[Novelizace DrD] Novinky
Moderátor: Bouchi
-
- .
- Příspěvky: 18112
- Registrován: 31. 10. 2006, 17:35
[Novelizace DrD] Novinky
Měli byste něco, co ve starém DrD chybělo?
Nějaké povolání?
Nějaká schopnost?
Nějaká fíčura?
neváhejte, a napište to sem. Případně odkažte.
Nějaké povolání?
Nějaká schopnost?
Nějaká fíčura?
neváhejte, a napište to sem. Případně odkažte.
-
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: Novelizované DrD - Novinky
Mám, spoustu, ale Vallun napíše, že to není dračák, takže *vypípnuto*.
-
- .
- Příspěvky: 18112
- Registrován: 31. 10. 2006, 17:35
Re: Novelizované DrD - Novinky
kdybych se nechal tak lacino zastrašit cizím nesouhlasem, tak se do toho vůbec nepouštím.
Z dosavadního průběhu této debaty nabývám dojmu, že v DrD už všechno je a není třeba tam nic přidávat (nesouhlasil někde Jerson, zaznamenal jsem).
Z dosavadního průběhu této debaty nabývám dojmu, že v DrD už všechno je a není třeba tam nic přidávat (nesouhlasil někde Jerson, zaznamenal jsem).
-
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: Novelizované DrD - Novinky
Tak teď nevím, jestli podporuješ novinky, nebo je vlastně zavrhuješ.Argonantus píše:kdybych se nechal tak lacino zastrašit cizím nesouhlasem, tak se do toho vůbec nepouštím.
Z dosavadního průběhu této debaty nabývám dojmu, že v DrD už všechno je a není třeba tam nic přidávat
-
- .
- Příspěvky: 18112
- Registrován: 31. 10. 2006, 17:35
Re: Novelizované DrD - Novinky
navzdory tomu, co kdo o mně tvrdí nebo si myslí, prosazuju přesně tohle
viewtopic.php?p=469834#p469834
Stran novinek na konci poslední dva body.
Některé novinky jsou dané chybami původního DrD, třeba konkrétně problém levelování enemíků, nebo podstatné rozšíření možností válečníka a zloděje.
Customizace bude zaručeně víc, než v Old DrD, kde nebyla původně prakticky žádná, snad krom výběru zbraně a kouzla, nebo výroby nových kouzel.
Debata jinde je o tom, jak daleko lze a má smysl zajít.
Smysl tohoto okénka je, že je docela možné, že existuje něco podstatného, co nám úplně vypadlo a není žádný důvod, proč by to nešlo zavést.
viewtopic.php?p=469834#p469834
Stran novinek na konci poslední dva body.
Některé novinky jsou dané chybami původního DrD, třeba konkrétně problém levelování enemíků, nebo podstatné rozšíření možností válečníka a zloděje.
Customizace bude zaručeně víc, než v Old DrD, kde nebyla původně prakticky žádná, snad krom výběru zbraně a kouzla, nebo výroby nových kouzel.
Debata jinde je o tom, jak daleko lze a má smysl zajít.
Smysl tohoto okénka je, že je docela možné, že existuje něco podstatného, co nám úplně vypadlo a není žádný důvod, proč by to nešlo zavést.
-
- Příspěvky: 32335
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
Re: Novelizované DrD - Novinky
Přidávání ras, povolání a pod. je žádoucí...problém je ubiraní nebo změna:)eerieBaatezu píše:Mám, spoustu, ale Vallun napíše, že to není dračák, takže *vypípnuto*.
Jen badám zda nove rasy dát hned do hlavni tabulky nebo až pak do materiálu o jejich tvorbě...
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
-
- Příspěvky: 3233
- Registrován: 25. 5. 2013, 15:00
-
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
-
- Příspěvky: 32335
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
Re: Novelizované DrD - Novinky
Minimálně 3 jsem už přímo jmenoval - gnom, púlelf, púlork...
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
-
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: Novelizované DrD - Novinky
Teď ale děláš z DrD DnD a vůbec nevím proč.Vallun píše:Minimálně 3 jsem už přímo jmenoval - gnom, púlelf, púlork...
-
- Příspěvky: 3233
- Registrován: 25. 5. 2013, 15:00
Re: Novelizované DrD - Novinky
A budou moci v některém z atributů dosáhnout 21/+5? Protože jestli ne, tak mě nezajímají.Vallun píše:Minimálně 3 jsem už přímo jmenoval - gnom, púlelf, púlork...
(Protože jestli to designujete tak, jak to designujete, tak to zní drsně, ale bude to true story.)
-
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
Re: Novelizované DrD - Novinky
Nevím proč, ale vždycky mi do atmosféry dračího doupěte seděl ještěrec (lizardman). Naopak dnd nouzovky jako half-elf nebo half-orc mi přijdou zbytečné; a nejspíš i gnóm, kterého v drd nahrazuje kudůk.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
-
- .
- Příspěvky: 18112
- Registrován: 31. 10. 2006, 17:35
Re: Novelizované DrD - Novinky
Qunetin:
Zrovna Lizardman je výborný nápad (Ještěrec? no budiž, lepší jméno taky nemám).
Půlorci a čtvrtelfové mne taky nebaví. Přiznám se, že vlastně moc nechápu ani ty kudůky, ale ti tam zůstat musí.
Jinak já bych byl pro skřety. A možná temné elfy, ti už jsou docela klasika.
A asi rozpracovat toho upíra a vlkodlaka, s tím, že to třeba není rasa, ale tak nějak stav (a může nám to tím vlastně vybočit z rámce oprav 0 až +3). Což znamená, že musí jít se taky odvlkodlačit a odupírovat.
Pepa:
Ohne srande, úplně všechny rasy mohou mít nejvýše jednu vlastnost +5, bez záruky a v 1/3 případů náhodně, pokud si pamatuješ, co stojí v mechcore. Kromě člověka. A každý to se zárukou dotáhne alespoň na +3+3.
Na tom stojí ten princip divočejšího míchaní ras a povolání.
Zrovna Lizardman je výborný nápad (Ještěrec? no budiž, lepší jméno taky nemám).
Půlorci a čtvrtelfové mne taky nebaví. Přiznám se, že vlastně moc nechápu ani ty kudůky, ale ti tam zůstat musí.
Jinak já bych byl pro skřety. A možná temné elfy, ti už jsou docela klasika.
A asi rozpracovat toho upíra a vlkodlaka, s tím, že to třeba není rasa, ale tak nějak stav (a může nám to tím vlastně vybočit z rámce oprav 0 až +3). Což znamená, že musí jít se taky odvlkodlačit a odupírovat.
Pepa:
Ohne srande, úplně všechny rasy mohou mít nejvýše jednu vlastnost +5, bez záruky a v 1/3 případů náhodně, pokud si pamatuješ, co stojí v mechcore. Kromě člověka. A každý to se zárukou dotáhne alespoň na +3+3.
Na tom stojí ten princip divočejšího míchaní ras a povolání.
-
- Příspěvky: 3233
- Registrován: 25. 5. 2013, 15:00
Re: Novelizované DrD - Novinky
Já si teď opravdu nepamatuji, co stojí v Mechcore. Naposled se to tam hemžilo tabulkami bonusů a postihů pro tu kterou rasu. Jestli se od té doby něco změnilo, tak jedině dobře. (Ale v tom případě by zase asi šlo teda hrát za libovolnou rasu, nebo ne?)
-
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
Re: Novelizované DrD - Novinky
Mě vždycky chyběl někdo, z koho se dá udělat pseudostředověký vyšetřovatel, protože ze zloděje to nešlo.
hraju: Ω Projekt Omega