Skupina hledá hráče (Praha)

Komunitní sekce o akcích, hledání spoluhráčů a inzerátech RPG produktů.
Uživatelský avatar
PanOndrej
Příspěvky: 37
Registrován: 4. 7. 2017, 20:46

Skupina hledá hráče (Praha)

Příspěvek od PanOndrej »

Poslyšte,

na vědomí se dává, že čtyřčlenná skupinka neohrožených dobrodruhů hledá posilu pro své pravidelné výpravy do říší fantazie a velkolepých dobrodružství. Scházíme se během týdne ve večerních hodinách v centru Prahy (orientačně 19-23). Momentálně máme rozjetou kampaň v DnD 5e (postavy na 4.-5. úrovni), ale do budoucna se nebráníme ani jiným systemům. Vítáme i úplné nováčky.

Havrany se vzkazy nám můžete posílat buď do SZ, nebo nám na sebe nechte kontakt zde ve vlákně, rádi se ozveme.

Těšíme se na vaše odpovědi.

Bratrstvo Růžového Jednorožce
Přílohy
AHG2uMD.gif
Dejn
Příspěvky: 1
Registrován: 10. 7. 2019, 01:11

Re: Skupina hledá hráče (Praha)

Příspěvek od Dejn »

Zdravím,
Rád bych si zahrál s Vámi. Jsem DM začátečník, ale bohužel nikdo z mé skupiny se kormidla chopit nehodlá.
No prostě bych si rád vybil svůj role play entusiasmus. Hrál jsem sice jen jednou, ale 5e hrajeme teď taky.
Kde hrajete?
Dejn
Bezilka
Příspěvky: 1
Registrován: 16. 8. 2019, 18:35

Re: Skupina hledá hráče (Praha)

Příspěvek od Bezilka »

Ahoj. Pokud ještě hledate hrače, rad bych se připojil. Jsem novček, a proto, jak naučite, tak i budu hrat, nic jinyho ještě neznam. =)
Magor57CZ
Příspěvky: 4
Registrován: 23. 1. 2020, 11:53

Re: Skupina hledá hráče (Praha)

Příspěvek od Magor57CZ »

Čauves,
Já 26, začátečník s 5e, dřív pár zkušeností s 1.6 :-)

Pokud ještě máte místo, dejte prosím vědět na FB (tam jsem denně, tady jsem poprvé :-D ) : https://www.facebook.com/magor.maan.3
Dejv :-)
Kopštos
Příspěvky: 3
Registrován: 24. 1. 2020, 19:22

Re: Skupina hledá hráče (Praha)

Příspěvek od Kopštos »

Ahoj :-)