Cesty Magu

Vampire, Werewolf, Mage a jiné hry ze Světa temnot.
Radek Martinek
Příspěvky: 47
Registrován: 21. 3. 2008, 10:38
Bydliště: Praha 8 Čimice

Cesty

Příspěvek od Radek Martinek »

Zajimala by me jedna vec.

Vezmeme si mocneho Maga cesty Mastigos. Dokazal by takovy mag vytvorit svet pro dusi smrtelnika (obeti) ve kterem by ji urcitymi kroky dohnal k silenstvi? A existovala by pro takovou obet nadeje na zachranu?

Je mozne ze to je nekde v prirucce popsane, ale tak daleko jeste nejsem /shy.
Lide by meli snit, nebot beze snu neni zivota

To ze nepisu diakritiku, neni hloupost ale cirocira lenost.
Kirros
Příspěvky: 14
Registrován: 15. 7. 2007, 22:38

Příspěvek od Kirros »

No jisteze může. A to hned nekolika zpusoby. Pokud ovládá Arkánu Mysli (ooooo) může uzavřít mysl cíle v jeho Oneiru a pak se do něj dostat a hrát si dle vlastní vůle. Stejně tak může s arkánou Prostoru (ooooo) vytvořit labyrint ze kterého není úniku a kam můž jen mág. S Arkánou Smrti (ooo/ooooo) je možné zasáhnout duši tak silně ,že se u cíle vyskytne nějaká z duševních chorob (s trojkou mírná s pětkou vážná) přímo.

V prvních dvou případech je možné cíli pomoci jen magií, v posledním případě tak může pomoci i psychiatr.
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Mimochodem, proti prvnim dvema vecem si nekdo s osudem **** muze reflexivne protihazet gnozi + osudem a strhava z toho uspechy (stejne jako proti jakemukoli pokusu zmenit jeho osud, ovladnout ho, nebo posednout). acanthusaci jsou potvory 8)
But nobody came.
Kirros
Příspěvky: 14
Registrován: 15. 7. 2007, 22:38

Příspěvek od Kirros »

Jo ti bastardi jsou rtuťovití jako ta jejich cesta :) Člověk po nich něco šlehne a oni mají buď zatraceně velké štěstí a nebo se vratí chvíli v čase a řeknou si že to udělají jinak. Takže nejlepší možnost jak je trefit je jeden dost silný úder který jim další odpověď znemožní. Viz třeba takový který jim z jejich mysli udělá jeden zatočený preclík po kterém myšlenky obíhají pořád dokola.
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

To je ale ovladnuti mysli, sebere jim to moznost ridit si svuj osud, a muzou se tomu reflexivne brnait osudem 8)

Oni toho na druhou stranu tak moc neumi. Kouzla osudu a casu jsou toho druhu, ze se pouziji obcas, a byva to ohniskemc eleho pribehu, ale blesky to nejsou, ani takove ty ultrauzitecne jednoduchosti, jako nocni videni, zkouknuti co dela bejvala, telefon co ma signal vsude (forces + space), vyruseni kocoviny, a tak.
But nobody came.
Kirros
Příspěvky: 14
Registrován: 15. 7. 2007, 22:38

Příspěvek od Kirros »

Ale tohle všechno oni přece mají :) : kde je bejvala zjisti proste nahodnym pichnutim tuzky do mapy, pripadne pri nahodnem prepinani televize ji uvidi v jednom zaberu proti chodcum v zive reportazi. Kdyz ma kliku vyladi signal manualne skoro kdekoli (krom pustiny), a dost uspechu na hod na staminu arcanthuse jej probudi rano s cistou hlavou pripadne pomoci casu a zivota prenese sve telo(nebo treba jen obehovy system a jatra) do okamziku v jakem byli pred kocovinou... staci jen vymyslet jak to udelat.
Renhard
Příspěvky: 6
Registrován: 7. 4. 2008, 19:02
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Renhard »

Kirros: Přesně! kápnul jsi na to Acanthus je v podstatě nejmocnější mág :wink: už jenom to, že v podstatě ví všechno a má nehorázný štěstí 8)
"Lidé se dělí na katy a jejich oběti." Vladimír Körner
... a já radši budu kat...
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Hmmm. Ne.

Presouvat si casti tela v case, to je dobrej zpusob jak skoncit na stenach, a se zapichovanim tuzky do mapu bych te jako vypravec vyhodil.

Acanthusaci (santusaci?) neumi moc dobre bojovat (stavaji se znich dobri chlapci s meci, to leda), neumi cist myslenky a emoce, neumi se teleportovat, neumi automaticky poznat jaky druh bytosti pred nim stoji, neumi vytvorit barieru skrz kterou se neda kouzlit, neumi ... spoustu veci.

Druhou veci je, ze s vyjimkou mistrovske varianty je ten efekt kterym si mohou zlepsovat sanci na uspech nepredstavitelne neefektivni. Nahlednutim do statistiky clovek zjisti, ze i ta nejsilnejsi varianta ma mensi efekt jak pridani jedne kostky navic, a vsechny jsou horsi nez Cas * dokonale nacasovani. navic samozrejme vsechny stoji manu. VSECHNY efekty casu a osudu co stoji za to stoji manu. nektere kazdych par vterin. A vymenit essenci za sluzby duchum? smula, bez spiritu to nejde na manu zkonverovat.

Jasny, pokud vypravec necha toho hrace uplne dominovat tu hru s pouzitim stastnych nahod, muze se stat, ze se ostatni budou jen koukat (a o to horsi je, kdyz se to stane GMPC). na druhou stranu, ta knizka sama zminuje, ze spolehat se na stesti je spatny napad, a ze kdyz moc budete v nejakem smeru ohybat osud, vrati se vam to v jinych.
But nobody came.
Kirros
Příspěvky: 14
Registrován: 15. 7. 2007, 22:38

Příspěvek od Kirros »

Souhlasim, zvlast s posledni vetou. Jen snad co se tyce pichani spendliku do mapy tak to neni z me hlavy ale podobna technika je popsana v Reign of Exarchs jako ze by mela fungovat (stejne tak je tam i tusim neco jako ze Arcanthus jezdi autem po meste dokud nezastavi u mista ktere hleda byt o tom jeste nevi (je ale uz na vypraveci jestli je to misto kam ma dojet, nebo cerpaci stanice protoze autu uz dochazi benzin)). Ale tak ci tak otazky osudu a stesti jsou v rukou Vypravece vzdycky.
Kirros
Příspěvky: 14
Registrován: 15. 7. 2007, 22:38

Příspěvek od Kirros »

A taky, podobne nepřímé a podobně neelegatní postupy lze vymyslet u každé cesty jen to stojí zase trochu přemýšlení. Thyrsusáci můžou najít spirity na všechno, Moros může kdeco "zabít" ať už je to třeba energie, magie esence nebo třeba na velmistrovské úrovni princip. Obrimos má v arkáně Základu velký tvořící potenciál a zároveň díky Silám pohodlně využívá moderní techniku na dálku. O potenciálu Mastigů nemluvě. Záleží prostě na invenci hráče a na permitivitě Vypravěče :wink:
Zamčeno

Zpět na „World of Darkness“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti