[Apocalypse World] Kronika Edwarda Talbota

Zápisy a zážitky z vašich her, pomoc s přípravou, společné hraní.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22593
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

[Apocalypse World] Kronika Edwarda Talbota

Příspěvek od Jerson »

Odkaz na Kroniku

Povídkový zápis z naší hry Apocalyse World, tedy pokračování Edwardova příběhu. Zatím jeden a půl herního sezení, zbytek dopíšu později.
Naposledy upravil(a) Jerson dne 31. 8. 2020, 14:29, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Kronika Edwarda Talbota

Příspěvek od Markus »

Udělal jsem si mentální poznámku, abych na to později mrknul, ale hned první reakce je: co to je proboha za anime hezounka? Do postapo prostředí? Vážně?

</nekonstruktivní poznámky>
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22593
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kronika Edwarda Talbota

Příspěvek od Jerson »

Naprosto vážně. Battlebabe má na výběr třeba i "hezká tvář, sladká tvář, klučičí tvář, úžasná tvář, ostrá tvář", a podle mě je zrovna tenhle obrázek dost vystihující :-)
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Kronika Edwarda Talbota

Příspěvek od Markus »

Tak jsem si to přečetl, ale shledal jsem, že povídkové zápisy jsou pro mě spíš nezajímavé. Víc než příběh mě zajímá, jak funguje hra, kterou zrovna hrajete, kdo se jak rozhoduje a proč, jak se osvědčují techniky a mechaniky... to se tady nedozvím. Nicméně i tak pár postřehů:

Ty hraješ battlebabe, ale ukecal jsi MC, aby ti dal do začátku Hummera, jo? :) Další povolání jsou co?

Zdá se, že to hrajete spíš jako družinovku a chodíte spolu. My jsme to hráli naopak spíš tak, že každý si jel vlastní scény a jen občas se postavy potkaly. To vaše má tu výhodu, že se vám nerozbíhá tolik nezávislých dějových linií (anebo možná jo, ale ty popisuješ jenom tu svoji).
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22593
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kronika Edwarda Talbota

Příspěvek od Jerson »

Chápu, ale když bych měl tohle všechno psát, tak s tím strávím ne dvě hodiny, ale dva dny, a navíc bych si musel naši hru nahrávat, protože si to nepamatuju. Mechaniky jsou pro mě jen podpora, takže se pamatuju jen specifické situace. Třeba jsem sem selhal v hodu na Reputaci (kterou mám jako tah z jiné příručky) při jednání s šéfem Písku, což přesně odpovídalo fikci, protože i když jsem ho ve hře viděl poprvé, už předtím se do hry dostaly zvěsti, že mě nemá rád. Prostě ani pomocí tahu jsem tíhu in-game fikce nedokázal překonat :-)

Já MCho neukecával, prostě jsem se zeptal, zda můžu mít vozidlo, a on řekl "jo". Na výběr jsem měl cokoliv od motorky po bagr, tak jsem si vzal Hummera. Stejně je to jedno, mechanicky je pojíždědlo jedno jako druhé, jen se o jedničku liší čísly.

Zajímavější bylo, že jsem tak dlouho řešil, jakou si vzít zbraň, až mi MC řekl, že klidně můžu dát všechny čtyři volby do jedné zbraně. Takže se nabízelo udělat si nějakou krutupřísnou bouchačku, a já místo toho mám MP7, tedy vlastně obyčejný samopal velikosti přerostlé pistole s parametry 3-zranění, na blízko, automatický, průbojný a poslední volbu mám ještě volnou, což té zbrani odpovídá. A mám časem v plánu si nechat přidělat optiku, abych měl i střelbu na dálku, když by to náhodou bylo potřeba, jen to už ruší eleganci přerostlé pistole, tak to chci používat jen příležitostně a ne jako standard.

Další povolání jsou Hardholder - Plukovník, Firex - Jessee, a Maestro - Anabell (ta hrála AW teď poprvé, nalákal jsem ji svým popisem hry a hlavně tím, že si nemusí vůbec nic studovat dopředu a i tvorba postavy je jen zaškrtávání možností na kartě postavy. Jednoduchost rulez.)

Plukovník s námi nechodí, ten se zdržuje na Arše a asi z ní ani nevylézá. Jessee je něco jako jeho agent a docela spolu táhnou, takže když Plukovník potřebuje řešit něco venku, tak tam pošle právě jeho. Já jsem přivandrovalec, kterého Plukovník napůl využívá a napůl nemá rád, protože podrývám jeho autoritu a vůbec nejsem poslušný podřízený. A Anabell - to byla asi nejlepší volba, protože Plukovníka fakt neuvěřitelně irituje, že nechce přijmout jeho "nabídku na ochranu", tedy přestěhovat svůj podnik přímo do hradeb Archy a hlavně se zbavit svého gangu.
Protože plukovník má velký gang, ale jen 2-zranění, zatímco Anabell má malý gang, ale s 3-zranění. A na první hře fakt popisoval, jak si představuje jednání s jiným Hardholderem, jako že oba mají své gangy, které se drží v šachu, a oni mluví. Takže se tím cítí ohrožen. Ten až zjistí, že já z pravidel můžu mít taky gang, a až si ho pořídím, tak nejspíše vyletí z kůže.
(O tom jednání jsem vlastně ještě nepsal, měl bych to doplnit.)

Takže jo, v první hře jsem doprovázel Jesseeho, a ve druhé taky, plus jsem navíc nabídl Anabell, zda nechce jet s námi (protože proč nevzít holku na výlet, i když je skoro dvakrát starší než Edward. :-) )
Já samostatné scény moc nemusím, protože pak si navzájem nemám jak pomoct. Takže když jde do tuhého, tak oni dva začínají panikařit, protože nemají žádné zbraně, a já jen s klidem říkám "V klidu, teď vycouvám, ale kdyby něco, tak vás z toho vysekám." S tím, že jsem celou dobu nosil viditelně jen obyčejnou pistoli, a až když došlo na bitku, vytáhl jsem MP7 a rozstřílel útočníky v autě na hadry. A bohužel si asi budu muset vzít Gunluggerský tah, který ze mě v boji udělá malý gang, kdyby mu náhodou ruplo v bedně a chtěl si to s Anabell rozdat na férovku, tak abych se mohl nějak účinněji zapojit.

Jen tedy v poslední akci jsem konečně získal kulomet, který Plukovníkovi muži zastavili u Anabell v podniku, takže on už nemá žádný (holt mizerná výzboj gangu :-) ) a já mám auto s mašinkvérem.

Jinak jiné linie - byla tam ještě linie s tím, že se do Archy dostali nějací mutanti z Horažďovic, což řešil Plukovník a Jessee, ale u toho jsem jako postava nebyl a jako hráč jsem nedával pozor, tak to mám trochu nejasné. A Plukovník pak zkoušel otevřít mozek, hodil 6-, takže nám musel povědět něco moc ošklivého, co se mu stalo. Blbé je, že si to nikdo nepamatuje (ani jeho hráč), ale bylo to něco o tom, že už to jednou zkusil a zabil svou rodinu, nebo něco podobně drsného.
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: Kronika Edwarda Talbota

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

A co "Mirni", já myslel, že je to taky hráč (nebo spíš hráčka) :-)
Jerson píše: 29. 7. 2020, 13:04 A bohužel si asi budu muset vzít Gunluggerský tah, který ze mě v boji udělá malý gang, kdyby mu náhodou ruplo v bedně a chtěl si to s Anabell rozdat na férovku, tak abych se mohl nějak účinněji zapojit.
Jo, tenhle gunluggerský tah je prý dost "must have" i pro ne úplně bojové postavy. Osobně tyhle závody ve zbrojení a přemýšlení stylem "on má gang, tak já musím za gang vydat taky, kdyby náhodou..." úplně rád, zvlášť když nevycházejí tak úplně z postavy (když bych hrál Ramba, tak není co řešit :-) ). Ale chápu, že AWčko k tomu má občas právě sklony.

Nicméně pokud ten tah vážně "nechceš", tak to zkus dohnat třeba přes ten vlastní gang (Edward s gangam nepotřebuje vydat za gang sám o sobě) nebo nějak jinak... Ale samozřejmě záleží i na hráči Plukovníka. Pokud je reálná hrozba, že se tě pokusí svým gangem převálcoovat, asi dává smysl trochu "potrénovat" :-)
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22593
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kronika Edwarda Talbota

Příspěvek od Jerson »

Mimi - nově Mirni - je NPC, kterou jsme náhodně potkali v Temelíně a tak nějak u nás zůstala, a teď ji mám na krku. Nejspíše až budu chtít spojence, tak jako spojence dostanu právě ji. Ale zatím je to taková zajímavá figurka, hlavně i díky jejímu nevyhraněnému pohlaví (a Edwardovo nevyhraněnému vztahu k ní). Takže ve hře nějaké věci naznačuju, ale ještě jsme tu neurčili. A doufám, že se po čase nedozvím, že je to kluk. :-D

Ten tah Not to be fucking with či jak se to jmenuje se pro nebojové postavy nehodí, protože se aktivuje jen při boji, což mi přijde jako rozumné omezení. Nicméně už opravdu došlo na situaci, kdy Plukovník zvažoval, zda Anabell nezavře do basy, a ona by s tím asi nemohla moc dělat - a ani nikdo jiný z nás. A později ve hře poslal asi dvacet vandráků, aby oblehli klub, takže k nějaké konfrontaci nejspíše dojde. A pak bude asi důležité, kdo vydá za gang, kdo má gang, a kdo má jak velkou bouchačku (jako že zatím to až na jednu scénu bylo prakticky jedno).

A abych byl upřímný, tak Battlebabe obecně a Edward speciálně mi přijde jako sólista. Sice se stará o druhé a spolupracuje s nimi, ale že by měl pod sebou gang, o který se bude starat, to mi k němu úplně nejde. Možná změním názor, až si ho začnu budovat (protože abych si jen zaškrtnul volbu a vyčaroval si partu lidí, to mi přijde ne-RPGčkovské), protože to chci zkusit, ale spíše bych se pokusil udělat si menší partu lidí, kteří se prostě budou vměšovat do davu a útočit překvapivě.

Jako pořád mám volbu vzít si dvojkový "pancíř", když budu pobíhat je v kalhotách, a jeden nebo dva bonusy +1 na udělování zranění, čímž bych v případě nějakého střetu udělal Plukovníkovi z jeho velkého gangu jeden malý a hromadu odpadu k tomu, ale zase si nechci dělat tak moc bojovou postavu. Vždycky mívám bojové schopnosti a vůbec zbraně raději jako zálohu, když to nejde po dobrém, než jako hrozbu.

Navíc by s námi ještě měl hrát jeden hráč, který si chtěl vzít právě Gunluggera (protože je o generaci mladší a hraje hlavně DnD, i když Omegu taky), takže možná pak budeme řešit i jeho přízeň.
Jinak já spory mezi postavami hráčů už nehrál strašně dlouho, naposledy asi před 15 lety v SR, a předtím v roce 1998 v DrD, tak se tím docela bavím, zejména když je víc možností jak věci řešit, nejen prosté ukrajování HPček. Nicméně pořád platí, že když dojde na VP proti VP, tak tah +1zranění +1 pancíř se počítá víc než Nebezpečný a sexy, který na hráčské postavy nefunguje. I když pokud bych to použil na šéfa Plukovníkovo ochranky, tak by to nějaký menší vliv mít mohlo. :-)

Ono se sice říká, že postavy nemají být navzájem vyvážené a tak, ale co uděláš, když jeden hráč (v roli) řekne "myslím, že byste neměli mít žádné zbraně, a tady je 80 chlapů, kteří se o to postarají? A já mu zase nechci sloužit, ani jako postava, ani jako hráč. To by byla trochu nuda. Navíc in game nesouhlasím s jeho vizemi šťastné budoucnosti :-)
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Kronika Edwarda Talbota

Příspěvek od Markus »

A já myslel, že Plukovník je NPC a hlavní hrozba. :)
Jezus
Příspěvky: 2601
Registrován: 26. 1. 2018, 10:35
Bydliště: Brno

Re: Kronika Edwarda Talbota

Příspěvek od Jezus »

(Tak, už zase pod správným nickem :-) )

Aha, tak gratuluju k zajímavě vytvořenému NPC. Doporučuju jeho pohlaví neurčovat přes nějaký tah, protože MC má jako princip "Respond with fuckery" :-D

Jinak to ty jsi psal o tom, že zvažuješ gang. ("Vyčarovat" se dá mezi sezeními, když se domluvíš s MC, že uplynul měsíc a tys dal dokupy partičku podobnejch individualistů, jako jsi ty, co taky chápou, že Plukovníkovi lidi potřebují protiváhu - aby mohli zůstat individualisty :-) )

Na to, že máš boj jako zálohu mi přijde právě Not to be fucking with docela silné, ale jestli si to žádá situace s Plukovníkem... Mě osobně tahle nutnost "vyvažování" a poměrně silného PvP ve hře trochu vadí (ale jako zase chápu, že o tom ta hra taky hodně je), zejména, když si představím určité typy hráčů. A je fakt, že kvůli nim, by asi nezbývalo nic jiného, než se podobně silově pojistit.
Jerson píše:Nicméně už opravdu došlo na situaci, kdy Plukovník zvažoval, zda Anabell nezavře do basy, a ona by s tím asi nemohla moc dělat - a ani nikdo jiný z nás. A později ve hře poslal asi dvacet vandráků, aby oblehli klub, takže k nějaké konfrontaci nejspíše dojde. A pak bude asi důležité, kdo vydá za gang, kdo má gang, a kdo má jak velkou bouchačku (jako že zatím to až na jednu scénu bylo prakticky jedno).
Tak by byla v base, no. To zase není tak hrozný vývoj. A na to ji z basy dostat, už byste snad schopnosti měli, ne?¨

Podobně oblehlý klub není situace, kdy musíš mít zároveň největší bouchačku a ještě s ní vydat za partu chlapů. (Když se potřebuješ prostřílet ven, nemusíš se hned stavět celému gangu naráz. Prostě to vezmeš skrz křídlo a to bys měl zvládnout už teď, ne).

Samozřejmě ale nesoudím. Pokud to chce nějakej hráč "vyhrát" a na sílu do toho půjde se vším, co může podle pravidel použít, chápu, že jsi nucen se tomu přizpůsobit. Osobně jsem zvědavej na toho "magora". Je fakt, že tam ten hráčskej aspekt "kdo ho dostane na svoji stranu" bude hodně silnej. a to je zase dobrý, alespoň bude s kým/čím si hrát :-)
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22593
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kronika Edwarda Talbota

Příspěvek od Jerson »

Markus píše: 29. 7. 2020, 15:16 A já myslel, že Plukovník je NPC a hlavní hrozba. :)
No, tak už asi chápeš, na co se mi může hodit být bojově schopný :-)
Jezus píše: 29. 7. 2020, 15:40 Doporučuju jeho pohlaví neurčovat přes nějaký tah, protože MC má jako princip "Respond with fuckery"
Na druhou stranu by se holt Edward tvářil, že je bi, asi by to nebylo nic strašného (jen by to iritovalo Plukovníka :-) )
Jezus píše: 29. 7. 2020, 15:40 Tak by byla v base, no. To zase není tak hrozný vývoj. A na to ji z basy dostat, už byste snad schopnosti měli, ne?¨
Kdo "vy"? Plukovník je jedna postava, Anabell druhá, ta by byla v base. Jessee proti Plukovníkovi nepůjde. A čtvrtý jsem byl já. Nikdo další nehrál. Takže bych asi musel přesvědčit její ochranku, aby ji zkusila dostat z pevnosti ven, což je boj malého gangu a 3-zranění proti velkému gangu s 2-zranění, který má +1 pancíř. Plus rozdíl velikostí. To si bych si moc šancí nedával. A úplně nevím, co může dělat Maestro či jiná postava v base hráčské postavy, to jsem ještě neřešil. Čistě hypoteticky, měl bys nějaké nápady?
Jezus píše: 29. 7. 2020, 15:40 Podobně oblehlý klub není situace, kdy musíš mít zároveň největší bouchačku a ještě s ní vydat za partu chlapů. (Když se potřebuješ prostřílet ven, nemusíš se hned stavět celému gangu naráz. Prostě to vezmeš skrz křídlo a to bys měl zvládnout už teď, ne).
Ten klub byl podnik Anabell a zrovna jsem nechtěl, aby ji ho ta parta zdemolovala. Takže nešlo o to utéct, ale zahnat ty vandráky pryč. Což o to, teď stačilo zastrašování, ale až na klub pošle Plukovník půl svého gangu, nebo až ho použije jinak, tak prostě nechci tahat za kratší konec provazu.

Tedy abych byl přesný, vůbec nechci nechat to zajít tak daleko, rád bych ho přesvědčil, že si nemůže dělat co ho zrovna napadne, a říkat (Anabell) věci jako "ty nepotřebuješ vlastní gang na ochranu, já tě ochráním, takže souhlasíš?" Natož aby ho napadlo, že třeba nepotřebuje, abych měl nějaké zbraně, nebo ozbrojené auto, nebo tak. :-)
Uživatelský avatar
PardGalen
Příspěvky: 2105
Registrován: 26. 2. 2006, 21:28

Re: Kronika Edwarda Talbota

Příspěvek od PardGalen »

Jerson píše: 29. 7. 2020, 17:41 A úplně nevím, co může dělat Maestro či jiná postava v base hráčské postavy, to jsem ještě neřešil. Čistě hypoteticky, měl bys nějaké nápady?
Si myslíš, že by se ven nevykecala? Já tedy ne :D
Always bring a gun to a puppet fight
Uživatelský avatar
Cilapi Márameldon
Příspěvky: 789
Registrován: 28. 2. 2019, 20:48

Re: Kronika Edwarda Talbota

Příspěvek od Cilapi Márameldon »

Jerson píše: 29. 7. 2020, 17:41 A úplně nevím, co může dělat Maestro či jiná postava v base hráčské postavy, to jsem ještě neřešil. Čistě hypoteticky, měl bys nějaké nápady?
Tady jen střílím od boku, ale asi nic nebrání tomu, aby hrála svůj gang, i když s ním není, ne?

Stejně tak její dostání z vězení nemusí znamenat "jít do bitvy" s celým nepřátelským gangem. Asi dost záleží na MC a hráči Plukovníka, ale vplížit se dovnitř, dostat ji z cely a pak se prostřílet "zadem" mi nezní jako něco, na co potřebuješ "Magora". Samozřejmě asi se to podělá, ale o tom ta hra taky je (navíc proto tě její lidi krejou, že jo? :-) ).
Jerson píše: 29. 7. 2020, 17:41 Tedy abych byl přesný, vůbec nechci nechat to zajít tak daleko, rád bych ho přesvědčil, že si nemůže dělat co ho zrovna napadne, a říkat (Anabell) věci jako "ty nepotřebuješ vlastní gang na ochranu, já tě ochráním, takže souhlasíš?" Natož aby ho napadlo, že třeba nepotřebuje, abych měl nějaké zbraně, nebo ozbrojené auto, nebo tak. :-)
Rozumný přístup. Mě by navíc zajímalo, zda by to třeba nepochopil líp, kdy došlo k nějakému útoku na Archu, kde by mu "vaši" pomohli. Pak by sis mohl povzdechnout, že mít kanon i na auťáku, nebyla by většina útočníků zdrhla.. ;-)
Jerson píše: 29. 7. 2020, 17:41 Na druhou stranu by se holt Edward tvářil, že je bi, asi by to nebylo nic strašného (jen by to iritovalo Plukovníka :-) )
Proč by se tak měl tvářit? Může na to prostě přijít ("Play to find out what happens" ;-) ). Nebo ani nemusí (nějak moc) být. Mirni se ostatně zdá tak trochu non-binar a navíc je to mutant. A Edward ho má za holku. Když někde kolem třetí mety zjistí, že se sekl, prostě se může rozhodnout, že už nevycouvá...

A že by to vadilo Plukovníkovi by právě bylo zajímavý :-) (Nebo jen zajímavý tajemství, ostatně oficiálně je Mirni zatím holka a očividně to moc neřeší. Nebo je holka proto, že se jí líbí Edwardova hezká tvářička? :-D)
"Omlouvám se, ale nebylo by vhodnější místo 'tohoto' výrazu říkat raději třeba 'mocně'?"

Mladý elf s odhodlanou tváří, upřímným pohledem a srdcem na pravém místě.
Prostou šedivou šupinovou zbroj kryje působivě ušitý plášť ze sovodvěda.
Je stále slabě cítit po konvalinkách.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22593
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kronika Edwarda Talbota

Příspěvek od Jerson »

Cilapi Márameldon píše: 29. 7. 2020, 20:57 Tady jen střílím od boku, ale asi nic nebrání tomu, aby hrála svůj gang, i když s ním není, ne?
To nevím, my to hrajeme hodně v roli postav a prostě gang je na ochranu klubu, takže když nedostane jiné rozkazy, tak bude chránit klub, ne? To by dávalo smysl mě, tedy pokud by něco nezkoušela přes Vír, to by asi bylo přijatelné.
Stejně tak její dostání z vězení nemusí znamenat "jít do bitvy" s celým nepřátelským gangem. Asi dost záleží na MC a hráči Plukovníka, ale vplížit se dovnitř, dostat ji z cely a pak se prostřílet "zadem"
To bys musel být u toho, když si navrhoval na začátku Archu. Prostě strakonický hrad, jediný vchod, vysoké hradby, 80 lidí na ochranu a stráž (dobře, část musí být venku). A musím říct že zrovna plížení nevím jak se řeší. Prostě - jsem rád, že na to nedošlo. :-)
Mě by navíc zajímalo, zda by to třeba nepochopil líp, kdy došlo k nějakému útoku na Archu, kde by mu "vaši" pomohli. Pak by sis mohl povzdechnout, že mít kanon i na auťáku, nebyla by většina útočníků zdrhla.. ;-)
Hele, pomoc jeho lidem bylo to co mě do Archy dostalo (i když jen popsané retrospektivně), ale stejně mi nechtěl dát těžší zbraň. Ale to už je jedno, já ji mám a on ne. :-)
A že by to vadilo Plukovníkovi by právě bylo zajímavý :-) (Nebo jen zajímavý tajemství, ostatně oficiálně je Mirni zatím holka a očividně to moc neřeší. Nebo je holka proto, že se jí líbí Edwardova hezká tvářička? :-D)
Spíše naopak. Původně to měla být naše spojka s Mistrem Temelína, ale jak s ním Jessee dokáže mluvit přímo, tak už Mirni nebyla potřeba k ničemu. Takže Edwardovi zůstala na krku, což znamenalo (z mého rozhodnutí) je s Edem ubytovaná v jedné místnosti. A když v jednom rozhovoru s Plukovníkem na ni došla řeč a já zmínil, že tedy bydlí se mnou, Plukovník se ptal, co je zač a Jessee prohlásil, že neví, tak se Plukovník naštval, že jak "neví"? Že on uznává jen tradiční dělení na může a ženy, a že se spolu můžou být jen muž a žena. Tak jsem to nechtěl hrotit a suverénně jsem tvrdil, že je to holka a že to vím, "mrk mrk" :-) Ale to Edward kecal, pořád to neví (a na sex s ní nedošlo ani mimo záběr). Prostě to záměrně nechávám otevřené, přijde mi to zábavnější.

Takže Mirni je zatím mírný zdroj potíží pro mě a cíl zájmu (na výuku) pro Jesseeho, tak ji asi ještě chvíli budeme hrát obojetně, než bude muset dojít na lámání chleba.
Jezus
Příspěvky: 2601
Registrován: 26. 1. 2018, 10:35
Bydliště: Brno

Re: Kronika Edwarda Talbota

Příspěvek od Jezus »

Jasně, já to o Mirny psal z pohledu "až se to zjistí" (jako možnosti, který tam vidím). Hrát to zatím takhle "nejistě" vypadá jako zábava :-) Tam jsem ve shodě :-)

Retrospektiva je dobrá věc. Ale na většinu hráčů většinou působí líp, když vidí, že tu pomoc skutečně ve hře potřebují.

A s tím gangem... Jasně, to info o zajetí šéfky se ke gangu musí nejdřív dostat. Nicméně, když někdo uvězní majitelku klubu, asi se to rychle rozkřikne. I když já si spíš představoval scénu ve stylu:
Hypotetix píše píše: Edward: "Vaši šéfku uvěznil Plukovník Neo."
Kapitánka Anabelinina gangu (ústy její hráčky): "Noe."
Edward: "Jo ten. Moje chyba. Tihle spasitelé se mi vždycky pletli. Každopádně vám pomůžu, jestli ji chcete dostat ven."
Kapitánka: "Díky za zájem, ale už na tom pracujeme."
Edward: "Dostat ven v jednom kuse."
A řešit jak, je pak součást hry. Nicméně ne každé. Ne vždycky. Ne s některými hráči, kteří musejí být nedobytní. Prostě jsou to jen takové nástřely, netvrdím že vždycky platné/použitelné...

Ono se asi vážně potvrzuje Quis vellet pacem, preparat bellum. Metoda odstrašení je hold nejjednodušší a často nejúčinnější.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Kronika Edwarda Talbota

Příspěvek od Markus »

V base přece můžeš zahrát čtení situace a nechat si říct nejlepší cestu ven, ne? :)

Anebo prostě ukecat strážné přes Hot, to je v případě Maestro'D celkem jistá cesta.

Ty mechaniky jsou dost neoblomné.
Odpovědět

Zpět na „Vaše hraní - příprava, rady, zápisy a PbP“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů