Mage: The Awakening

Vampire, Werewolf, Mage a jiné hry ze Světa temnot.
Uživatelský avatar
sirien
Enfant terrible
Příspěvky: 8895
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sirien »

smrq: Protože tu máme zahraniční hosty, znaješ? Oni nám sice +- rozumějí, ale moc nám toho po československu nepoví...
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

To je nova forma elitarstvi. Nikdo kdo neumi anglicky sem nesmi psat, muehehehehehehehehe!!!!!!1111111!!!!!jedna!!!
But nobody came.
Uživatelský avatar
sirien
Enfant terrible
Příspěvky: 8895
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sirien »

muehehehehehehehehe!!!!!!1111111!!!!!jedna!!!
??
Wushu?
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15020
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pieta »

Sirien píše:??
Wushu?
Hej, na tohle slovo tu mám patent já.
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

It's impossible to actually create a mind with magic. Every time you make something that can think for itself, you're taking its mind from somewhere else. You know, like coma patients or bums or whatever. Zombies, of course, don't really need minds that are too advanced - they're stillborn babies.


A purportedly Atlantean text has been discovered that is verifiably over five-thousand years old. The date within the book, however, reads 2010 AD. And the writing itself is modern Japanese.

The old Christian and Buddhist monks had it right: asceticism generates power. The greatest amount of power, however, comes from literally starving yourself to death, giving your body itself a sympathetic link with the vast majority of universal forces. What use is power then? Whoever eats the body gets the power. Of course, there's always the chance that you'll gain so much power that you'll be able to live through the moment of death itself. Say...why not give it a try? I'll take care of you...

Atlantis wasn't an island. It was a continent. Pangea, to be specific. The continents as they exist today didn't form over millions of years, but rather over 40 days and 40 nights, during the Great Flood that followed the destruction of the Celestial Ladder.

Who are we to think that there are only 5 watchtowers? I was in the south american jungle once, many years ago. There were some old artifacts. Scrolls and inscriptions. There are 5 other watchtowers. Dark shadows of the ones we know. The powers they speak of are unbelievable... Maddening... Scary...

You've heard the Masters claim that it's impossible for anyone to enter the Supernal since the Fall, right?
That's a big fat lie.
Have you ever heard about the Anasazi tribe of Native Americans? They all vanished, right? Now think about where they must have vanished to.
I don't know how it's possible, but there must be some gateways between the Supernal and the Fallen. And Lord knows that I'm going to find them!

Think about the Mastigos for a bit. Okay, there's the rest of us, we get our powers from faeries and animal spirits and angels and ghosts... and then there's the Mastigos, who serve Hell itself.
And just remember, another name for Hell is the Abyss

Next time you drink a Coke check the can's reflection, there's Atlantean runes hidden in the cursive script. Every can's a different text. Every. Single. Can. ... Never, ever, try this with a can of New Coke. For the love of god, just don't.

There are many things that stalk the night and not all of them are evil. My apprentice was attacked by a vampire, and apparently was saved by this strange woman who called down something that looked to be an angel. He tells me she called herself one of the Twilight Suns. Whatever that means.

A funny thing's been happening with every mage who's died in the past ten years. In the first two years after their deaths, mysterious fires and computer errors destroy all governmental records of their existence. In the three years, their image begins to fade from photographs. After that, everyone who knew them will slowly forget them -it always begins with forgetting the colour of their eyes for some reason.

Now, I myself don't much give a shit. Dead's dead, right? But knowing they'll be forgotten really gnaws at some Awakened, and I know a trick for dealing with it. Children's rhymes -lullabies, skipping rhymes and nursery rhymes and that, are the one things that won't fade. If you want to be remembered, make up a rhyme containing your name (your real name) and whatever things about yourself you want remembered, and teach it to all the kids you can find. Keep it simple -they'll forget or mangle something too elaborate, and you'll have the comfort of knowing a small part of you at least will live on after you disappear.

Why is this happening now? I don't know, but I don't think it's the first time something like this has happened. For instance, ever hear of the mage Margaret of Daw? No, neither have I. Neither have I.

Two powerful spirits merged once, and decided to seize control of the world by dividing it. One was a powerful wolf-spirit, and one was the spirit of the moon. Their tools, which include creatures that can only be described as werewolves, are on a holy crusade to stop magic from entering the world except by way of the moon-spirits - even though they don't know it, they are damming the source of magic.

You know Bob from Brooklyn? Yeah? Well, he said the exact same thing, always trying to keep his name, image, whatever bland and totally nondescript... never saw him for years, figured the Pickled Rose cabal finally caught him. Then I see him on the street, and he's the blandest, most non-descript person you know, man. We chatted, totally inane stuff, and then he fixes me with this look and says to me, he says, "the map is the territory."
I had to leave then... the street was swarming with chihuahuas.
But nobody came.
Uživatelský avatar
sirien
Enfant terrible
Příspěvky: 8895
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sirien »

á, Zvěsti... moc pěkné věcičky, tohlensto...

(pro ostatní - neděste se, to není jeden celiství post, ale každý odstavec je jedna oddělená... legenda... kterou si mezi sebou pověrčiví mágové předávají)
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Uživatelský avatar
Tůma's Revenge
Příspěvky: 139
Registrován: 9. 2. 2004, 11:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tůma's Revenge »

Po jednom roce, co jsem doma měl příručku jsem se konečně odhodlal začít tažení, máme za sebou asi pět sezení a setkal jsem se s základním problémem (možná je těch problémů víc, ale tak spadaj do kategorie RPG obecně).
Takže ten problém: Jak navodit v mágách správnou hororovou atmosféru? Horrorovou atmosféru si dokážu navodit v kalsických wodech, kdy všichni hrajou mortaly a tak je to takové přirozené, že se bojí o svůj život.
No zatim jsem přišel na jedno řešení, více sugestivních popisů, schyzofréní npc, odporné okultní rituály, noční můry ve kterých jde o život, atd...
No o co mi jde. trochu přemýšlím jak to vlastně vést, protože z uběhlých sezení nemám zas tak dobrej pocit. Něco si dokážu už prebrat sám, ale vás bych rád poprosil o pár typů, jak udělat z mágů horror, ale pravidla jakž takž zanechat...
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2549
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od smrq »

magy jsem nikdy nehral, ale obecne imo plati, ze hraci se musi o sve postavy bat.

pokud jste toho nedosahli, je mozne, ze jsou magove tak nabuseni a neohrozeni, ze proste vsechno preziji. (nevim, necetl jsem prirucku. ale cetl jsem zdejsi hadky, kde se obhajovatele magu dusovali, ze je temer nic neohrozi.) a hrat takovou postavu nebude nikdy hororove stavnate. kvality je treba hledat jinde.

nebo proste hracum na jejich postavach nezalezi. to by se dalo vyresit vetsim zamerenim na jejich osobni zajmy. az je budou konecne rozvijet (nebo dosahnou vrcholu) a ty jim po nich zacnes slapat, mohlo by to fungovat. mohlo. :roll:

imo.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Teda.

Pro zacatek, magove nejsou narozdil od vlkodlaku a upiru hra standardne designovana (super slovni spojeni, co?) na horror. Je to "storytelling game of modern sorcery" a pokud hraci nechteji, moc hororu tam neudelas.

(navic, pokud hraci nechteji, moc hororu neudelas ani s plain wodem, ono byt hrac a odehravat jak tvoje postava nemuze uverit nadprirozenu uz taky nepotreti neni pro spoustu lidi moc sranda)

Obecne, ta hra se toci kolem zodpovednosti. Pokud postavy zneuzivaji svoje schopnsti, muzes se toho chytit a ukazat jake jsou zrudy, nebo ukazat jak nevetsi zrudy v celem WoD jsou opet lide, ne nejake bytosti temnot.

Aspon tak nejak bych na to sel ja. Typickej problem "nekdo vas slezuje a vy nevite kdo, hruza" moc nefunguje.
But nobody came.
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

smrqu, to je. magove jsou vic jako siderealove ... hm, to jsem ti moc nepomohl co?

magove nejsou nezranitelni, ale jsou zcela bezkonkurencni ve zjitsovani veci, a opravdu hodne toho vi. Potkas spirita? smrtelnik a upir nema tucha, vlkodlak neco, mag vi o co jde. potkas prizrak? smrtelnik a upir nema tucha, vlkodlak neco malo vi, ale nemuze s nim nic delat, mag zvedne telefon, zavola nekromantovi a je to. a tak podobne.

Obecne, myslim ze hrat s magama neco kde jsou dulezite informace (tj. co nas to sleduje?!) nedava moc smysl, protoze magove muzou vzdycky zvednout telefon, zavolat znamejm a nejakej mag v praze urcite vi o co jde 8)

...

Magove jsou v tomhle nad veci. Spis nez horror jde o tajemno, indianajonesovske vypravy do ztracenych mist, pece o sve blizke ktere chce nekdo oddelat a vy jim nemuzete rict co se deje, a tak.

Nekdo to hraje tak, ze je magicka energie hodne vzacna, a protoze skoro vsechna pokrocilejsi kouzla stoji bod many, dela to ze hry dost boj o zdroje, kde si postavy rozrezavaji zily aby dostaly nejakou stavu, bodaji si kuldy do zad jak v shakesperovske tragedii, a vubec. To je taky jedna z moznosti kam to vest.

Magove si taky potrpi na pravidla, urazky resi souboji, a vubec. Ale horor to moc nepripomina.

Hru "deje se neco divneho, v nasi ctvrti" (mas knizku Predators? 8) ) muzes udelat vzdycky, ale magove se toho nebudou bat, budou to brat jak to je, i kdyz je to treba muze zabit. Nemaji se vic duvodu se toho bat nez by se meli bat mistnich ukrajincu.

Myslim, klasickej iracionalni horror typu "ach boze, neco se deje" nevim jak udelat. Bojim se, ze to nejde.

EDIT: jeste dodam: to neznama ze magovi nejde prostrelit hlavu pistoli. jasne ze jde. ale vystrasit ho, da docela praci, pac kdyz uz si vas jednou vesmir vybere jako nositele (temer) neomezene moci, tak vas ksakru nevystrasi nejaka chodici mrtvola sem tam.

(jak koho, taky)
But nobody came.
Radek Martinek
Příspěvky: 47
Registrován: 21. 3. 2008, 10:38
Bydliště: Praha 8 Čimice

mejdžis

Příspěvek od Radek Martinek »

Vcera sem si koupil magy, musim rict ze mi to celkem padlo jako dobre usity oblek $D .

Hrat cloveka, ktery uz neni clovek, a ktery neustale resi dilema, kdyz pouziji moc meni se me okoli a ja sam, je to dobre? Pouzivat moc ci ji jen strezit.

Jelikoz sem jeste nepronikl tak hluboko do pravidel abych znal "technicke" realie te hry, nemohu tvrdit jak moc mocni vlastne sou, ale i kdyby umeli jen spetku magie (a oni toho umi MNOHEM vic) tak by mi to stacilo, kdo by nechtel umet delat neco z niceho, menit cloveka v zabu a bouri srovnat mesto se zemi (z prekladu).
Lide by meli snit, nebot beze snu neni zivota

To ze nepisu diakritiku, neni hloupost ale cirocira lenost.
Radek Martinek
Příspěvky: 47
Registrován: 21. 3. 2008, 10:38
Bydliště: Praha 8 Čimice

Dotaz

Příspěvek od Radek Martinek »

Myslite ze by sli aplikovat Mage pravidla na Sandmanovsky svet popripade na svet H. P. Lovecrafta?
Protoze Cthulhu mythos by do toho opravdu sedel, stejne jako krasne desivy svet Pana Oneira a jeho bratri a sester.
Lide by meli snit, nebot beze snu neni zivota

To ze nepisu diakritiku, neni hloupost ale cirocira lenost.
Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

Oni maji vlastni Cthulu, da se rict. Obecne, ta magovska kosmologie je dost slozita.

Jinak, nechci ti do toho mluvit, ale menit cloveka v zabu, nebo srovnat mesto se zemi zadny mag neumi :) Cist nekomu myslenky, menit nekomu emoce, zapalit nekoho, ovladat pocitace myslenkou, vyrabet zombiky, premenit kaluz vody na benzin a zapalit ho, upravit nahodu nebo se o par vterin vratit casem, manipulovat s pouty mezi lidmi, takze k sobe dlouholeti manzele najednou nic neciti, teleportovat se na zname a isibni misto, upalit nekoho elektrinou z dratu vysokeho napeti, predelat nahodu ...

... ale bourani mest asi ne. od toho jsou exalted $D
But nobody came.
Radek Martinek
Příspěvky: 47
Registrován: 21. 3. 2008, 10:38
Bydliště: Praha 8 Čimice

Příspěvek od Radek Martinek »

Ja vim, ale citoval sem predklad z knihy. tam to bylo doslova call a lightning from a sky to waste a city.
Lide by meli snit, nebot beze snu neni zivota

To ze nepisu diakritiku, neni hloupost ale cirocira lenost.
Radek Martinek
Příspěvky: 47
Registrován: 21. 3. 2008, 10:38
Bydliště: Praha 8 Čimice

Re:

Příspěvek od Radek Martinek »

Predpokladam ze ty pseudo Cthulhu tvorove budou sidlit v Propasti. Mohl by mi nekdo rict jak to tam vlastne je s tema tvorama z Abyss.
Lide by meli snit, nebot beze snu neni zivota

To ze nepisu diakritiku, neni hloupost ale cirocira lenost.
Zamčeno

Zpět na „World of Darkness“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti