[Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Zápisy a zážitky z vašich her, pomoc s přípravou, společné hraní.
Odpovědět
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

[Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od MarkyParky »

Herní vlákno
Organizační vlákno

Mapa:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Hrajem.
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 25. 6. 2020, 14:57, celkem upraveno 14 x.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od MarkyParky »

Gontrok viděl koutkem oka, jak se Rangok rozpřahuje mečem. Čarodějka se ukázala natolik neschopnou v boji, že teď neváhal a otočil se k ní zády a nasměroval obě zbraně proti svému bývalému služebníkovi. Měl výhodu rychlosti - nemusel se rozmachovat, láva už z jeho rukou prýštila.

Srazil dlaně k sobě, aby dodal kouzlu vyšší sílu a pokusil se proud lávy zaměřit přímo na Rangokovo zrádne srdce dřív, než goblin bodne svým mečem.

MarkyParky: 3D6H2 +3 → 14(high 2 of 6; 5; 1 = 11 + 3)
- platím 1 Sudbu za manévr přesně
- platím 1 Sudbu za použití ZS Dračí dech a akce má Rangoka zabít


Haštara před sebou již podruhé měla goblinova záda a silueta byla jasně ozářená žhnoucí lávou, která zálevala Rangoka.

Paralelně převedení situace do DCC:
= někdy během první fáze Rangok minul a Gontrok uspěl s kouzlem
= Haštara může v téhle fázi útočit
> Pokud by jedním zásahem sundala Rangokovi všech 6 HPček, zabije ho. To bychom do DrDII převedli jako úspěšnou protiakci a Rangoka by zachránila
> Pokud ho zraní míň, mine nebo udělá něco jiného, tak se vyhodnotí její akce jak je, protiakce nebyla úspěšná nebo nebyla vůbec a Rangok se rozhodne, zda se vyčerpá nebo umře.
= Potom dohrajeme duhou fázi, případně mrak

Shrnutí situace v DrDII:
Gontrok: Sudba: 9, Ohrožení 4, Jizva 2 "Popálené ruce" - náročný (2) Běžný boj
Rangok: Ohrožení: 5, čelí vyřazovací (smrtící) akci, která mu působí na Tělo
Haštara jakoby nemá odehranou akci, mohla hrát protiakci.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Log 1=0 »

U trollího ohniště

V duchu se usměji trollímu citu pro ironii. Ale ve skutečnosti má pravdu, trochu jsem tím testoval, jestli to není maska vytvořená kouzlem. Kdyby Razmir použil tento trik, bylo by snadné se z toho vykecat tím, že bych se tvářil, jako že byla ironie míněna vážně. Každopádně teď jsem u trollího ohniště. No, musím zachovat dekorum hodné své masky, tedy si k nim nepřisednu. Ale na druhou stranu, konflikt, byť jen se služebníky, není dobrým začátkem diplomatického jednání. Zůstanu tedy stát poblíž a odpovím:
"Pokud sis nevšiml, dveřníku Hnědé stehno, jsem diplomat, ne potulný vypravěč. Ale na důkaz toho, že hodlám s tvým pánem jednat přátelsky a v dobrém, budu přátelský i k jeho služebníkovi a povím ti něco o našich zvycích.
Nuže, žijeme v hlubinách a dobýváme je. To je pravda. Pravda je také, že zotročujeme inteligentní tvory, ale jen ty, kteří se zotročit nechají, a jistě uznáš, že takoví si za to mohou sami.

Dále jsi jistě slyšel, že se klaníme Pavoučí královně jako bohyni, která nám vládne. To je lež, národ, který potřebuje pomoc a vládu bohů, v podzemí dlouho nevydrží. Pravdou je, že pavouky ve velkém chováme. Jsou to dostupná a vhodná jezdecká zvířata. A také je pravda, že naši štolbové si zdobí své domy a pracoviště soškami Pavoučí královny. Ale to nejsou modly, jen talismany pro štěstí, je totiž pravda, že dělat pavoučího štolbu víc než jednou trochu toho štěstí vyžaduje. A mnoho nehodných vyslanců jsme dle dávných zvyků ubytovávali právě u našich štolbů. Od toho jsme již upustili, ale fámy, které tím vznikly už stihly zakořenit.

Dále není pravda, že našim kmenům vládnou ženy. Vládne vždycky ten, kdo si to na svých sourozencích vydupe, bez ohledu na věk či pohlaví. Ale protože jsme více mistry magie, jedů, lstí a zrady, než přímého boje mají dcery stejné šance jako synové a využívají toho. A také je pravda, že ty zásadní věci se dělí v linii matky. To protože naše vášeň je tak divoká, že ji nelze spoutat omezeními, a potom je jaksi obtížné řádně sledovat otcovu linii, zatímco matka je jistá. Tedy většinou, jsme mistry lstí."
Teď mi došly obecné znalosti o krvavých elfech. Ale mí přátelé z rodu Trimodexim mi naštěstí pověděli zakládající mýtus jejich dynastie, ten by mohl nudící se trolly bavit více, než suchá fakta.
"Povím vám také zakládající příběh svého rodu. Trimodexima byla obyčejnou služkou ve významném domě jednoho velkého a mocného kmene. Jednoho dne se vlády chopil nový mladý náčelník, který dal popravit všechny své sourozence a na oslavu uchopení moci pořádal trojici plesů. Trimodexima, jakmile se o tom dozvěděla, našla svůj největší poklad, tři zámotky pavoučích vajíček, které dostala jako jediné věno od rodičů. Každý hodila do postele jedné dámě, vylíhli se z nich pavouci a dámu poštípali smrtelným jedem, takže Trimodexima mohla vzít jejich šaty a v těch jít na plesy. Na prvním se náčelníkovi poddala, na druhém leželi bok po boku, a na třetím už vládla ona jemu. A k ránu pokaždé zmizela. Tím vzbudila náčelníkovu zvědavost, a ten tedy nechal vyhlásit, že se s touto dámou ožení. Mnoho dívek se mu hlásilo, on ozkoušel všechny jejich, eh, úzké střevíčky, ale žádná nebyla ta pravá. Teprve, když se přihlásila Trimodexima, poznal, že je to ta pravá a oženil se s ní. O svatební noci ho přemluvila, aby vložil hlavu mezi její stehna, a ty pak sevřela tak, až mu došel vzduch v plicích. Ukradla klíč od pokladnice, vzala z ní zlato, tím podplatila vojáky a provedla převrat, takže se stala vládkyní mocného rodu. A v její linii si předávají z matky na dceru tajemství speciálních cviků, které... no nevím přesně co, protože mi to matka ani sestry neprozradily, prý na to ani nemám příslušné svaly."
10+5=15>14
Zdálo se, že trolly tato historie skutečně pobavila, nevím proč, skutečně zapadá do kultury krvavých elfů, alespoň co mohu soudit s jednání s nimi. Každopádně už dál nenaléhají a nechají mne poodejít a důstojně čekat na jejich pána.
Marky?
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Markus »

... Boj s Gontrokem ...

Obrázek

Haštara se svíjela bolestí. Láva jí ulpívala na oblečení, pálila a leptala její už tak trýzněné tělo. Kouzelnice klesla na zem, lucernu i kopí pustila z rukou, trhala ze sebe hořící cáry oblečení, spálenýma rukama se snažila sklepat roztavenou horninu. Cítila smrt, cítila ji blízko. Cítila přítomnost temného kamene a cítila, že se stane další duší lapenou mezi jeho mnoha stěnami. A nechtěla.

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Čarodějka zabořila hlavu do dlaní, schoulila se do klubíčka a křičela. Křičela a nechávala se obklopit smrtícím mračnem. Už ho nechtěla zadržovat, vypustila ho volně do chodby, vyplnila každičký prostor a každičkou skulinku rudou smrtí. Všechno kromě malinké bezpečné komůrky, ve které se svíjela v pozici plodu.

Pánové, házejte záchranné hody. O-)
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od MarkyParky »

Haštary nasunutí marku se odehraje v DCC dřív než magie => s pohledu DrDII to tedy bude protiakce => z charakteru mraku plošná a tedy zasáhne Rangoka i Gontroka.

Gontrok se začal smál, když Rangoka, sahajícího po meči, obalil krvavý mrak. Stalo se to ještě předtím, než láva z jeho rukou zasáhla učedníkovu hruď a mrak se neomylně valil i na něj samotného. Tak to přece udělala! Lidé se zas tolik neliší od skřetů, ušklíbl se v myšlenkách a pumpoval lávu ze všech sil do nitra rudého mraku, do míst, kde ještě před chvílí viděl Rangokovo hruď.

Haštara hrála protiakci. Protože mrak je naprosto totální megamasakr a navíc autosucces, budu to interpretovat tak, že Haštara hodila 6+6+5 => 17 a přehodila oba gobliny.

Jsou tedy cílem akce útočící na Tělo, záměr vyřadit - zabít.


O okamžik později už mrak zahalil Gontrokovy ruce, pak hruď a hlavu. Zkoušel zadržet dech a dál držet proud lávy kamsi do tmy, i když dávno ztratil orientaci v tom, kde je jeho zrádný služebník a kde vlastně stojí čarodějka.

Mám Ohrožení 4 = Tělo 4 < Sudba 9, můžu se Vyčerpat a udělám to.

Na plicích to pálilo a instinkt velel Gontrokovi nadechnout se a prchat pryč. To první překonal svým rozumem, to druhé ale ne.
Jeho tělo se prostě otočilo na útěk směrem na západ. Věděl, že je to hloupost - stála mu tam v cestě Haštara a moc dobře viděl, jak daleko je chodba mrakem zaplněná. Ale veškerou svou vůli soustředil na to se nenadechnout a pud sebezáchovy přebral kontrolu.

Kupodivu ho Haštara nezastavila, místo toho jeho nohy koply do něčeho měkkého na podlaze.

Mechanika DrDII mi dovoluje - pokud se vyčerpám vyřazovací akci - popsat, co oponent podzenil a proč mu to ublížilo (zvednout mu Ohrožení) nebo mě pomohlo (dát mi Výhodu). V tomhle případě volím to první - říkám, že Haštara se spolehla na to, že mě mrak zabije a jen se tam choulí na zemi a já ji při svém vyčerpání prostě nakopnul.

Gontrok to nevěděl, ale to se na zemi choulila Haštara a dostala od něj kopanec do ledvin.

Do DCC to převedu jako slabou 1d3 damage: MarkyParky: 1D3 → 2(2) -1 = 1 => kopanec sebral Haštaře 1 HP.

Gontrok utíkal dál, co mu síly stačily, ale mrak ne a ne skončit. Na kůži mu vyskakovaly bolestivé pupínky, v očích ho pálilo vyčerpávám 4 Sudby, Ohrožení mi stoupá na 5 a nakonec to nevydržel a nadechl se a protože už jsem teď jen já vs mrak, přecházím do DCC mechaniky a ta mi na konci kola sebe 10HP a s hrozivým zakašláním se zhroutil na zem a vydechl naposledy.

Gontrok je mrtev.

Pro Rangoka je situace následující:
> Haštařina akce se vylučoavala s mou (skrze mrak jsem ho neviděl)
> Cílí tedy jen jediné smrtící akci (té od mraku), neuspěl.
> Nechce-li zemřít, musí se Vyčerpat, Ohrožení má 5. Pokud to ale dokáže, může si vzít 1 Výhodu, když popíše, proč byla zabíjecí schopnost mraku přeceněna a jak toho využil.

Dokáže-li to, bude záležet na Haštaře:
> Pokud v druhé fázi kola zase mrak odsune, bude to všechno a konflikt nám skončí....
> Pokud mrak nechá kde je, čeká Rangoka druhý efekt marku - v DrDII to bude akce prostředí na konci kola, cílící na Tělo, následek je Jizva (1) "popálené plíce".
Jezus
Příspěvky: 2601
Registrován: 26. 1. 2018, 10:35
Bydliště: Brno

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Jezus »

Už když se Rangok pokusil vyběhnout ke svému bývalému mistrovi, pochopil, že to nestihne. Popálená noha ho zpomalovala a Gontrok měl výhodu probíhajícího kouzla. Pak se však po Rangokovi zezadu natáhly rudé spáry smrti, on zavrávoral a sesunul se stranou. Letící koule lávy se mu při pádu otřela o rameno a zapálila šat. Oheň byl však v mžiku uhašen dusivým mrakem. Stejně jako goblinův dech.

Rangok se ze všech sil začal plazit na druhou stranu, pryč do bezpečí, od čarodějova žáru a na druhý konec mraku. Věděl ale, že je to konec, že to nemůže zvládnout. Nad ním proudilo mračno krve a sžíralo mu záda. Rangok se posunul ještě o kousek dál a pak s obličejem zabořeným do špíny chodby se konečně nadechl.

Vzduch pálil v plicích více, než Gontrokova láva na kůži. Tu Goblinovi na zádech stejně začaly pokrývat bolestivé puchýře. Vůlí goblinního šamana, se donutil přestat dýchat. Posouvat se dál už nemělo cenu. Jen by plýtval cennými bublinkami vzduchu, které mu zbývaly v krvi. Pokusil se uklidnit tlukoucí srdce, aby bez dechu vydržel o několik vteřin déle. Jen oddaloval nevyhnutelné, ale tvrdohlavě lpěl na každé vteřině života. Nevěřil však, že by se smrt Haštara slitovala.

Vyčerpávám Výhodu, kterou jsem dříve nabyl za uklidnění mysli před druhou půlí boje. Poslední zdroj Těla a stejně tak si do posledního volného místa zasadím Jizvu. To je dohromady 5 tělesných zdrojů, což je přesně moje Ohrožení. Tohle kolo přežívám vážně jen o Haštařin chlup.
Jizva: Poleptané hrdlo (Vytrvalost a silný hlas).
Beru 1 Výhodu za to, že koncentrovanější část mraku se prohnala nade mnou, protože Hatara ho vrhla vpřed spíš skrze mě - na Gontroka - než abych byl vyloženě cílem. Plus jsem u země a kousek jsem se odplazil. Řidčí části mraku to tak bude trvat o pár okamžiků déle, naž mě rozleptá :-)
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od MarkyParky »

Teď je to na Haštaře:

Pokud stáhne mraky, Rangok přežije určitě.

Pokud nechá mraky jak jsou, Rangok bude čelit akci na konci kola. 1 zdroj Výhody má, manévr obrana si může zaplatit, přičemž jedna korekce:

Původně jsem převáděl DCC efekt "-10HP" jako hrozící Jizvu "popálené plíce". Ale došlo mi, že je to blbě - podle pravidel pro opakující se nástrahy má pořád dokolečka hrozit smrt, ale v DrDII se z toho postava vysekává za stále horší cenu - a případnou újmu (a tedy ekvivalent těch mizejících HPček) značí její vyčerpání.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Markus »

Kopnutí do ledvin Haštaru probralo. Otevřela oči a zahlédla, jak šaman utíká dál chodbou, jak se mu podlamují nohy, jak klesá k zemi a láme se v pase...

...otočila hlavu, aby našla Rangoka. Viděla jenom jeho nohy, čouhaly ze stěny černočerné tmy na druhé straně. Goblin se patrně pokusil odplazit, ale daleko se nedostal. Čarodějka z posledních sil ještě přikázala mrakům, aby se zvedly ke stropu a podlahu nechaly volnou. Potom opět zabořila hlavu do země a ponořila se do bolesti, která ji žrala po celém těle.

Nevěděla, jak dlouho uplynulo, ale po chvíli zaslechla zakňučení. Byl to Rangok. Živý. Kdesi v koutku mysli cítila náznak čehosi, co snad mohla být úleva nebo radost, ale démon v hlavě byl pořád silnější. Ještě nebyl konec. Haštara odhrnula všechny mraky na opačnou stranu chodby, na západ, a vysoukala se na vratké nohy. (Mám poslední 2 životy ze 14, ale stále žiju!).

NEKŇUČ A VSTÁVEJ, zakvílela směrem k goblinovi. MÁŠ TU PRÁCI.

Nějak se k tomu neměl.

NO TAK, DĚLEJ. JÁ JSEM TĚ VAROVALA. CHTĚL JSI SLOUŽIT DÉMONOVI, TAK SLUŽ DÉMONOVI.

Sklízení duší do kamene bylo pod její úroveň, ať to obstará učedník. Ona sama si sebrala věci a vykročila k tělu šamana Gontroka. Nejdřív ho bodla kopím, aby se ujistila, že je mrtvý, a když nekladl odpor, začala ho šacovat.

Copak to má v kapšiškách?
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22593
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Jerson »

cestou k Razmirovo bráně
Když se trpaslík otočí zády, potěžkám kuši. Bylo by jednoduché vyřídit čtyři další, kteří ve vedlejší místnosti vyvolávají houbové kladivo, nebo kladivo z houby ... a-há, kladivo zhouby. Teď mi to došlo. No, jedno takové mi visí na zádech. A když je tak nebezpečné přerušit rituál, co kdybych ... ale ne. Když jde o to zachovat se jako hajzl, prostě to nedokážu. Budu se držet svého plánu. Šíleného plánu, musím říct. Otázka je, zda je dostatečně šílený, aby byl proveditelný.

Navíc mi ten Jirhal hezky nahrál do karet. Ve se se mi zdálo, že spolu měli nějaké spory gobliní šaman a jeho učedník v horních patrech, ale že je to stejné i u padlých trpasličích mnichů mě ... vlastně ani nepřekvapilo. Zlo má v sobě vždy zárodek svého konce. Tím lépe pro nás, kteří proti němu stojíme.

I když teď jsem vlastně skvěle připraven na něco, o čem doufám že nepřijde, a na to co přijde nejsem připraven vůbec. Když bych byl tupý zabiják, měl bych to opravdu snazší, jak říkal Cedrik. Možná že teď je opravdu čas na pobíjení skřetů místo uvažování, co by bylo nejlepší. Možná se náš vozík řítí po kolejích ze srázu a dole nás čeká zeď. Nebo jsem možná opravdu pánem svého osudu. A kdo ví, třeba můžu ovlivnit i osud celého Karaku.

Když dojdeme k bráně, nechám mluvit Cedrika, který se obrátí na trpaslíka.
"Tak mě uveď ke svému pánovi, a tvé jméno nezůstane nepovšimnuto."
Jezus
Příspěvky: 2601
Registrován: 26. 1. 2018, 10:35
Bydliště: Brno

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Jezus »

.... rudá a černá ....

Rangok otevřel oči do tmy Gontrokova kouzla a uslyšel Haštařin démonem pozměněný hlas - který se mu teď zdál tak sladký, neboť znamenal život - jak mu nadává. Ztěžka se nadzdvihl ze země a začal chrchlat krev. Vykašlal spolu s ní i nějakou tu nadávku, ale v bublavých zvucích jim nebylo rozumět.
"Ano, paní," dostal pak ze sebe a přidal ještě jedno skřetí slovo, které spolu s plesknutím krvavého hlenu o podlahu znělo nějak jako "bič".

Nakonec Rangok po čtyřech dolezl k doutnajícím ostatkům svého bývalého mistra a vytáhl černý kámen.
"Kdo s čím zachází, tím taky schází, šéfíku," zasýpal chmurně a v odrazu kamene okamžik pozoroval svůj vlastní obraz. Přemýšlel, kolikátá duše z těch šesti set šedesáti šesti bude v budoucnu ta jeho. Zároveň si ale opakoval, co se říká Moraně a jim podobným. 'Dnes ne...'

Už neměl sílu, aby do kamene lapal duše ve větším počtu. Ani minule se mu to nepodařilo. Haštaře bude muset stačit, když to udělá hezky postupně. Pomalu, ale o to s větší jistotou.

Rangok: 3D6H2 +3 → 12(high 2 of 2; 5; 4 = 9 + 3)#Zaříkávač(Knihomol:Přesně)
Úspěch!


"Got'ča," zkonstatoval goblinky, když se duše jeho mistra ocitla uvězněná mezi lesklými ploškami černého kamene. O tuhle jednu do své sbírky obzvláště stál.

Zkontroloval svoji paní a plánoval se vydat polapit i zbylé duše sarkonů.

Harvesterovi došlo palivo. Před tím jsem platil manévr rozsáhle z Duše, ale ta došla. Při větším počtu duší bych uvažoval o jizvě, ale zrovna u Gontroka jsem chtěl mít i jistotu - jiný manévr Přesně. U zbylých si ještě rozmyslím, jestli si dát jizvu a risknout luxování na ráz, dává to trochu smysl, protože čas není na naší straně.
Každopádně teď má Haštara prostor na posledního sarkona.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od MarkyParky »

.... u velké brány .....

Edwarde,

kněz zabuší svou holí na bránu. Chvilku se nic neděje, pak se brána s vrznutím otevře.

"Co je?" zeptá se trol.
"Jsem kněz Jirhal a přivádím s sebou Cedrika, povstalého z mrtvých, nového spojence pána Razmira a jeho podrobeného dobrodruha."
"Tady si koukám vyslanci temných sil dali dneska úplnou sešlost. No aspoň to budeme mít z krku při jednom," odpoví troll a otevře bránu.

Vstoupíte.

Rozlehlou jeskyní protéká podzemní řeka od východu k západu. Pod skalním ochozem se pak s hučením propadá do jakési jámy. Vedle ochozu je velký táborový oheň, ke kterému míří troll, který vás vpustil. Druhý troll sedí u ohně a opodál postává povědomá postava krvavého elfa. Na okamžik tě její vzezření zmate, a pak si uvědomíš, že jde o Halotana v převleku.

'Cítím přítomnost Svaté hole,' signalizuje ti telepaticky meč. 'Je tam v těch bednách, na ochozu,' upozorní tě na hromadu věcí v jihozápadní části jeskyně.

Most přes podzemní řeku
Most přes podzemní řeku

To už ale najednou široký tunel, vedoucí na jih, prozáří rudá záře. Přichází odtamtud troll a za ním kráčí rudě zářící temná, pět sáhů vysoká postava.

Razimir
Razimir
Razmir.jpg (40.2 KiB) Zobrazeno 622 x

"CEDRIK?!?" zaburácí její hlas podzemím, "JAK SE OPOVAŽUJEŠ?!? A KDO JSOU TIHLE ..."

Razmir:
Pro Edwarda:
* Nehraje podle pravidel (5)
* Nepřemožitelný dobrodruhem (3)
* Brutální kouzla (3)
* Dokonalý zrak (2)
* Nelidský rychlý (2)
* Nezranitelný nemagickými zbraněmi a jedy (2)
* Odolnost vůči magii
* Zranitelný Mečem svatého kříže

Razmir pro Halotana:
Velký démonický, neutrální zlo
Obranné číslo: 20
Životy: MarkyParky: 100D20+1000 → 2131(18 +15 +11 +10 +16 +14 +12 +17 +15 +10 +16 +17 +8 +2 +20 +11 +10 +16 +14 +1 +10 +10 +14 +6 +20 +5 +13 +9 +14 +10 +19 +12 +14 +13 +9 +18 +8 +7 +11 +19 +10 +17 +14 +2 +15 +14 +7 +16 +13 +5 +6 +17 +14 +7 +8 +4 +1 +18 +1 +4 +5 +12 +18 +2 +10 +5 +16 +9 +7 +10 +9 +2 +14 +13 +19 +19 +18 +19 +7 +8 +19 +2 +7 +5 +13 +3 +15 +3 +20 +20 +10 +15 +4 +17 +5 +14 +18 +2 +20 +10 + 1000)
Rychlost: 10sh
SIL:+10/OBR:+5/ODL:+10/INT:+10/MDR:+5/CHA:+5
Záchranné hody: SIL+17, OBR+12, INT+17, MDR+12, CHA+12
Dovednost: Brutální kouzla +17
Imunity vůči zraněním: jedová, bodná+sečná+drtivá z nemagických zbraní
Odolání vůči zranění: všechna ostatní, vyjma Meče svatého kříže
Imunity vůči stavům: bezvědomí, zmámení
Zranitelnost Mečem svatého kříže.
Smysly: pravdivé vidění 24 sáhů, pasivní Vnímání 22
Jazyky: rozumím všem řečem
Akce:
* sešlu brutální kouzlo jako útok (+17)
* sešlu brutální kouzlo a ty musíš odolat (SO 27)
* poruším pravidla. Nějak.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Log 1=0 »

Před Razmirem
Přiznám se, že tohle jsem nečekal. Ta bytost je evidentně plná moci, která nemá obdoby. Ale rozjel jsem tenhle vabank, tak ho musím dohrát do konce. Bez většího váhání se vrhnu k nohám obrovitého tvora a padnu na kolena.
"Ó velký a mocný Razmire," hrůzu ani nemusím předstírat, ale pocit, že na tomhle plánu závisí nejspíš nejen můj život, ale i Edwardův, mne motivuje, "Jsi zjevně nejmocnější z temných bytostí, snad až na samotného pána pekel. Ale vládci kruhů pekla, knížata démonů a generálové žoldnéřských běsů ti nesahají ani po kotníky. Mohl bys nejspíše hravě porazit nestvůru Soudného dne. Možná si říkáš, co ti může rod pouhých krvavých elfů nabídnout za zachování svého postavení v Novém řádu. Ale jak by se ti líbilo přidat se k těm, kteří jediní tě mocí převyšují? Nechtěl by ses stát bohem?"
Ucítím v sobě pohled té mocné bytosti, která se mě snaží přečíst jako knihu. A já nikdy nebyl dobrý lhář.
Klamání (pálím Inspiraci) 15/10=)15+0=15
Vhled 8+5=13
15>13

Ale touha po takové moci zaslepuje i ten nejsilnější zrak.
"Bohem? Řekl jsi bohem? Já už jsem bůh," zahřímá Razmir a jeskyně se otřese jeho hlasem. Ale v tom hlase není zdaleka tolik jistoty, kolik by se dalo u takového tvora čekat.
"Řekni mi podrobnosti."
"Je to nesmírně náročný rituál, který si žádá účast bytosti hodné zbožštění, například vás. Ale sama o sobě ani ta nejmocnější bytost nestačí. Potřebuje znalce mocných artefaktů. Pochybuji, že by stačili vaši kněží, natož skřeti a zlobři. Ale to je důvod, proč můj rod vyslal na tuhle diplomatickou misi právě mě. Krom vyjednávání ovládám také mistrovství alchymie. Dále pak mocný artefakt, zvaný Svatá hůl, který se dle zvědů, které máme mezi vašimi trpasličími nepřáteli, nachází ve vašem držení. Možná, ale to není jisté, by se hodil nějaký dobrý tvor. Jaké štěstí, že sir Cedrik, který dle našich zvědů během let čekání přešel na naši stranu, přivedl s sebou svou loutku. A za poslední, potřbujeme posvátné jezírko, které se dle našich špehů nachází v patře nad námi. Pokud mi toto poskytnete, pozvednu vás na božskou úroveň, ó veleinteligentní."
Je vidět že váhá, obává se zrady. Ale božská moc je silné lákadlo, a on věří, že mne dokáže vždy přelstít. Ukáže pěstí ke stropu a vypálí do něj díru. Pak se vznese i se mnou, Edwardem, Cedrikem a dlouhým předmětem zabaleným v plátně, který vyletěl z bedny. Horní místnost je Razmirovi malá a stísněná, ale vedou z ní chodby k jezírku.
Na chodbách u jezírka
"Co mám učinit nyní?"
"Já se s holí odeberu k jezírku a budu provádět rituál. Vy, ó velemocný zůstaňte zde a opakujte mantru: 'Lorem ipsum, donor sit ameb' sedm krát sedm minut. Naši noví společníci nechť čekají," řeknu Razmirovi a skutečně odejdu a začnu provádět rituál. Jenže je to zatím jen prosté Určení. Mám několik teorií o té holi, a ke každé plán, ale než na to vsadím svůj život a život svého dobrého přítele, musím mít jistotu.
Kouzlo Určení mi sdělí všechny vlastnosti Svaté hole, včetně schopností a omezení na jejich použití, a to jak obecná tak stran jejího uživatele.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od MarkyParky »

Halotane,

zatímco si prohlížíš hůl, Razmir zopakuje jednou Lorem ipsum. Pak se ale jeho zastaví a sleduje tě během tvého rituálu.

Razmir chce vědět, co děláš: INT - Mystika MarkyParky: 1D20+10 → 21(11 + 10) => Úspěch.

Tobě kouzlo mezitím odhaluje k čemu Svatá hůl slouží. Je to magický artefakt, kterým je možné někomu požehnat ochranou proti démonům a démonickým silám. Ten, komu bude Svatou holí správně požehnáno, sice stále nedokáže démonickým silám ublížit, ale dokáže jim vzdorovat či jim například zabránit, aby někam vstoupili nebo něco udělali.

"Zdá se mi, že teprve zkoumáš, co ta hůl vůbec umí. Mám pocit, že ten tvůj božský plán máš nanejvýš načtený z knih. A JÁ NEJSEM ŽÁDNÝ POKUSNÝ KRÁLÍK! Riziko, že se takový obřad nepovede, odmítám podstoupit. Navíc není kam spěchat - trpaslíkům už dochází síly i zásoby, zatímco mí skřeti vylézají z děr v téměř neomezených počtech a temní spojenci stojí fronty před mou branou, jen aby se mohli přidat," poukáže na Cedrika.

"Myslím, že to celé provedeme JINAK. Vezmu si hůl zpět a tebe ustanovím temným veleknězem. Pomůžeš mi dobýt Karak a vyhnat z něj trpaslíky. A POTOM, v některém z jeho chrámů, teprve začneme zkoumat mou proměnu v Boha. Řízeně, kontrolovaně, bezpečně. Žádný spěch."

Po předchozím úspěšném Klamání jsi sice získal Razmirovu důvěru, ale i tak musí podstoupit velké riziko, aby provedl rituál po tvém. Ověř CHA - Přesvědčování (nebo jinou vhodnou dovednost - nebo na to jdi jinak). Přímé přesvědčení přes CHA je sice Reakce přátelského tvora, ale velké riziko => DC=20.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Log 1=0 »

"Máš pravdu, ó veliký, že jsem se nezmínil o určitých nejistotách a rizicích, protože jsem neočekával, že byste se jich při své odvaze a moci obával. Ale máte pravdu, když jsou ve hře tak velké síly Dobra, je obezřetnost víc než na místě. Provedeme to, jak jste řekl."
Vrátím Razmirovi hůl, a pak dodám:
"A jestli jsem tedy teď váš velekněz, dovolte mi malý návrh. S tou holí lze provést i jakási oslabená, ovšem o to bezpečnější verze rituálu. Můžeme ji použít k posílení i mnohem slabšího tvora než vy, ne na úroveň božskou, ani ne na tu vaši, jen v rámci určitých pravidel. Mohli bychom použít sira Cedrika a jeho zajatce, posílit jej a nechat, ať nám Karak dobude. Při tom by bylo zajato dost čestných a odvážných trpaslíků, a pak bych mohl s holí, těmito zajatci a vašimi nižšími služebníky provádět experimenty. Získali bychom tak skvělý oddíl válečníků. Ale hlavně bych se tak dobře seznámil s mocí hole, a pak by bylo riziko chyby při sesílání velkého rituálu na vás jen s naprosto minimálním rizikem."
20 $-o $-o $-o já jsem uspěl!
"Dobrá, to zní přijatelně," Razmir mi vrátí hůl, "předveď mi, co umíš. Považuj to za vstupní zkoušku."
Provedu s Edwardem a Cedrikem rituál, ve skutečnosti je použiji moc hole. Razmir to (nejspíš) pozná, ale ne dříve, než budu hotový. Koho z těch dvou mám požehnat a čím, a kčemu se to použije, nechť rozhodne Jerson. Jednak je pravda, že já už měl spotligtu dost, jednak je k vymýšlení bojových plánů kvalifikovanější jako postava i jako hráč. Btw, Marky, nedopsal jsi ten odstavec o tom, co všechno hůl umí.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22593
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od Jerson »

Když se Razmir objeví, mám co dělat, abych se udržel. Hlavně abych udržel svěrače. Čekal jsem ledacos, ale takovou obludu ne. A z malinké části zadržuju úsklebek. Hlavně se mi ale na jazyk dere poznámka, že za mých mladých let bývali trpaslíci menší. Jak se vůbec dostal do podzemí? Ale hlavně co mu vůbec brání dostat se k trpaslíkům a rozmašírovat jen na kaši? Možná to, že se nevejde do chodby, nic jiného mě nenapadá.

Každopádně nechám Halotana jednat, a jen čekám. Cedrik čeká také, ostatně co jiného mu zbývá, není čas na vhodný nástup. Až když se ocitneme u jezírka o patro výše, Halotan má v ruce Hůl, a během rituálu cítím, jak hrůza z Razmira ze mě pomalu spadává. Ano, pořád je velký a mocný a hrozivý, ale už cítím, že bych mohl mít šanci. A slyším ten našeptávající hlas, který mi říká 'mohl by ses hrdinně obětovat. Vezmi Meč a vrhni se na něj ...
... teď
... teď
... teď!'
A když Halotan skončí, postoupím dopředu, zvednu hlavu, a ... neudělám to. Nejsem takový. Místo toho si sundám helmu, abych si s Razmirem promluvil z očí do očí. Takhle se cítí trpaslíci a hlavně hobiti, když s někým mluví? Zakloněná hlava a pohled do nozder? už se nedivím jejich náladě.

"Razmire," promluvím hlasitě.
"Ušel jsi dlouhou cestu, abys dobyl Karak a zničil jeho slávu. Spolčil ses s démony, a jsi jen kousek od splnění svého cíle. Všechna čest tvému umění," pokývám uznale hlavou.
"Nicméně mám pro tebe dvě zprávy. Jednu špatnou, a druhou ještě horší. A možná jedno východisko."
Vidím na jeho tváři úsklebek, jak by mě rád zastavil nějakou údernou poznámkou, ale nenechám ho. Ne teď.
"Začnu tou špatnou. Trpaslíkům se blíží posily, dost možná už jsou tu a rozmisťují své síly. Cedrik je pořád tu, aby s tebou mohl bojovat. Ne aby tě porazil, ale aby získal trpaslíkům dost času připravit se. Halotan ani nestihne připravit svůj rituál, protože by musel změnit dobrou sílu Hole ve zlou."
Tohle je možná zbytečná poznámka, ale proč rušit jeho krytí, dokud to není potřeba.

"Ale to není to nejhorší. Příčinu svého pádu sis přivedl s sebou. Gobliní šamani se předhání, kdo dřív upoutá pozornost démonických sil - ne aby stáli po tvém boku, ale aby tě zradili a porazili, až budeš oslaben. Tví temní trpaslíci ti naoko slouží, ale přitom se sami chtějí ujmout vlády nad Karakem. Stojí proti tobě a jen čekají, kdy se otočíš zády kvůli jinému nepříteli. Také ví, jak použít Hůl k tvému oslabení.
Jistě, můžeš bojovat. Možná můžeš i porazit trpaslíky, můžeš pobít své nevěrné, zalézt do hlubin Karaku, lízat si rány a spřádat plány na pomstu. Ale tím si nepomůžeš.

My jsme byli první, kteří se sem vydali. Jenže svět venku je plný dobrodruhů, kteří jen čekají, až se objeví další podzemí s temným pánem, aby se do něj mohli vydat, pobít vše co tam najdou a odnést všechny poklady. Karak je těch pokladů plný, a čím více dobrodruhů tady skončí, tím silnější budou přicházet. A kolik jich dokážeš zabít - deset? Sto? Tisíc? Moje družiny byli téměř začátečníci a podívej, jak hluboko jsme se dostali.

Takže ... mám pro tebe návrh. Nech tu všechny své zrádcovské přisluhovače, a odejdi. Najdi si nějaké neznámé podzemí, ve kterém tě nikdo hledat nebude, přilákej nové síly a v klidu se vypracuj na mocného temného pána, nebo nového temného boha, jak chceš. To je tvá šance. Můžeš si ji rozmyslet, ale nemáš moc času, tví smyčky všech tvých nepřátel se okolo tebe stahují."

Jaké aspekty - pokud nějaké - proti mě použije, abych věděl, kolik karet mám táhnout?
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Šílený experiment] {PbP} Karak - Hra

Příspěvek od MarkyParky »

Edwarde,

Razmir se zamračí.

"Desítky, stovky, ba ani tisíce dobrodruhů nejsou ničím proti mé MOCI!"

Je Nepřemožitelný dobrodruhem (3).

A pak se podívá na Cedrika - a ty, jako telepat ucítíš brutální vlnu magie, jak Razmir obnaží jeho mysl ... nebo to, co s ní zbylo.

"A Cedrik? Vždyť se na něj podívej. Dávno není rytířem, co býval. Cedrik chce jen zabíjet po stovkách. Je mu jedno, jestli to budou skřeti nebo trpaslíci. Co mi brání domluvit se s ním a poslat na trpaslíky přímo JEHO?

Použije Brutální kouzlo (1) ... a další (2) si nechá v záloze. Nevím, jestli je to podle pravidel Omegy můžu udělat. Doufám že jo, ale kdyby ne, tak to stejně udělám, pže Razmir má pravidla na háku.

Celkem tedy za mě překonej sílu 4 aspektů.
Odpovědět

Zpět na „Vaše hraní - příprava, rady, zápisy a PbP“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů