[Fate] Tauril I

Zápisy a zážitky z vašich her, pomoc s přípravou, společné hraní.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4148
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Fate] Tauril I

Příspěvek od Sparkle »

příchod k Mag Surtě.
Galghaz opět počká někde za městem, podle všeho se vyhýbá místům s velkou koncentrací lidí nejen z přesvědčení, ale i proto, že když cítí kolem sebe příliš mnoho dušiček na vysátí, tak má zas nepříjemný nutkání. A i když už je spoustu let čistý, nechce to pokoušet.

Družina se vydá do města, aby doplnila zásoby a případně získala ve Dvoře paže a štítu ještěě nějakou pomoc proti Hanně.

na ulici v Mag Surtě potká známou osobu - thurenského orkského barda MC Bahno. Ten je v Agol Zaru ptoto, že prohrál nějakou debilní sázku. Teď se tu snaží získat street cred u Surtů se svými rýmy.
MC Bahno se k družině nadšeně hlásí, především k Nívimu, ze kterého dělá ve svých rýmovačkách největšího thurenského hrdinu a Surtové mu to tady žerou.

MC Bahno upozorní družinu na zvláštní budovu v mag Surtě. Je až příliš honosná na místní poměry. Je to sídlo "Agol-zarské princezny" Akky, což je vnučka Garany, jedné z Amul. Akka prý pořádá ve svém domě večírky v severském stylu a snad i hledá nějakého cizokrajného společníka. MC Bahno se tam chce dostat, aby od ní získal kontrakt a mohl se tu stát slavným bardem. (a taky aby se tam mohl zadarmo nažrat.)
Družina souhlasí, že pomůže MC Bahnu dostat se na párty. Akka má "lokaje" - surtské sloužící navlečené do rádoby severských oděvů pro sloužící. Vypadá to bizarně. Majordomus když vidí Luinthorona tak je nadšený, že přijel opravdový rytíř ze severu, a pozve ho i s doprovodem na párty. Družina souhlasí, akorát si ještě předtím chce odskočit na Hannu Breton.

Ve Dvoře paže a štítu nakoupí družina zásoby a rozhodne se najmout Lois a Rasku jako výpomoc na likvidaci Hanny Breton.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4148
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Fate] Tauril I

Příspěvek od Sparkle »

Hanna se svými desíti kultisty obsadila bývalou církevní pevnost nedaleko od města, je to stále víceméně ruina. Družina se rozhodne pro přepad v noci. Raska je zběhlá v plížení a akrobacii, takže plán je, že nenápadně vyleze po stěně hradeb a seshora pak hodí lano Luinthoronovi. Oba pak vyřídí stráže na ochozu a pak otevřou hlavní bránu zbytku družiny. Ve správnou chvíli naletí Sira a začne grilovat vše na hradbách a nádvoří, zatímco družina se pokusí rychle dostat do hlavní budovy a vyřídí Hannu.

První část plánu proběhne dobře. Týpci na hradbách nestihnou spustit poplach. Družina je vpuštěna do dvora. Mitote jde do stájí vypustit kultistům koně, aby na nich nezdrhli. Část družiny vběhne do kasáren, kde nějací kultisti spí, a začne bitka, kultisti jsou nepřipraveni a tak vběhnou družině přímo do rány, nakonec je dosmaží drak. Drak nicméně brzo odletí pryč, Svahzar ho nechce riskovat na blízko. Ale svůj účel splnil.

Družina proniká do hlavní budovy. Hanna se tam snaží zabarikádovat a nechává několik kultistů, aby družinu zdrželi.

Skupina, kde je Mitote, Galghaz a Raska, se dostane jako první do Hanniny ložnice. Zde je iluzorní stěna a za ní se něco děje podle zvuků. Galghaz říká, že to jde prozkoumat, a ať za ním Mitote nechodí, dokud se nevrátí. Jenže on tam vběhne a pak jsou slyšet zvuky boje a tak Mitote vbíhá dovnitř.

V místnosti je vidět Hanna, jak obsluhuje obrovský kanón. Kanón je přidrátován k osmi manovým kamenům na stěnách, a produktem zbraně je obrovský světelný paprsek který fakt bolí. A pár kultistů co Hanně asistují. Družina tam vleze právě v momentě, kdy se Galghaz neúspěšně snažil shodit Hannu z kanónu těsně předtím, než paprsek zapnula. Takže nastává bitka, Hanna se drží kanónu a metá paprsky po všem co se hýbe, Raska dostala zásah. Dark shodí Hannu z kanónu, ale jeden z kultistů převezme otěže. Luinthoron přesekává dráty, které spojují zbraň s kameny. Nakonec družina zvládne kultisty i Hannu zabít dřív, než ona tím kanónem někoho upálí. Ale je to těsné. Nívi je ten, kdo Hannu nakonec dodělá, poryvem větru ji hodí na zeď a napíchne na bodák.

Loot:
zbývající kameny naabité energií Nebes
obecný loot cca 200 SG
nějaké pěkné artefakty, např. rukavice proti žáru
Nebeské oko - artefakt, který sháněly elfky pro svého učitele Tyranuse
Hanniny zápisky

a i samotný hrad. Řeší se dělení lootu a družina se dohodne s Lois a Raskou, že jim nechá zříceninu hradu, protože Lois by tu ráda postavila panství v severském stylu. Zároveň je ale nějak potřeba vyřešit Kozla, kterému Lois dluží 400 SG, aby se jí nemstil. Družina dívkám tyto peníze půjčí, aby mohly rovnou začít budovat svůj hrad. Dívky jsou družině vděčné.

Co se družina dozvěděla z Hanniných zápisků:

- Hanna byla opravdu silná církevní fanatička. její láska k nebeskému duchovi byla nezdravá. Zřejmě si tím kompenzovala rozmrzelost ze skutečných mužů, kterými pohrdala, místo toho fantazírovala o Nebeském duchovi.

- v Thurenu sloužila Hanna pod lordem Althurem Bellamym. Plnila pro něj většinou hodně špinavé úkoly, protože neměla absolutně žádné zábrany, pokud šlo o víru. Měla kolem sebe skupinu kultistů, do které patřil i Irwin.

- za občanské války se setkala s Austrélií v momentě, kdy Austrélie prchala skrz válečná pole za Darkem. Hanna se ujala bezbranně vypadjící dívky, ale pak u ní našla temnou korunku (kterou jí dal Dark) a pochopila, že Austrélie je temná čarodějka. Tak na ni zaútočila. Austrélie na Hannu seslala temné kouzlo, kterým Hanně na okamžik zjevila, že její víra v nebeského ducha je ve skutečnosti posedlost z důvodu mindráků. Hannu to ale ještě víc rozzuřilo a Austrélii zabila, následně mocným církevním kouzlem vymazala vzpomínky na ni z Velké kosmické knihy, protože už nikdy nechtěla, aby se někdo o tomto momentu dozvěděl.

- jeden z úkolů, který Hanna dostala od lorda Bellamyho v poválečném období, bylo vykopat ze země jistý zdroj magické energie Nebes. Ten se ale nacházel na území střeženém jistou hraničářskou osadou. (podle všeho osada střežila právě tento zdroj magie, aby ho nikdo nezneužil.) Hanna vyslala do osady svého agenta - Irwina - aby přesvědčil vůdce hraničářů, že by se měla osada přestěhovat. Ten ale Irwina odmítl. Nicméně Irwina tajně zkontaktoval Lykon, zástupce šéfa hraničářů. A udělal s ním dohodu, protože Lykon se chtěl sám stát šéfem hraničářů. Vymyslel se plán. Hannina banda v přestrojení za divoké barbary z hor napadne osadu, v bitevní vřavě Lykon zapíchne svého velitele a následně "slavně" zažene nájezdníky na ústup a osadu "zachrání". Osada ho zvolí novým velitelem a on pak z této pozice rozhodne o přestěhování osady.
Plán se nicméně zvrtl, protože Hanna usoudila, že se na Lykona nemůže spolehnout, a že radši osadu vyvraždí celou. A tak poté, co Lykon zapíchl velitele, nájezdníci neustoupili a pobili celou osadu. Lykon utekl, a pak to přežil už jen Luinthoron, který byl v té době na hlídce někde úplně jinde.

-před pár lety se Hanna rozhodla opustit Thuren, protože už zestárla a chtěla ještě stihnout vykonat svatou výpravu do Agol Zaru. Hanna byla v Agol Zaru zamlada jako účastnice posledního velkého církevního tažení, které vedl její otec. Ale rozpad Církve znamenal, že výprava se stáhla. Teď se Hanna vydala se skupinou svých thurenských kultistů zpět do Agol Zaru. Kultisti, kteří s ní nechtěli jet, zůstali v Thurenu a lord Bellamy si je vzal pod svá křídla, a tak to Irwin dotáhl na jeho osobního strážce. Zároveň se lord Bellamy dohodl s Hannou, že jí na cestu do AZ dá nějaké prostředky, a bude od ní na oplátku chtít, aby mu tam našla ostatky Renesmy Bellamy (o nich se říkalo, že jsou požehnané shůry a nejdou zničit či co) a část Žezla života, kterou měla Renesma až do okamžiku smrti u sebe. Ví se, že Renesma umřela v Agol Zaru zhruba 100 let nazpět. Hanna nicméně neměla v tomto úspěchy a lord Bellamy, soudě podle korespondence, už začínal být netrpělivý a nechtěl Hanně posílat další peníze.

- Hanna se po cestě stavila na kontinentu u hrobu svého otce, aby se tam poklonila a získala požehnání a případně nějakou podporu. Hrobku Gilese Bretona střežil oddaný elfí řád, také věřící v Nebeského ducha. Když tam ale Hanna přišla, tak si přečetla vzkaz od otce, ve kterém on přiznává, že celá výprava do AZ byl omyl, a že víru by se nemělo šířit násilím. Hanna ale už bohužel byla příliš zfanatizovaná a za tou hranicí, kdy by se dala zviklat. Rozčílila se a hrobku otce zničila a ukradla z ní Nebeské oko. Proběhl tam boj s elfy, část z nich se obrátila proti Hanně (mezi nimi i Lamia) a část se přidala k Hanně a tito pak vyhráli bitku a odešli s ní taky do AZ.

- po příjezdu do AZ začala Hanna korumpovat Surty na víru v Nebeského ducha. Ze zápisků je evidentní, že část Surtů si opravdu stýská po starých časech, zavrhli surtskou víru a chtějí mít v zemi pořádek, který Nebeský duch slibuje. Tzn asi i kdyby tam Hanna nebyla, nějací konvertité by mezi Surty vznikali, a spousta jich skutečně vznikla i bez přičinění Hanny.

- Hanna používala ke korumpování Surtů na víru jakékoli metody, většinou si vyhlížela autority v jednotlivých kmenech a uplácela je tím, že jim obstarávala sexuální otroky, nebo zařídila likvidaci soka apod. tyto autority pak zkonvertovali na víru další členy vesnice. Taky se Hanně podařilo zkonvertovat Righasta, jednoho z Amul. Ten zřejmě už dlouho pochyboval o surtské duchovní cestě, takže Hanně stačilo už jen ho doťuknout.

- Hanna sbírala zápisky o Renesmě Bellamy, přece jen její církevní výprava do Agol Zaru byla nejúspěšnější v historii. Renesma dokázala držet kontrolu nad obstojnou částí Agol Zaru 5 let, než byla zabita v souboji s Oghuzalem, když vytáhla na sídlo Nar Ghulů. Hanna zjistila, že Renesma celou dobu spřádala a připravovala ultimátní plán: po celém území AZ zapíchávala "majáčky", což byla místa nabitá energií Církve, a v určitou chvíli chtěla všechny tyto majáčky zapnout, čímž by se mezi nimi vytvořily neviditelné magické paprsky, a ty by Agol Zar "rozřezaly" na fragmenty, mezi kterými by příroda / Velká dračice nemohla komunikovat. Takže například by draci v jedné části AZ nepoznali, že v jiné části se něco špatného děje, a nepřiletěli by na pomoc, apod.
Družina zjistí, že už jeden majáček potkala - byla to ta malá církevní kaplička se značkami.
Renesma už to měla skoro hotové, potřebovala už jen jediný ingredient na rituál - mocného magického Surtu zkonvertovaného na víru v Nebeského ducha.
Proto vytáhla na Nar Ghuly - věděla, že takovou osobou by byl Oghuzal, kdyby ho chytila a zkonvertovala.
Jenže jak už družina ví, Oghuzal když začal prohrávat tak udělal hnusný rituál, kterým vysál duše vojáků kolem, a sejmul Renesmu, ale tím zmagořil a začala éra Požíračů.

- Hanna neměla ambice dokončit rituál Renesmy, protože to nebylo reálné (spousta majáčků se od té doby porozbíjela, a Hanna přece jen měla deset kultistů na pomoc zatímco Renesma celou armádu), nicméně vymyslela něco jiného: objevila tuto pevnost, v níž je majáček, a zároveň opravila čtyři majáčky v blízkém okolí. Z nich chtěla vytvořit malou jednotku, která vygeneruje církevní paprsky a pošle je do Hanniny pevnůstky a ony nabijí světelný kanón, a Hanna tento kanón vypustí na blízkou Mag Surtu, kde je další majáček, což způsobí destrukci části města a chaos.
Do plánu byl zasvěcen Righast, který měl za úkol opravit mezi tím majáček v Mag Surtě, a po spuštění měl být připraven iniciovat ve městě náboženský převrat. Zároveň se Hanna spojila s Kozlem, se kterým se dohodla, že až ve městě nastane chaos, tak Kozel pomůže Righastovi s revolucí, protože Kozel chce ovládnout Mag Surtu. Pak bude Kozel vládnout Mag Surtě a zároveň tam prosadí víru v Nebeského ducha a Righast se stane hlavním duchovním.
Plán už spěl k dokončení, ještě se to zdrželo na financích (Hanna kupovaala magickou energii na nabití těch kamenů a to stálo hodně) a zároveň Righast ještě neměl opravený ten majáček ve městě. A do toho vpadla družina a překazila jim to. Kanón ještě neměl dost šťávy, aby mohl paprsek doletět do města, tak to Hanna aspoň vypustila na družinu.
Naposledy upravil(a) Sparkle dne 13. 10. 2016, 01:01, celkem upraveno 4 x.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4148
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Fate] Tauril I

Příspěvek od Sparkle »

Družina přemýšlí, co s nabytými informacemi a prostředky.

Luinthoron přísahá pomstu Lykonovi. A taky se netváří být příliš velkým fanouškem lorda Bellamyho. Bude si mít s Edith co vysvětlovat.

Dark konečně zjistil, jak skonala jeho Austrélie. Vidí naději, že by po smrti Hanny možná šlo nějak odblokovat ty zápisy v Temnotě o Austrélii a vrátit zpět do světa vzpomínky na ni.

Galghaz vynadá Mitote, že i přes jeho instrukce vlezla do té Hanniny místnosti a ohrozila se na životě. Že tím ohrozila i jeho, protože kdyby on pak Svahzarovi přivezl mrtvou nevěstu, tak by ho Svahzar zabil. Nicméně když pak u toho Mitote není, tak Galghaz přizná zbytku družiny, že i kdyby nedostal ochranu Mitote jako výslovný úkol, stejně by ho mrzelo, kdyby se jí něco stalo. Pak se ale tváří, že to nikdy neřekl. ;)

Družina přemýšlí, co s důkazy o spiknutí, které našla v Hannině deníku. Problém je, že jediné důkazy jsou psané Hanninou rukou, Righast i Kozel můžou snadno říct, že si to Hanna vymyslela. V zápiscích je psáno mimo jiné, že Kozlova spojka, která jezdila s Hannou vyjednávat, byla lučištnice Marlene. Pak si družina vzpomene, že Marlene se onehdá snažila hledat špínu na Garanu, takže z toho si družina odvodí, že by mohla jít o konspiraci říct Garaně.

Je tedy čas na návrat do Mag Surty. Družina jde na párty, kterou pořádá Akka. Třeba se skrz Akku dostane lépe ke Garaně.

Jenomže když se družina dostaví na párty, tak se ukáže, že to je šílená freakshow. Akka je Surtka s vlasy odbarvenými na blond a šíleně zmalovaná. A taky má obrovské ego a akceptuje pouze pochlebování. Navíc na párty je nekvalitní víno, protože Garana zjevně vnučce nedala dost peněz.

Na párty jsou rozliční hosté, například starý známý Löwe. MC Bahno se tam snaží udělt na Akku dojem, ale moc ji jeho styl nezaujme. Luinthoron má problém udržet dekorum a něco peprného dámě neříct. Akka se evidentně baví jen s Luinthoronem, ve kterém vidí potenciálního cizokrajného ženicha, který si ji odveze do Thurenu a tam si ji bude hýčkat jako princeznu. Zbytek družiny považuje Akka za póvl. Nívi se neudrží a poví jí něco nepěkného (pamatuju si to dobře?)

V průběhu párty vleze dovnitř opilý Florian Laytren. Vypadá to, že s Akkou má nějaký komplikovaný vztah, a teď tam škemrá, aby mu odpustila či co. Vznikne konflikt, do kterého se připlete MC Bahno. Florian se nechá vyprovokovat a vyzve MC Bahna na souboj, přičemž protistrana může vybrat zbraň. MC Bahno řekne, že souboj přijímá, a že si jako zbraň vybírá rým. Florian už nemůže couvnout, aby neztratil rytířskou čest, a tak se další den bude v Mag Surtě konat souboj v rýmování, který MC Bahno s přehledem vyhraje a ztrapní Floriana. (vítězná báseň se tu snad objeví ;) )
Družina přežila párty ve zdraví, a teď jde za Garanou. Garana si vyslechne povídání o Hanně a konspiraci a slíbí, že s tím zkusí něco udělat, ale že Amul nejsou jednotní a je potřeba být opatrný. Minimálně se pokusí nasadit více špiclů do Dvora.

V jednu chvíli, kdy družina chodí po městě, je přepadena. Nějaký Surta se odkudsi zjeví v davu a píchne Luinthorona do zad, a zároveň mu do ucha zašeptá "Chcípni Gruzisi." Družina to ale vychytá a týpek se musí dát na útěk. Ukazuje se, že ovládá temnou magii a stejně jako Dark umí temný skok. Nicméně (a teď už nevím díky komu a čemu) se při skoku rozplácne o zeď budovy a spadne na zem. Družina ho zpacifikuje.

Ukazuje se, že to je mladý kluk, asi 20 let, velmi hezký a poněkud samolibý a užvaněný. Družina se s ním snaží domluvit a vysvětlit mu, že Luinthoron není Gruzis. Kluk má spoustu machýrkovských keců o tom, jak je nejlepší zloděj a vrah v celém Agol Zaru a tak vůbec, a že družina měla fakt štěstí, že ho chytla. Je s ním těžká domluva. Taky se snaží balit mužské členy družiny. Nakonec se dohodnou, že ho nechají naživu, ale že by bylo dobré se ještě někdy potkat a společně vyrazit na Gruzise. Týpek říká, že to musí projednat se svojí šéfovou. Vypadá to, že patří k nějaké bandě Surtů co vyrábějí a prodávají drogy, ale zároveň jsou to patrioti a vadí jim, že Gruzis prodává Surty do otroctví. Kluk má podle všeho nějaký výcvik od Rasnů, dá družině kontakt na bordel v Mag Surtě, kde se po něm mohou poptat.

Družina vyrazí na další cestu. Protože má ještě velmi slušnou časovou rezervu před svatbou, rozhodne se cestovat do území kmene Nar Ghul a zde vyzvednout část Žezla života.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4148
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Fate] Tauril I

Příspěvek od Sparkle »

Už si to moc nepamatuju, kdyžtak prosím doplňte.

Výprava na Žezlo života.

Kmen Nar Ghul sídlí ve velmi odlehlé části AZ. Náročná cesta. Galghaz vede, takže se tam družina dostane v pohodě.
Po cestě se družina stavuje v "magických " místech, kde je vědomí Velké dračice silnější. Mitote na těchto místech provádí zaříkání a připravuje se tak na finální zaříkání, kterým pak plánuje uklidnit přírodu, až vezmou žezlo.

Příchod k území kmene. Kmen obývá sopku. Předtím než Oghuzal provedl ten průšvih, byli Nar Ghulové spříznění s lávou a měli tam i lávové draky.
Teď je jejich území obklopeno bojištěm s duchy. Odehrává se tu furt dokolečka bitva mezi Renesmou a Oghuzalem.
Živí Nar Ghulové dokážou projít skrz to bojiště, protože duchové Nar Ghulů na ně neútočí, takže družina zvažuje, že využije Galghaze aby je tím bojištěm provedl dál, ale nakonec se rozhodne, že by bylo dobrý ty duchy nějak vyřešit, aby tu už nebyli.
Družina se zakempí na okraji a provádí pořádný skauting té bitvy. Zjistí, že bitva probíhala zhruba následovně:

Dopoledne - Renesma a její církevňáci začínají dorážet na Oghuzalovy bojovníky s cílem je vyčerpat
Poledne - Renesma se stahuje do velitelského stanu, nějakou dobu tam stráví
Po poledni - církevňáci drží linii, modlí se
Odpoledne - církevňáci vyrážejí do brutálního útoku
Pozdní odpoledne - Stovky mrtvých a těžce raněných na bojišti. Oghuzal je obklíčen a ze zoufalství sesílá vysávací rituál. Přesněji řečeno dva rituály: prvním změní složení své krve a tím se odstřihne od pouta s Velkou dračicí. Následně vysaje zbytky životní energie zraněných a oslabených vojáků obou stran, čímž se mu svraští a zfialoví kůže, a pak se obalí velkou temně fialovou září a vyšlehne z něj obrovský tmavý paprsek který Renesmu rozřeže na malé kostičky.
Večer - Smrt Renesmy demoralizovala církevňáky. Nar Ghůlové rozpráší zbytek odporu. Z Renesmy zůstala jen rozřezaná kostra, ale nějak se složila zas dohromady. Nar Ghulové se pokusili kostru Renesmy zase rozflákat, ale ona se zas složila. Tak ji odnesli do sopky, aby ji vhodili do své obřadní jámy. Oghuzal cítí na sobě hněv Velké dračice, což se projevuje tak, že země pod nohama ho pálí a zraňuje, musí být nesen ostatními, aby se nedotýkal země.
Družina už ví z pověstí, že toto mu zůstalo do konce života, a přeneslo se to i na jeho potomky, i když z generace na generaci se to oslabuje a Galghaz už ten problém má vcelku mírný.


Družina vymýšlí plán na následující den. Bitka začne znova. Družina přepadne Renesmu v momentě, kdy se vydá do stanu odpočívat, proběhne boj a družina ducha Renesmy zabije.
Jenže další den je tam ta bitka znova, úplně stejná.

Družina přijde na to, že v zápiscích Hanny Breton bylo zmíněno něco o Renesmě, že její slabinou bylo pravé poledne. Renesma totiž ve skutečnosti nebyla úplně zas tak velký fanatik Nebeského ducha, ale spíš ho brala jako prostředek k získání moci pro rod Bellamy v rámci celotaurilské Církve. Proto se každý den v pravé poledne, kdy se říká že moc Nebes je nejsilnější, Renesma na chvíli "odstřihávala" od spojení s Nebesy, aby náhodou Nebesa neprohlédla její pravou povahu a nějak se jí ta kouzelná moc nevymkla z rukou.

Družina se tedy vypraví na Renesmu další den znova, tentokrát si ji vychytá přímo v pravé poledne, vpadne na ni do hlavního stanu, a dokáže ji sejmout právě v tu správnou chvíli, kdy je její duch takový našedivělý.

Tím je vyřešena Renesma, ale k uklidnění duchů je ještě potřeba uklidnit ducha Oghuzala. Protože Renesma je mrtvá, Oghuzal vyhraje s přehledem bitvu a vydá se vydrancovat Renesmin stan. Tam na něj čeká Mitote a Galghaz. Mitote si s Oghuzalem promluví a dokáže ho překecat, aby se na vysávací rituály vykašlal (pamatuju si to dobře?) načež se duchové rozplynou a už se neobnoví. Bojiště je volné.
Naposledy upravil(a) Sparkle dne 30. 9. 2016, 13:29, celkem upraveno 2 x.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4148
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Fate] Tauril I

Příspěvek od Sparkle »

Družina stojí u sopky a potřebuje se dostat dovnitř, kde má být ta jáma. Nad jámou žijí Nar Ghulové.
Naštěstí Galghaz zná tunely, kterýma se dá dostat do tý jámy přímo dolů. Popíše družině tu cestu, ale sám tam nejde. Nechce riskovat setkání s příbuzenstvem. Počká tady.

Družina putuje skrz tunely v hoře. Až tunel končí v obří jámě, kterou znají z Drestovy vize.
Tunel končí v nižší části jámy, není problém slézt na dno. Družina leze opatrně a potichu, neboť nad nimi jsou připevnění dva kostliví draci a ještě výš pak Nar Ghulové.

Na dně jámy je obrovská hromada kostí různých tvorů. 100 let se to tu plnilo, no.
Družina se potřebuje prohrabat do útrob té hromady pokud možno nenápadně a neslyšně, aby si toho nevšimli ti kostliví draci nahoře. Nívi použil magii přírody a svá kouzelná semínka, ta tam zapustila kořeny a popínavé rostliny nabraly ty kosti a udělaly mezi nima tunel.

Tunelem se družina dostala dovnitř hromady a našla tam nezničitelnou kostru Renesmy, část Žezla života a slušný loot po nešťastných dobrodruzích.
Družina pobrala loot i kostru Renesmy (neví zatím co s ní bude dělat ale bere ji s sebou) a teď zbývá to poslední - vzít žezlo.

Družině nic nebrání popadnout žezlo a vypadnout s ním. Akorát by to téměř okamžitě uvolnilo hněv Velké dračice, který se tam 100 let hromadil, a zabilo by to lidi poblíž. To družina nechce. Nejde jí ani tak o životy Nar Ghulů, ale spíš o Galghaze, že mu to slíbili.

Takže se to musí nějak zpomalit. Mitote začne zaříkávat a spojí se s Velkou dračicí. Vycítí, že pod jámou je komora se stovkami lávových draků, kteří se derou na povrch a drápou tam a jen síla žezla je odráží. Mitote zaříkává a zpívá a modlí se a tím ty draky trochu zklidní.
Družina taky umístí výbušniny do ústí tunelu, kterým bude ustupovat.
Když Mitote cítí, že už víc udělat nemůže, družina popadne žezlo a peláší do tunelu. Hora se začne otřásat. Družina zdrhá skrz tunely. Odpálí za sebou výbušniny, ty zasypou tunel, aby se tam nenahrnula příliš rychle láva. Družina vyběhne ven, Galghaz tam čeká, společně všichni zdrhají co nejdál od sopky. Díky prodlevě, kterou družina vyrobila, stihne utéct i většina Nar Ghulů.

Po nějaké době se sopka roztrhne a družina z dálky pozoruje úchvatný výjev: sopka soptí a vylétávají z ní lávoví draci a krouží kolem toho.

Mise je splněna, část žezla je doma. Současným Nar Ghulím požíračům sice jejich schopnosti (a závislost) nezmizely, ale tato kultura díky výbuchu sopky a projevu hněvu Velké dračice ztratí mezi Surty svoji legitimitu a během jedné, max dvou generací zanikne. A když se poštěstí, Nar Ghulové se navrátí k původnímu způsobu života.

Galghaz je družině velmi vděčný za to, co udělala. Družina může být na sebe za toto pyšná. Proplížit se tam a sebrat to žezlo a nechat tam ty Nar Ghuly umřít by bylo extrémně jednoduché řešení, přesto se rozhodla to udělat tou složitější cestou.


No a teď už je nejvyšší čas vypravit se do Har Mazul, aby si Mitote vzala Svahzara.
Naposledy upravil(a) Sparkle dne 13. 10. 2016, 01:04, celkem upraveno 2 x.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4148
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Fate] Tauril I

Příspěvek od Sparkle »

Po cestě do Har Mazul se něco divného děje s Darkem. Má výpadky paměti.

Náročné putování nebezpečnou krajinou. Ale družina dorazí před hradby města včas.

Družina se zakempí na dohled od města. Je vidět, že u brány je rušno, svatebčané se sjíždějí.
Protože pro Níviho, Darka a Luinthorona by bylo nebezpečné se přibližovat, k bráně jde pouze Mitote a Galghaz.

Mitote se ohlásí u strážných. Vznikne pozdvižení, že přijela nevěsta. Strážní to jdou oznámit Zaraki. Ti už jsou podle všeho uvnitř města.

Po chvíli přichází k bráně Tarkul, jeden z vyšších Zaraki. Vítá Mitote a kyne jí, aby vstoupila dovnitř. Galghaz je rád, že předal Mitote v pořádku a už to má za sebou a chystá se otočit a jít pryč od města. Ale Tarkul ho zadrží a říká, že musí jít taky do města.
To zarazí jak Galghaze, tak Mitote. Nechápou, proč by měl Galghaz jít do města přecpaného lidma, když má přece tu požíračskou závislost a pobyt ve velkém sídle mu kvůli tomu nedělá dobře a hrozí bůhví co.
Tarkul ale trvá na tom, že Galghaz musí jít na svatbu taky. Že je to rozkaz od Svahzara.
(tohle je asi první moment, kdy družině začlo pomaloučku docházet, že tady něco hrubě nehraje.)

Galghaz s Mitote nakonec poslechnou, ale Mitote ještě ukecá Zaraki, aby očarovali zbylé tři její společníky a udělali z nich pomocí iluze taky Surty, aby mohli na svatbu taky. Zaraki pošlou šamana, který očaruje Níviho, Luinthorona a Darka.
Všichni vstupují do města. Ještěrky nechají ustájit hned u vchodu.

Mitote vstupuje do mumraje v Har Mazul. Přijíždí ji uvítat dračí velekněžka Natara na impozantním dvouhlavém ještěrovi. Je k Mitote velmi zdvořilá, dokonce sesedne ze své nestvůry a nechá na ni vysadit Mitote, sama pak jde před ještěrem. Zbytek družiny a Galghaz jde za nimi. I přes přívětivý výraz jde z velekněžky strach a Mitote je hodně nervózní. Procesí je chráněno mnoha bojovníky a vydá se městem až k pyramidě velekněžky, kde se má obřad konat. Celé to vypadá dost velkolepě, na svatbu vůdce Zaraki se sjelo velmi mnoho mocných Surtů. Cizinci tu však žádní nejsou. Taky je tu asi 30 draků, kteří hnízdí na vrcholcích pyramid ve městě.

Na vrcholu pyramidy Mitote uvítá Svahzar. V obřadním obleku a s dvěma osobními draky vypadá impozantně, jako vůdce národa. Je velmi milý a přívětivý. Chce, aby si Mitote odpočinula, protože další den ji chce představit mocným lidem Agol Zaru, kteří na svatbu taky přijeli, a pak ten další den proběhne samotný obřad.
Mitote se snaží od Svahzara vyzvědět, co se bude dít při té svatbě, a proč Galghaz musí taky být ve městě. Svahzar říká, že za 2 dny dopoledne budou oddáni, a ihned poté Svahzar vleze do zatopené prohlubně uprostřed města, kde bude svádět rituální boj s "duchy", a když je přemůže, tak bude splněn ten rituál a pouto Surtů s draky se posílí. Během boje s duchy bude oslabený, protože tam bude sám, a musí být hlídán, aby na něj nikdo zvenku nezaútočil. Proto říká Svahzar, že potřebuje u toho Galghaze, aby ho tam na okraji prohlubně hlídal, že jen málo lidem může takto věřit.

Mitote tato odpověď uspokojí. Doufá, že to bude mít brzo za sebou a bude pak moci odjet. Vdávat se jí furt nechce.
Naposledy upravil(a) Sparkle dne 13. 10. 2016, 01:04, celkem upraveno 4 x.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4148
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Fate] Tauril I

Příspěvek od Sparkle »

Mitote je ubytována uvnitř Natařiny pyramidy, má svůj pokoj. Galghaz je povolán taky do té pyramidy, do pokojů vyhrazených vyšším Zaraki. Zbytek družiny je ubytován v jiné pyramidě, s většinou ostatních Zaraki.

Mitote se jde vyspat a následující den má nějaké společenské povinnosti, Svahzar jí představuje surtské potentáty a šamany.
Luinthoron, Nívi a Dark plánují být hlavně zašití ve svém ubytovacím zařízení, aby se někde neprozradili.

Družina se na ubytovně potkala s Aghuulem a pokecala si s ním.
Dark pokecá s Taizyn hobity. Stále ho uctívají jako mocného Dar Hara.
Galghaz si dělá o Mitote starosti a přichází ji zkontrolovat, zeptat se jak se jí daří a tak, evidentně není ve své kůži a asi by chtěl Mitote říct i něco jiného, ale nenajde odvahu. Mitote stále víc váhá, jestli fakt tu svatbu se Svahzarem chce.
Dark si odskočil skrz tajný tunel ke vřídlu pozdravit Sethru. Sethra když se s ním setkala, tak byla nějaká vyděšená a říkala mu, že by měl vzít Mitote pokud mu na ní záleží, a že by měli odtud zdrhnout co nejdál, ideálně do ciziny. Že mu to prozrazuje jen proto, že ho má ráda a nechce aby jeho kamarádka přišla k úhoně, a že mu nemůže říct víc.
Mitote se prochází po útrobách pyramidy a zjišťuje, že jsou na ni nasazený nějací hlídači, kteří ji jako že "chrání" ale není jistý jestli ji taky nešpehujou.

Dark se vrací do města a předává Mitote info o tom, co se dozvěděl od Sethry.
Mitote se na základě těchto informací ulije z dalšího setkání s potentáty, poví Svahzarovi že ji bolí hlava, a jde se zašít do svého pokoje.
V pokoji Mitote opět vzývá Velkou dračici a prosí ji o pomoc, využívá své výjimečné pouto s ní.
Po chvíli upadne do spánku a zdá se jí sen - vize. O tom, že jí z pusy vyletěl ten malý spektrální dráček a ona se teď dívá jeho očima. Dráček prolétá pyramidou až doletí do pracovny Natary. Tu se zakempí u stropu a nenápadně pozoruje Nataru.
V určitou chvíli se otevřou dveře do pracovny a vchází Svahzar. Proběhne konverzace mezi Svahzarem a Natarou, kterou Mitote skrz dráčka slyší.

zestručněno:
Svahzar: "Chci se vrátit k původnímu plánu!"
Natara: "Ne, proč?"
Svahzar: "protože teď už znám způsoby, jak Galghaze zlomit. Už na něj mám páky. Záleží mu na té jeho ještěrce. A taky na Mitote, a hodně, i když to nepřizná. A i kdyby toto nezabralo, stále je nevyléčitelně závislý, jakkoli se to snaží potlačit."
Natara: "Ale no tak, to jsou blbosti, nepřesvědčíš ho a dobře to víš. Měl jsi 6 let na to ho zpracovat pro naši věc, ale nezvládls to. Ani kvůli tý čubce ho nezlomíš."
Svahzar: "Ale-"
Natara: "Svahzare, je tu něco, co mi tajíš? Proč se najednou chceš vrátit ke starému plánu? Že tobě na té čubce začalo záležet, a chceš ji zachovat?"
Svahzar: "Ale ne Nataro, rozhodně ne, určitě ne, to přece víš že jsem ji už dávno zatratil za to, jak mě tehdy pyšně odkopla..." (nezní moc přesvědčivě)
Natara: (vrhne po Svahzarovi velmi zlý pohled) Svahzare, vzpamatuj se!! Máme to na dosah. Nedovolím, abys to teď pokazil. Máš jen jeden pokus, nezapomeň! Mysli na to, co získáš."
Svahzar: (sarkasticky) "A co získáš ty."
Natara: (ostře) "Nebuď drzý! Víš, že beze mě bys nebyl nic. Nikdy bys - počkat, co je támhleto??!!" (Natara si všimne dráčka. Dráček se rozplyne. Spojení je přerušeno a Mitote se probere ve své posteli.)


Je nejvyšší čas zdrhnout :)
Naposledy upravil(a) Sparkle dne 13. 10. 2016, 01:05, celkem upraveno 4 x.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4148
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Fate] Tauril I

Příspěvek od Sparkle »

Mitote kvapně vyráží ze svého pokoje. Je rozhodnutá dostat se ven z pyramidy za družinou a říct jí, co zjsitila. Ale chce vzít Galghaze s sebou. (tohle byl důležitý příběhový moment, kdyby ho tam nechala Svahzarovi a Nataře na pospas tak finále by bylo úplně jiný.)

Jeho pokoj je ale hlídaný dvěma Zaraki. Mitote přemýšlí, jak se skrz ně dostat. Mitote využije toho, že Zaraki nemají Galghaze rádi, tak jim nakecá, že ho přišla za něco potrestat. Oni ji s radostí pouštějí dovnitř :)

Najde ho ve svém pokoji, poví mu co slyšela a že Svahzar se mu chystá ublížit a že musí s ní zdrhnout. Ale on Mitote nevěří, protože stále důvěřuje Svahzarovi. Ale nakonec ho Mitote přesvědčí. (už si nepamatuju detaily)

Oba vyrážejí k východu z pyramidy. Tam je ale zastaví skupina elitních Zaraki a odmítá je pustit ven. Přesvědčování nefunguje, evidentně jsou připraveni zadržet je v pyramidě i silou. Už hrozí nerovný boj, ale v tom se náhle zezadu vynoří ze stínu Taizyn hobiti a přesně mířenými ranami kudličkama do zad vyřídí Zaraki elity. Cesta je volná.

Proběhne setkání se zbytkem družiny a je potřeba řešit, co dál. Zatím po nich ještě Zaraki nejdou. Dark pošle několik Taizyn hobitů, aby urychleně vyzvedli jejich ještěrky ze stájí a odvedli je schovat na nejbližším dračím hřbitově. Zároveň Taizyn hobiti pomůžou družině dostat se skrz tajný východ z města. Družina přemýšlí, co teď. Rozhodne se obejít město a vlézt tajným vchodem zpět ke vřídlu za Sethrou a tam se rozhodnout, co dál. Zhruba ve chvíli, kdy družina zapluje do tunelu vedoucího ke vřídlu, se ve městě rozezní poplach.

U vřídla se družina opět setká se Sethrou a poví jí, co nového zjistila. Sethře taky začíná něco docházet - že Natara se Svahzarem zpunktovali něco, při čemž může být zničeno vřídlo. To ji zlomí a poví družině všechno, co o tom ví.

Co Sethra ví:

- Natara jí kdysi před léty přivedla ke vřídlu Svahzara. Mladíka z kmene Sur Raka, který byl velmi nadaný v temné magii, a zároveň velmi nešťastně zamilovaný do Mitote, dívky ze svého kmene. A byl ochoten udělat cokoliv, absolutně cokoliv, aby získal její srdce.
- Natara poprosila Sethru, aby Svahzara učila v temné magii. Sethra se snažila s Natarou dobře vycházet, takže to udělala. Svahzar vykazoval extrémní talent na temná kouzla.
- Jednou přinesla Natara ke vřídlu několik dračích vajec. A říkala, že díky velmi nadanému temnému čaroději jako je Svahzar může zkusit experiment: svázat temným kouzlem mysl draka a ovládnout ho na chvíli, následně pomocí mocné konzervační magie (ve které byla expertem pro změnu ona) propojit toto kouzlo s energií vřídla, aby bylo vyživováno napořád.
- Mnoho a mnoho dračích vajec bylo přinášeno ke vřídlu, kde byla několik týdnů omývána energií vřídla a Svahzar u toho prováděl zaříkávání. Mnoho pokusů bylo nevydařených a vylíhlá dráčata zemřela. Ale nakonec se to podařilo, a rovnou u dvou vajec naráz.
- Svahzar dokázal pomocí temného kouzla ovládnout mysl Siry a Sara, novorozených dráčat, a udělal z nich své otroky. Kouzlo by normálně fungovalo jen na chvilku, ale Natara jej propojila se vřídlem a tím bylo vyživováno stále dál.
- Svahzar pak vzal dráčata a vyrazil s nimi pryč. Jak Sethra pochopila, chtěl s nimi zapůsobit na Mitote, aby se odemklo její srdce. Kouzlo zůstalo funkční, ale Natara jej musela cca 1x za měsíc chodit ke vřídlu posilovat, jinak by Svahzarovi pouto s draky zaniklo. Zároveň Sethra pochopila, že Natara může vyživování tohoto kouzla kdykoli přerušit.
- Sethře se to celé moc nelíbilo, ale brala to jako nutný kompromis, protože Natara přece jen dokázala držet v Har Mazul pořádek a putující rytíři z Rasnalu se ke vřídlu mohli bezpečně dostat, což předtím moc nešlo.
- Svahzar se ke vřídlu na dlouhou dobu nevrátil. Srdce Mitote se mu získat nepovedlo, jeho draci byli prozrazeni a Zaraki ho vzali k sobě. Sethra moc neví, co Svahzar následující roky dělal. Jen to, že ho Natara využívala jako svoji loutku, protože mu kdykoli mohla pouto s draky zrušit, a to on nechtěl.
- Před zhruba sedmi lety začalo něco nového. Natara se vrátila se Svahzarem ke vřídlu a vypadalo to, že kula nový plán. Snad něco o rozšíření původního kouzla. Podrobnosti však Sethře neřekla.
- Sethra z občasných návštěv Natary a Svahzara vyrozuměla, že se ti dva snaží do nového rituálu zapojit jakéhosi bývalého požírače jménem Galghaz. Kterého Svahzar nenávidí a žárlí na něj. Ale že to kouzlo by bez něj nešlo uskutečnit či co. Ale nějak se jim nedařilo Galghaze přesvědčit ke spolupráci, tak to celé nějak vyšumělo a pak už kvůli rituálu chodili ke vřídlu mnohem méně často.
- Před nějakou dobou se ale něco zase změnilo, Natara se Svahzarem opět byli u vřídla a zase řešili ten rituál, vypadá to že vymysleli alternativní způsob, jak to udělat.
- No a když Taizyn hobiti přinesli zprávu Sethře, že se venku koná svatba Svahzara a Mitote (kterou si vybavila jako kamarádku Darka z jeho první návštěvy), tak jí došlo, že v tom bude nějaká levárna. Že Svahzarovi nejde zřejmě o Mitote ale o rituál. Sethra neví, o co přesně má jít v tom rituálu, ale rozhodně ví, že to není rituál přírody ale Temnoty a že Svahzar není dobrý člověk.
Naposledy upravil(a) Sparkle dne 30. 9. 2016, 22:18, celkem upraveno 1 x.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4148
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Fate] Tauril I

Příspěvek od Sparkle »

Družina používá Taizyn hobity, aby jí nosili informace, co se děje ve městě. Tam Svahzar vyhlásil poplach, že mu zmizela nevěsta, a že ji unesl Galghaz. Místní požírači vysáli na rozkaz Natary duše desítek otroků a díky nabyté moci posílili Zaraki a jejich jezdecké ještěrky kouzlem zrychlení, Zaraki se pak rozběhli po okolí a hledají zmizelé. Mají rozkaz přivést je oba živé. Svahzar taky nasedl na draka a lítá kolem města a hledá nevěstu.

Družina se rozhodne, že zkusí zlomit Svahzarovo kouzlo ve vřídle. Vytvoří se rituál. Dark ho vede a Sethra, Mitote a hobiti asistují. Dark udělá to, že vřídlo co má v sobě (thurenské) zde vymění za vřídlo har-mazulské. To se mu podaří, a vřídla se při tom "zresetují", a Svahzarovo kouzlo se tím odpojí.

Družina zatím neví, jaký to mělo nahoře přesně efekt, ale je jasné, že Natara až zjistí, že se něco děje, tak půjde ke vřídlu. A tak si tu na ni družina políčí. Družina se poschovávala v postranních chodbách mezi vřídlem a vchodem do Natařiny pyramidy. U vřídla to nastražila tak, aby to vypadalo, že ze vřídla vytéká Temnota.

Natara se velmi brzy objeví, rozčilená jde rychlým krokem ke vřídlu a chce po Sethře vědět, co se děje, že draci přestali Svahzara poslouchat. Sethra ukazuje na vytékající vřídlo a říká, že ono se to samo rozbilo. A v tu chvíli Nataře družina vpadne do zad.

Taizyn hobiti jdou do toho taky, pomáhají družině. Natara se proměnila v obrovského drakočlověka s drápisky, ale družina ji vyčapala v malé místnosti, takže tam Natara nemohla dobře manévrovat. Taizyn hobiti se vrhali do boje v první řadě, a líbil se jim zážitek blízké smrti. Padla jich v tom boji asi stovka... Nakonec družina Nataru v boji udolala a živou ji nenechala.

Pak se přeživší hobiti vydali hlavním východem z jeskyní do Natařiny pyramidy, kde vylootovali její pokladnici. Družina se mezi tím vrátila opět zadním tunelem a vylezla za městem. A zjišťuje, co se mezi tím stalo.

Kolem města panuje chaos. Zaraki jsou bez vedení. Brzy družina narazí na Aghuula a jeho věrné lidi, kteří evidentně krouží kolem města a hledají družinu. Aghuul tuší, že družina je někde u města.
Družina se Aghuulovi ukáže. Ten je rád, že jsou všichni v pořádku. Říká, že se něco přihodilo, Svahzara najednou přestali poslouchat draci, snad na něj i zaútočili ohněm, a havaroval někde v divočině, ale když tam přišli, jeho tělo tam nenašli.

Družina řekne Aghuulovi, ať se jde postarat o Zaraki, že teď potřebují rozumného vůdce. A že oni zatím půjdou najít Svahzara. Galghaz chce jít s družinou, protože má se Svahzarem účty na vyřízení.
Dark si vzpomene, že nedaleko místa, kde Svahzar havaroval, se nachází poušť a v ní oáza Reteke, jejíž voda umí léčit jakékoli popáleniny.
Družina si nechá od hobitů přivést své ještěrky a vydá se na nich do oázy, protože je logické, že se Svahzar mohl vydat zrovna tam. Má ale pár dní náskok.
Hobiti taky předají družině Natařiny deníky, které vykradli z její pokladnice. Ale bude náročné je rozluštit.

Po příjezdu do oázy družina zjistí, že jsou tam jenom mrtvoly. Někdo tam pobil všechny obyvatele a ukradl jezdeckou ještěrku ze stájí. A je tam vzkaz pro Mitote. Že se setkají v rodné vesnici Sur Raka u jejích rodičů. Nebo u toho, co z nich zbyde.

Družina nemá na ještěrkách šanci Svahzara dohonit dřív, než on by dorazil do vesnice Sur Raka. Mitote tak zkusí ještě jednou použít svoji moc od Velké dračice. Už jí nicméně začíná docházet, že si ji Velká dračice nejspíš "vyvolila" právě k úkolu zastavit Svahzarovy šílené plány, a že až bude vše splněno, její speciální pouto zmizí, a bude z ní zas obyčejná Surtka.

Prosba zafunguje. Objeví se několik velkých draků, kteří nechají družinu nasednout na své hřbety. Družina se vznese na dracích a je unášena k vesnici Sur Raka. Nívi má hrůzu z výšek, takže je před cestou uspán a přivázán k drakovi. zatímco Buffo je úplně štěstím bez sebe a o letu na drakovi bude žvanit ještě hodně dlouho.
Naposledy upravil(a) Sparkle dne 13. 10. 2016, 01:05, celkem upraveno 5 x.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4148
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Fate] Tauril I

Příspěvek od Sparkle »

Družina při letu zamaskuje draky na obloze pomocí Darkovy temné magie, aby draci nebyli vidět na nebi, a podaří se jí dorazit do vesnice Sur Raka dřív, než Svahzar.

Draci odletí. Družina poví lidem ve vesnici, co se děje, a začne opevňovat vesnici. Chce si počkat na Svahzara.

Nívi nechá kolem vesnice vyrůst všude pole hub, které vypustí spóry pokud na ně někdo šlápne.
Rodina Mitote se schová v chýši uprostřed vesnice.
V noci se opravdu někdo snaží připlížit k vesnici a spóry ho prozradí, ale stihne utéct pryč.

Nakonec se Svahzar nějak přece jen do vesnice nějak dostal (vyvolal nějaké stíny či nemrtvé, kteří podupali ty houby všude možně, takže nebylo vidět, kde je on). Svahzar taky umí vyvolat kolem sebe temnotu.
Vydá se do středu vesnice ale tam už ho družina uvidí, a Dark na něj naskočí temným skokem. Svahzar se snaží dostat k rodičům Mitote a vzít je jako rukojmí, ale družina se na něj vrhne. Svahzar vypustí mocný temný blesk, a Dark nastaví svoji sekyru, a sekyra se rozpadne. Svahzar volá na Mitote: "Mohli jsme spolu mít dračí armádu. Mohla jsi být dračí královna. Ale všechno jsi pokazila! Proč?"
Ale Mitote ucedí jen něco ve stylu "Chcípni" a dorazí ho.

Svahzar se ještě pokusí před smrtí vyřknout nad družinou mocné prokletí, ale je to odvráceno, protože Mitote ho propíchla právě těsně před tím, než to dořekl.


Družina si už konečně může aspoň na chvíli oddechnout. Mitote cítí, že ji speciální pouto s Velkou dračicí opouští. Vypadá to, že Svahzar díky své mocné temné magii byl schopen po celou dobu odklánět hněv přírody (či Velké dračice, záleží čemu věříte), takže mu nemohla nic udělat. Ale díky tomu, že celou dobu intenzivně myslel na Mitote, a byl to temný čaroděj, tak se ty silné myšlenky na Mitote nějak otiskly v Temnotě, a přírodní síla chránící Agol Zar je tam našla a využila toho, že když už nemohla přímo škodit Svahzarovi, tak aspoň dala speciální schopnosti Mitote.

Celá družina cítí, že agol zarská přírodní entita jí je vděčná, a jako poděkování dá každému z hrdinů výjimečný dar. (doplnit co.)

Teď je konečně čas poskládat si ze zápisků nalezených v Natařině pokladně celý příběh.

O co teda šlo:

- Svahzar byl od dětství zamilovaný do Mitote, ale byl nesmělý a neuměl ji oslovit, takže ona na něj dlabala a jeho to drásalo.
- Vypravil se do Har Mazul a zde zašel přímo za velekněžkou Natarou a prosil ji, aby s tím něco udělala.
- Velekněžka byla ohromena drzostí obyčejného kluka, a místo aby ho zabila, tak mu dala několik úkolů. Byly mezi nimi i silně nemorální věci. Ale Svahzar byl tak odhodlaný, že je splnil.
- To Nataru fascinovalo, plus fakt, že měl talent na temnou magii. Rozhodla se udělat z něj svého člověka.
- Natara cvičila Svahzara v Temné magii a naučila ho zfalšovat věštecká znamení. Svahzar pak vytvořil věštecká znamení, která říkala, že Velká dračice si přeje, aby si ho Mitote vzala za muže.
- Jenže srdce Mitote to neobměkčilo. Vdávat se nechtěla a Svahzarovi se vyhýbala. On z toho byl zdrcený.
- Zašel znova za Natarou. A chtěl něco dalšího. Ona už dlouho chtěla vyzkoušet temnou magii na ovládání mysli draků, ale ona sama měla talent na trochu jiný typ magie. Svahzar jí zapadal do plánu.
- U vřídla společně se Sethrou vypiplali Svahzarovi ty dva dráčky. On je pak vzal do své vesnice a chtěl je dát Mitote jako svatební dar. Že ji pak budou "poslouchat", i když ve skutečnosti by vždy poslouchali primárně Svahzara.
- Jenže k tomu nedošlo, protože Mitote Svahzara jednoho dne sledovala za vesnici a tam je našla, pověděla to matce a pak se to rozneslo k Zaraki. Ti si Svahzara i s draky odvezli, dřív než se stačil s Mitote oženit.
- Že se Svahzar stal členem Zaraki, se Nataře náramně hodilo. Díky těm drakům si ho Zaraki od první chvíle vážili, považovali ho za Vyvoleného. Za pomocí Natary se Svahzar postupně vypracoval na vůdce zaraki. Ale Natara mu musela hodně pomáhat, protože Svahzar byl dost organizačně neschopný. Například likvidovala ty, kteří proti němu reptali, a tak.
- Poté, co se Svahzar stal vůdcem Zaraki, provedl onen nájezd na Har Mazul, při kterém pobil několik místních kmenových vůdců. Toto dostal nainstruováno od Natary, protože ona se tam potřebovala zbavit svých konkurentů v boji o moc. Navenek to Svahzar dělal kvůli tomu, aby chránil svůj rodný kmen Sur Raka před městem, které jej šikanovalo. Proto se taky staral o totem v rodné vesnici: ne proto, že by mu na ní záleželo, ale aby měl záminku, pokud by se někdo příliš začal vrtat v tom, proč se angažuje v politice Har Mazul.
- Natara ovládala Svahzara díky tomu, že mu mohla kdykoli utnout jeho pouto s draky, a pak by z něj byl zase nikdo. A to on nechtěl. Zároveň ale byla Natara ze Svahzara dost frustrovaná, protože jí přišel dost neschopný, a chtěla po něm, aby se jí odvděčil něčím fakt velikým.
- A ta příležitost se jí konečně naskytla, když se objevil Galghaz. Požírač, zároveň přímý potomek velkého Oghuzala, který by byl schopný použít svoji požíračskou moc v mocném rituálu, kterým by přivolal na jedno místo všechny agol zarské draky. Těm by pak Svahzar ovládl mysl temnou magií jako předtím, a Natara by to kouzlo opět připojila na vřídlo a tím by se vytvořila permanentní dračí armáda. Svahzar by mohl tuto armádu ovládat, a Natara by mohla ovládat Svahzara, protože by mu mohla kouzlo kdykoli zrušit.
- Plán byl, že dračí armáda by nejdřív vyzabíjela všechny cizince v Agol Zaru, čímž by se země "očistila".
- Potom by se dračí armáda musela vydat do ciziny, protože vřídlo už by takto mocné kouzlo dlouho neustálo a brzo by se úplně vyčerpalo, takže by bylo potřeba dorazit k jinému vřídlu a tím si dračí armádu doživit. Takto by se pokračovalo dál a dračí armáda by po cestě ničila všechny národy, jako pomstu za to, co svět dělal po staletí Surtům.
- Natara tomu zřejmě opravdu věřila, a dělala to pro národ. Toto byl podle ní způsob, jak pozvednout Surty a dát jim to, co si zaslouží.
Naposledy upravil(a) Sparkle dne 13. 10. 2016, 01:06, celkem upraveno 5 x.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4148
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Fate] Tauril I

Příspěvek od Sparkle »

- A tak začala Natara se Svahzarem kout plán. Galghaz byl členem Zaraki, ale silně nepopulární a většina z nich ho chtěla zabít. Svahzar ho ale vzal pod svá ochranná křídla, a dal mu plný mistrovský výcvik. Ne proto, že by ho měl rád, ale aby mu odemkl tu magickou moc, kterou potřeboval na ten rituál.
- Jenže brzo se ukázalo, že Galghaz nemá náturu na to, aby souhlasil s vyrobením dračí armády, která bude vraždit.
- Svahzar se ho snažil obrátit nenápadně na temnou stranu, zadával mu hnusné úkoly, pěstoval v něm nenávist k cizincům, ale v tomto směru ho nezlomil. Zfalšoval věštbu, která říkala, že pokud bude Galghaz poslouchat Vyvoleného na slovo, Velká dračice mu navrátí pouto, které kdysi Oghuzal rozbil. Ale ani to nepomohlo.
- Postupně Svahzar s Natarou ztráceli naději, že to půjde tímto způsobem.
- Když v tom se objevil plán B. Součástí temné magie je i možnost posílit své kouzlo skrz silnou emoci zoufalství a zmaru, například pokud zemře někdo, ke komu máte citový vztah. Tedy stejný princip, kvůli kterému Prokletý vraždil ty holky v Gardornu.
- No a Svahzar se rozhodl, že najde dívku, kterou kdysi tolik miloval, a obětuje ji. Což mu posílí na chvíli magii a tu Galghazovu část rituálu zkusí udělat sám.
- A tak strávil několik dalších let vysíláním zvědů do ciziny a hledáním Mitote. Nakonec ho stopa dovedla do Thurenu. Poslal tam Galghaze, což byl na jednu stranu risk, protože kdyby se něco stalo na lodi, tak přijde o oba, na druhou stranu neměl moc lidí, kterým mohl věřit, a co kdyby náhodou cizinci Galghazovi na severu ubližovali tak, že už by ho to konečně zlomilo?
- Galghaz přivezl Mitote do Agol Zaru. Mitote se setkala se Svahzarem. Ten jí nabulíkoval věci o tom "kladném" rituálu, který se chystá udělat. Věštba, kterou Velká dračice vyjevila, že si ho opravdu Mitote musí vzít, byla samozřejmě taky zfalšovaná. Svahzar potřeboval svatbu s Mitote, aby měl jistotu, že ten emoční zásah až ji rituálně zabije, byl co nejsilnější.
- Svahzar si nicméně uvědomil, když se opět s Mitote po těch letech setkal, že k ní stále něco cítí. A začal váhat, jestli ji chce fakt zabít. Za každou cenu se snažil překlopit to celé do původního plánu, aby nemusel Mitote obětovat. Ale Nataře se to pranic nelíbilo.
A dál už to znáte.


Družina si uvědomí, že nejspíš právě zachránila svět před zkázou :) I když je otázka, jak daleko by se dračí armáda dostala, přece jen Natara nikdy nevytáhla paty z Agol Zaru, netušila jak mocní jsou třeba mágové z Kalusu. Ale minimálně povraždit všechny cizince v Agol Zaru by se dračí armádě určitě povedlo.

Dark se změnil. Své výpadky paměti konzultoval se Sethrou a ona mu řekla, že Temnota která v něm je, začala nekontrolovaně prosakovat ven. A že se to musí něčím obalit. Dark využije nové nabyté znalosti o magii Světla a obalí se Světlem, a stane se z něj rytíř Tmy a Světla. A je to strašně cool :)

Družina spálí Svahzarovo tělo na hranici.
Galghaz obejme a políbí Mitote a ona se nebrání...



Družinu teď ještě v Agol Zaru čeká dořešit Gruzis a pak má v plánu vyrazit zpět na sever, pátrat po třetí části žezla v Roveně.


Ještě nějaký hlášky:

Luinthoron: "Tam by chtělo dát nějakou návnadu."
Nívi: "Proč koukáš na mě?"

Nívi: "Jak použiješ aspekt Zvýšená všímavost?"
Mitote: "Všímám si, že je debil"

Nívi: (šťastný výraz) "Já vlastně, když mám ten aspekt Co by udělal Luinthoron? můžu využívat všechny jeho aspekty!!"

Příběhotvorné pravomoci hráčů v praxi:
Dark: "Cestu nám přehrazuje lávový potok."
Nívi: "Nemůže to být obyčejný potok?"
Naposledy upravil(a) Sparkle dne 1. 10. 2016, 01:18, celkem upraveno 1 x.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4148
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Fate] Tauril I

Příspěvek od Sparkle »

Kleren

Podíval jsem se do zrcadla. Mé modré oči, zářivý úsměv, dokonale hladká kůže bez poskvrnky a měkké rysy ze mě stále dělaly fešáka k pohledání, ale dlouhé blonďaté vlasy byly poslední dobou značně poničeny usilovným nošením přilby. Zatracená válka! Moje šílená rodina se rozhodla přidat na stranu těch praštěných rytířů, kteří tvrdí, že temnota vyžene světlo a že vyženou církev z Thurenu, jako jí údajně vyhnali z kontinentu. Větší kecy neslyšel. A jeho sestra se navíc rozhodla do jednoho z těch šílenců zamilovat. Pche. Teď jsou tady, elitní oddíl Bellamy za dveřmi a... V tom hradem otřáslo praskání jako hrom a mě došlo, že prolomili bránu. Takže taktický ústup za otcem do trůnního sálu. Zbytek se vymyslí za pochodu. Ale chcípnout tady určitě nehodlám.

Stál jsem za trůnem, na kterém seděl můj otec a několik našich posledních vojáků stálo mezi námi a dveřmi. Nechápu, proč před dveře dotáhli stůl, když utéct nestihneme a těch několik minut nám určitě nepomůže. Dveře se rozrazily a do místnosti vtrhlo pět oplechovaných mužů, obklopených světlem. Po nich vstoupil blonďák. Byl nejméně z poloviny tak atraktivní jako já, takže jeho muži vedle něj snadno vypadali jako pytel hnoje. Promluvil k mému otci: "Pane Spriningfielde, váš hrad je dobit a váš čas se tenčí. Dnes již nemusí být prolita další krev. Zapřete svou dceru a zetě a přidejte se ke správné věci, která chrání tento svět před chaosem od nepaměti. Víte, že bez nebeského ducha bychom byli dávno ztraceni." Můj otec se postavil a začal: "Lorde Bellamy, můj rod má čest a té se bude držet, dokud můj poslední potomek bude chodit po této zemi. Vaše církev možná provádí rituály, na které se pěkně dívá, které nás mají údajně chránit před chaosem, ale kde máme jistotu, ..." a dále brebentil ty svoje nesmysly. Co to do prdele?! On nám tu nabídne možnost, jak si zachránit kejhák a ten můj senilní fotr ji pohřbí? A proč? Pro čest? Tohle přece nebudu poslouchat! Ale na mě nedá, nikdy jsem pro něj nebyl dost dobrý, ať jsem byl sebekrásnější. A moment. Už vím.

Vytáhl jsem dýku za pasem a přerušil otcovo blábolení tím, že jsem mu jí zabodl do srdce. Sálem se rozhostilo příjemné ticho. Vystoupil jsem před trůn a řekl: "Lorde Bellamy, omluvte mého otce, trochu se mu přitížilo. Mé jméno je Kleren. Jako nová hlava rodiny velmi rád přijímám vaše podmínky. Tímto zavrhuji z děditství i krve mého rodu svou sestru Lilianu i jejího chotě Vulcu. Věřím, že naše spolupráce bude trvat po mnoho generací."

Ten den byl skvělý. Stal jsem se hlavou rodu, konečně po mnoha dnech jsem se pořádně učesal a zbavil jsem svou sestru a její potomky veškerých možností čerpat z rodové pokladnice. Navíc se prý stanu rytířem světla, tak si budu moci došlápnout na toho otravného Vulcu a jeho partu černých hub.


Dark se díval do zrcadla. Věděl, že ho světlo změnilo, ale tohle nečekal. Když se obklopil temnotou, viděl své staré já. Drsné rysy, černé vlasy i oči, četné jizvy, které mu připomínaly jeho začátky a nejtěžší soupeře, se kterými se utkal. Ale nedokázal se temnotou obklopit dlouho. Světlo z něj vytékalo dle své vůle a tam kde bylo, mizela jeho omlácená a propocená zbroj doplněná stíny a objevovalo se zářivé vyleštěné brnění, které mu nikdy nepatřilo. A hlavně pronikala tvář, která mu nepatřila. Světlo by jen tak nepřijmulo někoho, kdo uctívá temnotu. Tak mu změnilo tvář. Tu tvář znal. Byl to jeho strýc, zrádce Kleren. Od teď bude mít na světle pokaždé jeho tvář.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4148
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Fate] Tauril I

Příspěvek od Sparkle »

Družina se vrací do Mag Surty.
Pokecají si s MC Bahnem. On se chce vydat do jiné země, takže mu družina dá 150 SG na cestu do Roveny, ať tam jede napřed a zjistí nějaké info o Marsyasovi Tradonovi. MC Bahno vyráží.
Pokec s Lois a Raskou. Lois dá Darkovi nabídku: potřebovala by své nové panství "legalizovat" v očích severské šlechty a především své rodiny. Lois je z mocného rodu, ale utekla před domluvenou svatbou.
Takže teď by potřebovala formálního urozeného ženicha. I když ona bude bydlet a vychovávat děti s Raskou. Dark souhlasí, že se s Lois ožení. Proběhne svatba. Dark bude dostávat výnos 10 % z panství Lois, až to začne vydělávat.

Pak družina zajde do bordelu v Mag Surtě, na který dostala tip od mladého asasína. Bordelmáma zprostředkuje družině kontakt na svoji šéfovou, což má být místní surtská drogová baronka, a společně by se šlo na Gruzise.

Družina je vedena trpasličím průvodcem na základnu drogového gangu, který si říká Mravenci. Jsou předvedeni k šéfové. Zde Mitote zjistí, že je to její sestra Anika. Ta, kvůli které má nepředvídatelné reakce na substance, protože Anika do ní v dětství cpala různé alchymistické dryáky a dělala na ní pokusy.

Laboratoř Aniky je plná výparů ze substancí, takže Mitote chytí amok a začne útočit na všechny okolo. Vrhnou se na ni strážci Aniky, Galghaz se postaví proti nim, zadrží je, ale schytá rány jedovatýma zbraněma.
Anika se ptá, co je Mitote, a snaží se ji uklidnit, a Nívi jí vpálí, že Mitote má ten problém díky ní. Anika vypadá, že se jí to dotklo.
Mitote se postupně uklidní. Mezi tím dá Anika Galghazovi protijed a vynadá svým strážcům, že nebyli dost rychlí a nechali se takhle zastavit.

Sestry se setkávají po dlouhé době. Anika vysvětluje Mitote, že chtěla vytvořit nějaké alchymistické substance, díky kterým už by kmen nebyl šikanován nájezdníky z Har Mazul a nemusel jim odvádět hrůzné daně v lidech. A že holt byla blbá a používala malou sestřičku na testování všeho možného. Když na to rodiče přišli, tak Aniku vyhnali z kmene, nenechali si to vysvětlit. Anika měla kvůli tomu vždy výčitky svědomí.
Mitote už se na Aniku nezlobí. Je ráda, že sestru našla.
Do gangu Aniky patří i ten mladý asasín, říká si Havran.

Kuje se plán na Gruzise.
Ví se o něm, že je to pirát, který pendluje mezi pobřežím Agol Zaru, pirátským impériem Nasta Rona a pobřežím Rasnalu. A chytá otroky, ty slabší prodává do Nasta Rony, kde je nejspíš hážou jako krmivo chaosáckým obludám, které tam ovládají. A ty nejsilnější si pak kupuje rasenský šlechtic jménem Vulca Porsenna.
Gruzis má 6 lodí, jeho hlavní loď má magické vychytávky dakijského původu, tzn magie Církve a světla. Světelný štít, a taky světelný kanon jako měla Hanna Breton.

Nakonec se vymyslí toto:

Anika rozšíří v Gardornu drby, že odjíždí bohatá obchodní loď na sever. Gruzisovi piráti se na to chytnou. Obchodní loď je ve skutečnosti družinou najatá loď plná žoldáků.
Dark opraví Hannin světelný kanon a naučí se to ovládat, mají 5 nábojů.
Aghuul jakožto nový vůdce Zaraki pomůže družině tím, že očaruje dvě mořské obludy, které budou pomáhat družině a útočit na nepřátelské lodě.
Jedna z Gruzisových lodí napadne loď družiny. Proběhne bitka. Piráti nečekají, že past je až takto hustá. Jsou přemoženi a jejich kapitán je zajat.

Výslech: Gruzis občas kempí mimo jiné na speciální pirátské základně uvnitř těla chaosáckého krakena. Je tam malá osada a v ní žije kolonie krysáků, což jsou lidi, kteří byli v Kalusu za majetkové zločiny proti místním čarodějům odsouzeni v proměnění v zrůdu napůl člověk, napůl krysa.
Vulca Porsenna, kterému Gruzis prodává kvalitní otroky do gladiátorské arény, má být chlápek cca 40 let, takže Dark usoudí, že to nebude jeho otec, ale nevlastní bratr.

Družina kuje plán přepadu krysácké základny. Mají tam být i nějaké krysácké děti, protože prokletí se dědí. Morální dilema, co s nima. Mitote a Galghaz nechtějí, aby krysáčata přišla k úhoně. Družina se rozhodne, že krysáky nebude zabíjet, místo toho až základnu obsadí, tak je odvezou na lodi na pevninu a Lois už si s nima nějak poradí.

Družina vpluje s lodí ukradenou od Gruzise do krakena. Krysáci zvednou řetěz, protože družina z výslechu kapitána zná heslo.
V krakenovi je hnusně. Družina je uvnitř těla obludy a je to fuj. Najdou městečko krysáků, žádný pirát tu zrovna nekotví, takže obsazení městečka je jednoduché, krysáci se nestaví na odpor. Lois je naloží na svoji loď a s Raskou odjedou do Agol Zaru. Galghaz a Havran zůstávají s družinou na akci.

Přepad na Gruzise se vymyslí v tunelu, kudy se do krakena vplouvá. Družina tam šprajcne svoji loď plnou žoldáků. Světelný kanon namontujou na stěnu tunelu, nahoře jsou totiž dva otvory kterýma se vytahuje řetěz. Tam se družina poschovává.

Gruzis zanedlouho přijede na základnu se dvěma loďma. Nejdřív vjíždí jeho menší loď, pak ta hlavní. Tu menší si vezmou do parády mořské obludy, natlačej jí na tu žoldáckou a lodě začnou spolu bojovat. Hlavní Gruzisova loď vjíždí do tunelu jako druhá. Družina za ní vytáhne řetěz, aby se nedostala nazpět.
Potom Nívi sešle hněv počasí, aby to loď přimáčklo na stěnu tunelu.
V tu chvíli temným skokem skáčou na loď z tunelu Dark a Havran, na zádech mají ještě Galghaze a Luinthorona.
Začne bitka, kanon družiny vyřadí Gruzisův kanon, který není natočený tak, aby střílel nad sebe, takže to má blbý.

Gruzis vidí Luinthorona a Luinthoron Gruzise. Jsou si skutečně podobní jako vejce vejci. Probíjejí se k sobě, ale gruzis vidí že prohrává, tak se otočí a běží do podpalubí pro rukojmí.
Družina ho pronásleduje, probíjí se přes jeho pohůnky.
Gruzisův papoušek se mezi tím vznese a chystá se k něčemu mocnému. Mitote ho zasáhne bumerangem. Naštvaný papoušek se snáší střemhlav do bitevní vřavy a tu se po něm vrhne žába Buffo.
Probíhá epický souboj mezi papouškem a žábou. Papoušek má artefakt, malé magické brnění, vypadá jak obehnaný pláty. Buffo po něm vyplazuje jedovatý jazyk. Nakonec papoušek neustojí jed od Buffo a padne k zemi.

Družina dohoní Gruzise v podpalubí, když se pokouší odemnkout žalář Edith. Družina Gruzise pošle k zemi, pak ho sváže a otevře s ním žalář. Edith ho počastuje kopancem do ksichtu. Pak se uvítá s Luinthoronem.

Edith říká, že přijela do Agol Zaru kvůli nějakému úkolu pro svoji rodinu, a taky aby se zas setkala s Luinthoronem. A že když vylezla v Gardornu, tak tam potkala týpka, a myslela že to je Luinthoron, tak na něj zavolala a on ji tutéž noc zajmul se svými kumpány.
Výslech Gruzise. Potvrzuje, že je Luinthoronovo dvojče. Že pocházejí z malé vesnice, kde se hodně věřilo na věštby. A že když se oni narodili, tak věštba řekla, že jeden z nich bude konat velké dobro, a druhý velké zlo.
Rodiče měli pocit, že by se o tak důležité děti nezvládli postarat, a tak je dají do výchovy jinam. A protože Luinthoron se zdál rodičům být jako hodnější batole, dali ho k hraničářům, zatímco Gruzise (tehdy se jmenoval Chester) do přísné náboženské sekty. To v něm vytvořilo hořkost.
Gruzis si nicméně myslí, že on je to hodné dvojče. Protože ho platí Rasnové, aby ty otroky prodával v Nasta Roně těm slabším mocenským skupinám, a tím to tam udržoval v rovnováze, že se tam piráti mydlí mezi sebou a nemůžou moc škodit světu. Protože kdyby se Nasta Rona sjednotila pod jedním vůdcem, byl by to kolosální průšvih.
A že je pokrytecké obviňovat Gruzise ze záporáctví, když oni sami mají ve svých řadách zrádce Havrana, který se nechal vycvičit Rasny jako agent a pak se obrátil proti nim.

Gruzis říká Luinthoronovi, že pokud ho zabije, způsobí tím větší zlo, možná i zkázu regionu, což by naplnilo proroctví. Gruzis bude ten hodný a Luinthoron ten zlý.
Ale Luinthoron se nenechá přesvědčit. Gruzis prodával otroky, tak si podle něj zaslouží zemřít. Luinthoron poprosí Galghaze, aby vykonal popravu. Gruzis je popraven.

Družina zabavuje pirátskou loď. Ty dakijské artefakty, co jsou na ní namontované, jsou drahé na údržbu. Družina se rozhodne to rozprodat.
Krysáckou základnu v krakenovi si nechá Anika, bude se jí hodit.
Gruzis měl u sebe magické předměty, ty družina pošle Rasnům se vzkazem, že takhle dopadají ti, kdo si dovolují na Surty, a ať si příště řešej svojí politiku pomocí někoho jiného než surtských otroků.

Družina se vrací do Agol Zaru s kořistí. Připravuje se na odjezd do Roveny. Edith říká Luinthoronovi, že přijela do Agol Zaru najít kostru Renesmy Bellamy. Družina jí ale nepoví, že má kostru u sebe. Pouze ji navede na vybuchlou sopku. Edith říká, že se půjde do sopky podívat, jestli to tam nenajde. Rozloučí se s Luinthoronem.


Hlášky:

- plánování bitvy
"Ale těch pirátů bude přesila"
"No my jsme experti na boj s přesilou!"
"Jako když jsme byli čtyři na Havrana? Jo, jsme experti na boj s přesilou"
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4148
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Fate] Tauril I

Příspěvek od Sparkle »

Muž bez sekery


Dark se díval na zbytky sekery a v očích měl učiněné zoufalství. Dar od temnoty, sekera, se kterou prožil vše dobré i zlé, která mu nemohla být odejmuta byla roztříštěna Svahzarovým bleskem. Nívi k němu přišel a položil mu veškeré své zbývající ruce na rameno. "Možná jí nedokážeme spravit, ale dokážeme ji zachovat, než najdeme někoho, kdo to dokáže. Máme přece s sebou kámen uchování reality, který dokáže uchovat její vzpomínku a pokud se vše podaří, budeme ji moci obnovit." Dark tomu moc nevěřil, ale usmál se.

Luintoron se pokusil vkovat kámen do meče, ale nezdálo se, že by to mohlo fungovat. Ať byl meč starý nebo nový, kámen jej odmítal. Tak měl Dark svou sekeru jen v kameni.

Po svatbě přišla Luis za Darkem. Trochu ho už znala, tak objevit ho ve zbrojírně nebylo těžké. Zrovna si opět prohlížel obouruční meč, který byl dominantou místnosti. Býval velmi mocný, ale jeho kouzelný kámen byl využit jako náboj do Hannina světelného děla. "Víš, že ten meč vždy patřil majiteli pevnosti?" zeptala se Luis. "Ne." řekl Dark. "Víš, všimla jsem si, že ten tvůj kyj není tak elegantní, jak zbraň, jako by sis asi představoval. A jelikož jsi teď oficiálně majitel pevnosti a můj manžel, měj bys nosit zbraň, která by odpovídala tvému postavení. Chci, aby sis ten meč nechal. Je to to nejmenší, co pro tebe můžu udělat."

Dark pozvedl meč s kamenem, který měl uchovávat jeho sekeru, z kovadliny. Nic. Ani takhle mocný meč. Poryv zoufalství mu projel tělem a trochu jej obalil temnotou. Položil meč na kovadlinu a jal se odcházet. Luinthoron mu ale položil ruku na rameno. "Počkej. Podívej." Dark se otočil, co by ho tak teď mohlo zajímat. Na kovadlině ležela jeho sekera. Po dlouhé době se opět na jeho tváři objevil úsměv. V tu chvíli se jeho temnota opět přelila ve světlo a před ním opět ležel meč. Na to si zřejmě bude muset zvyknout. Ještě, že pochva kouzelného meče jej dělí od vlivů magie, takže se nebude měnit na zádech.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4148
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: [Fate] Tauril I

Příspěvek od Sparkle »

Ještě báseň, se kterou MC Bahno potupil v "souboji" Floriana Laytrena.


Tak se potkáváme já a ty,
netřeba dělat nějaké drahoty,
možná si myslíš, že třeba zvítězit můžeš,
však egu svému tu nepomůžeš,

neb prohru jistou máš odjakživa,
nemáš dost talentu ni oběživa,
ty jedna stará plesnivá látko,
já nejsem žádné ořezávátko.

Tak táhni ty hnido, tam odkud jsi přišel,
tam do tý díry ze který jsi vyšel,
a nech si ty svoje kecy smělé
tvou mámu jsem trkal do prdele,
kanálem obroušen jsem tvoje zkáza,
mé tělo je velká rapová žláza,
padl každý kdo mě v životě sral
a poté uznal, že MC je král.

Koukni se na sebe, nemáš špetku vkusu,
tvá slova lahodí leda kaktusu,
nemyt a nečesán, blech celá tlupa
k spatření penisu je třeba lupa,

pohlédni na krásku, co stojí tady,
úžasná figura, nebeské vnady,
pro krásu žen jsem v Agol Zaru,
a tahle přivádí mě zcela k varu.

Tak táhni ty hnido, tam kde jsi přišel,
tam do tý díry ze kterýs vyšel,
a nech si ty svoje kecy smělé
tvou mámu jsem trkal do prdele,
kanálem obroušen jsem tvoje zkáza,
mé tělo je velká rapová žláza,
padl každý kdo mě v životě sral
a poté uznal, že MC je král.

Tak táhni ty hnido, tam kde jsi přišel,
tam do tý díry ze kterýs vyšel,
a nech si ty svoje kecy smělé
tvou mámu jsem trkal do prdele,
kanálem obroušen jsem tvoje zkáza,
mé tělo je velká rapová žláza,
padl každý kdo mě v životě sral
a poté uznal, že MC je král.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Odpovědět

Zpět na „Vaše hraní - příprava, rady, zápisy a PbP“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host