[Šílený experiment] {PbP} Karak - GM účetnictví
- MarkyParky
- Příspěvky: 16425
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
[Šílený experiment] {PbP} Karak - GM účetnictví
Původně jsem myslel, že budu všechno improvizovat, ale jestli mám být poctivý, tak si tady povedu účetnictví.
Budou tu SPOILERové informace, nechávám na vás, jestli mi chcete koukat pod ruku nebo ne.
Budou tu SPOILERové informace, nechávám na vás, jestli mi chcete koukat pod ruku nebo ne.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16425
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - GM účetnictví
Reálný stav dungu:
Aktuální čas:
* před půlnocí
Patro A - přehled pohybu:
6 zlobrů bude celou noc na latrýně
5 sakronů+ Gontrok bylo naposledy spatřeno v jídelně (asi budou spát)
5 zlobrů někde bloumá
9+1 prstenozlobr ještě chrápou v pelechu
1 goblin od stráže zůstal venku
1 kuchaři z B3 sem byli převeleni, potkal se s mrakem smrti, utekl ven.
Trollí část:
A26:
Noc - 3xtrollice, 1x troll
= 1 troll je ve druhém patře
= 1 troll je mrtev
A27:
2x troll strážce
1x troll náčelník
Přes den půjdou trollové dolů a trollice k náčelníkovi
Patro B - přehled pohybu:
B3 zbyly tam dva kuchaři, přežili Ebralda
B5 2x duch, 1x přízrak
B8 napůl vypálená plíseň
B19 2x napůl zmlácené sochy
B26 ... až 18 skřetů, momentálně 6 u gorgony, 1 kdesi ve třetím patře, zbytek je se sarkony v patře E a pomalu se budou vracet
B27 8 sarkonů
B28 2 sarkoni (4 jsou ve čtvrtém patře)
B29 6 gobliních náčelníků
B30 šaman Brandren + havran Grag
B31 16 vězněných skřetů
B32 22 vlků
B33 2 vlčice + 16 vlčat
Patro C - přehled pohybu:
východně C3 u řeky - naposled spatřeno 1 skřet
C7 Dvojník
C22 4 zombie
Patro D - přehled pohybu:
trpošů je něco mezi 50 a 70 + král + princ + velekněz + 3 kněží
skřeti jsou momentálně na tomhle patře vytlučení
Patro E
E3 - 4 sarkoni + 12 skřetů
Patro F
F22+F23+F24
2 směny makáčů:
- 1 goblin + 5 skřetů spí
- 1 goblin + 6 skřetů maká
- 2 sarkoni jako hlídka
F28 - 15 skřetů hraje kostky
F34 - 15 skřetů hraje kostky
F35 - někdo vhodný k přepadu
Velká pronásledovačka:
Zadní skupina: 15 skřetů+15 skřetic+8 hlubinných skřetů
Za Ralfem: Skřetí náčelník, 3x skřet, 2x skřetice, 2x muzikant, 1x hlubinný
Za Halotanem a Edwardem: 2x hlubinný, 7x skřetice, 4x skřet, 3x muzikant
F38 - 4k6 hlubinných, probuzených poplachem
F39 - 2k6 hlubinných, probuzených poplachem
F42 - 4k6 skřetů všech ras ... skončily orgie, chystají se do boje
F43-46 - 5 temných kněží - přesná poloha bude vyplývat z komplikací Omegy nebo bude podle modulu Halotan
F33 - 5 skřetích náčelníků
Aktuální čas:
* před půlnocí
Patro A - přehled pohybu:
6 zlobrů bude celou noc na latrýně
5 sakronů+ Gontrok bylo naposledy spatřeno v jídelně (asi budou spát)
5 zlobrů někde bloumá
9+1 prstenozlobr ještě chrápou v pelechu
1 goblin od stráže zůstal venku
1 kuchaři z B3 sem byli převeleni, potkal se s mrakem smrti, utekl ven.
Trollí část:
A26:
Noc - 3xtrollice, 1x troll
= 1 troll je ve druhém patře
= 1 troll je mrtev
A27:
2x troll strážce
1x troll náčelník
Přes den půjdou trollové dolů a trollice k náčelníkovi
Patro B - přehled pohybu:
B3 zbyly tam dva kuchaři, přežili Ebralda
B5 2x duch, 1x přízrak
B8 napůl vypálená plíseň
B19 2x napůl zmlácené sochy
B26 ... až 18 skřetů, momentálně 6 u gorgony, 1 kdesi ve třetím patře, zbytek je se sarkony v patře E a pomalu se budou vracet
B27 8 sarkonů
B28 2 sarkoni (4 jsou ve čtvrtém patře)
B29 6 gobliních náčelníků
B30 šaman Brandren + havran Grag
B31 16 vězněných skřetů
B32 22 vlků
B33 2 vlčice + 16 vlčat
Patro C - přehled pohybu:
východně C3 u řeky - naposled spatřeno 1 skřet
C7 Dvojník
C22 4 zombie
Patro D - přehled pohybu:
trpošů je něco mezi 50 a 70 + král + princ + velekněz + 3 kněží
skřeti jsou momentálně na tomhle patře vytlučení
Patro E
E3 - 4 sarkoni + 12 skřetů
Patro F
F22+F23+F24
2 směny makáčů:
- 1 goblin + 5 skřetů spí
- 1 goblin + 6 skřetů maká
- 2 sarkoni jako hlídka
F28 - 15 skřetů hraje kostky
F34 - 15 skřetů hraje kostky
F35 - někdo vhodný k přepadu
Velká pronásledovačka:
Zadní skupina: 15 skřetů+15 skřetic+8 hlubinných skřetů
Za Ralfem: Skřetí náčelník, 3x skřet, 2x skřetice, 2x muzikant, 1x hlubinný
Za Halotanem a Edwardem: 2x hlubinný, 7x skřetice, 4x skřet, 3x muzikant
F38 - 4k6 hlubinných, probuzených poplachem
F39 - 2k6 hlubinných, probuzených poplachem
F42 - 4k6 skřetů všech ras ... skončily orgie, chystají se do boje
F43-46 - 5 temných kněží - přesná poloha bude vyplývat z komplikací Omegy nebo bude podle modulu Halotan
F33 - 5 skřetích náčelníků
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 6. 7. 2020, 13:16, celkem upraveno 13 x.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16425
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - GM účetnictví
In-game detaily vzhledem k postavám:
Ralf Olafson:
Hrozby:
Zlobři v patře A: SMEČKA (Sežrat, co se dá - i nepřátele - a pak mít klid)
Trasa skřetí hlídky: SMEČKA (Slabší ulovit, kvůli silnějším vyhlásit poplach)
Vstoupíš-li na trasu skřetí hlídky, hoď+DÉLKA_KLIDU, což je počet prošlých míst se skřetí hlídkou, při kterých k ničemu nedošlo - v tuhle chvíli 0.
7+: Nastav DÉLKU_KLIDU na 0 a:
10+: Čelně jsi potkal skřetí hlídku.
7-9: Málem jsi potkal skřetí hlídku, rozhodni se zda:
* teprve přichází, nebo
* právě odešla.
6-: Nikoho jsi nepotkal, zvyš DÉLKU_KLIDU o 1.
DÉLKA_KLIDU=1
Haštara:
* Svit lucerny: 8/24 (po útěku)
* Něco po ní chce démon.
Edward
* Mám na něj 2 rezervu.
* 25/40 úspěchů
Ralf Olafson:
Hrozby:
Zlobři v patře A: SMEČKA (Sežrat, co se dá - i nepřátele - a pak mít klid)
Trasa skřetí hlídky: SMEČKA (Slabší ulovit, kvůli silnějším vyhlásit poplach)
Vstoupíš-li na trasu skřetí hlídky, hoď+DÉLKA_KLIDU, což je počet prošlých míst se skřetí hlídkou, při kterých k ničemu nedošlo - v tuhle chvíli 0.
7+: Nastav DÉLKU_KLIDU na 0 a:
10+: Čelně jsi potkal skřetí hlídku.
7-9: Málem jsi potkal skřetí hlídku, rozhodni se zda:
* teprve přichází, nebo
* právě odešla.
6-: Nikoho jsi nepotkal, zvyš DÉLKU_KLIDU o 1.
DÉLKA_KLIDU=1
Haštara:
* Svit lucerny: 8/24 (po útěku)
* Něco po ní chce démon.
Edward
* Mám na něj 2 rezervu.
* 25/40 úspěchů
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host