Drd2 dobrodružství

Zápisy a zážitky z vašich her, pomoc s přípravou, společné hraní.
Hrdásek

Drd2 dobrodružství

Příspěvek od Hrdásek »

Dobrý den, chěl bych se zeptat jestly někdo hraje DrD2 a nechtěI by se podělit o svoji tvorbu příběhu a dobrodružství.
Zkoušel jsem napsat svůj příběh ale bohužel vždicky se někde zaseknu a nevím jak dál.
Tak jsem už vzdal to že napíšu vlastní příběh.
Proto bych vás chtěl poprosit jestly by jste se nepodělili o svoji tvorbu a nebo mě neporadili kde se dá nějaký příběh sehnat nebo koupit.

Děkuji za odpověd
Uživatelský avatar
OnGe
malý zelený křečopažout
Příspěvky: 13205
Registrován: 5. 2. 2010, 09:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Drd2 dobrodružství

Příspěvek od OnGe »

Nedělej příběh, ale jen základní zápletku. Prostě to, jak a proč to začne. Víc nepotřebuješ. Zbytek se vyvine při hře... úplně jinak, než by sis to vymyslel :)
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
Hrdásek

Re: Drd2 dobrodružství

Příspěvek od Hrdásek »

Jsem nováček v hraní DrD tak že si nechám poradit a budu moc rád za každou radu chtěl jsem to mít napsaný tak jako že co věechno by se mohlo stát v tom a tom městě na tom a tom místě a co tam třeba najdou.
Tak že mě radíš vymyslet jenom zápletku a zbytek nechat na hráčích?
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4137
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: Drd2 dobrodružství

Příspěvek od Sparkle »

Hotových dobrodružství přímo pro Drd2 ještě moc není (něco myslím vyšlo v Drakkaru http://drakkar.rpgplanet.cz/ ), pokud ti to nebude stačit tak doporučuju pořídit něco pro jiný systém a předělat si tam statistiky nepřátel atd. do Drd2.

Hotová dobrodružství máš například tu: http://gamecon.cz/drd/starsi-dobrodruzstvi (v češtině, původně pro starý dračák)

Nebo v angličtině: http://www.rpgarchive.com/

A dovolím si přihřát svoji polívčičku: viewforum.php?f=271
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.