[Novelizace DrD] Novinky
Moderátor: Bouchi
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novelizované DrD - Novinky
Souhlas...já upravil paladina na toto... navic to chce dovednosti dobře vymyslet:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
-
- .
- Příspěvky: 18102
- Registrován: 31. 10. 2006, 17:35
Re: Novelizované DrD - Novinky
Jerson:
rasa: člověk
povolání: Mág
ten mi připadá ideální k vyšetřování. My jsme měli houserule Inkvizitora. Používal vysokolevelová hraničářova ochranná kouzla (Zastav kouzla), a v jejich stínu si při výslechu kouzlil sám. Slabými kouzly s velkým efektem.
Jinak s těmi povoláními nakonec nevím. Ideální by bylo dodat 5 nových oborů, každému povolání 1, a to je docela maximalistický plán.
Lučištník, znovu se nabízející. Asi obor hraničáře, alternativa Druida.
Specializované povolání na to Přivolávání. Asi obor Kouzelníka nebo Alchymisty.
Velitel coby obor Válečníka.
Opravdu hodně chybí použitelný obor Zloděje.
rasa: člověk
povolání: Mág
ten mi připadá ideální k vyšetřování. My jsme měli houserule Inkvizitora. Používal vysokolevelová hraničářova ochranná kouzla (Zastav kouzla), a v jejich stínu si při výslechu kouzlil sám. Slabými kouzly s velkým efektem.
Jinak s těmi povoláními nakonec nevím. Ideální by bylo dodat 5 nových oborů, každému povolání 1, a to je docela maximalistický plán.
Lučištník, znovu se nabízející. Asi obor hraničáře, alternativa Druida.
Specializované povolání na to Přivolávání. Asi obor Kouzelníka nebo Alchymisty.
Velitel coby obor Válečníka.
Opravdu hodně chybí použitelný obor Zloděje.
Re: Novelizované DrD - Novinky
Proč to ze zloděje nešlo? Postava s vysokými smysly, co jí nic neunikne, umí být nenápadná, plížit se a zároveň z lidí tahat informace po dobrém či po zlém...Navíc ví, jak se zločin páchá.Jerson píše:Mě vždycky chyběl někdo, z koho se dá udělat pseudostředověký vyšetřovatel, protože ze zloděje to nešlo.
Ale jinak by k tomu nebyl špatný ani investigativně založený mág (který na to jde přes psychická a investigativní kouzla, charismatické vystupování, znalosti a intelekt, špehujícího havrana přítelíčka apod.) nebo alchymista-forenzní laboratorní technik...
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novelizované DrD - Novinky
V DrD jsem kouzelníka nikdy nehrál, způsob kouzel mi přišel fikčně neudržitelný. Každopádně mág nemá šanci všimnout si podrobností, mluvit s lidmi normálním způsobem (má na to charisma, ale ani jednu schopnost) a kouzla na odhalování myšlenek byla taky dost podivně použitelná - hlavně když řekneš magická slova a provedeš gesta, jde jakákoliv vyšetřování do háje. (navíc když každý zločinec zcela logicky bude mít nějaký amulet ochrany proti duševním kouzlům, aby vůbec mohl fungovat je takový koncept strašně špatně hratelný, když se PJ snaží udržet svět konzistentní)
hraju: Ω Projekt Omega
Re: Novelizované DrD - Novinky
Nejsem si jist, jestli hrát za "člena městské stráže" (když to řeknu hodně nadneseně a s nadhledem) někdo někdy u mě chtěl, ale asi by to šlo nějak nakombinovat ze zloděje/alchymisty/hraničáře. (Proč hraničáře? Protože při výsleších Telepatie a kouzla pocestných rulezz, samozřejmě.)Jerson píše:Mě vždycky chyběl někdo, z koho se dá udělat pseudostředověký vyšetřovatel, protože ze zloděje to nešlo.
Ve Fateu máme skill Investigation, který nebrání nikomu pátrat v ničem...
-
- .
- Příspěvky: 18102
- Registrován: 31. 10. 2006, 17:35
Re: Novelizované DrD - Novinky
Tohle přesně jsem si sliboval od tohoto tématu.Ve Fateu máme skill Investigation, který nebrání nikomu pátrat v ničem...
Pravdu máš - on tam býval kdysi Postřeh, taková mysteriózní univerzální dovednost, hodně užitečná (a není to úplně totéž, ale na infogathering něco určitě je potřeba, a klidně i víc skillů. Zřejmě Int.
Jak česky? Průzkum?
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22593
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novelizované DrD - Novinky
Neříkám, že to musí být člen městské stráže - spíše něco jako soukromý vyšetřovatel. Týpek, za kterým jdeš, kdy s ti ztratí dcera a ty podezříváš kouzelníka ve městě, kterého nemůžeš obvinit veřejně. Nebo za kterým jdeš, když se ti ztratil náklad na cestě a ty nechceš vysvětlovat, co to bylo za náklad. Nebo když nevěříš, že tvůj bratr spáchal sebevraždu. Prostě takový ten týpek, který by ve fantasy středověku měl existovat, místo abys šel do hospody a zkoušel oslovit nejbližší bandu skládající se z týpka mohutné cizí rasy ověšeného zbraněmi, týpka jiné rasy v kouzelnickém hábitu a týpka malé cizí rasy s šikovnýma rukama a kuší na zádech. Prostě normálního týpka, se kterým si normální člověk jako ty může normálně promluvit - a který si v případě potřeby zajistí vlastní partu těchhle divných individuí, se kterými nechceš mít nic společného.
Jinak Postřeh jsem už navrhoval mezi základní vlastnosti - on v DrD je základní vlastnost, jen se nenahazuje samostatně, ale složitě počítá.
Jinak Postřeh jsem už navrhoval mezi základní vlastnosti - on v DrD je základní vlastnost, jen se nenahazuje samostatně, ale složitě počítá.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: Novelizované DrD - Novinky
Postřeh, Vnímání, Všímání...
V DrDu bych soukromého vyšetřovatele/detektiva viděl jako "stylizovaného" zloděje. A že to nejde? Inu v class&level systému toho prostě nejde docela dost...
V DrDu bych soukromého vyšetřovatele/detektiva viděl jako "stylizovaného" zloděje. A že to nejde? Inu v class&level systému toho prostě nejde docela dost...
Re: Novelizované DrD - Novinky
Válečník
- bojovník (možná bych přejmenoval na Bijec), specialista na hrubou sílu, těžné zbraně, nejvíc profituje práve ze SIL a ODL
- šermíř, specialista na vytříbenou techniku a lstivé manévry, krom SIL a ODL profituje (kromě základních) i z OBR a INT
- vojevůdce (ale líbí se mi i název Kondotiér), nový obor, specialista na support ostatních, krom SILa ODL profituje z INT a CHA
Hraničář
- chodec, všestranný dobrodruh a cestovatel, může profitovat ze všech vysokých vlastností (a proto může být ve všem celkem dobrý, ale v ničem nebude extrémně vynikat)
- druid, lesní čaroděj, specialista na léčení, podpůrná kouzla, ovládání divoké přírody (tj. nejen hvozd) a živlů, SIL už není moc důležitá, profituje zejména z INT, OBR a CHA,
- ostrostřelec, specialista na střelbu a lov, partyzánský styl boje, maskování, líčení pastí, krom SIL a INT profituje z OBR a ODL
Alchymista
- pyrofor, vynálezce a expert na výbušniny a mechanické vychytávky, se svý mprototypem střelné/palné zbraně slušný střelec, krom ODL profituje zejména z vysoké OBR a INT
- theurg, expert přes aastrální sféry, démony,magické předměty, povolávání elementálů etc., profituje z vysoké CHA a INT
- zaklínač, expert přes lektvary, dočasné i trvalé vylepšování sebe sama pomocí lektvarů a magenergie, nějaká slabší pomocná předem připravovaná kouzla, dobrý v boji s magickými nestvůrami, profituje krom OBR a ODL i ze SIL
Kouzelník
- čaroděj, všestranný kouzelník se širokým repertoárem praktických a užitečných kouzel, kromě INT a CHA by mohl profitovat z OBR (rychlé kouzlení) a ODL (kouzlení za životy)
- mág, specialista na psychickou a vitální magii, iluze, později mimosmyslové schopnosti, vysávání životů a magů, potřebuje zejména INT a CHA
- kněz, kouzelník, co má výběr kouzel omezený svým vyznáním, zvláštní schopnosti orientované podle konkrétního vyznání (bojová zdatnost, léčení, věštění etc.), krom INT a CHA profituje z vlasností, které ladí s jeho vyznáním (např. kněz boha války bude profitovat ze SIl a ODL/OBR)
Zloděj
- lupič, všestranný dobrodruh s oriantací na praktické zlodějské dovednosti, expert na vrhání a ne-smrtící zákeřný boj a finty (trochu poladit ten boj beze zbraně, přidat improvizované zbraně, různé špinavé triky apod.), může profitovat z vysoké SIL (unses víc kořisti, lépe šplhá, v boji se to hodí...)
- sicco (Špeh), specialista na infiltraci a převleky, zjišťování informací, spřádání a odhalování intrik, expert na zákeřný smrtící boj, slušný střelec, profituje zejména z OBR a CHA, hodí se i SIL nebo INT
- bard, specialista na jednání s lidmi a support družiny, bardská hudební magie, znalost legend a folklóru etc., profitoval by zejména z vysokého CHA a OBR, hodí se i INT
- bojovník (možná bych přejmenoval na Bijec), specialista na hrubou sílu, těžné zbraně, nejvíc profituje práve ze SIL a ODL
- šermíř, specialista na vytříbenou techniku a lstivé manévry, krom SIL a ODL profituje (kromě základních) i z OBR a INT
- vojevůdce (ale líbí se mi i název Kondotiér), nový obor, specialista na support ostatních, krom SILa ODL profituje z INT a CHA
Hraničář
- chodec, všestranný dobrodruh a cestovatel, může profitovat ze všech vysokých vlastností (a proto může být ve všem celkem dobrý, ale v ničem nebude extrémně vynikat)
- druid, lesní čaroděj, specialista na léčení, podpůrná kouzla, ovládání divoké přírody (tj. nejen hvozd) a živlů, SIL už není moc důležitá, profituje zejména z INT, OBR a CHA,
- ostrostřelec, specialista na střelbu a lov, partyzánský styl boje, maskování, líčení pastí, krom SIL a INT profituje z OBR a ODL
Alchymista
- pyrofor, vynálezce a expert na výbušniny a mechanické vychytávky, se svý mprototypem střelné/palné zbraně slušný střelec, krom ODL profituje zejména z vysoké OBR a INT
- theurg, expert přes aastrální sféry, démony,magické předměty, povolávání elementálů etc., profituje z vysoké CHA a INT
- zaklínač, expert přes lektvary, dočasné i trvalé vylepšování sebe sama pomocí lektvarů a magenergie, nějaká slabší pomocná předem připravovaná kouzla, dobrý v boji s magickými nestvůrami, profituje krom OBR a ODL i ze SIL
Kouzelník
- čaroděj, všestranný kouzelník se širokým repertoárem praktických a užitečných kouzel, kromě INT a CHA by mohl profitovat z OBR (rychlé kouzlení) a ODL (kouzlení za životy)
- mág, specialista na psychickou a vitální magii, iluze, později mimosmyslové schopnosti, vysávání životů a magů, potřebuje zejména INT a CHA
- kněz, kouzelník, co má výběr kouzel omezený svým vyznáním, zvláštní schopnosti orientované podle konkrétního vyznání (bojová zdatnost, léčení, věštění etc.), krom INT a CHA profituje z vlasností, které ladí s jeho vyznáním (např. kněz boha války bude profitovat ze SIl a ODL/OBR)
Zloděj
- lupič, všestranný dobrodruh s oriantací na praktické zlodějské dovednosti, expert na vrhání a ne-smrtící zákeřný boj a finty (trochu poladit ten boj beze zbraně, přidat improvizované zbraně, různé špinavé triky apod.), může profitovat z vysoké SIL (unses víc kořisti, lépe šplhá, v boji se to hodí...)
- sicco (Špeh), specialista na infiltraci a převleky, zjišťování informací, spřádání a odhalování intrik, expert na zákeřný smrtící boj, slušný střelec, profituje zejména z OBR a CHA, hodí se i SIL nebo INT
- bard, specialista na jednání s lidmi a support družiny, bardská hudební magie, znalost legend a folklóru etc., profitoval by zejména z vysokého CHA a OBR, hodí se i INT
-
- .
- Příspěvky: 18102
- Registrován: 31. 10. 2006, 17:35
Re: Novelizované DrD - Novinky
Cor: Boží.
Uvažujeme zase dost podobně.
U Válečníka se mi jeví být hodně zajímavé to Charisma, což lze řešit právě těmi exotičtějšími rasami Člověk, Elf.
Velitel je zjevně zajímavá cesta. Sám toho tolik nezmlátí, ale má na to partu maníků.
U Hraničáře jsou potřeba všechny atributy, stále váhám mezi Odl a Cha jako třetím standardním v té úvodní tabulce, zbytek zase exotické rasy.
A ano, ten poslední typ hraničáře je střílecí. Dává mi v lese mnohem víc smyslu, než celý druid.
Alchymista - tam je dost jasno, že Obr a Odl, co byly v originále, a třetí dost nutná je Int.
Tady výjimečně moc nesouhlasím s tím třetím oborem.
Zaklínač se mi nelíbil v DrD 2 a nelíbí se mi ani tady. Navíc je to takové TM Sapkovského.
Ale tady je možností zrovna docela dost, zrovna s tím Přivoláváním. Nebo s konstrukcí golemů úžasných vlastností.
Jinak theurg je obráceně, než byl - kouzelné předměty před nahlížením do sfér, paradoxně.
Kouzelník
- jo, zase ten kněz se na nás řítí. Já to tak úplně nechtěl slyšet, ale asi máš pravdu.
Zloděj
- bard? Možná ano.
A ještě bych potřeboval více rozpitvat tohle
viewtopic.php?p=470839#p470839
Tam teď leží hlavní jablko sváru.
Uvažujeme zase dost podobně.
U Válečníka se mi jeví být hodně zajímavé to Charisma, což lze řešit právě těmi exotičtějšími rasami Člověk, Elf.
Velitel je zjevně zajímavá cesta. Sám toho tolik nezmlátí, ale má na to partu maníků.
U Hraničáře jsou potřeba všechny atributy, stále váhám mezi Odl a Cha jako třetím standardním v té úvodní tabulce, zbytek zase exotické rasy.
A ano, ten poslední typ hraničáře je střílecí. Dává mi v lese mnohem víc smyslu, než celý druid.
Alchymista - tam je dost jasno, že Obr a Odl, co byly v originále, a třetí dost nutná je Int.
Tady výjimečně moc nesouhlasím s tím třetím oborem.
Zaklínač se mi nelíbil v DrD 2 a nelíbí se mi ani tady. Navíc je to takové TM Sapkovského.
Ale tady je možností zrovna docela dost, zrovna s tím Přivoláváním. Nebo s konstrukcí golemů úžasných vlastností.
Jinak theurg je obráceně, než byl - kouzelné předměty před nahlížením do sfér, paradoxně.
Kouzelník
- jo, zase ten kněz se na nás řítí. Já to tak úplně nechtěl slyšet, ale asi máš pravdu.
Zloděj
- bard? Možná ano.
A ještě bych potřeboval více rozpitvat tohle
viewtopic.php?p=470839#p470839
Tam teď leží hlavní jablko sváru.
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novelizované DrD - Novinky
Např. co?Aha, já měl na mysli trochu větší novinky, než tam přidat hevreny.
Protože ty rasy lidi znají a mají je rádi. Půlelfové naívc mají mocnou tradici...Teď ale děláš z DrD DnD a vůbec nevím proč.
BTW: co je to hevren? odgooglím,že cosi z asterionu, ale víc nic.
Některé ano:)A budou moci v některém z atributů dosáhnout 21/+5? Protože jestli ne, tak mě nezajímají.
Jako, ne že by nemohl být zajímavý, ale mám výrazně raději biologicky člověku podobnější entity (a vždycky mne mrzela absence nějaké systematiky ras).Nevím proč, ale vždycky mi do atmosféry dračího doupěte seděl ještěrec (lizardman).
řekni mu do očí, že je DnD nouzovka:dnd nouzovky jako half-elf
ano, boo jsou malí, ale gnom je charismatický, obratný a inteligentní, kudůk je od každého něco, ale spíš silný a odolný, než bystrý...takže nevím, o jakém nahrazování tu může být řeč...nejspíš i gnóm, kterého v drd nahrazuje kudůk
Proto půlrok...Jinak já bych byl pro skřety.
Jsem taky pro, ale pokud je halfelf moc DnD, tak nevim:DA možná temné elfy, ti už jsou docela klasika.
Do dodatků budiž, klidně obě varianty...jak jako rasa, tak jako "stav"...A asi rozpracovat toho upíra a vlkodlaka, s tím, že to třeba není rasa, ale tak nějak stav (a může nám to tím vlastně vybočit z rámce oprav 0 až +3). Což znamená, že musí jít se taky odvlkodlačit a odupírovat.
já bych byl méně štědrý, ale budiž... Gnom, může mít +5 až už třech vlasntostí, ale u dvou má minus...úplně všechny rasy mohou mít nejvýše jednu vlastnost +5,
U některého střelíš z fleku tři obory, u jiného je to větší problém...Ideální by bylo dodat 5 nových oborů, každému povolání 1, a to je docela maximalistický plán.
Opravdu brutálně jsou dobře použitelné oba...Opravdu hodně chybí použitelný obor Zloděje.
??? rozvedeš?způsob kouzel mi přišel fikčně neudržitelný.
Zachoval bych Postřeh - ale je třeba nejprve zvážit, zda to rozdělit a pak vymyslet rozčlenění...Pravdu máš - on tam býval kdysi Postřeh, taková mysteriózní univerzální dovednost, hodně užitečná (a není to úplně totéž, ale na infogathering něco určitě je potřeba, a klidně i víc skillů. Zřejmě Int.
Jak česky? Průzkum?
Co takhle:
Postřeh - šance na úspěch při cíleném hledání
Všímavost - pravděpodobnost náhodného zachycení...
Nalézač Tolman Zelenka z LotR.rpg jojo...Prostě normálního týpka, se kterým si normální člověk jako ty může normálně promluvit
Cor - k válečníkovi toho vymyslíme spoustu, vzorů je dost a dost. jinde je to horší...mne právě to, vede k myšlence obory opustit a nechat to na volbách dovedností...
s konceptem vojevůdce souhlasím, ale nelíbí se mi ani jeden název (vojevůdce, velitel, kondotiér - to má leckdy hodně hnusné konotace) spíš něco jako taktik, ale to taky není úplně to pravé...S ohledem na význam znalostí a informací bych vůbec nepodceňoval ty znalostní skilly u válce...
u hraničáře - partyzán, ano, to je to pravé:) Jen byhc možná prohodil pořadí těch adjektiv, ale to je detail:)
zaklínač - asi jo, sedí tam, je to trochu DrD II, ale ano, smysl to má...
bard - za mne moc DnD...ale kocnept budiž, zkusme to trochu dotáhnout k našemu prostředí...
ale kněz? za mne raději ne, mám je ve svém DrD, ale do ofiko mi nesedí... mámu tu návrhy na toho konjurera, psionika...to je všechno zajímavější....
Stoprocentně, když umožníš prolomit Zastrašením maximální vliv -2, tak je to to pravé...Lze si představit jeho vázání na Char, Sil i Obr, klidně připustím výběr hráče:)U Válečníka se mi jeví být hodně zajímavé to Charisma,
Proto obratnost...souhlasím s jeho oslabením na začátku odebráním těch psionických věcíU Hraničáře jsou potřeba všechny atributy, stále váhám mezi Odl a Cha jako třetím standardním v té úvodní tabulce
Jo, je, ale je to trend doby...Zaklínač na PC je možná nejhra dneška...Zaklínač se mi nelíbil v DrD 2 a nelíbí se mi ani tady. Navíc je to takové TM Sapkovského.
theurg - nahlížení do sfér v původní podobě vůbec! to byl hnus...jinak - lokalizovaně, omezeně, náročně...
braňme, se! stojím s Tebou...do dodatků s ním maximálně- jo, zase ten kněz se na nás řítí. Já to tak úplně nechtěl slyšet, ale asi máš pravdu.
K povoláním - druid - shapeshifter, tvaroměnec neboli šelmín - umí se změnit ve zvíře...tím bojuje a je i jinak zajímavej,...zoodruid:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
-
- .
- Příspěvky: 18102
- Registrován: 31. 10. 2006, 17:35
Re: Novelizované DrD - Novinky
YOURE TEARING ME APART, LISA!!!Vallun píše:Gnom, může mít +5 až už třech vlasntostí, ale u dvou má minus...
- Vallun
- Příspěvky: 32275
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novelizované DrD - Novinky
Pardon, nicméně pořád si mne nepřesvědčil, že by mechanika měla mít přednost před fikcí, tedy -1 jako jistý symbol je pro mne důležitější, než to, co Ti to provede s mechanikou (ve skutečnosti nic).
A gnom je specifický tím,že má jako jediný dva -1 (odolnost, síla) a naopak může mít vysokou inteligenci, sílu a charisma...
A gnom je specifický tím,že má jako jediný dva -1 (odolnost, síla) a naopak může mít vysokou inteligenci, sílu a charisma...
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: Novelizované DrD - Novinky
Gnóm, Kněz, Půl elf... To tady Skavenovi designujete Jeskyně a Draky nebo co?
Pokud uberete věci Hraničáři, tak ten Ostrostřelec nemá moc smysl, protože budou nakonec jak Chodec tak Střelec plytcí, protože nebude co do nich nacpat. A vezmete tím Chodci i ten bonus na luky co měl v DrDo a nebude mít už lautr nic. Lepší je míň povolání s většími možnostmi jak si je stavět, než hodně povolání, co toho nemají moc na výběr.
Pokud uberete věci Hraničáři, tak ten Ostrostřelec nemá moc smysl, protože budou nakonec jak Chodec tak Střelec plytcí, protože nebude co do nich nacpat. A vezmete tím Chodci i ten bonus na luky co měl v DrDo a nebude mít už lautr nic. Lepší je míň povolání s většími možnostmi jak si je stavět, než hodně povolání, co toho nemají moc na výběr.
Re: Novelizované DrD - Novinky
Ty myslíš jako je Garret od Glen Cooka? (https://en.wikipedia.org/wiki/Garrett_P.I.) Jo, toho mám taky rád.Jerson píše:Neříkám, že to musí být člen městské stráže - spíše něco jako soukromý vyšetřovatel. Týpek, za kterým jdeš, kdy s ti ztratí dcera a ty podezříváš kouzelníka ve městě, kterého nemůžeš obvinit veřejně. Nebo za kterým jdeš, když se ti ztratil náklad na cestě a ty nechceš vysvětlovat, co to bylo za náklad. Nebo když nevěříš, že tvůj bratr spáchal sebevraždu. Prostě takový ten týpek, který by ve fantasy středověku měl existovat, místo abys šel do hospody a zkoušel oslovit nejbližší bandu skládající se z týpka mohutné cizí rasy ověšeného zbraněmi,
Jsem poslední výkřik evoluce. Když mě stvořila, tak zoufale zařvala: "Proboha, co jsem to udělala?!"
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů