Hraní podle modulů

Obecné diskuze nezávislé na herním systému či světě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Hraní podle modulů

Příspěvek od Markus »

Obrázek

Tohle je téma věnované hraní fantasy RPG podle modulů/dobrodružství/jeskyní. V modulech se otevírá fascinující svět nápadů jiných autorů. Dobře psané moduly ve vás vzbuzují touhu si je zahrát, inspirují vás k dalšímu rozvíjení jejich myšlenek, využívání jejich prvků v dalších hrách. Dobré moduly vám dají zážitek, který pak navíc můžete sdílet s ostatními lidmi, kteří je hráli - "A jak jste tuhle příšeru vyřešili vy?" A především: moduly vám dají něco, co můžete s trochou přípravy vzít a hrát a máte garantovanou zábavu, aniž byste museli doma dlouhé hodiny všechno vymýšlet sami. Proto se dělají, proto se tisknou, proto dnes existuje kvetoucí scéna webových modulů s tisíci a tisíci PDF ke koupení a stažení.

Pojďme si o nich povídat. Uvítám vše od vašich obecných zkušeností s dobrodružstvími (Prokletí Karaku? muhehe), přes zážitky, recenze, doporučení a varování. Nebo snad sháníte nějaký modul s konkrétními parametry a chcete doporučit? Nebo máte nějaký obecný názor na hraní s moduly, o které se chcete podělit? Sem s tím.

Odkazy:
:arrow? Všechna dobrodružství v databázi.
:arrow? Diskuze s doporučeními konkrétních skvělých modulů
:arrow? Separátní diskuze k dobrodružstvím pro 5e (je jich hodně, zaslouží si zvláštní diskuzi)
:arrow? Recenze dobrodružství na Markusově blogu
:arrow? A něco podobného ve zvukové podobě jako podcast Dinosaurium obskurních světů
:arrow? Markusův dloooooooooouhý seznam doporučených modulů pro D&D a podobné hry - anglické moduly, výběr na základě recenzí, většinu osobně neznám
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22593
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Jerson »

Ještě sem přidám Tirusovo vyjádření, pro zajímavost.
Tirus píše:Dovolím si jeden koment - tento quest (i naprostá většina s těch, které jsem sepsal) je specifický v tom, že je psán pro "turnaje". Tj. v jeden okamžik ho hraje několik družin s několika vypravěči. V rámci "turnaje" se porovnávají výsledky družin (podobně jako na mDrD GC). Proto je příběh rozepsán na poměrně velké množství stran (jak k příběhu došlo, kdy a jak se k němu dostane družina, jak asi může proběhnout atd).
Jestliže by k tomu nedošlo, nebylo by možné aby více PJů vyprávělo stejný příběh :-)
Pokud někdo hledá stručnou zápletku, určitě nepotřebuje podobné "heavy řešení", ale stačí si s motivem nějakého filmu, nebo kliknutím zápletky v libovolném webovém generátoru :-)
Snad vám tyto informace dají na quest i jeho strukturu trochu jiný náhled :-) Věřím, že si své další vypravěče najde, tak jako už mnohokrát :-)
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Log 1=0 »

To je reakce odkud? Z Discordu? Dá se to dohledat?
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22593
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Jerson »

Z FB, skupina Dračí doupě - pokec
Uživatelský avatar
sirien
Enfant terrible
Příspěvky: 8896
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od sirien »

Proč to chceš dohledávat? Mě to jako dává docela smysl.

Na tom, že sou ty dobrodružství velmi špatný a nezajímavý railroady to vůbec nic nemění (a pokud si někdo představuje soutěžní příběh tak, že předloží heist zločineckou zápletku, místo hráčské nápaditosti si vynutí jedno jediné možné řešení a hodnotí lidi podle toho, že právě to jedno co si předvymyslel najdou... tak to dělá blbě.)
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22593
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Jerson »

Tirus k tomu měl ještě poznámku, ale nechci sem kopírovat všechno - prostě že tam údajně musí být informace pro PJ, když by se na to hráči ptali.

Už jsem na to nechtel odpovídat a ptát se, jak by se na to hráči - přesněji postavy - vůbec mohly ptát.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Markus »

Mně to přijde jako zajímavá diskuze, tak ji sem z toho FB zkopíruju, protože tam ne každý má přístup. Takže pro potěchu budoucích generací...
Pavel Tirus Ondrusz píše: Dovolím si jeden koment - tento quest (i naprostá většina s těch, které jsem sepsal) je specifický v tom, že je psán pro "turnaje". Tj. v jeden okamžik ho hraje několik družin s několika vypravěči. V rámci "turnaje" se porovnávají výsledky družin (podobně jako na mDrD GC). Proto je příběh rozepsán na poměrně velké množství stran (jak k příběhu došlo, kdy a jak se k němu dostane družina, jak asi může proběhnout atd).
Jestliže by k tomu nedošlo, nebylo by možné aby více PJů vyprávělo stejný příběh 🙂
Pokud někdo hledá stručnou zápletku, určitě nepotřebuje podobné "heavy řešení", ale stačí si s motivem nějakého filmu, nebo kliknutím zápletky v libovolném webovém generátoru 🙂
Snad vám tyto informace dají na quest i jeho strukturu trochu jiný náhled 🙂 Věřím, že si své další vypravěče najde, tak jako už mnohokrát 🙂
Jerson Jan Průcha píše:Pavel Tirus Ondrusz v čem je turnajove hraní tak specifické, že potřebuje hromadu stran textu, které Vypravěč nemá jak dostat do hry?
Lukáš Ptošek píše: Jerson Jan Průcha Tohle by mě taky trošku zajímalo. Četl jsem spoustu turnajových questu, ale opravdu to nebylo na 8 stran.
Pavel Tirus Ondrusz píše:Jerson Jan Průcha pokud máš několik vypravěčů, kteří mají vyprávět stejný příběh, je žádoucí dát jim maximum informací, aby mohli reagovat na dotazy a herní situace stejným způsobem. Pokud jim tyto informace nedáš, budou muset improvizovat a ovlivní to hru. Doporučuji to vyzkoušet v praxi.
Pavel Tirus Ondrusz píše: Lukáš Ptošek Já bohužel toto štěstí neměl. Příběhy, které jsem takto vyprávěl byly mnohdy násobně obsáhlejší. https://gamecon.cz/drd/archiv
Lukáš Ptošek píše:Vedl jsem Šepot z temnoty, kde je necelých 5 stránek, ale relativně k věci a věci které se ve hře použijí.
Hidden shrine of tamoachan je turnajové dobrodružství na 2 hodiny -- nechápu jak to mohli stíhat. Reálně jsme ho hráli asi nějakých 20 hodin 😃. Úvod je zde 2 letter strany.
Pavel Tirus Ondrusz píše:Lukáš Ptošek Gratuluji 🙂 Já hrál zase Šepot z Temnoty, Božako - město hříchu a další (90 stran, 125 stran atd) 🙂 Takže prostě hrajeme různé hry. Někomu to vadí, někomu vůbec 🙂 Takový už je svět. Jen jsem považoval za vhodné zmínit to, jaký byl důvod rozsahu questu (protože jste to nemuseli vědět) a že (světe div se) se normálně používá a nejedná se o žádný galaktický unikát 🙂 Pěkný večer 🙂
Lukáš Ptošek píše:Jasný, já to nechtěl nijak rozporovat nebo shazovat. Jen každý očekává něco jiného no 🙂
Jiří Petrů píše: Pavel Tirus Ondrusz Díky za odpověď, Pavle. Že to bylo určené na turnaj, vím a uvedl jsem to tam. Jen nevím, proč by turnajové dobrodružství mělo mít mírnější kritéria - naopak, přijde mi, že by je mělo mít přísnější.
Povídka je mi na turnaji ještě víc k ničemu než doma. Že se prvních 30 až 40 minut hraje o ničem, je na 2hodinovém turnaji ještě větší problém než doma. A že má dobrodružství jen jeden možný průchod, je taky problém, protože není jak srovnávat různé přístupy družin. Všichni to odehrajou stejně.
Důraz na ty povídky mi uniká – na turnaji přece budete chtít sjednotit především ten barák, ve kterém se hraje, sjednotit nástrahy, nastavit jim jasnou obtížnost, vytvořit prostor pro alternativní (=porovnatelná) řešení. Jenomže tady je místo hlavního herního obsahu – který dostane půl stránky rozsahu – sjednocován „background“ a povídání kolem, které těch stránek mají osm a pro hru jsou irelevantní. Bez toho by se mohlo stát, že každý PJ uvede jiný backround - no a co? Tak ať! Na hru to nemá žádný vliv. (Respektive to se stejně nestane, protože ten background nemá šanci vstoupit do hry.)
Ale už jsem našel jádro našeho nepochopení. Je to fráze, že PJové mají "vyprávět příběh". Já ale od her neočekávám a nechci, aby mi někdo něco "vyprávěl". Chci, aby mě postavil do zajímavé interaktivní situace a nechal mě v ní "hrát" - na "vyprávění" zvědavý nejsem.
I tak ale díky za zajímavé objasnění a porovnání rozdílných přístupů ke hře.
Jiří Petrů píše:Jo ale musím uznat, že turnajová dobrodružsví pro mistrovství v DrD, která jsem viděl, jsou NAPROSTO PEKELNÁ a tohle je oproti nim mistrovský kus stručnosti a věcnosti.
Případné pokračování ještě pošlu, vážně mi přijde zajímavý ten střet úplně nesourodých pohledů na hru. Oni vážně záměrně kladou důraz na to, aby to bylo vždycky stejné, což je úplná antiteze všechno, co mám za svaté.
Aegnor
Příspěvky: 527
Registrován: 31. 7. 2018, 15:13

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Aegnor »

.
Naposledy upravil(a) Aegnor dne 2. 11. 2021, 16:21, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22593
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Jerson »

Protože když by napsal "udělejte si postavy jaké chcete, PJ na to stejně bude kašlat a protáhne vás připraveným příběhem", tak by to nikdo za Dračák nepovažoval.

Ale můžeš si všimnout, že i jejich Akademie je o ilusionistickém vedení hry.
Naposledy upravil(a) Jerson dne 4. 3. 2021, 20:05, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
sirien
Enfant terrible
Příspěvky: 8896
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od sirien »

Markus: napíšu Ti totéž, co Jironovi - dobrodružství na mDrD se za roky hodně vyvinula. I mezi těmi staršími jsou nějaké dobré kousky (Erricovo...), mezi těmi z poslední doby jsou některá velmi zajímavá.

Jinak Tirusovy odpovědi a argumentece mDrD... jakože mDrD se hraje 4+5+5 hodin (nebo tak něco, prostě +-6-7x dýl než tohle), takže by podle týhle logiky měly mít... něco pod 200 stran. Což nemají, mají co pamatuju tak polovinu. A na detaily tu jsou okolo povolanější, ale co vím, tak i tohle je problém, protože to spousta vypravěčů nečte, minimálně ne pořádně - protože toho je prostě nesmyslně moc. Efektivně spoléhají na to, že hru hráli na svém org srazu a že to proletí, nastudují kritické věci a pak od autora hry dostanou před hrou a v průběhu hraní na poradách briefing a nalejvárnu. (O tom, jak se dobrodružství pak občas na některých ročnících ladí zaživa v průběhu mezi kolama, protože se tam něco rozbije... well, to nechám Guffovi na jeho paměti :D ) (O tom, že je soutěžně úplně jedno, proč zadavatel dračí srdce chce, takže i když si každý PJ vymyslí vlastní storku, tak to vyjde nastejno, ani nemluvě.)

Tj. ta argumentace je zcestná, ve skutečnosti pro soutěžní potřeby jsou ty nároky na stručnost a efektivitu stejné, ne-li ještě větší, protože potřebuješ komunikovat to fakt herně důležitý a to ideálně strukturovaně a přehledně a ne vypravěče zavalit balastem. Detaily backstory pro soutěž dodáš lidem osobně odvyprávěnim.

(Btw. tohle píšu i z vlastní zkušenosti - a chyb - když jsem psal příběh pro LKDčka, takže jako fakt nepíšu jen z teoretickýho pohledu.)
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Markus »

Z jiné diskuze. Tohle je zajímavé:
Sparkle píše: 4. 3. 2021, 15:47 A pak jsou tam momenty, kdy už si nejsem jistá, jestli jde z tvé strany o neuvědomělý argumentační faul nebo čirý zlý naschvál. Například: stanovil sis nějakou premisu, že zápletka typu "zjistěte, co se tam stalo v minulosti" je z nějakého důvodu špatná. Teď se nechci přít o tom, jestli je fakt špatná nebo ne. Problém je jinde. Jde o to, že naprostá většina dobrodružství až na výjimky někde v útrobách modulu obsahuje nějaký popis toho, co předcházelo. No a u tebe jsem vypozorovala, že u modulů, které ti nesednou, často vypíchneš tuto pasáž a prohlásíš "tohle je zase další dobrodružství s problematickou zápletkou typu zjistěte, co se tam stalo v minulosti" a ještě to tam rozmázneš jako flaw na jeden odstavec, zatímco u modulů, které ti sednou, ale ten popis minulosti je tam taky, je najednou ticho po pěšině a zápletku podáš jako že je typově jiná.
Myslím, že se nechápeme. Příště si budu muset dát pozor, abych to vysvětloval líp.

Nejde o to, jestli mají dobrodružství popsanou minulost, nebo ne. Jde o to, o čem je samotná hra.

Pro mě základní teze, o kterou se opírá všechno, je že zábavná hra je taková, kdy hráči mají prostor dělat zajímavá rozhodnutí, svět na ně reaguje, celé je to interaktivní. Akce > Reakce > Akce > Rekce. Naopak co není zábavné je, když hra neobsahuje tuhle zajímavou dynamickou rovinu akcí a reakcí, ale omezí se jenom na to, že hráči musí zjistit správné řešení a pak ho provést.

Nebo jinými slovy:
- Zábavné je vymýšlet vlastní akce a řešení a dívat se, co se stane. Dynamická situace.
- Zábavné není snažit se odhalit, jaké správné řešení si namyslel PJ, a pak ho provést. To je nedynamické, pasivní, nuda.

Bavíme se konkrétně myslím o Krvavé sklizni, kde se fakt nedá dělat nic moc jiného než zjistit, jaké má PJ vymyšlené řešení, a provést ho.

Problém není v samotné přítomnosti podrobné minulosti - to samo o sobě ještě moc neznamená. Problém je, když to dobrodružství nenabízí nic jiného než odhalovat PJovo řešení a pak provádět zadané úkoly podle zadaného postupu. Když nedává prostor k dynamickému interaktivnímu hraní. Krvavá sklizeň dokonce aktivně zabíjí veškeré alternativní linie - nejde to, nepovede se vám to, žádný jiný obsah tu není.

Přítomnost té dlouhé románové minulosti není nutně problém,* ale je to dobrý indikátor jiných problémů. Značí to, že autor moc neví, jak dělat dobrodružství. Je to takový varovný signál. Četl jsem ale i dobrá dobrodružství, která měla dobrý románový úvod - jen se to prostě moc často nestává.

==

* I když vlastně je to problém z hlediska použitelnosti, protože to natahuje a znepřehledňuje text, nudí to u čtení, a dokonce to zvyšuje riziko, že potenciální čtenář se nedostane za úvodní román a znechuceně dobrodružství odhodí, aniž by se dostal ke skutečnému obsahu.
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32275
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Vallun »

Markus píše: 4. 3. 2021, 16:11Přítomnost té dlouhé románové minulosti není nutně problém,* ale je to dobrý indikátor jiných problémů. Značí to, že autor moc neví, jak dělat dobrodružství. Je to takový varovný signál. Četl jsem ale i dobrá dobrodružství, která měla dobrý románový úvod - jen se to prostě moc často nestává.
==
* I když vlastně je to problém z hlediska použitelnosti, protože to natahuje a znepřehledňuje text, nudí to u čtení, a dokonce to zvyšuje riziko, že potenciální čtenář se nedostane za úvodní román a znechuceně dobrodružství odhodí, aniž by se dostal ke skutečnému obsahu.
Vidíš, a mne zase naopak nezaujme modul, který takový úvod nemá a přijde mi špatný, protože se mnohme hůře ponořím do atmosféry...a z mých, pravda skromných, zkušeností, použiji mnohem spíš informace a inspiraci v románovém textu, než prefabrikáty...:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Markus »

Long time no see! Je načase to napravit. Tentokrát se podíváme na opravdovou klasiku:

Obrázek

:arrow? Recenze: Skrytá svatyně tamoachanská
Prastaré zničené město Tamoachan zná jen několik učenců a hledačů pokladů, kteří navíc vědí jen to, že existuje, ale nikoli už, kde se nachází. Ještě odlehlejší je skrytá svatyně, prý zasvěcená Zotzilahovi, upířímu bohu podsvětí. Dobrodruzi, kteří se o místě dozvědí, pravděpodobně zjistí, že jeho vábení nedokáží odolat. Většina města je rozbořená a prakticky skrytá podrostem. Vetřelci, kteří do trosek vstoupí, zjistí, že pradávné ulice slouží jako zarostlá „údolí“ mezi sutinami rozpadlých staveb. Největší z „údolí“ vedou k centrální mýtině, kde stojí velká pyramida. Na jižní straně mýtiny došlo nedávno k propadu a je tu zubatá jáma se suťovým kuželem vedoucí dolů do temnot.

Není úplně běžné, že by český čtenář dostal příležitost nahlédnout ve svém rodném jazyce na díla z nejranější historie našeho koníčku. To se teď mění díky českému překladu sborníku Příběhy ze Zejícího portálu, který přináší sedm „z nejvražednějších dungeonů v historii D&D“ – všechny tyto jeskyně jsou učesané, mají přehlednější sazbu a jsou pochopitelně zkonvertované do pravidel D&D 5e, ale jinak jde o věrnou reedici originálu. V podcastu Dinosaurium obskurních světů jsme s Vandalem nedávno mluvili o jiném dobrodružství ze stejného sborníku, Hoře bílého chocholu (1979). Dnes se podívám na Skrytou svatyni tamoachanskou, která poprvé spatřila světlo světa taky v roce 1979, na turnaji Origins.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22593
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Jerson »

Recenzi jsem si přečetl, ale nevěřím tomu, že se dá 50, nebo jen 25 takto popsaných místností odehrát za dvě hodiny. To by bylo 12 místností na hodinu, jedna na pět minut a z toho dvě minuty bude GM popisovat, nebo přesněji číst popis místnosti. Nebo těch místností nutných na projití je mnohem méně?
Uživatelský avatar
Bifi
Motivátor; Moderátor
Příspěvky: 7484
Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
Bydliště: hanzové mesto Brémy

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Bifi »

Dobrá recenzia, dík!
Ja som mimochodom videl/pocul záznamy z OSR hrania, kde tých 5-8 minút na miestnosť bolo normálne tempo...
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." :arrow? Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre


Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Hraní podle modulů

Příspěvek od Markus »

Tady je to trochu schválně, protože cílem je prostě utéct ven z pyramidy a všechny ty hrobky plné pokladů jsou vlastně nástraha na hráče, kteří se nechají nalákat a tím ztratí čas. Ty hrobky na tom turnaji nebyly od toho, aby je hráči fakt vykradli! :) Respektive je to taková léčka a správné řešení bylo nevšímat si jí a jít dál.

A zároveň jen ti nejlepší a nejefektivnější dojdou až do konce.

Ale i tak to předpokládalo pekelné tempo.

Na druhou stranu díky těm podrobným hrobkám je to dneska hratelné v jiném kontextu než v časově omezeném turnaji. Můžete to prostě vzít jako regulérní dungeon na standardní vykrádání a bude to pořád fungovat - možná dokonce líp.
Odpovědět

Zpět na „O hraní obecně“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů