Arcane Age Forgotten Realms - Korunní války
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jak znáte Dalcor tak si nezabojujete - to asi znáš jiného Dalcora
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Ad Monk, sem slepej jak belodher co ztratil kontaktní čočky...
trochu sem to překopal, Socerera sem zruchal, udelal trochu změnu, přihodil itemy za 170 000 plus zbraň za megamoc,... a nějak sem to asi přehnal...
když dám kritikáč, násobí se i Sneak attack?
trochu sem to překopal, Socerera sem zruchal, udelal trochu změnu, přihodil itemy za 170 000 plus zbraň za megamoc,... a nějak sem to asi přehnal...
když dám kritikáč, násobí se i Sneak attack?
We are the the dragons, your magical and other valuables will be added to our hoard and you will be eaten .... or incinerated.
Resistance id Futile.
Resistance id Futile.
Hm, no ono to bylo myšlené ne jako konstatování toho, čím trávíme/netrávíme valnou většinu času při sebrance a tak, ale spíš na ten myšlenkový proces, který už vidím před očima:Dalcor píše:Jak znáte Dalcor tak si nezabojujete - to asi znáš jiného Dalcora
Dalcor: Tak mi všichni pošlete statbloky, ať to mám před očima... (pro sebe): Hele... tohle je bojovník... bojový půldémon... bojový čaroděj...další bojovník... co bychom jim tak... už to mám! Uděláme diplomatické dobrodružství (evil grin)
... diplomatické dobrodružství k jedenáctníkům...Dodo píše: Hm, no ono to bylo myšlené ne jako konstatování toho, čím trávíme/netrávíme valnou většinu času při sebrance a tak, ale spíš na ten myšlenkový proces, který už vidím před očima:
Dalcor: Tak mi všichni pošlete statbloky, ať to mám před očima... (pro sebe): Hele... tohle je bojovník... bojový půldémon... bojový čaroděj...další bojovník... co bychom jim tak... už to mám! Uděláme diplomatické dobrodružství (evil grin)
If your character sheet is longer than the Player's hadbook...
... you might be a muchkin.
We are the the dragons, your magical and other valuables will be added to our hoard and you will be eaten .... or incinerated.
Resistance id Futile.
Resistance id Futile.
- Drizzt
- Series Freak
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 8. 7. 2002, 08:44
- Bydliště: Somewhere around...
- Kontaktovat uživatele:
Tak, pevně doufám, že tato postava bude už v pořádku...
Tarlyn Pharm; Elf - Dhearow Rog6/Ftr5/Sor4: CR 15; ECL 15; Size M; HD 4d6+4 + 5d10+5 + 4d4+4 + 2d6+2; hp 69; Init +8; Spd 30 ft; AC 22, touch 16, FF 18; BAB +11/+6/+1; Grapple +13; Atk: +13/+8/+3 melee (1d3 + 2, Unarmed), +19/+14/+9 ranged (1d8 + 6/crit x3, Longbow, mighty (+2 Str) composite +3 (Unholy)), +14/+9/+4 melee (1d6 + 3/crit 18-20, Rapier +1), +14/+9/+4 melee (1d4 + 2/crit 18-20, Kukri MW); SQ Low-light Vision, +2 to saves vs enchantment, immune to sleep effects; AL NE; SV Fort +8, Ref +11, Will +7; Str 14, Dex 18, Con 12, Int 14, Wis 10, Cha 16.
Languages spoken: Common, Elven and Abyssal
Skills and Feats: Balance +9, Bluff +7, Climb +19, Concentration +7, Craft (Trapmaking) +5, Disable Device +4, Escape Artist +5, Handle Animal +5, Hide +27, Sleight of Hand +6, Intimidate +6, Jump +9, Knowledge (Arcana) +7, Listen +9, Move Silently +28, Open Lock +5, Ride +5, Search +11, Sense Motive +2, Spellcraft +9, Spot +11, Swim +7, Tumble +11, Use Magic Device +6, Use Rope +7; Armor Proficiency (Heavy), Armor Proficiency (Light), Armor Proficiency (Medium), Blind-Fight, Far Shot, Improved Initiative, Manyshot, Martial Weapon Proficiency, Point Blank Shot, Precise Shot, Rapid Shot, Shield Proficiency, Silent Spell, Simple Weapon Proficiency.
Special Abilities: Evasion, Familiar, Improved Uncanny Dodge, Low-light Vision, Skill Mastery, Sneak Attack, Trap Sense, Trapfinding, Uncanny Dodge.
Sor Spells Known (6/7/4): 0--Dancing lights, Detect magic, Light, Prestidigitation, Read magic, Resistance, 1--Expeditious retreat, Feather fall, Shield, 2--Spider climb.
Possessions: Mighty longbow (+2 str) composite +3 (unholy), Cloak of the bat, Mask of the skull, Studded leather +3, Ring of protection +2, Lesser bracers of archery, Ring of climbing, Boots of elvenkind, Ring of sustenance, Rapier +1, Kukri mw, Silversheen, Spell component pouch, Backpack, Silk rope (50 ft.), Flint and steel, Winter blanket, Belt pouch, Golden pearl, 3 White pearl, Brown-green garnet, Amber, Cat familiar.
Tarlyn Pharm; Elf - Dhearow Rog6/Ftr5/Sor4: CR 15; ECL 15; Size M; HD 4d6+4 + 5d10+5 + 4d4+4 + 2d6+2; hp 69; Init +8; Spd 30 ft; AC 22, touch 16, FF 18; BAB +11/+6/+1; Grapple +13; Atk: +13/+8/+3 melee (1d3 + 2, Unarmed), +19/+14/+9 ranged (1d8 + 6/crit x3, Longbow, mighty (+2 Str) composite +3 (Unholy)), +14/+9/+4 melee (1d6 + 3/crit 18-20, Rapier +1), +14/+9/+4 melee (1d4 + 2/crit 18-20, Kukri MW); SQ Low-light Vision, +2 to saves vs enchantment, immune to sleep effects; AL NE; SV Fort +8, Ref +11, Will +7; Str 14, Dex 18, Con 12, Int 14, Wis 10, Cha 16.
Languages spoken: Common, Elven and Abyssal
Skills and Feats: Balance +9, Bluff +7, Climb +19, Concentration +7, Craft (Trapmaking) +5, Disable Device +4, Escape Artist +5, Handle Animal +5, Hide +27, Sleight of Hand +6, Intimidate +6, Jump +9, Knowledge (Arcana) +7, Listen +9, Move Silently +28, Open Lock +5, Ride +5, Search +11, Sense Motive +2, Spellcraft +9, Spot +11, Swim +7, Tumble +11, Use Magic Device +6, Use Rope +7; Armor Proficiency (Heavy), Armor Proficiency (Light), Armor Proficiency (Medium), Blind-Fight, Far Shot, Improved Initiative, Manyshot, Martial Weapon Proficiency, Point Blank Shot, Precise Shot, Rapid Shot, Shield Proficiency, Silent Spell, Simple Weapon Proficiency.
Special Abilities: Evasion, Familiar, Improved Uncanny Dodge, Low-light Vision, Skill Mastery, Sneak Attack, Trap Sense, Trapfinding, Uncanny Dodge.
Sor Spells Known (6/7/4): 0--Dancing lights, Detect magic, Light, Prestidigitation, Read magic, Resistance, 1--Expeditious retreat, Feather fall, Shield, 2--Spider climb.
Possessions: Mighty longbow (+2 str) composite +3 (unholy), Cloak of the bat, Mask of the skull, Studded leather +3, Ring of protection +2, Lesser bracers of archery, Ring of climbing, Boots of elvenkind, Ring of sustenance, Rapier +1, Kukri mw, Silversheen, Spell component pouch, Backpack, Silk rope (50 ft.), Flint and steel, Winter blanket, Belt pouch, Golden pearl, 3 White pearl, Brown-green garnet, Amber, Cat familiar.
Narake the assassasin; Human Rog3/Asn8: CR 11; ECL 15; Size M; HD 11d6+22; hp 59; Init +4; Spd 45 ft (base 30 ft), fly 30 ft (avg); AC 27, touch 18, FF 26; BAB +8/+3; Grapple +12; Atk: +17/+12 melee (1d6 + 8 + 2d6 /crit 15-20, Rapier +4 (Keen, Unholy, Parrying)), +13/+13 melee (1d4 + 4, Claw), +15/+10 ranged (1d4 + 2 + 2d6 /crit 19-20, Crossbow, hand +2 (Distance, Seeking, Unholy)), +13 melee (1d6 + 4, Bite), +13/+8 melee (1d3 + 4, Unarmed); SA , Smite Good; SQ darkvision 60 ft; resistance to acid, cold, electricity, fire 10; immunity to poison, , DR 10/magic; SR 25; AL NE; SV Fort +12, Ref +20, Will +10; Str 18, Dex 18, Con 14, Int 16, Wis 10, Cha 15.
Languages spoken: Common and Infernal
Skills and Feats: Appraise +3, Balance +14, Bluff +2, Climb +4, Concentration +2, Craft (Armorsmith) +3, Craft (Bowmaking) +3, Craft (Gemcutting) +3, Craft (Locksmithing) +3, Craft (Trapmaking) +10, Craft (Weaponsmith) +3, Craft (Other) +3, Diplomacy +4, Disable Device +17, Disguise +16, Escape Artist +17, Forgery +3, Gather Information +2, Heal +0, Hide +37, Sleight of Hand +8, Intimidate +2, Survival +0, Jump +11, Listen +0, Move Silently +28, Open Lock +18, Perform +2, Control Shape +0, Perform (Act) +2, Ride +4, Perform (Comedy) +2, Search +16, Sense Motive +5, Spot +14, Swim +4, Tumble +17, Use Rope +4, Perform (Dance) +2, Perform (Keyboard) +2, Perform (Oratory) +2, Perform (Percussion) +2, Perform (String) +2, Perform (Wind) +2, Perform (Sing) +2; Armor Proficiency (Light), Combat Reflexes, Dodge, Frightful Presence, Mobility, Simple Weapon Proficiency, Spring Attack.
Special Abilities: Darkvision, Death Attack, Evasion, Hide in Plain Sight, Improved Uncanny Dodge, Poison Use, Resistance To Energy, Save Bonus against Poison, Smite Good, Sneak Attack, Sneak Attack, Spell Resistance, Trap Sense, Trapfinding, Uncanny Dodge.
Racial Spells Known: 0—Darkness, Desecrate, Poison 3/day, Contagion, Blasphemy, Unholy aura 3/day,Unhallow, Horrid wilting (all DC19)
Racial Spells Prepared: 0--Darkness (3), Desecrate, Poison (3), Contagion, Blasphemy, Unholy aura (3), Unhallow, Horrid wilting
Possessions: Bag of eyes (priceless , 0 lb), Amulet of natural armor +2 (12000 gp, 0 lb), Boots of striding and springing (5500 gp, 1 lb), Brooch of shielding (1500 gp, 0 lb), Cloak of resistance +5 (25000 gp, 1 lb), 4 Dust of disappearance (3500 gp, 0 lb), Pearl of power 4th-level (16000 gp, 0 lb), Ring of protection +2 (12000 gp, 0 lb), Vest of escape (5200 gp, 0 lb), Bracers of armor +3 (12000 gp, 1 lb), Ioun stone (pale green) (30000 gp, 0 lb), Rapier +4 (keen unholy parrying) (106320 gp, 2 lb), Studded leather +4 (quickness improved shadow improved silent moves) (55175 gp, 20 lb), Ring of chameleon power (12700 gp, 0 lb), Hand +2 crossbow (distance seeking unholy) (128400 gp, 1 lb), Blackout Poison (1d4 wis + 1d4 int damage dc fortitude 18 negates (50 gp, .1 lb), 3 Neural pioson (2d6 minutes paralyze DC fortitude 18 negates) (50 gp, .1 lb), 5 Black lotus poison (1d4 str + 1d4 con damage DC fortitude 20 negates (50 gp, .1 lb).
celková cena inventáře je cca 190 000 plus zbraňe, ale asi ho stejně ještě zkrouhnu (nebo asi zasáhne vyšší síla :>;o) )
If critical miss means that you make only normal damage this turn...
... you might be a muchkin.
Languages spoken: Common and Infernal
Skills and Feats: Appraise +3, Balance +14, Bluff +2, Climb +4, Concentration +2, Craft (Armorsmith) +3, Craft (Bowmaking) +3, Craft (Gemcutting) +3, Craft (Locksmithing) +3, Craft (Trapmaking) +10, Craft (Weaponsmith) +3, Craft (Other) +3, Diplomacy +4, Disable Device +17, Disguise +16, Escape Artist +17, Forgery +3, Gather Information +2, Heal +0, Hide +37, Sleight of Hand +8, Intimidate +2, Survival +0, Jump +11, Listen +0, Move Silently +28, Open Lock +18, Perform +2, Control Shape +0, Perform (Act) +2, Ride +4, Perform (Comedy) +2, Search +16, Sense Motive +5, Spot +14, Swim +4, Tumble +17, Use Rope +4, Perform (Dance) +2, Perform (Keyboard) +2, Perform (Oratory) +2, Perform (Percussion) +2, Perform (String) +2, Perform (Wind) +2, Perform (Sing) +2; Armor Proficiency (Light), Combat Reflexes, Dodge, Frightful Presence, Mobility, Simple Weapon Proficiency, Spring Attack.
Special Abilities: Darkvision, Death Attack, Evasion, Hide in Plain Sight, Improved Uncanny Dodge, Poison Use, Resistance To Energy, Save Bonus against Poison, Smite Good, Sneak Attack, Sneak Attack, Spell Resistance, Trap Sense, Trapfinding, Uncanny Dodge.
Racial Spells Known: 0—Darkness, Desecrate, Poison 3/day, Contagion, Blasphemy, Unholy aura 3/day,Unhallow, Horrid wilting (all DC19)
Racial Spells Prepared: 0--Darkness (3), Desecrate, Poison (3), Contagion, Blasphemy, Unholy aura (3), Unhallow, Horrid wilting
Possessions: Bag of eyes (priceless , 0 lb), Amulet of natural armor +2 (12000 gp, 0 lb), Boots of striding and springing (5500 gp, 1 lb), Brooch of shielding (1500 gp, 0 lb), Cloak of resistance +5 (25000 gp, 1 lb), 4 Dust of disappearance (3500 gp, 0 lb), Pearl of power 4th-level (16000 gp, 0 lb), Ring of protection +2 (12000 gp, 0 lb), Vest of escape (5200 gp, 0 lb), Bracers of armor +3 (12000 gp, 1 lb), Ioun stone (pale green) (30000 gp, 0 lb), Rapier +4 (keen unholy parrying) (106320 gp, 2 lb), Studded leather +4 (quickness improved shadow improved silent moves) (55175 gp, 20 lb), Ring of chameleon power (12700 gp, 0 lb), Hand +2 crossbow (distance seeking unholy) (128400 gp, 1 lb), Blackout Poison (1d4 wis + 1d4 int damage dc fortitude 18 negates (50 gp, .1 lb), 3 Neural pioson (2d6 minutes paralyze DC fortitude 18 negates) (50 gp, .1 lb), 5 Black lotus poison (1d4 str + 1d4 con damage DC fortitude 20 negates (50 gp, .1 lb).
celková cena inventáře je cca 190 000 plus zbraňe, ale asi ho stejně ještě zkrouhnu (nebo asi zasáhne vyšší síla :>;o) )
If critical miss means that you make only normal damage this turn...
... you might be a muchkin.
We are the the dragons, your magical and other valuables will be added to our hoard and you will be eaten .... or incinerated.
Resistance id Futile.
Resistance id Futile.
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Fibrizo má problemy se čtením příspěvků
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
No možná tě Tri statem překvapímMarkus píše:Věta "Jak znám Dalcora, tak si nezabojujeme" mě taky strašně zmátla
Tak díky, Dalcore, za uklidnění. Znám toho správného Dalcora!
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
No stačí PPP
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů