[Novelizace DrD] Dovednosti
Moderátor: Bouchi
-
- .
- Příspěvky: 18112
- Registrován: 31. 10. 2006, 17:35
Re: Novelizované DrD - Dovednosti
Úplné jádro nápadu alchymisty nebylo špatné.
Ohledně boje - pokud jsou kouzelníci dělostřelectvo, pak se to tady ještě jemněji dělí - kouzelník je kanón s přesným a drtivým účinkem, alchymista je baterie houfnic nebo raketometů s plošným efektem.
tedy - všechny ohnivé deště a podobné věci jsou případ pro alchymistu. zasáhne plochu, pozabíjí soustu drobných nepřátel, ale drsného čaroděje vysokého levelu nebo válečníka nedává. A hodně uškodí drakovi, stran té plochy.
K tomu ta podpůrná kouzla - jedy, zejména pro zloděje (otrávení dýky řeší plno věcí, například to, že zloděj nemá kouzla - v kooperaci s alchymistou vlastně má). Výbušniny. Možná i stroje (i když to bych dával spíš ke zlodějovi).
Ohledně stylu - za mne určitě měli být démoni dřív, než sféry. Možná démoni jenom. Theurgie je hlavně povolávání bytostí ze sfér. Řešil bych i ten infogathering přes démony a anděly - jednak je to víc cool, jednak tím máš jasné, že konkrétní démon nemusí vědět všechno o všem, ale zase ví něco, co neví nikdo jiný.
Nejsem si jist, jestli mají démoni souviset s enchantingem, případně jak přesně - to je příšerně mocná schopnost, co v mnoha hrách úplně rozvrátí rovnováhu. Nejen to provařené +13 ke zbrani, ale spíš bych to hnal tam, aby zbraň přidávala konkrétní kouzlo, jako třeba v TES - sešle navíc k útoku modrý blesk. Lépe to vypadá. A je to silné jako kráva, proto to vyhnat na vyšší levely. A udělat to úměrně drahé.
Nedovolit používat víc kouzelných předmětů najednou, to je zásadní.
nejsem si jist, jak to přesně rozdělit, ale v hlavě jsem měl živlometače plošného (=pyrofor), theurga (viz výše) a možná oddělit enchantera (název mi není jasný).
Kouzelníci jsou mnohem jednodušší - kouzelník metá inženýrská kouzla Int, Mág metá psychická kouzla Char., efekt je v obou případech značný.
Ohledně boje - pokud jsou kouzelníci dělostřelectvo, pak se to tady ještě jemněji dělí - kouzelník je kanón s přesným a drtivým účinkem, alchymista je baterie houfnic nebo raketometů s plošným efektem.
tedy - všechny ohnivé deště a podobné věci jsou případ pro alchymistu. zasáhne plochu, pozabíjí soustu drobných nepřátel, ale drsného čaroděje vysokého levelu nebo válečníka nedává. A hodně uškodí drakovi, stran té plochy.
K tomu ta podpůrná kouzla - jedy, zejména pro zloděje (otrávení dýky řeší plno věcí, například to, že zloděj nemá kouzla - v kooperaci s alchymistou vlastně má). Výbušniny. Možná i stroje (i když to bych dával spíš ke zlodějovi).
Ohledně stylu - za mne určitě měli být démoni dřív, než sféry. Možná démoni jenom. Theurgie je hlavně povolávání bytostí ze sfér. Řešil bych i ten infogathering přes démony a anděly - jednak je to víc cool, jednak tím máš jasné, že konkrétní démon nemusí vědět všechno o všem, ale zase ví něco, co neví nikdo jiný.
Nejsem si jist, jestli mají démoni souviset s enchantingem, případně jak přesně - to je příšerně mocná schopnost, co v mnoha hrách úplně rozvrátí rovnováhu. Nejen to provařené +13 ke zbrani, ale spíš bych to hnal tam, aby zbraň přidávala konkrétní kouzlo, jako třeba v TES - sešle navíc k útoku modrý blesk. Lépe to vypadá. A je to silné jako kráva, proto to vyhnat na vyšší levely. A udělat to úměrně drahé.
Nedovolit používat víc kouzelných předmětů najednou, to je zásadní.
nejsem si jist, jak to přesně rozdělit, ale v hlavě jsem měl živlometače plošného (=pyrofor), theurga (viz výše) a možná oddělit enchantera (název mi není jasný).
Kouzelníci jsou mnohem jednodušší - kouzelník metá inženýrská kouzla Int, Mág metá psychická kouzla Char., efekt je v obou případech značný.
- Vallun
- Příspěvky: 32335
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novelizované DrD - Dovednosti
Argo - principielní shoda:) až na detail, že theurgie bude fungovat celkově dost jinak, pokud to zvládnu...bude o té bráně a buď projde něco sem nebo z hernígo.hlefiska zajímavěji družinka někam:)
Ale muj dotaz byl mechanictější - zda kouzelníka a alchymistu rešit stejně z hlediska dělení na schopnosti nebo jinak.
Nabízí se dělit jednoho dle kategorií receptů/kouzel a druhého dle kroků téhož, s tim ze alchymista má dost věcí mimo lektvary, takže preferuji j3dnodusší - receptovou cestu, kouzelníky bych nechal víc si vyhrát s jejich podobou kouzel...
Ale muj dotaz byl mechanictější - zda kouzelníka a alchymistu rešit stejně z hlediska dělení na schopnosti nebo jinak.
Nabízí se dělit jednoho dle kategorií receptů/kouzel a druhého dle kroků téhož, s tim ze alchymista má dost věcí mimo lektvary, takže preferuji j3dnodusší - receptovou cestu, kouzelníky bych nechal víc si vyhrát s jejich podobou kouzel...
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
-
- .
- Příspěvky: 18112
- Registrován: 31. 10. 2006, 17:35
Re: Novelizované DrD - Dovednosti
Musím říci, že vůbec nechápu dotaz.Ale muj dotaz byl mechanictější - zda kouzelníka a alchymistu rešit stejně z hlediska dělení na schopnosti nebo jinak.
oba mají nějakou schopnost, kouzla, lektvary, třeba, a lze to podle potřeby rozdělit, protože vytuhlejší věci je vhodné uvolnit na vyšších levelech.
Nikdo nemá co mít schopnosti mimo schopnosti. U alchymisty je velmi žádoucí ten bordel nějak sjednotit do několika schopností (na první úrovni právě jedné). Ty svitky s instantním superkouzlem jsou třeba samostatná schopnost, a možná nařídit kooperaci s kouzelníkem.
(vůbec mne tahle myšlenka nařízené kooperace začíná zajímat; na střelbu raketou, katapultem, plavbu lodi je třeba spolupráce dvou povolání).
- Vallun
- Příspěvky: 32335
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novelizované DrD - Dovednosti
jo, ale mechanicky nee...slozitější věc je slozitější, tedy vyšsí narocnost, ale v zasadě je schopnost přistupná hned...vytuhlejší věci je vhodné uvolnit na vyšších levelech.
Jinak souhlas, ta spoluprace u svitků tam už ostatně je...
Ale jde mi o to, zda mají mít oba stejný druh balíčků (schopnost belsky, schopnost podpůrné lektvary) nebo jeden takto (u mne asi alchymista) a druhý jiné členění schopností...( schopnost prodlužující dosah, schopnost zvyšující úcinnost...
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
-
- .
- Příspěvky: 18112
- Registrován: 31. 10. 2006, 17:35
Re: Novelizované DrD - Dovednosti
To je přímo úměrné otázce, kolik balíčků hodláš investovat do povolání na příslušném levelu.
Já si v tuto chvíli začínám myslet, že by postava na 1. úrovni měla mít právě jeden balík.
Což sice povede ke kritice stran malé customizace, ale na druhé straně, strašně se zjednoduší pravidla a urychlí se tím začátek hraní a konečně podaří se vyvolat ten dojem, že postava 1. úrovně je začínající loser. A on je výběr v tom výběru povolání, že.
Teprve na dalších levelech má smysl jí dávat na výběr z několika možných balíků. A to znamená mít několik balíků pro všechna povolání, což není sranda.
Rozhodně bych nešel tou cestou, že hraničář bude zavalen možnostmi a válečník nemá kde brát.
Já si v tuto chvíli začínám myslet, že by postava na 1. úrovni měla mít právě jeden balík.
Což sice povede ke kritice stran malé customizace, ale na druhé straně, strašně se zjednoduší pravidla a urychlí se tím začátek hraní a konečně podaří se vyvolat ten dojem, že postava 1. úrovně je začínající loser. A on je výběr v tom výběru povolání, že.
Teprve na dalších levelech má smysl jí dávat na výběr z několika možných balíků. A to znamená mít několik balíků pro všechna povolání, což není sranda.
Rozhodně bych nešel tou cestou, že hraničář bude zavalen možnostmi a válečník nemá kde brát.
- Vallun
- Příspěvky: 32335
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novelizované DrD - Dovednosti
Já jsem ve stavu, že nikdo z nich neví, co si vzit drive;)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Vallun
- Příspěvky: 32335
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novelizované DrD - Dovednosti
Válečník
Těžké zbroje - Obr - Válečník je schopen nosit jakoukoliv, i tu nejtěžší zbroj, jako by to byl jeho běžný oděv. Tato schopnost spoluvytváří OČ (OČ tvoří vyšší dvě z KZ, Obr a této schopnosti)
Těžké zbraně - Sil - Těžká zbraň je téměř odznakem válečníka, ale ten je stejně dobrý i se zbraní střední. Tato schopnost spoluvytváří ÚČ (ÚČ tvoří vyšší dvě z SZ, Sil a této schopnosti)
Přesnost - boj s konkrétní zbraní, spoluvytváří ÚČ a započítává se rovněž k Obraně zbraně
Drtivost - Sil - nahrazuje útočnost zbraně
Vícenásobné útoky - za každý investovaný bod získává válečník +2 k iniciativě, tento bonus se sčítá s dovedností rychlost.
Volitelné pravidlo - bonus k Ini z dovedností a schopností nesmí nikdy být vyšší než level postavy.
Kryt - Odo - jednou za každý bod v této schopnosti může bojovník během boje použít vykrytí útoku, kdy sníží utržené zranění o Odo+Kryt+2k6, každý kryt je samostatná akce.
Velení a přehled v bitvě - Char - pomocí této schopnosti může válečník získat situační výhodu v boji pro sebe a své druhy a varovat je před nebezpečími. Na začátku boje si hodí vybraný velitel za každou stranu (Char+Velení+2k6). Velitel s nejvyšším výsledkem dokáže v boji uplatnit svou taktiku. Rozdíl hodů se promítne do situačního bonusu (max +3). Tentýž hod se pak použije i v průběhu boje na schopnost velitele rozpoznat skryté taktické nebezpečí (například příchod posily apod.).
Samoléčba - Odo - Po každém boji si válečník může odstranit otravu (nebo podobný postih) nebo vyléčit životy. Obtížnost odstranění otravy určí PJ, při léčení životů se hází proti obtížnosti 4 (bylo-li celkové utržené zranění menší než 1/3 životů) 8 (bylo-li větší než 1/3 a menší než 2/3 životů postavy) a 12 (bylo-li větší než 2/3 životů)
Odhad a znalosti válečníkovi - Int - válečník je odborník v používání zbraní, zbrojí, taktik a legendárních válečníků či jejich nepřátel, proto se může pokusit rozpoznat zbraň či odhadnout parametry nepřítele. Čím méně obvyklý je odhadovaný předmět tím je vyšší obtížnost...
Zastrašování - Sil/Obr/Odo/Char-funguje stejně jako dovednost zastrašování, avšak válečník si může vybrat na jakou vlastnost jej v konkrétní situaci naváže.
Je to první nástřel, popisy budou samozřejmě podstatně rozvinuty a upřesněny. Sehranost je dovednost.
EIDT: pro lepší představu, aneb co zatím tuším:
životy - základ je stupeň odolnosti, za level +2 (u válečníka)
postupové body - za úroveň se získává jeden a postava si ze třetího pilíře růst volí, zda chce větší růst životů nebo další postupový bod - větší růst životů je volba, zda +Odo nebo +1k6
hodnoty zbraní a zbrojí zatím uvažuji stejné jako dosud, nevylučuji (spíš je pravděpodobná) však úpravu zbrojí...
Maximum schopnosti nebo dovednosti je 7, postupové body lze přidávat ob úroveň.
opravy za velikost, mez a postih nebudou (resp. budou volitelné) - na to se většinou nehraje...
Těžké zbroje - Obr - Válečník je schopen nosit jakoukoliv, i tu nejtěžší zbroj, jako by to byl jeho běžný oděv. Tato schopnost spoluvytváří OČ (OČ tvoří vyšší dvě z KZ, Obr a této schopnosti)
Těžké zbraně - Sil - Těžká zbraň je téměř odznakem válečníka, ale ten je stejně dobrý i se zbraní střední. Tato schopnost spoluvytváří ÚČ (ÚČ tvoří vyšší dvě z SZ, Sil a této schopnosti)
Přesnost - boj s konkrétní zbraní, spoluvytváří ÚČ a započítává se rovněž k Obraně zbraně
Drtivost - Sil - nahrazuje útočnost zbraně
Vícenásobné útoky - za každý investovaný bod získává válečník +2 k iniciativě, tento bonus se sčítá s dovedností rychlost.
Volitelné pravidlo - bonus k Ini z dovedností a schopností nesmí nikdy být vyšší než level postavy.
Kryt - Odo - jednou za každý bod v této schopnosti může bojovník během boje použít vykrytí útoku, kdy sníží utržené zranění o Odo+Kryt+2k6, každý kryt je samostatná akce.
Velení a přehled v bitvě - Char - pomocí této schopnosti může válečník získat situační výhodu v boji pro sebe a své druhy a varovat je před nebezpečími. Na začátku boje si hodí vybraný velitel za každou stranu (Char+Velení+2k6). Velitel s nejvyšším výsledkem dokáže v boji uplatnit svou taktiku. Rozdíl hodů se promítne do situačního bonusu (max +3). Tentýž hod se pak použije i v průběhu boje na schopnost velitele rozpoznat skryté taktické nebezpečí (například příchod posily apod.).
Samoléčba - Odo - Po každém boji si válečník může odstranit otravu (nebo podobný postih) nebo vyléčit životy. Obtížnost odstranění otravy určí PJ, při léčení životů se hází proti obtížnosti 4 (bylo-li celkové utržené zranění menší než 1/3 životů) 8 (bylo-li větší než 1/3 a menší než 2/3 životů postavy) a 12 (bylo-li větší než 2/3 životů)
Odhad a znalosti válečníkovi - Int - válečník je odborník v používání zbraní, zbrojí, taktik a legendárních válečníků či jejich nepřátel, proto se může pokusit rozpoznat zbraň či odhadnout parametry nepřítele. Čím méně obvyklý je odhadovaný předmět tím je vyšší obtížnost...
Zastrašování - Sil/Obr/Odo/Char-funguje stejně jako dovednost zastrašování, avšak válečník si může vybrat na jakou vlastnost jej v konkrétní situaci naváže.
Je to první nástřel, popisy budou samozřejmě podstatně rozvinuty a upřesněny. Sehranost je dovednost.
EIDT: pro lepší představu, aneb co zatím tuším:
životy - základ je stupeň odolnosti, za level +2 (u válečníka)
postupové body - za úroveň se získává jeden a postava si ze třetího pilíře růst volí, zda chce větší růst životů nebo další postupový bod - větší růst životů je volba, zda +Odo nebo +1k6
hodnoty zbraní a zbrojí zatím uvažuji stejné jako dosud, nevylučuji (spíš je pravděpodobná) však úpravu zbrojí...
Maximum schopnosti nebo dovednosti je 7, postupové body lze přidávat ob úroveň.
opravy za velikost, mez a postih nebudou (resp. budou volitelné) - na to se většinou nehraje...
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Vallun
- Příspěvky: 32335
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novelizované DrD - Dovednosti
Hrál jste někdo na finty tak, jak jsou popsány v pravidlech?
Jinak tedy silně protestuji proti tomu, že by válečník byl nějak extra chudý, pokud jde o jeho možnosti rozvoje - jak tu opakovaně naznačoval Argo - ano, většina jeho dovedností směřuje k boji, ale to se tak nějak čeká, ne?
Jinak tedy silně protestuji proti tomu, že by válečník byl nějak extra chudý, pokud jde o jeho možnosti rozvoje - jak tu opakovaně naznačoval Argo - ano, většina jeho dovedností směřuje k boji, ale to se tak nějak čeká, ne?
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: Novelizované DrD - Dovednosti
Tam jde asi spíš o to, aby každý hráč bez ohledu na classu kterou hraje, měl při polevlení buďto:Vallun píše:Hrál jste někdo na finty tak, jak jsou popsány v pravidlech?
Jinak tedy silně protestuji proti tomu, že by válečník byl nějak extra chudý, pokud jde o jeho možnosti rozvoje - jak tu opakovaně naznačoval Argo - ano, většina jeho dovedností směřuje k boji, ale to se tak nějak čeká, ne?
1) možnost zvolit si mezi novýma věcma, z nichž některý jsou bojový a některý nebojový,
případně
2) bojový a nebojový věci by byly zvlášť a hráč si může zvolit aspoň něco v rámci obou typů.
Pokud by to bylo jinak, např. při polevlení bojovníka máš možnost výběru pouze v bojových věcech zatímco při polevlení zloděje si můžeš vybírat mezi bojovýma a nebojovýma, tak je to imho dost na prd, protože to jsou tak odlišný typy voleb, že je nefér stanovovat že někdo smí dělat jen takovou a druhý i makovou.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
- Vallun
- Příspěvky: 32335
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novelizované DrD - Dovednosti
Sparkle, podívej se na válečníka - má sice převahu bojových věcí, ale i v nebojových má několik možností...
Musel by se hodně snažit, aby mohl na 15. levelu říct, že už si nemůže vybrat žádnou nebojovou schopnost:) A takový válečník se 15. levelu nejspíš nedožije;)
Musel by se hodně snažit, aby mohl na 15. levelu říct, že už si nemůže vybrat žádnou nebojovou schopnost:) A takový válečník se 15. levelu nejspíš nedožije;)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: Novelizované DrD - Dovednosti
Můj bojovník ze Savage Worlds, pokud bych ho měla teď převést do tvého systému, by ještě užil:
- nějakou schopnost týkající se chránění kamarádů - tzn něco tankovacího, jako možnost 1x za kolo vykrýt útok směřovaný na kámoše nebo tak něco.
- nějaký bonusy na boj naplocho či odzbrojování nebo prostě boj nekončící smrtí. Nevím jestli tam plánuješ mít postihy za to když válečník útočí naplocho oproti normálnímu útoku, no tak bych užila dovednost která mi ty postihy ruší nebo přímo přidává bonusy, protože můj klučina má rád koťátka a nerad zabíjí a tomu přizpůsobuje svůj styl boje.
- adrenaline rush - čím víc jsem zraněný tím mám větší bonusy na něco
- adrenaline rush II - můžu jít v bitvě se životama i pod hranici kdy by jiné postavy šly k zemi, ale když bitka skončí a jsem pod touto hranicí tak potřebuju urgentně vyléčit jinak půjdu k zemi
- zběhlost v boji s různými zbraněmi - nemám postih když používám zbraň na kterou nejsem zvyklý
- rychle se učím - nějaký bonusy do pozdějších kol boje, daný tím že okoukávám oponenta a učím se reagovat na to co on dělá, nebo tak něco
- přísaha - dal jsem si určitou přísahu který se držím, takže nějaký bonusy na úkony kde se to hodně projeví, i mimo boj
- nějakou schopnost týkající se chránění kamarádů - tzn něco tankovacího, jako možnost 1x za kolo vykrýt útok směřovaný na kámoše nebo tak něco.
- nějaký bonusy na boj naplocho či odzbrojování nebo prostě boj nekončící smrtí. Nevím jestli tam plánuješ mít postihy za to když válečník útočí naplocho oproti normálnímu útoku, no tak bych užila dovednost která mi ty postihy ruší nebo přímo přidává bonusy, protože můj klučina má rád koťátka a nerad zabíjí a tomu přizpůsobuje svůj styl boje.
- adrenaline rush - čím víc jsem zraněný tím mám větší bonusy na něco
- adrenaline rush II - můžu jít v bitvě se životama i pod hranici kdy by jiné postavy šly k zemi, ale když bitka skončí a jsem pod touto hranicí tak potřebuju urgentně vyléčit jinak půjdu k zemi
- zběhlost v boji s různými zbraněmi - nemám postih když používám zbraň na kterou nejsem zvyklý
- rychle se učím - nějaký bonusy do pozdějších kol boje, daný tím že okoukávám oponenta a učím se reagovat na to co on dělá, nebo tak něco
- přísaha - dal jsem si určitou přísahu který se držím, takže nějaký bonusy na úkony kde se to hodně projeví, i mimo boj
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
- Vallun
- Příspěvky: 32335
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novelizované DrD - Dovednosti
Díky za velmi inspirativní příspěvek!
Tohle se trochu dost bojím, neb mi to příliš zavání WoWkem a celkově mi to sedí spíš k paladinovi, než prostému válečníkovi.- nějakou schopnost týkající se chránění kamarádů - tzn něco tankovacího, jako možnost 1x za kolo vykrýt útok směřovaný na kámoše nebo tak něco.
Útok na plocho byl vždy bez postihů pro kohokoliv, to bude zachováno:)- nějaký bonusy na boj naplocho či odzbrojování nebo prostě boj nekončící smrtí. Nevím jestli tam plánuješ mít postihy za to když válečník útočí naplocho oproti normálnímu útoku, no tak bych užila dovednost která mi ty postihy ruší nebo přímo přidává bonusy, protože můj klučina má rád koťátka a nerad zabíjí a tomu přizpůsobuje svůj styl boje.
tohle je typickou součástí berserkera a tam to taky bude;)- adrenaline rush - čím víc jsem zraněný tím mám větší bonusy na něco
- adrenaline rush II - můžu jít v bitvě se životama i pod hranici kdy by jiné postavy šly k zemi, ale když bitka skončí a jsem pod touto hranicí tak potřebuju urgentně vyléčit jinak půjdu k zemi
složitější otázka mířící na koncepci Schopnosti těžkých zbraní. Zatím to vypadá tak,že válečník má stejný bonus pro základní boj se všemi těžkými a středními wepkami.- zběhlost v boji s různými zbraněmi - nemám postih když používám zbraň na kterou nejsem zvyklý
tohle je cca zahrnuto ve velení a ve znalosti taktik.- rychle se učím - nějaký bonusy do pozdějších kol boje, daný tím že okoukávám oponenta a učím se reagovat na to co on dělá, nebo tak něco
tohle je podle mne čistě fikční záležitost. Nerad bych to pevně mechanicky šrouboval, protože to omezuje možnosti. Ale šlo by to provázat s rytířstvím Jako že pokud nedodržuješ rytířský kodex, počítá se Ti hodnota rytířství nejvýše 3:)- přísaha - dal jsem si určitou přísahu který se držím, takže nějaký bonusy na úkony kde se to hodně projeví, i mimo boj
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: Novelizované DrD - Dovednosti
Ty tam můžeš dát obecnou dovednost typu: 3x za sezení dostaneš bonus na něco, sám si urči na co. Pro někoho to bude odhodlanost díky přísaze, že odčiní nějaký průser co způsobil, pro někoho to bude exotický vzhled protože je to černoch, pro někoho to že je synek místního mafiána. Je jedno jak si to hráč fluffově okecá, mechanicky to bude všude stejný. Nikdo si takovou dovednost nemusí brát.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
- Vallun
- Příspěvky: 32335
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novelizované DrD - Dovednosti
No, už to vztažení berního prvku na sezení mi trochu kazí dojem, přijde nedračákovské...
Spíš si dovedu představit nějaký koncept ala Racial enemy - i když spíš jako Osobní nenávist - vycítit určitou kategorii nepřátel a mít bonusy na boj s ní...
Vzhledme k tomu,že i Infrasmysl bude možná Dovednost;)
Spíš si dovedu představit nějaký koncept ala Racial enemy - i když spíš jako Osobní nenávist - vycítit určitou kategorii nepřátel a mít bonusy na boj s ní...
Vzhledme k tomu,že i Infrasmysl bude možná Dovednost;)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: Novelizované DrD - Dovednosti
Tak ne na sezení ale na herní čas... třeba že 1x za týden to může dobrodruh použít. Nebo 3x během každého levlu.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů