Barumaz - oldschoolová kampaň a megadungeon
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20872
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Barumaz - oldschoolová kampaň a megadungeon
Jelikož chci taky patřit do klubu cool děcek, rozhodl jsem si taky rozjet kampaň s nějakou tvůrčí vizí a taky jsem o téhle vizi a svých velkolepých plánech napsal článek. Tady je!
BM01: A je to tady, první výprava do Barumazu!
BM02: První sestup do města mrtvých
BM03: Hovory s pokřivenci
BM04: Druhá část druhé výpravy aneb „Co jsou tihle zvířecí lidé zač?“
BM05: Závěr druhé výpravy do Barumazu aneb „Kdo je tady monstrum?“
BM06: Týden v lihu
BM07: Barumazký akvapark
BM08: Barumaz as usual: nemrtví, nemrtví, nemrtví a pavouci!
BM09: Odhalení démonického knížete Ažiho Dáhaky
BM00: Barumaz – Sandboxová kampaň okolo megadungeonuBarrowmaze je na oldschoolové scéně dnes už legendární megadungeon, existující jak ve verzi pro Labyrinth Lord / ADnD, tak ve verzi pro DnD 5e. Modul na nějakých 150 stranách představuje zhruba 500 místností uspořádaných do spletité podzemní nekropole. Očekávejte nemrtvé a jiné příšery, spoustu pokladů, pasti, hlavolamy, znepřátelené frakce. Jelikož jsem shledal, že se nemůžu považovat za příznivce old schoolu, dokud si nezahraju megadungeon, vyrazíme po obnovení naší kampaně právě do Barrowmazu (v mém podání překřtěného na Barumaz).
BM01: A je to tady, první výprava do Barumazu!
BM02: První sestup do města mrtvých
BM03: Hovory s pokřivenci
BM04: Druhá část druhé výpravy aneb „Co jsou tihle zvířecí lidé zač?“
BM05: Závěr druhé výpravy do Barumazu aneb „Kdo je tady monstrum?“
BM06: Týden v lihu
BM07: Barumazký akvapark
BM08: Barumaz as usual: nemrtví, nemrtví, nemrtví a pavouci!
BM09: Odhalení démonického knížete Ažiho Dáhaky
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20872
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Barumaz - oldschoolová kampaň a megadungeon
Délka sezení je víceméně konstantní, čtyři hodiny. Ale čistého herního času budou většinou tak tři, možná tři a půl.
On se ztratí čas příchodem nebo zpožděními, připomínáním minulé hry, trochou nějakého bookeepingu, pauzami... Když se hraje víc jak tři hodiny, tak to považuju za úspěch.
On se ztratí čas příchodem nebo zpožděními, připomínáním minulé hry, trochou nějakého bookeepingu, pauzami... Když se hraje víc jak tři hodiny, tak to považuju za úspěch.
Ukážu, až (jestli) se to napojí. Ale teď to mám jako samostatné obrázky a nechce se mi počítat, jak je spojit.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host