Cesty Magu

Vampire, Werewolf, Mage a jiné hry ze Světa temnot.
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

*povzdech* panove, panove.

jste magove (teda, hrajete je). pracujte hlavou.

jsou tam lepcejsi veci v repertoaru.

jinak, goeticka magie nema s propasti nic spolecneho, a ti duchove co s ni pracuji jsou ciste metaforicti. nezmotni se tam, nebo ak neco.
But nobody came.
Radek Martinek
Příspěvky: 47
Registrován: 21. 3. 2008, 10:38
Bydliště: Praha 8 Čimice

Mejdžis

Příspěvek od Radek Martinek »

OK< konstatovani me neschopnosti predstavit si cokoli jineho nez vyvolani demona nebo blesk z transformatoru, prejdu bez poznamky. Jinak by me teda zajimalo o co v te goeticke magii de, pac sem si to teda cele vylozil spatne.
Mluvis o lepsich vecech ktere jdou delat. Muzes se uvolit a napsat tu neco konkretniho? :>;o)
Lide by meli snit, nebot beze snu neni zivota

To ze nepisu diakritiku, neni hloupost ale cirocira lenost.
Uživatelský avatar
Jiron
Rytíř
Příspěvky: 2321
Registrován: 16. 10. 2004, 16:34

Příspěvek od Jiron »

Má pravdu předsedo, rozjeď to!
Jeden moudrý muž kdysi řekl: "To, ze mas na něco právo, neznamená ze nejsi č***k, když to uděláš."
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

<hlas jako kreia> Aaaah, you have already presumed much ... </hlas jako kreia>

Radek: ty demoni jsou jen metafora pro ovladani virtue a vice, myslim ze napred vlastnich, pak cizich. S demony se pracovat da (viz scelesti mezi legacies) a muzes i pouzivat propast aby posilovala tvou magii. ne ze by te okoli pochvalilo.

jo, a muzes nekomu ukrast dusi a zmenit ji na manu, a pak toho cloveka obetovat $D dostanes nejakych 15 az 20 bodu many na osobu, stoji za to ...

O cem jsem to mluvil? Jo. Transformatory normalne neprobiji lidi, a jednou ztvrdly beton normalne nemekne tak aby do nej mohl nekdo zatuhnout to nejsou veci ktere se daji prohlasit za normalni. Je fakt, ze blesky vypadaji okazale, a muset bojovat se smeckou vlkodlaku, necham se prepadnout stojic pod draty vysokeho napeti (muzu je tim vzit vsechny).

Jako moros mlatici lidi kusem trubky (co ale nejde zlomit a je fakt spicatej) jsem na tom lip -- nikdo nemuze zruist to kouzlo (pac ten kus trubky uz nejakou dobu mam) a je to normalni trubka. Zkombinovat to se zivotem, a zmenit krev vyteklou z lidi na benzin a zapalit ji, tak se misto zlocinu uklidi samo. (a kaluz benzinu co nekdo zapalil (a byla to predtim kaluz vody) je min napadna nez beton co nahodou zmekl).

Co si krom smrti poridit i Sily a s jednou tecko proste zhasnout (zatimco ja vidim), vsechny zastrelit a pak zmeni tela aby to vypadalo ze spachali sebevradu prasky? hmm. S lepsima silama muze mit clovek pistoli s tlumicem bez tlumice. a s jeste o neco lepsima taky vypnout kamery kolem. a tak.

Kdyz uz musite vrazdit. Zaridit aby me nekdo nevidel, aby se me bal tak moc ze se nedvazi neco delat, nebo tak taky jde.
But nobody came.
Uživatelský avatar
Jiron
Rytíř
Příspěvky: 2321
Registrován: 16. 10. 2004, 16:34

Příspěvek od Jiron »

Hmmm, roztomilé. Obzvlášť to s tou krví a benzínem.
Jeden moudrý muž kdysi řekl: "To, ze mas na něco právo, neznamená ze nejsi č***k, když to uděláš."
Radek Martinek
Příspěvky: 47
Registrován: 21. 3. 2008, 10:38
Bydliště: Praha 8 Čimice

Mejdžis

Příspěvek od Radek Martinek »

Takze je to vic o takovym tom nevulgarnim kouzleni. Aby jako nebylo poznat ze to co se stalo (treba pekny priklad s vrazdou/sebevrazdou) bylo zpusobeno ucinky magie. Teda nebylo poznat pro Space, Mag ma tu moznost videt ve Vzoru nit cizi Vule, a poznat ze ti mladi lide co se predavkovali rohypnolem byli zabiti a jejich tela pretvorena tak aby to nikdo nepoznal. Nebo se take pletu?

Rad bych mel v urcitych vecech jasno, nebot sem magy jeste nehral(!), a knihy vlastnim vseho vsudy 3 tydny.
Ale hral bych velice velice rad.
Lide by meli snit, nebot beze snu neni zivota

To ze nepisu diakritiku, neni hloupost ale cirocira lenost.
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

ejjjjjo.

nemusis pouzivat jen skryta kouzla (a dost toho co jsem popsal neni), ale pripada mi to chytre :)

s vuli ve vzoru, no, tak se to asi rict da. muzes pouzit Prime abys zjistil ze tam nekdo kouzlil (jde s jakymkolik arkanem, ale Prime je nejhunatejsi), taky se podivat do minulosti, taky to podrobneji prozkoumat Smrti, taky prohledat osudova pouta (pouto na vraha bude dost silne), a tak.

Ale nemyslim ze to mag pozna jen tak na pohled na ty tela. Musi to chtit zjistovat.

Ten vtip je v tom, ze obecne, je lepsi hrat si s okolim nez primo s cilem, protoz ehratky s okolim jsou stejne efektivni, bez ohledu na to, kolik je cilu. jednoho chlapka s pistoli muzes sestrelit bleske (ale pokud je neprobuzeny, dost riskujes), ale pet chlapku s pistolema je spatna zprava, a pomalu cas zkusit jestli nemuzes pouzit magii Casu a nerozhodnout se, ze jsi vlastne minulou odbocku sel jinudy :) (uravit rychlost toku casu, a zmizet rychlosti (z jejich pohledu) 80 km/h taky jde, teda)

Zapnout kouzlo diky kteremu nepotrebujes vubec svetlo, a vynout poulicni lampy ale bude fungovat bez ohledu na to, jestli po tobe jde jedne chlapek, nebo sest.

(a sest chlapku se samopalama je spatna zprava pro jakehokoli nadprirozeneho, i smecku vlkodlaku, i particku upiri, ale ZVLAST pro magy)
But nobody came.
Radek Martinek
Příspěvky: 47
Registrován: 21. 3. 2008, 10:38
Bydliště: Praha 8 Čimice

Příspěvek od Radek Martinek »

To zni dost dobre. Z toho cos napsal sem chytil, ze skryta kouzla nevypadaji tak "okazale" jak ta vulgarni, ale v konecnem dusledku jsou leckdy mnohem ucinnejsi.
Lide by meli snit, nebot beze snu neni zivota

To ze nepisu diakritiku, neni hloupost ale cirocira lenost.
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Tak to asi muzes brat, ale bojim se, ze to hlavni sdeleni neumim moc predat. Slo mi spis o to, nezabyvat se tim ze postava umi nejaka kouzla, ale kam saha jeji moc a jak ji napasovat na situaci. V momente kdy o tom zacnes premyslet jako o konkretnich kouzlech tak o dost prichazis.

Ostatne, tohle muze pomoci, mozna vic nez rulebook: http://min3.net/Mage_Awakening/Mage-Awa ... aturgy.pdf
But nobody came.
Uživatelský avatar
Jiron
Rytíř
Příspěvky: 2321
Registrován: 16. 10. 2004, 16:34

Příspěvek od Jiron »

Taky si to pročtu. Děkuji.
Jeden moudrý muž kdysi řekl: "To, ze mas na něco právo, neznamená ze nejsi č***k, když to uděláš."
Uživatelský avatar
Faskal
Moderátor
Příspěvky: 9041
Registrován: 20. 11. 2006, 20:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Faskal »

Také děkuji Sosi, už jsem se díval a je to výživné.
Mimochodem, kolik bodů ve "forces" by potřeboval zručný chirurg, aby dokázal operovat čočku pomocí laserového ukazovátka?
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Radek Martinek
Příspěvky: 47
Registrován: 21. 3. 2008, 10:38
Bydliště: Praha 8 Čimice

Mejdžis

Příspěvek od Radek Martinek »

Se musim zbavit toho dracakovskeho navyku(joj).
Jinak dekuji za dokument. Sem nemusel uvalit 800 za book.Nevadi, kniha se nikdy neztrati
Lide by meli snit, nebot beze snu neni zivota

To ze nepisu diakritiku, neni hloupost ale cirocira lenost.
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Jak moc presny je potreba mit laser?

Typuju 4, practice of Perfecting. Pomohlo by dat to ukazovatko do sveraku :)

Zivotem by to samozrejme slo bez ukazovatka, nebo jakychkoli znalosti o tom jak takova operace probiha.
But nobody came.
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Radek Martinek píše:Kdyz se mrknu na osobni denik, neni mi jasne co znamena kolonka rote skills u skillu? Muzes mi prosimte objasnit o co se jedna?
Magove maji tzv. rutiny (rotes). Jsou to konkretni kouzla ke kteremu se mag nauci presne spousteci pohyby nebo slova, a vytvori tak spojeni mezi nadpozemskym a padlym svetem.

To je hezky receno, ted pravidla -- naucis se rutinu (mas nejake i o zacatku, 6 bodiku tusim), proste si vyberes nejake konkretni kouzlo z knizky a napises si ho na kartu postavy.

Kouzlo se potom spousti hodem atribut + dovednost + arkanum namisto gnoze + arkanum (teda hazis tim pokud je to vic nez gnoze + arkanum), zpusobuje mensi paradox, a nejsou improvizovana kouzla.

Treba telekineticky utok. Sily •••, normalne hazis gnoze + sily, takze treba ctyri nebo pet kostek. Pokud se naucis rutinu (v tomhle pripade nejspis od adamantoveho sipu nebo nejakeho jejich maga, protoze to jsou experti na bojovou magii), muzes si misto toho hazet obratnost + atletika + sily coz muze byt dvakrat nebo take trikrat tolik kostek. A jelikoz pocet uspechu urcuje poskozeni ktere s tim nadelas, neni to k zahozeni.

Neni to k zahozeni ani proto, ze to ma mensi paradox (tim ze dejme tomu, napodobis ze po nekom neco hazis tak trosku oblbnes padly svet. teda, tak jednoduche to neni a pravidla mluvi o nejake mysticke rezonanci, nebo co. Na druhou stranu, kdyz si hrac kupuje rutinu (nebo kdyz ji poprve pouziva), mel by popsat jak funguje, vzdycky to bude nejaka fyzicka cinnost. Mozna slovo, mozna pohyb rukou (treba i malicky) mozna pohyb celym telem, to se spatne dela kdyz te nekdo svaze, kdyz mas roubik, a podobne. Nikdo nerika ze nemuze jit o trosku divnejsi lusknuti prsty, nebo ze muzes udelat mentalni utok tak, ze se na nekoho zamracis, ale tomu fyzickemu ukonu se nevyhnes, bez nej to nefunguje.

Dalsi vec je, ze to neni improvizovane kouzlo. Normalne, ma kazdy mag dve vladnouci arkany, a pouzivani improvizovanych kouzel mimo tyhle dve stoji manu. no ... a rutina neni improvizovane kouzlo, takze nestoji nic.

Podle ceho se pozna jakou dovednost jaky atribut pouziva rutina? No, atribut urcuje tvurce, pokud to dava aspon trochu smysl, dovednost je to co je z dovednosti nejblize efektu po kterem touzis (tj. urcuje vypravec).

Tak. Co znamena ten ctverecek? Ruzne rady jsou ruzne dobre v ruznych vecech. Adamantovy sip treba v bojove magii a tak. Kazdy rad ma tri dovednosti ze kterych kdyz pouzivaji rutiny, maji kostku navic. Takze pokud bys mel ten kineticky utok, a jeste byl clenem adamantoveho sipu (a ucil se tu verzi kterou oni pouzivaji, ale to neni tak dulezite) mel bys jeste o kostku vic. Proto je tam to policko, ktere tohle znaci.
Kdyz si vybiram skill specializaci musim primo uvest co je obor te moji specializace. Treba Occulc **** specializace: symbologie
Nebo staci napr. survival **** specializace: postava umi lepe prezit v divocine?
Musis uvest obor.
Jeste bych rad vedel co znamena rote spell. Jestli to umim uz od te doby co mam specializaci v potrebnych skillech, nebo me to musi nekdo naucit. Jaky je rozdil mezi kouzlem a rote spell, ktere se jmenuje jinak, ma i jine pusobeni?.
Napr. kouzlo increase gravity, ma rote spell u radu Guardian of Veil: Slow down the prey
Koukni hore, vysvetluju co je rutina.

Rutiny jsou drahe. Nemyslim pravidlove, ale jsou predmetem obchodovani mezi magy. JEdnoteckove se daji sehnat snadno, a nekdo z tveho radu te je klidne nauci, ale sehnat ten telekineticky utok nebo akceleraci (to je bojove kouzlo z casu •••) uz neni sranda, a bude to stat nejakou sluzbu, artefakt nebo spoustu many (i od cloveka z vlastniho radu. na cizi zapomen)
But nobody came.
Kirros
Příspěvky: 14
Registrován: 15. 7. 2007, 22:38

Příspěvek od Kirros »

Moje nejoblibenejsi cesta je rozhodne Moros.

Jinak co se tyce zabijeni pomoci magie tak neco z me dilny: Mag ma u sebe kotvu ducha profesionalni vrazedkyne(poltergaist), ta ma u sebe ostrelovacskou pusku kterou mág vytáhne ze Soumraku tesne pred akci. Sama zbran ma na sobe kouzlo s podminkou Osud •• ze se po zajisteni vrati do Soumraku a neco podobneho mají i náboje(platí i pro nábojnice) jen s podmínkou která se spustí když se po výstřelu zastaví. Mág pak nechá kotvu na nejakem komíně nebo střeše a vydá potřebné rozkazy. Sám si pak jde zajišťovat alibi. A po akci se hosi z kriminalky muzou zblaznit :-)=
Zamčeno

Zpět na „World of Darkness“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti