[Novelizace DrD] Paladin (anketka)

Oficiální diskuze věnované Dračímu doupěti, nejstarší české hře na hrdiny.

Moderátor: Bouchi

Pro paladina by měla být typická

obouruční meč
1
6%
obouruční zbraň tupá
0
Žádná hlasování
obouruční zbraň jakákoliv
1
6%
kombinace velkého štítu a libovolné zbraně
3
19%
kombinace velkého štítu a tupé zbraně
3
19%
kombinace velkého štítu a meče
8
50%
 
Celkem hlasů: 16

Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32272
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

[Novelizace DrD] Paladin (anketka)

Příspěvek od Vallun »

V rámci pokračování DrD hacku pro Tauril by asi mělo vzniknout povolání paladina, proto byhc rád věděl, zda existuje většinová shoda na tom, jak má být paladin vyzbrojen?
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
Lemmy
Master Discussion Killer
Příspěvky: 4135
Registrován: 17. 10. 2008, 09:37

Re: Paladin (anketka)

Příspěvek od Lemmy »

Ve výběru mi chybí možnost jedenapůlručáku, což by mohla být dost typická zbraň pro tuhle profesi. Obouručák jako takový mi k paladinovi moc nesedí - tohle povolání stráví dost času i na koni, kde by byl obouručák (jak je vnímaný v dračáku) dost nepoužitelný. U toho koně se nabízí i nějaké lehčí kopí, ale to by mohla být spíš dobrá doplňková zbraň (nějaký bonus k útoku na určité úrovni), než primární specifická zbraň pro to povolání.

Štít jako takový mi přijde dost sympatický pro povolání palatýna - a to čistě už z toho důvodu symboliky palatina jako strážce věřících proti zlu/temnotě/... Strážce = ochrana = štít - tenhle příměr je vyloženě archetypální :). Ale opět... moc nejde zkombinovat s tím paladinem na koni s kopím.