Profesionální wrestling (WWE NXT hlavně)

Literatura, film, hudba, divadlo, opereta a jiné výdobytky civilizace.

Moderátor: Faskal

Odpovědět
Uživatelský avatar
Blaine
Příspěvky: 1018
Registrován: 29. 7. 2009, 17:51

Profesionální wrestling (WWE NXT hlavně)

Příspěvek od Blaine »

Profesionální wrestling se stal mojí únikovou zábavou, u které utíkám před náporem skutečného světa/života a zdraví. Narozdíl od spousty jiných zábav a aktivit, které bych mohl použít na uvolnění se ode mne nevyžaduje žádná aktivitu. Nemusím zapínat mozek, rozhodně nedostanu něco, co by mě uspávalo nebo mělo potenciál nedělat mi dobře k mé depresi. Je to hloupá a jednoduchá a neuvěřitelně koukatelná zábava. Když je to dobře udělané.

Abych se přiznal jsem prakticky začátečník-divák, začal jsem v prosinci, kdy jsem začal brát silnější prášky, kde jsem ztratil chuť hrát počítačové hry kromě Europy Universalis jednou týdně. A protože jsem měl strach zkoušet koukat na hlavní šou RAW, začal jsem sledovat menší a kratší šou – WWE NXT.

NXT je dítkem wrestlera HHH, manžela... fuck it, prostě se podívejte na tohle video od Maxe Landise
https://www.youtube.com/watch?v=VYvMOf3hsGA