasického bouchače nebo o ex-člena elitní jednotky. Pouliční samuraj obvykle ovládá víc bojových skillů, ale zaměstnanec se vyzná na trochu "vyšší" úrovni.
The face (Vyjednavač? Smlouvač?): Taková pouliční držka, kdekoho zná, umí mluvit, vyzná se v lidech, ví koho se zeptat. Může jít o grázlíka s obratnym jazykem nebo o vyrovnaného pocker-face pouličního diplomata.
Šaman: magik praktikující cestu šamanismu. "my jsme na rozdíl od nich ti co nekecají, ale jednají". Šamani následují jistý totem, Idol, může jít o zvíře, boha, ideu (chaos...).
Mág: magik praktikující hermetismus. "my jsme ti, kteří narozdíl od těch bláznů vědí, co vlastně dělají". Hermetická magie je magie jdoucí ve jménu vědy.
Fyzický adept: kouzelný, co magii nepoužívá ke kouzlení, ale k boostování svého těla. Obecně se dá říct, že za pomoci magie dokáže totéž, co jiní pomocí implantátů, ale i víc (být rychlejší, doskočit dál, zabíjet dotykem...)
Zlodějíček: chmaták, co se vyzná v kradení, ve vkrádání se někam, bezpečnostních systrémech...
Můžete si v zásadě nakombinovat co uznáte za vhodné (tedy ti, kteří se přihlásí předem a řeknou si o postavu na míru ), ale pamatujte že existují omezení ohledně schopností postav - aneb jak kdysi někdo napsal ke své postavě na netu - hledáte-li mága, co neumí čarovat, a deckera, co neumí deckovat, jste na správné adrese.
Co se týče magie - je hodně silná, stejěn silná jako moderní technologie. zatimco samuraj vás v okamžiku sejme automatickou dávkou z hacklera, kouzelnej vás stejně rychle svede odrovnat manovym bleskem. Kam kouzelnej hodí fireball, hodí někdo jinej granát. SR je dost nebezpečnej svět, a první, co na něm překvapí lidi co předtím hráli jen DrD je to, že jsou mrtví a ani nevědí jak. lepší je se krejt než střílet za každou cenu
Shadowrun je militantní svět, ale zároveň svět policejní. řekněte orkovi v baru, že je opice, a když nebudete mít štěstí, tak ze dveří vyhoděj vaší mrtvolu a nikoho to nebude zajímat. Neste na ulici automatickou pušku jen tak přes rameno a ste zatčený (resp. mrtvý, protože kdo by se staral o někoho, kdo oficiálně neexistuje)
Postavy v SR na začátku nejsou žádný mega experti, jimž by nebylo rovno, ale nejsou to ani nějaký loseři jako DnD 1th level - jsou to zkušení jedinci, někteří mezi nimi by se dali označit za specialisty v oboru. Jsou elitou zločinného světa.
Jedna důležitá věc ohledně morálky - postavy JSOU ZLOČINCI a jsou schopné zabít a většina z nich i zavraždit, ty ostatní jsou schopné alespoň být u toho, je sice možné hrát vyjímky, ale co se tohoto one-shotu týče tak ne. To ale není totéž jako být zcela amorální! Postavy stále mohou mít a v 98% případů mají své hranice - obchod s lidmi, dětmi, orgány, mučení atd. To že jsou schopné zabít také neznamená, že by se jim to líbilo, nebo že by se tomu třeba úmyslně nevyhybaly, znamená to jen, že to dokáží a už minimálně několikrát udělaly.
Naposledy upravil(a) sirien dne 22. 8. 2006, 22:52, celkem upraveno 1 x.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Asi takhle:
Na Slezinu přijede asi 30 lidí. Máme 5 herních bloků. Pokud budu počítat s pěti lidmi (4+1), znamená to, že v jednom bloku musí běžet 6 her, aby si všichni zahráli. Budu střídmý a protože nebudou všichni chtít hrát neustále, budu počítat s tím, že potřebujeme 4 hry na jeden blok...
... takže celkem potřebujeme aspoň 20 her
A řeknu ti totéž, co jsem řekl Sosáčkovi. Neboj se, že bys nenašel zájemce. Tady před fórum se ti možná nikdo nenahlásí, ale na místě lidi seženeš jedna báseň.
Proboha, vždyť tam bude 30 RPGčkářů nažhavených na hru! Jestli budeš mít připravenou hru, tak tě samým zájmem zadupou do země!
Na Slezinu přijede asi 30 lidí. Máme 5 herních bloků. Pokud budu počítat s pěti lidmi (4+1), znamená to, že v jednom bloku musí běžet 6 her, aby si všichni zahráli. Budu střídmý a protože nebudou všichni chtít hrát neustále, budu počítat s tím, že potřebujeme 4 hry na jeden blok...
... takže celkem potřebujeme aspoň 20 her
A řeknu ti totéž, co jsem řekl Sosáčkovi. Neboj se, že bys nenašel zájemce. Tady před fórum se ti možná nikdo nenahlásí, ale na místě lidi seženeš jedna báseň.
Proboha, vždyť tam bude 30 RPGčkářů nažhavených na hru! Jestli budeš mít připravenou hru, tak tě samým zájmem zadupou do země!
Super... ale to člověk neví, jak to bude s postavama
No nic, kdo se mi nahlásí předem má přednostní výběr
Ještě nějaký vymyslim, tak dvě nebo tři, taky bych si chtěl zahrát, že jo...
No nic, kdo se mi nahlásí předem má přednostní výběr
Ještě nějaký vymyslim, tak dvě nebo tři, taky bych si chtěl zahrát, že jo...
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
No tak ok, Shadowrun... ne že by sem po SR toužil (jsem ho dost nahranej) ale vzhledem k tomu že čekám, že ho víc lidí bude chtít zkusit a vzhledem k tomu, že mám pro one-shot opravdu hezký příběh... no dobrá, prostě se nedokážu udržet si ten příběh neodehrát s někým, kdo není nováček a ocení ho se vším všudy
Postavy budou předpřipravené, i když jsem původně nechal hráče si vytvořit vlastní, znovu se mi s tím nechce matlat. Dalcor mi na Engel docela hezky předvedl jak má OG sheet postavy vypadat, takže se můžete těšit...
Jdu si to zapsat do her na Fórconu.
Btw - tohle je můj dvoutisící dvoustý dvacátý druhý příspěvek!!!! 2222! Jupíííííííííííííííííííííí (Alnagu, doženu Tě )
Postavy budou předpřipravené, i když jsem původně nechal hráče si vytvořit vlastní, znovu se mi s tím nechce matlat. Dalcor mi na Engel docela hezky předvedl jak má OG sheet postavy vypadat, takže se můžete těšit...
Jdu si to zapsat do her na Fórconu.
Btw - tohle je můj dvoutisící dvoustý dvacátý druhý příspěvek!!!! 2222! Jupíííííííííííííííííííííí (Alnagu, doženu Tě )
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
K čertu k čertu k čertu k čertu k čertu k čertu k čertu k čertu k čertu k čertu k čertu k čertu k čertu k čertu k čertu k čertu k čertu k čertu
Nevim jestli pojedu. Teď jsem zjistil, že se Fórcon kříží s Avalconem Speciál, na kterej jezdim tradičně už několik let...
Nevim jestli pojedu. Teď jsem zjistil, že se Fórcon kříží s Avalconem Speciál, na kterej jezdim tradičně už několik let...
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- Igraine
- Příspěvky: 456
- Registrován: 24. 5. 2006, 15:52
- Bydliště: České Budějovice, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Shadowrun jsem ještě nezkoušela, dnes jsem náhodou zakopla u Martina o příručku... zajímavé obrázky . Takže jestli pojedeš Tuk-Eneku, přidám se. Tím bych tě ráda požádala, abys případně předpřipravil alespoň jednu ženskou postavu, crossgender fakt nemusim
Když někdo mluví o Sathel, jsem to taky já
Proč ta změna vysvětluji v profilu.
Návod k použití v českém jazyce: Igraine se neskloňuje. Nijak
Proč ta změna vysvětluji v profilu.
Návod k použití v českém jazyce: Igraine se neskloňuje. Nijak
No tak teda jako když i Sathel jako... no tak bych teda jako dobře jako oželel Avalcon
uuuuuáááááááááááááááááááááááááhehehehehhuhuhe :>:o/ :>:o/ :>:o/ :>:o/
To sem si nezasloužil . Od doby co jezdim na cony každej rok na Speciálu a teď mi to nevyšlo
Mi SERE.
Jenže stejně tak by mě sralo nejet na Slezinu (už jste dohodli název?).
__________________________________________________________
No ok, Shadwrun, sem hodim pak nějakej zkrácenej výtah světa a lidí co budou chtít hrát a zamluvěj si to předem bych se zeptal o co by měli zájem...
Zatim teda počítám s Fritzsem a Sathel. Jinak zvládnu vést max tak sedm lidí, možná osm, ale zase aby jste tam měli pro sebe nějakej rozumnej show-time... tak řekněme pět, limitně šest?
uuuuuáááááááááááááááááááááááááhehehehehhuhuhe :>:o/ :>:o/ :>:o/ :>:o/
To sem si nezasloužil . Od doby co jezdim na cony každej rok na Speciálu a teď mi to nevyšlo
Mi SERE.
Jenže stejně tak by mě sralo nejet na Slezinu (už jste dohodli název?).
__________________________________________________________
No ok, Shadwrun, sem hodim pak nějakej zkrácenej výtah světa a lidí co budou chtít hrát a zamluvěj si to předem bych se zeptal o co by měli zájem...
Zatim teda počítám s Fritzsem a Sathel. Jinak zvládnu vést max tak sedm lidí, možná osm, ale zase aby jste tam měli pro sebe nějakej rozumnej show-time... tak řekněme pět, limitně šest?
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
ok, tady v prvním příspěvku máte nějakej úvod do světa.
Upozorňuju! Já znám svět a setting SR velmi dobře, což vyvolává ten problém, že nejsem schopen sám posoudit, jak dobře a pochopitelně jsem tento úvod napsal! V případě jakékoliv nejasnosti se ptejte!
Samozřejmě, tento úvod do světa tak nějak zopakuji i před hrou samotnou, ale ti, kteří už teď mají zájem (Sathel, Fritzs), si alespoň mohou říct, jaké budou chtít postavy.
Upozorňuju! Já znám svět a setting SR velmi dobře, což vyvolává ten problém, že nejsem schopen sám posoudit, jak dobře a pochopitelně jsem tento úvod napsal! V případě jakékoliv nejasnosti se ptejte!
Samozřejmě, tento úvod do světa tak nějak zopakuji i před hrou samotnou, ale ti, kteří už teď mají zájem (Sathel, Fritzs), si alespoň mohou říct, jaké budou chtít postavy.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7757
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Podobně jak jsem psal u Dalcora, rád bych hrál, ale nevím jak budu mít rozložené vlastní hry.
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Tak si kdyžtak řekni co bys rád hrál a ta postava tam na Tebe bude čekat, jestli jí budeš chtít
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů