Werewolf: Apocalypse nebo Forsaken?

Vampire, Werewolf, Mage a jiné hry ze Světa temnot.
jonka
Příspěvky: 1976
Registrován: 13. 12. 2006, 23:14
Kontaktovat uživatele:

Werewolf: Apocalypse nebo Forsaken?

Příspěvek od jonka »

Nazdar, uvažuju, že bych zkusil něco z WW produkce a asi nejvíc přitažlivější setting mi příjde ten vlkodlačí. Mám však otázku: je pro mne lepší pořídit si W:tA nebo W:tF? Rád bych pozbíral pár názorů od WoD guru než se do toho pustím.

cosi o mě
- jsem nováček co se týče WoD
- rád si pročítám fluff a setting tak, abych jej co nejvíc pochopil
- mám radši romantiku než modernu

Předpokládám, že k W:tF bych si musel zakoupit i WoD knížku kde jsou pravidla, kdežto s W:tA bych je dostal i tak, nicméně můžete do rad a hodnocení přidat i názor na systém, na 90% bych to chtěl hrát ve WoD systému. Je ještě nějaké zajímavá knížka, která k vlkodlakům vyšla a ke které bych měl upřít svoji pozornost?
..a jestli si myslíte že jsem vás přišel jenom prudit tak vězte, že vaše sklenice je jen z poloviny plná
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Ono.

No.

Casem bude snad na webu mp3 s rozhovorem s Jironem kterej by ti mel rict o vlkodlacich vsechno. Ale nechci slibovat.

Jinak, WtA a WtF se lisi hlavne tematem. WtA melo byt o tragickych ochrancich sveta v poslednim tazeni, kteri ho nemuzou ochranit ... ale mechaniky tomu neodpovidaji, a jsou to neznicitelne ultrabrutalni stroje na zabijeni. Vlkodlak si v klidu da k veceri skupinku chlapku s kulomety, a jedina bojova taktika je nabehnout tam, a vsechny sezrat. Co se tyka vlkodlacich spolecnosti, tak prvnim faktorem je zoo (mas kockodlaky. tygrodlaky. hadodlaky. pavoukodlaky. krysodlaky. velrybodlaky, ...), a ta vlkodlaci spolecnost je takova, no, spousta hipiku a tak. System je slozitej (odlozene akce. pff) a jednotlive kmeny vlkodlaku maji ruznou osobnost, podobne jako treba osobnost upira udvada klan ve VtM, ale uz ne ve VtR.