Generátory postáv - instantná káva alebo zalievaná brečka?

Obecné diskuze nezávislé na herním systému či světě. Metody hraní, tvorba příběhů a postav, ale třeba i náhodné nápady pro fantasy a všelijaká jiná obecná témata.
Uživatelský avatar
Joe
Fórový šašek; Moderátor
Příspěvky: 4461
Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
Bydliště: Bratislava

Generátory postáv - instantná káva alebo zalievaná brečka?

Příspěvek od Joe » 21. 5. 2007, 11:55

Používate pri svojich hrách generátory postáv pre určitý systém? Vyhovujú vám alebo v nich postrádate dôležité veci?

Konkretizujte a pridajte aj linky na generátory, ktoré poznáte (alebo používate) a svoje skúsenosti s nimi, prípadne aj screenshot z nich.

Sú nejaké systémy, ktoré generátor postáv nemajú, ale bolo by fajn, aby mali?
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: Primetime Adventures (začíname...)
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Tri-Stat dX, Primetime Adventures
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com

Argonantus
.
Příspěvky: 17109
Registrován: 31. 10. 2006, 17:35

Příspěvek od Argonantus » 21. 5. 2007, 11:59

možná ministerstva.

Uživatelský avatar
Joe
Fórový šašek; Moderátor
Příspěvky: 4461
Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Joe » 21. 5. 2007, 12:01

Argonantus píše:možná ministerstva.
ot

A-ha... musel som si to trikrát prečítať, Argo ;)
Áno, to sú pekné chargeny, tie ministerstvá... Hrdina ako vyšitý!

/ot
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: Primetime Adventures (začíname...)
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Tri-Stat dX, Primetime Adventures
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com

Uživatelský avatar
Jiron
Rytíř
Příspěvky: 1822
Registrován: 16. 10. 2004, 16:34

Příspěvek od Jiron » 21. 5. 2007, 12:57

Nepoužívám, jsem líný je hledat a zkoušet. Takže když se tady nějaký objeví tak ho třeba taky zkusím a ohodnotím :-)
Act quickly and trust in the dice. If you win it looks decisive.
If you lose, it looks decisive, but unlucky.

Uživatelský avatar
Peekay
Příspěvky: 5533
Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peekay » 21. 5. 2007, 13:28

Zalezi od systemu... Star Wars D6 ani nahodou, SR3 je bez dobreho chargenu pain in the ass.
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta

"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis

Sosacek
Příspěvky: 23061
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek » 21. 5. 2007, 13:34

To je fakt. mne by se libil generator na BW. napsat ho neni problem (uh), ale kdo ma ksakru do toho pocitace prepisovat ty spousty zivotnich cest a tak :(
Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect.
- Frank Wilhoit: The Travesty of Liberalism

Uživatelský avatar
Goran
Don Quijote
Příspěvky: 3390
Registrován: 2. 5. 2006, 12:58
Bydliště: Litoměřice/Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goran » 21. 5. 2007, 15:42

Pro GURPS používám Character Builder. Pro jiné systémy této vymoženosti nehovím.
Nejsem trouba, ale snažím se a s pomocí Boží se jím brzy stanu!

R.I.P.

Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 12912
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markus » 23. 5. 2007, 11:30

Když jsem ještě hrál GURPS, tak jsem zásadně používal jeho Character Builder, protože paplat se s postavou na papíře a přepočítavat všechny ty body, půlbody, hodnoty, statistiky, implicitní hodnoty dovedností, závislé hodnoty dovedností a asi milión dalších čísel, které GURPS má, na papíře by bylo na sebevraždu.

Od té doby, co GURPS nehraju, nemám potřebu používat generatory 8)

(což také něco svědčí o proklamované jednoduchosti GURPS, mimochodem)

Sosacek
Příspěvky: 23061
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek » 23. 5. 2007, 11:33

Ja jednoho dne napisu generator k BW a BE, chcete?
Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect.
- Frank Wilhoit: The Travesty of Liberalism

Uživatelský avatar
Joe
Fórový šašek; Moderátor
Příspěvky: 4461
Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Joe » 23. 5. 2007, 11:41

Sosacek píše:Ja jednoho dne napisu generator k BW a BE, chcete?
V čom?

sub-otázka: poznáš Ruby?
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: Primetime Adventures (začíname...)
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Tri-Stat dX, Primetime Adventures
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com

Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 12912
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Markus » 23. 5. 2007, 11:44

Chceme!
Burning Wheel/Empires jsou také hry, které by generátor užily. Ale jsou to hry k zulíbání $D

Uživatelský avatar
Jalnok
Příspěvky: 12
Registrován: 23. 5. 2007, 11:07

Příspěvek od Jalnok » 23. 5. 2007, 11:45

Sosáček: A věrní Ti budou blahořečit a klanět se bijíce hlavou o zem.

Sosacek
Příspěvky: 23061
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek » 23. 5. 2007, 11:49

Boha jeho, co jsem to zase slibil :>:o/

Ehm. Release date vam nedam, a taky se budu muset zeptat autora, pac bez databaze lifepaths by to slo jen velmi spatne, a zabudovat do programu zivotni cesty bez jeho svoleni tak nejak nemuzu.

Joe: v Jave, proc? nevadi ti to, ze ne? Jestli chces diskutovat o programovacim jazyku (a pripadne to udelat za mne), otevri tema v kreslicim prkne.
Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect.
- Frank Wilhoit: The Travesty of Liberalism

Uživatelský avatar
Vannax
Příspěvky: 656
Registrován: 17. 10. 2001, 00:00
Bydliště: česká Kamenice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vannax » 23. 5. 2007, 11:56

Nedávno se mi dostal do rukou vcelku zajímavý a propracovaný NPC generator pro DnD. Pár kliknutí a je hotové vcelku obsáhlé pojednání o postavě. Celkem intuitivní ovládání.
Škoda jen, že je to pouze demo verze, takže se nedají využívat všechny možnosti.

Uživatelský avatar
Joe
Fórový šašek; Moderátor
Příspěvky: 4461
Registrován: 15. 3. 2004, 11:52
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Joe » 23. 5. 2007, 11:59

Sosacek píše:Boha jeho, co jsem to zase slibil :>:o/

Ehm. Release date vam nedam, a taky se budu muset zeptat autora, pac bez databaze lifepaths by to slo jen velmi spatne, a zabudovat do programu zivotni cesty bez jeho svoleni tak nejak nemuzu.

Joe: v Jave, proc? nevadi ti to, ze ne? Jestli chces diskutovat o programovacim jazyku (a pripadne to udelat za mne), otevri tema v kreslicim prkne.
Mne a vadiť? 8)
A asi nie, neurobil by som to za teba, páč BW/BE nepoznám a neviem, či by som mal toľko času, žejo $D

Ale sám som videl jeden Tri-Stat dX generátor spravený v Ruby a preto som sa len tak zo záujmu pýtal...
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: Primetime Adventures (začíname...)
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Tri-Stat dX, Primetime Adventures
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com

Odpovědět

Zpět na „O hraní obecně“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů