[+] Kartografie (mapy v RPG)
[+] Kartografie (mapy v RPG)
(EDIT Po sloučení vláken byl můj post antidatován o parádních cca 10 let zpátky a s většinou obsahu vlákna souvisí jenom okrajově... Nechávám z něj jenom přehled novějších odkazů a semtam ho budu aktualizovat, ať je to na jednom místě.)
(+ MODS Berte to spíš jako wiki stránku a klidně si to editujte i sami)
Dungeony
Dyson Logos
Paratime Design (CC kartografie, Friday Freebies, PDFka s mapami)
Fantasy/historie
Mike Schley - ilustrátor DnD 5e, mapy z příruček, budovy atd.
Francesca Baerald - kartografie pro DnD 5e, RuneQuest, Warhammer, počítačové hry
Marc Moureau - mapy měst i zemí
Sören Meding - akorát 2 mapy, ale stojí za to
Jean-Claude Golvin - rekonstrukce od neolitu po středověk a 17./18. století
Jon Abbiss - pár pěkných mapek (mj. Tamriel) a izometrické architektury
Misty Beee - kontinenty, města, panoramata, izopohledy
l'Arpenteur - kontinenty, města, izopohledy
Zbyněk Hladík - pár map a budov
Hexbin mapy Země
10km hexbinová síť Evropy
10km hexbinová síť Severní Ameriky
50km hexbinová síť celého světa
Google obrázky
medieval city layout
fantasy city isometric layout
Google obrázky - doba bronzová
bronze age settlements
bronze age stilt houses (Jezerní město z Hobita )
nuraghi culture (Sardínie)
bronze age Spain
Generátory
https://watabou.itch.io/ (různé - město, městské čtvrti, vesnice, one-page dungeony)
https://azgaar.github.io/Fantasy-Map-Generator/ (svět)
Online nástroje
Inkarnate - free a placená verze, asi nutná registrace
Sci-fi/space
Modulární bloky pro Traveller (lodě, základny, atd.)
(+ MODS Berte to spíš jako wiki stránku a klidně si to editujte i sami)
Dungeony
Dyson Logos
Paratime Design (CC kartografie, Friday Freebies, PDFka s mapami)
Fantasy/historie
Mike Schley - ilustrátor DnD 5e, mapy z příruček, budovy atd.
Francesca Baerald - kartografie pro DnD 5e, RuneQuest, Warhammer, počítačové hry
Marc Moureau - mapy měst i zemí
Sören Meding - akorát 2 mapy, ale stojí za to
Jean-Claude Golvin - rekonstrukce od neolitu po středověk a 17./18. století
Jon Abbiss - pár pěkných mapek (mj. Tamriel) a izometrické architektury
Misty Beee - kontinenty, města, panoramata, izopohledy
l'Arpenteur - kontinenty, města, izopohledy
Zbyněk Hladík - pár map a budov
Hexbin mapy Země
10km hexbinová síť Evropy
10km hexbinová síť Severní Ameriky
50km hexbinová síť celého světa
Google obrázky
medieval city layout
fantasy city isometric layout
Google obrázky - doba bronzová
bronze age settlements
bronze age stilt houses (Jezerní město z Hobita )
nuraghi culture (Sardínie)
bronze age Spain
Generátory
https://watabou.itch.io/ (různé - město, městské čtvrti, vesnice, one-page dungeony)
https://azgaar.github.io/Fantasy-Map-Generator/ (svět)
Online nástroje
Inkarnate - free a placená verze, asi nutná registrace
Sci-fi/space
Modulární bloky pro Traveller (lodě, základny, atd.)
Naposledy upravil(a) Passingby dne 6. 2. 2024, 13:45, celkem upraveno 7 x.
Verify you are a human.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RPG mapy
Budu muset oboje plány zkonfrontovat s realitou, protože v místě osobního výtahu je kancelář a ve sklepě je v tom místě místnost se schody a silná nosná zeď, takže by se do výtahu muselo vstupovat nikoliv zespodu z chodby, ale zleva z té místnosti.
Ještě nevím, kde byla kuchyň.
Ještě nevím, kde byla kuchyň.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: RPG mapy
Ono to tam taky dneska může vypadat dost jinak než před sto lety.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RPG mapy
Jinak to určitě vypadá, jsou tam třeba navíc schody do sklepa a některé dveře jsou zazděné.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: [+] Kartografie (mapy v RPG)
Ahoj všichni. nevíte někdo o mapě havarovaného vlaku ? Ideálně ve Steampunk stylu. Vím moc toho nechci Popřípadě nějaké tipy jak takovou mapu vytvořit.
- Selhan
- Moderátor
- Příspěvky: 3812
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
- Kontaktovat uživatele:
Re: [+] Kartografie (mapy v RPG)
Hm, možná zkus hledat nějaké věci pro Eberron, tam byly steampunkové vlaky. Lepší radu bohužel nemám.
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20871
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [+] Kartografie (mapy v RPG)
Hele, je to blbá otázka, ale jak se liší mapa nabouraného vlaku od mapy normálního vlaku, do které uděláš díry?
Re: [+] Kartografie (mapy v RPG)
Hádám, že vagóny jsou tak jako porůznu poházené kolem a některé třeba nabok.
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Re: [+] Kartografie (mapy v RPG)
Můžeš zkusit pogooglit fotky vlakovejch neštěstí (ehm) a pokud najdeš nějakou hezkou z ptačího pohledu, prohnat ji filtrama v nějakym grafickym editoru, aby vypadala jako obrázek.
- crowen
- Administrátor
- Příspěvky: 3748
- Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
- Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
- Kontaktovat uživatele:
Re: [+] Kartografie (mapy v RPG)
Díky za odpovědi. Hledal jsem něco jako Biden Fotky jsem najít dokázal
Re: [+] Kartografie (mapy v RPG)
Kouknětě na tohle, vypadá to skvěle!
Dungeon Alchemist
Program na tvorbu map budov a dungeonů, kde si jen navolíte téma mapy, účel dané místnosti a nakreslíte půdorys. Zbytek za vás dodělá a vybavý program. A vypadá to moc pěkně.
Dungeon Alchemist
Program na tvorbu map budov a dungeonů, kde si jen navolíte téma mapy, účel dané místnosti a nakreslíte půdorys. Zbytek za vás dodělá a vybavý program. A vypadá to moc pěkně.
OSR - Open-world Survival horroR
Survive, Save, Solve ...pick two
Survive, Save, Solve ...pick two
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [+] Kartografie (mapy v RPG)
Chystám se začít novou fantasy kampaň se zatím vcelku neoriginálním templatem; uprostřed mapy hlavní město, kolem bullshit (čti sandbox). A váhám, zdali má smysl vyrábět mapu města, když ještě ani nevím, co všechno tam bude potřeba. Asi nakonec skončím s nějakou abstraktní mapou a nebudu se snažit zakreslit všechny uličky a domečky.
Napadají vás další příklady, kdy je mapa potřeba, kdy je spíš na překážku, kdy by měla být obecná, a kdy podrobná?
Jsem jenom líný a pořádná mapa je vždycky lepší?
Napadají vás další příklady, kdy je mapa potřeba, kdy je spíš na překážku, kdy by měla být obecná, a kdy podrobná?
Jsem jenom líný a pořádná mapa je vždycky lepší?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20871
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [+] Kartografie (mapy v RPG)
Budeš to město systematicky explorovat ano/ne?
Hádal bych, že spíš ne, a události ve městě budou probíhat spíš "epizodicky" (teleport z jedné zajímavé lokace do druhé), na což ti stačí klidně nějaká atmosférická mapa - dost na to, aby hráči věděli, kde je přístav a kde čtvrť chrámů, ale asi nepotřebuješ mít rozkreslené jednotlivé ulice.
Hádal bych, že spíš ne, a události ve městě budou probíhat spíš "epizodicky" (teleport z jedné zajímavé lokace do druhé), na což ti stačí klidně nějaká atmosférická mapa - dost na to, aby hráči věděli, kde je přístav a kde čtvrť chrámů, ale asi nepotřebuješ mít rozkreslené jednotlivé ulice.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů