Sucker Punch
Moderátor: Faskal
Re: Filmy - recenze, doporučení, varování
V lecčems se přikláním k Resovi, s Quentinem rozhodně nesouhlasím v bodě jedna, v bodě dva (že trailer je o ničem jiném) souhlasím - trailer je zavádějící a proto asi taky ta spousta negativních ohlasů od lidí, co čekali něco jiného.
Odnesl jsem si silný zážitek, minimálně ještě jednou to chci shlédnout a hodně mi pomohlo, když jsem o tom dneska ráno povídal při snídani slečně...každopádně Snyder zaválel, skvělý obraz, kamera, efekty, hudba, herecké výkony, nápad, atmosféra,...
Odnesl jsem si silný zážitek, minimálně ještě jednou to chci shlédnout a hodně mi pomohlo, když jsem o tom dneska ráno povídal při snídani slečně...každopádně Snyder zaválel, skvělý obraz, kamera, efekty, hudba, herecké výkony, nápad, atmosféra,...
Hry hraju a ještě radši dělám - doma i v práci.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filmy - recenze, doporučení, varování
sucker punch spoiler:
A když vynecháš ty akce, tak je to jen průměrnej Shutter Island. (imo)
Tohle krapet sedí. Nejvíc "safe" pak působí právě ty fantasy bitky, kvůli kterým jsem na to šel. Dokonce ani nemají žádnej vliv na děj.imdb píše:The incredible aesthetic beauty and action choreography are a lot impressive than Snyder's 300. But the problem with Sucker Punch is that even in a fantasy film, or any action film for that matter, you have to put effort into making the audience care for your characters no matter how good looking the action and special effects are. You simply won't care who lives or dies in this film. At some point, you have to try to make the audience care. This film simply never does.
A když vynecháš ty akce, tak je to jen průměrnej Shutter Island. (imo)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Filmy - recenze, doporučení, varování
Quentin: To jsi byl asi doopravdy na jiném filmu než já (a asi i Zmok, ale my už neměli čas to víc rozebrat a potřebovali jsme to převálet v hlavě...) .
Hry hraju a ještě radši dělám - doma i v práci.
Re: Filmy - recenze, doporučení, varování
Mě přijde že si prostě dělá srandu z hráčů videoher a podobnejch. Ale ten film je docela zábavnej, tak si tim nejsem jistej.
- Resurrection
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 26. 9. 2006, 11:34
Re: Filmy - recenze, doporučení, varování
2Quentin: Neber to pls jako utok, ale tohle je presne to, co nakousnul ten Fila (spis jako namet do diskuze). Ten film se tvari tak, aby vyvolal nejaka ocekavani a dokonce je v mnoha ohledech jakoby naplnuje, ale pak ti vrazi podpasovku, protoze ti proste neda to, co cekas. To, ze nakonec jakoby nezafunguje ve vyvolanem ocekavani si nekdo vylozi jako chaotickou blbinu, jinej jako nezvladnuti rezisera/scenaristy, treti jako chybu v nezivosti postav atd... Interpretace ok, ale problem spatruji v tom, ze jich je nekolik a radikalne se lisi. Obvykle kdyz je film spatny, vetsina kritiky se docela snadno shodne na tom, v cem konkretne. V tomhle pripade je ten film ale spatny pro kazdeho uplne jinak?!To samo o sobe mi rika, ze "somethin's not right" a je to asi jeden z duvodu, proc mi to prijde fakt super. Evidenten kazdemu z tech kritiku nesplnil nejakou cast ocekavani a zrejme k prekvapeni mnohych to tak asi bylo i zamysleno. Kdy naposledy nekdo udelal blockbuster s obdobnym efektem? Osobne jsem od toho nic necekal, takze me zadne zklamani nemohlo zasahnout, ale i tak me to prinejmensim prekvapilo, coz je duvod, proc to neumim zanrove zaradit.
2Faskal: Prosim vrchniho biologa o karantenu Pospasovky.
EDIT: ad TV vs kino souhlas, bohuzel jsem dlouhodobe v Helsinkach... a finske titulky jsou ee (byt uz trochu rozumim).
2Faskal: Prosim vrchniho biologa o karantenu Pospasovky.
EDIT: ad TV vs kino souhlas, bohuzel jsem dlouhodobe v Helsinkach... a finske titulky jsou ee (byt uz trochu rozumim).
Secrets are power.
- Invictus
- Nerozhodný volič
- Příspěvky: 7462
- Registrován: 21. 11. 2005, 02:33
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filmy - recenze, doporučení, varování
Takže v podstatě experimentální film. To zní jako fajn nápad v tomto pojetí. I vcelku originální.
Iron Within
Iron Without
Iron Without
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filmy - recenze, doporučení, varování
res: Je jedno jak cool promyšlený, experimentální, originální, whatever to bylo. Pokud jdeš z kina nasranej nebo znuděnej, tak je to fail (pokud to neni na nějakym festivalu o právech žen v africe).
Přečet' sem teda toho Fílu a celkem bych souhlasil. 60% je akorát.
Přečet' sem teda toho Fílu a celkem bych souhlasil. 60% je akorát.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Resurrection
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 26. 9. 2006, 11:34
Re: Filmy - recenze, doporučení, varování
Nějak mi nejde dohromady
aQuentin píše:res: Je jedno jak cool promyšlený, experimentální, originální, whatever to bylo. Pokud jdeš z kina nasranej nebo znuděnej, tak je to fail (pokud to neni na nějakym festivalu o právech žen v africe).
Fila imho říká, že znudit/nelíbit se to může člověku, co to bude vnímat jako žánr "geek akčňáren" a odsoudí to jako chaotickou blbost. On ale s tímto pohledem nesouhlasí a nabízí nějakou alternativu. Tebe to tedy znudilo i přesto, že souhlasíš s tím alternativním pohledem (že jde o něco jiného než chaotickou blbinu)? Jestli jen nasralo, pak to zřejmě splnilo účel a potud nejsme ve sporu. (jen ses pak stal obeti toho filmu potazmo rezisera, coz jsem prave neprimo implikoval a predem se omlouval).Přečet' sem teda toho Fílu a celkem bych souhlasil. 60% je akorát.
Secrets are power.
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7757
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filmy - recenze, doporučení, varování
No jak vás tu poslouchám, tak na to asi fakt budu muset taky zajít
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filmy - recenze, doporučení, varování
Jinými slovy to bylo slabý a dokonce schválně.Tebe to tedy znudilo i přesto, že souhlasíš s tím alternativním pohledem (že jde o něco jiného než chaotickou blbinu)? Jestli jen nasralo, pak to zřejmě splnilo účel a potud nejsme ve sporu. (jen ses pak stal obeti toho filmu potazmo rezisera, coz jsem prave neprimo implikoval a predem se omlouval).
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Resurrection
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 26. 9. 2006, 11:34
Re: Filmy - recenze, doporučení, varování
A jsme zas na zacatku. V cem to bylo slaby/prumerny? Pokud to neumis vysvetlit pak ok, potom alespon vyjadri svuj nazor na ten alternativni pohled. Souhlasis s tim, ze to byla alternativa/experiment/utok zanru "geek akce" (terminus technicus), ale neprijde ti to dost nosne na film? Nebo ti to prislo spatne provedene? A nebo s tim nesouhlasis, a proto je to slaby (videno jako geek akcnarna)?Quentin píše:Jinými slovy to bylo slabý a dokonce schválně.
Secrets are power.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sucker Punch
res: takze rikas, ze to schvalne natocili jako podpasovku na geeky, a pak se ptas, jaktoze se mi to nelibilo?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Sucker Punch
Tyjo, quentinovi to prijde slaby. To bude neakej art. Na to musim jit
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- Resurrection
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 26. 9. 2006, 11:34
Re: Sucker Punch
Jak jsem psal puvodne, neber to jako utok (oznaceni geek neberu jako urazku). Ano, natoceno je to jako podpasovka pro geeky. Takze pokud se ti to nelibilo, tak si bud prave cekal geekovinu a te se ti nedostalo -> zklamani/rozhorceni/apod. A nebo prave necekal (coz jsem predpokladal), a pak by me zajimaly duvody toho, proc se ti to nelibilo. Mym zajmem vazne neni tebe ci kohokoliv deklasovat, protoze se to dotycnemu nelibilo, ale vazne me zajima ten negativni pohled jiny nez prave z te geek perspektivy (kdy je clovek pochopitelne pomerne zaujaty .Quentin píše:res: takze rikas, ze to schvalne natocili jako podpasovku na geeky, a pak se ptas, jaktoze se mi to nelibilo?
Secrets are power.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sucker Punch
res: Nechce se mi ten film celej pomlouvat, kdyz jsem to videl jen jednou a mam kratkou pamet.
Ale treba ty boje tam byli uplne zbytecne, jestli to melo podporit nejakou vysinutou antisexistickou antigeek pointu, tak je mi z toho zle. A jestli tam opravdu meli bejt jako cool boje, tak to byl fail, pac nemeli vliv na dej a byli safe. Je to jako v rpgckach, kazdej vi, ze boje jsou casto ty nejhustci sceny, presto u bezvyznamnyho random encounteru usina i ten nejvetsi munchkin.
Porad jeste pripoustim moznost, ze jsem ten film nepochopil. Cetl jsem nejaky recenze a nikdo nerika nic, co bych tam nevidel. Ne ze by se mi filmy s vice interpretacema nelibily, ale je to zase jako s rpgckama. Nekdy je hra o nicem, ale je to zábava (transformers), nekdy je to awesome a jeste zajimave, ze si nepamatujes jen hlasky, ale i hezkou zapletku (inception treba) a nekdy je hra "kvalitni" ale sezeni neni zabavne (sucker punch)
Ale treba ty boje tam byli uplne zbytecne, jestli to melo podporit nejakou vysinutou antisexistickou antigeek pointu, tak je mi z toho zle. A jestli tam opravdu meli bejt jako cool boje, tak to byl fail, pac nemeli vliv na dej a byli safe. Je to jako v rpgckach, kazdej vi, ze boje jsou casto ty nejhustci sceny, presto u bezvyznamnyho random encounteru usina i ten nejvetsi munchkin.
Porad jeste pripoustim moznost, ze jsem ten film nepochopil. Cetl jsem nejaky recenze a nikdo nerika nic, co bych tam nevidel. Ne ze by se mi filmy s vice interpretacema nelibily, ale je to zase jako s rpgckama. Nekdy je hra o nicem, ale je to zábava (transformers), nekdy je to awesome a jeste zajimave, ze si nepamatujes jen hlasky, ale i hezkou zapletku (inception treba) a nekdy je hra "kvalitni" ale sezeni neni zabavne (sucker punch)
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů